Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+siinä+Annessa+on+kun+kaikki+siihen+ihastuu.+Kaverikin+kyttää+mitä+sillä+on+päällään+ja+miten+sen+tukka+on.+Tykkäsin+minäkin+siitä+upeasta+tukasta.
30.03.2017 19:16
En+yritä+tietoisesti+miellyttää+kaikkia,+enkä+ole+siinä+edes+onnistunut,++joskus++olen++sattunut+miellyttämään,+on+tullut+aika+kylmääkin+kyytiä.+
Kai+mulle+on+jokin+sovittelijan+rooli+jäänyt+päälle+kun+olen+sitä+joutunut+kantamaan+vaikka+en+ole+halunnut.+
Olen+monesti+sanonut+että+haluaisin+olla+enemmän+samanlainen+kuin+Tellukka+ja+sinä,+sanotte+asiat+niin+kuin+ne+ovat,+kaunistelematta.+
Minusta+on+hölmöä+loukata+ketään+tarpeettomasti,+en+saa+sellaisesta+kiksejä.
30.03.2017 18:56
Ëlä+välitä,+ei+minnuukaan,+kukkaa+ei+tajjuu+kuinka+viksu+mie+oikeestaan+oun.+
Käyn+usein+älypää+tietovisassa+murteet+osiossa.+
Sieltäkin+oppii+paljon.+
Kunhan+lumet+sulaa+unohtuu+palsta,+möyrin+mullassa+ja+kuuntelen+lintujen+laulua.
30.03.2017 18:37
Tellukka+
Ei+minulla+ole+tietääkseni+vaikea+luonne,+soisin+olevan+vaikeampi.+
Toisaalta+tykkään+jos+joku+huomioi,+negatiivisestikin.+
Vähän+arveluttaa+välillä+kirjoitella+kun+kommenttini+jälkeen+palsta+kuolee+pois++:(
En+ole+läheskään+niin+kiltti+miltä+vaikutan,+jo+lapsesta+kasvatukseni+on+mennyt+vikaan,+yritän+ryhdistäytyä.
30.03.2017 17:56
Vaivojaan+ei+tietysti+kannattaisi+valitella.+On+vain+niin+että+vaivoja+tulee+iän+mukana+jokaiselle.+
Niistä+on+kiva+ja+rentouttavaa+puhua+:)
Naurettiin+juuri+äskettäin+asiasta+erään+ystävättären+kanssa,+ennen+puhuttiin+miehistä+heti+kun+nähtiin.+Nyt+kilpaillaan+siitä+kummalla+on+karmeammat+sairaudet+ja+vaivat+;)
30.03.2017 17:24
Ollaan+sukulaissieluja.+Olen+lapsesta+asti+ollut+todella+kiinnostunut+avaruudesta+ja+universumista.+Mitä+enemmän+olen+siitä+lukenut,+sen+vaikeampi+kaikkea+on+ymmärtää.+
Luulisin+että+ollaan+ihan+lapsen+kengissä+vielä+näissä+asioissa.+
Vielä+nytkin+luen+kaiken+mitä+saan+käsiini+aiheesta.
30.03.2017 17:11
Minähän+annan+toivoa+kuusikymppisille,+elämästä+on+melkein+puolet+jäljellä+jos+hyvin+käy+:)+
Juuri+tämän+ikäisenä+on+elämä+mallillaan,+Eletään+niin+täysillä+kun+pystytään+ja+huvittaa.+Osaa+valikoida+jyvät+akanoista,+eikä+kaikenlaiset+vietit+sumenna+järjen+ääntä!!??
30.03.2017 17:03
Minuakin+harmittaa+että+aikamme+on+niin+rajallista.+Haluaisin+elää+ainakin+200v,+vaikka+pidempäänkin.+Se+vain+on+niin+että+120v+on+maksimi,+siitäkin+loppuaika+saattaa+olla+ihan+turhaan+elämistä.+
Onkohan+niin+että+hyvin+niukoissa+oloissa+eläneet+ovat+pitkäikäisimpiä.+Äitini+täti+oli+"Amerikan+leski"+Etelä-pohjanmaalta+muutti+paljon+väkeä+atlantin+taakse+viime+vuosisadan+alussa.+Tämä+sitkeä+nainen+eli+106-vuotiaaksi,+Miehestä+ei+kuulunut+mitään+sen+jälkeen+kun+lähti.+Äitini+täti+jäi+yksin+kuuden+lapsen+kanssa,+silloin+ei+ollut+sosiaaliturvaa,+piti+pärjätä+miten+pystyi.+Ukkini+auttoi+heitä+paljon+selviytymään.+
Ei+varmasti+ollut+elintasosairauksia,+oli+loppuun+asti+melko+virkeä.
30.03.2017 16:24
Ei+minulle+ole+kovin+tärkeää+kuinka+paljon+huomioidaan.+Kirjoittelen+jos+tuntuu+että+on+jotain+sanomista,+joskus+kirjoitan+vaikka+ei+olisi.+
Tietysti+ilahdun+ystävällisestä+kommentista.+Täällä+on+mukavia+kirjoittajia.+Ikävät+kommentoit+oppii+nopeasti+sivuuttamaan,+ne+kertovat+useimmiten+kirjoittajan+mielentilasta.
30.03.2017 15:03
Minäpä+vastaan+Olen+asunut+80-luvulla+Seinäjoella.+Silloin+se+oli+aika+vilkas+paikka+näissä+meidän+olosuhteissa.+Kävin+pari+vuotta+sitten+tangomarkkinoilla,+on+paisunut+ja+muuttunut+niin+että+meinasin+eksyä.+
Kyllä+Seinäjoki+Etelä-Pohjanmaan+isoimpia+keskuksia+on.+Lieneeköhän+jo+mennyt+Vaasan+ohi.
30.03.2017 14:59
Maisemat+ainakin+ovat+Italiasta.+Laulua+Marinasta+tuli+joskus+aikoinaan+kuunneltua.+Minua+viehätti+tässä+eniten+punainen+pikku+Fiat,+sellainen+oli+ensimmäinen+ikioma+autoni.+Vieläkin+tunnen+tunteita+autoa+kohtaan+jos+jossain+sellaisen+sattuu+näkemään.
https://www.youtube.com/watch?v=i9-AtHiVHPo
29.03.2017 20:54
Heeehhh...+Arvasin+jo+kirjoittaessani+tuon+kommenttisi.+Sinä+se+et+petä+koskaan+odotuksia.+
Kirjoittelin+sinusta+huolimatta+:)
29.03.2017 15:30
Aloittaja+on+nyt+aika++paljon+vanhempi+kuin+kirjoittaessaan+aloituksen.+
Ei+kai+kukaan+säästy+vanhuudelta+jos+ei+kuole+nuorena.+
Olen+nykyisin+tyytyväisin+elämääni+mitä+koskaan+olen+ollut.
Ainoa+ikäkriisi+oli+nelikymppisenä,+mietti+kaikenlaista+turhaa,+vaikkapa+sitä+että+viehätysvoima+katoaa+jonnekin.
Tämän+ikäisellä+on+varaa+olla+juuri+sellainen+kuin+on,+voi+olla+iäkkäämpänäkin+viehättävä,+eri+tavalla.+Eikä+se+ole+edes+kovin+tärkeää,+terveys+on+ehdottomasti+ensimmäisellä+sijalla.+
Toivoisin+elämääni+vielä+paljon+antoisia+ja+ihania+vuosia.+Joskus+on+jätettävä+kaikki,+sekään+ei+pelota+kun+on+nähnyt+monen+läheisen+poistuvan+rajan+taakse.
29.03.2017 15:08
Onneksi+nämä+huonosti+kohdellut+lapset+ja+vammaiset+ovat+vähemmistöä.+
Vanhuksillakin+riippuu+paljon+siitä+millaiseen+paikkaan+joutuu.
Olen+huomannut+ihan+samassa+laitoksessa,+hoidon+taso+riippuu+paljon+siitäkin+ketä+on+vuorossa.+Sama+määrä+hoitajia+on,+mutta+joillekin+sitä+aikaa+järjestyy+enemmän.+
Silti+mielestäni+ei+olisi+varaa+vähentää+yhtään+työntekijöitä+vanhustenhoidossa,+muusta+minulla+ei+ole+kokemusta.,
28.03.2017 14:30
>Pistäkääs+tähän+heittoja+toisillenne+!+Siis+sitä+onttoa+läppää+mistä+tykkäätte.<
En+tykkää,+eikä+ole+syytäkään.
Täällä+ei+päde+vanha+viisaus+:+"Niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huudetaan."+
Maltillinenkin+kirjoittaja+voi+saada+aika+ilkeän+vastauksen,+syytä+siihen+ole+monesti+ihmetellyt.
28.03.2017 07:55
Kyllä+Legginsejä+voi+pitää+persjalkainenkin,+laittaa+pitkähelmaisen+mekon+lisäksi.+
Kaikilla+on+sääret+ja+peppu,+eroja+niissä+on,+mutta+kaiken+malliset+tehtävänsä+täyttää.+
Ei+kuulu+muille+kuka+haluaa+pitää+legginsejä.
Minulla+on+kotiasuna+joskus+paitulin+kanssa.+En+ole+miettinyt+häiritseekö+se+jonkin+herkkiä+silmiä.+Pääasia+että+olen+itse+tyytyväinen.+Kesällä+mekon+kanssa+pidän+legginsejä+ihan+ihmisten+ilmoillakin.
28.03.2017 07:43
En+voi+pitää+yhtään+aloitteessa+mainituista+koska+en+ole+omistanut+noista+ensimmäistäkään.
28.03.2017 07:34
>-+vammaisten+kaltoinkohtelu
-+lasten+kaltoinkohtelu
-+vanhusten+kaltoinkohtelu<
Ei+ole+mediaseksikästä+puolustaa+näitä+ryhmiä.+
Minulla+on+kokemusta+vanhustenhoidosta,+heistä+koko+maailman+parantajien+ei+tarvitse+välittää+kun+eivät+pysty+pitämään+ääntä+oloistaan.+
Sama+koskee+vammaisia+ja+lapsia+otetaan+huostaan+kauheista+oloista,+joskus+liian+myöhään.
28.03.2017 07:32
https://www.youtube.com/watch?v=iMTNT_BzkdA
Tämä+laulaja+on+ollut+aina+suosikkejani.+Nuorena+ihailin+ääntään+ja+ulkonäköään,+Siitäköhän+johtui+että+nain+miehen+joka+oli+kuin+hänen+identtinen+kaksosensa+vaikka+oli+ihan+suomalainen.+Kesällä+ihon+värikin+oli+sama.
27.03.2017 21:56
https://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg
Tiet+johtavat+aina+jonnekin.
Tämän+omistan+vaikean+elämän+eläneelle+ihmiselle+joka+pääsi+lepoon.+
Ei+olla+surullisia,+hänen+on+nyt+hyvä.
27.03.2017 18:20
119 / 165