Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä+olet+kiinnostunut?+
En+usko+että+olisi+paljon+yhteistä,+minä+brutaali+seiskan+lukija,+sinä+kultivoitunut+älykkö+;)
Etkö+tullut+ajatelleeksi+että+ärsyynnyin+ylemmyydentuntoisesta+kommentistasi+vaikka+henkilö+ei+edes+maininnut+mistä+oli+tietonsa++Niina+Mikkosesta+saanut.+
Sinä+sen+tunnuit+paremmin+tietävän,+mistähän+johtuu?
23.03.2017 17:31
Juttu+on+ollut+Annassa+ja+on+myös+iltalehdessä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703232200090054_vi.shtml
23.03.2017 13:02
On+ollut+raskas+viikko+meilläkin.+Omainen+on+viimeisellä+suoralla,+pari+päivää+on+mennyt+aika+lähes+kokonaan+hänen+vuoteensa+vieressä.+Joskus+henki+lähtee+liiankin+helposti,+joillakin+kiduttaa+ja+pitkittää+jos+sydän+on+vahva.+
Ei+minua+pelota+mikään,+tulee+mitä+tulee.
23.03.2017 11:28
Ei+kirjoittaja+ole+selitysvelvollinen+siitä+mitä+lukee.+
Minä+luen+häpeilemättä+seiskaa,+olen+joskus+jopa+tilannut.+
En+silti+tunne+olevani+tyhmä+persu+;)
23.03.2017 11:24
Nuori,+nuorehko.+nuorenpuoleinen,+nuorentunut,+nuorekas,+ikäisekseen+nuoren+näköinen,+muori.+
Eniten+inhoan+jos+joku+sanoo+nuorekkaaksi,+tarkoittaa+että+oikeasti+olet+vanha.
21.03.2017 19:59
Soitin+sairaalaan+ja+kysyin,+ihan+normaalin+rajoissa+toipuminen+on.+ihmeen+vähän+antoivat+lähtiessä+tietoa+eikä+paperissakaan+ollut+kuin+ylimalkaisesti.+Johtui+kai+kiireestä,+Kela-taxi+seisoi+odottamassa+ja+oli+täynnä+muitakin+kotiin+lähtijöitä.
21.03.2017 19:48
Tuttavani+laihdutti+huomattavasti.+Hän+oli+soma+hieman+pyöreä+noin+kuuskymppinen.+Vaatteet+istuivat+nätisti+kun+laihtui,+oli+hommannut+nuorekkaita+vaatteita.+Mutta+kasvot+valahtivat+ja+olivat+ryppyiset,+ennen+oli+siloposkinen+pulskempana.
21.03.2017 18:21
En+viitsi+laittaa+lääkärin+todistusta.+Kuinka+sattuikin+leikkaus+melkein+samaan+aikaan.+
Oletko+aina+noin+epäluuloinen?+
Nuo+tiedot+löytää+helposti+tarvittaessa+ilman+sinuakin.
21.03.2017 17:33
Laittoivat+ihan+samanlaiset,+luulisi+että+tuntuu+pahalta+mutta+silmä+oli+puudutettu+niin+en+sitä+oikeastaan+olisi+edes+huomannut+jos+lääkäri+ei+olisi+sanonut.
21.03.2017 16:53
Minut+leikkasivat+eilen+noin+klo+13+maissa.+pääsin+lähtemään+klo.+15.+Tulomatkalla+näkö+sumeni,+olin+kuin+hyvin+paksussa+sumupilvessä.+Samanlaista+oli+koko+illan.+Aamulla+oli+vähän+parempi,+koko+ajan+näkö+paranee.
Sanoivat++että+on+käytävä+mittuuttamassa+silmänpaineita,+ovat+ovat+aika+korkeat.+
Minäkin+kuvittelin+että+on+kamalaa+kun+silmiä+sorkitaan,+ei+se+tuntunut+juuri+miltään.
21.03.2017 16:49
On+mulla+kaihikin,+tai+oli.+En+silti+tehnyt+aloitusta+että+pääsisin+kehumaan+nuorekkuudellani.+En+juuri+piittaa+asiasta,+kerroin+mitä+ovat+muut+sanoneet,+epäilen+että+eivät+kauan.
21.03.2017 16:37
En+ole+kovin+hyvä+arvaamaan+ihmisten+ikää.
Varsinkin+nuorempien+ikä+on+vaikea+arvata.+näyttävät+niin+nuorilta.
Minulle+on+sanoneet+että+en+ole+mummo+eikä+taida+tulla+vanhustakaan.+
Ulkoisesti+olen+aika+hyvässä+kuosissa+ja+käytös+ei+ole+ihan+ikäiseni,+ainakaan+vielä.+
Kremppaa+on,+mutta+ei+mitään+vakavaa.
21.03.2017 16:11
Minua+kiinnostaisi+valehtelu+syytteiden+sijaan+tietää+kuinka+nopeasti++sinulla+näkö+palautui.+Soitin+sairaalaan,+sanoivat+että+voi+mennä+pari+päivää.
21.03.2017 15:12
Itse+valehtelet.+Hoitaja+alkoi+ensin+yskiä,+näytti+että+tukehtuu,+hänen+tilalleen+piti+tulla+toisen.+
Venäläinen+lääkäri+nähtävästi+hermostui+siitä.
Aika+sumuista+on+ollut,+nyt+näen+kauas+hyvin+selvästi,+lähelle+huonommin.+
Ei+mitenkään+miellyttävä+kokemus+mutta+kesti+vain+noin+10+minuuttia+per+silmä.
Voi+olla+kirj.,+virheitä+kun+lähinäkö+ei+vielä+ole+kaksinen,
21.03.2017 15:02
Allekirjoitan+aloittajan+kokemuksen.+Eilen+koin+ihan+samaa.+
Hoitaja+sai+allergia+kohtauksen+ja+oli+tukehtua+kesken+kaiken.+Mies+lääkäri+joka+puhui++huonoa+suomea+oli+äreä+ja+arvonsa+tunteva.+Ei+minulle+mutta+henkilökunnalleen.+
Näkö+alkaa+palautua,+kyllä+tästä+hyvä+tulee.
21.03.2017 14:51
En+minäkään.+Mistä+sen+tietää+minkälainen+ihminen+on+oven+takana,+on+paljon+huijareita+liikkeellä.+
Autan+tietysti+jos+näen+että+jollain+on+todellinen+hätä.
21.03.2017 14:01
Tuo+olikin+vanha+aloitus,+kyllä+hän+on+jo+nähnyt+onnistuiko+tupakoinnin+lopettaminen.
21.03.2017 10:12
Kyllä+se+tupakka+vähitellen+unohtuu+aina+vain+pidemmäksi+aikaa.+Muutaman+vuoden+päästä+et+juuri+muistakaan.+Näin+on+tupakoitsijat+kertoilleet.
En+ole+varsinaisesti+polttanut+koskaan,+maistellut+olen,+ei+ollut+minun+juttuni.+
Toivotan+onnea+tupakoinnin+lopettamiseen.
21.03.2017 10:10
Eilen+olin+silmäleikkauksessa,+näen+jo+kauas+mutta+lähelle+huonosti.+Eipä+olisi+10v+sitten+tullut+mieleen+että+tällaistakin+joutuu+kokemaan.+
En+saanut+nukuttua+muoviläpyskät+silmien+edessä.+Toivotaan+että+silmistä+tulee+paremmat+kuin+ennen+leikkausta.
Kymmenen+vuotta+sitten+suunnittelin+enemmän+tulevaa+ja+matkustelin+paljon.+Nykyisin+ei+matkustelu+kiinnosta,+kotona+on+paras.+Ei+sitä+tiedä+vaikka+vielä+alkaisi+kiinnostaa,+turistikohteet+olen+nähnyt,+niihin+ei+ole+kaipuuta+muuten+kuin+palvelujen+takia,++pääseehän+niistä+katselemaan+maisemia+kohteen+ulkopuolellekin.+
Tässä+on+kaikenlaista,+harmit+näkyvät+kasaantuvan,+pitkään+on+tasaista+ja+sitten+taas+tuleen+monenlaista+yhtä+aikaa.
21.03.2017 10:06
Lisäksi+jos+sattuu+huono+tuuri+ei+vuokralainen+maksa+vuokriaan+kuten+minulle+kävi+jopa+kolmen+vuokralaisen+taholta.+Kyllästyin+ja+myin+pois.
20.03.2017 09:25
121 / 165