Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+sitä+tiedä+kukaan,+lopulliselta+tuntuu+haudattavan+henkilön+kohdalla.+
Kuten+kaikkialla,+seuraavissa+sukupolvissa+elämme+edelleen.+
On+iso+ero+kuolleen+tai+elävän+ja+hengittävän+välillä.+
Olen+nähnyt+monen+ihmisen+kuolevan,+en+ole+huomannut+mitään+yliluonnollista.+Jää+vain+kuori+siitä+joka+ennen+oli+elävä+ja+hengittävä+persoona.
25.02.2017 18:16
Minulla+on+kissa,+hiekkalaatikko+pitää+puhdistaa+päivittäin+muuten+haisee.+
Tein+Karjalanpaistia,+haudutin+pitkään,+varmaan+siitäkin+tulee+tuoksuja+tai+hajua+riippuu+haistelijan+nenän+herkkyydestä.+Kaalisopan+tai+laatikon+valmistaminen+saa+aikaan+hajun+joka+ulottuu+käytävälle+asti.+Tänään+käytävässä+tuoksui+tuore+pulla,+naapuri+taisi+leipoa.
25.02.2017 17:36
Vaikka+äiti+onkin+niin+sinun+kannattaa+olla+päättäväinen+hänen+kanssaan.+Nämä+tervaskannot+eivät+ole+tottuneet+ottamaan+apua+vastaan,+kyllä+hänenkin+mielensä+vielä+muuttuu+pakon+edessä.+
Ei+ole+oikein+että+joudut+stressaamaan+äitisi+itsepäisyyden+takia.+Saattaisin+olla+samanlainen+kun+olen+myös+tottunut+"pärjäämään+omillani".
25.02.2017 15:44
En+ole+rasisti,+se+sana+on+kärsinyt+inflaation+kun+sitä+viljellään+heti+jos+joku+esittää+ihan+oikeutettuakin+kritiikkiä+maahanmuuttajien+sopeutumisesta.+
Aikoinaan+meidän+kylälle+tuli+Cilestä+kaksi+perhettä,+olivat+ihania+ihmisiä,+oltiin+ihan+perhetuttuja.+
Myös+venepakolaiset+olivat+ahkeraa+sakkia,+heistä+ei+ollut+kenellekään+harmia.+
Tässä+lähistöllä+asuu+kaksi+Irakista+tullutta+perhettä,+lapset+ovat+välittömiä+ja+reippaita,+eivät+ainakaan+säikkyjä.+En+ole+kuullut+että+heidän+kanssaan+olisi+ollut+mitään+hankaluuksia.+
Nuorten+miesten+seikkailumatkailua+en+hyväksy,+vievät+vain+paikan+todellisilta+avun+tarvitsijoilta,+heidän+palauttamisensa+ja+olonsa+täällä+tulee+kalliiksi+ja+on+ihan+tarpeetonta.+Voi+heissä+olla+sellaisiakin+jotka+tarvitsevat+turvapaikkaa+mutta+varmasti+ovat+vähemmistöä.
Olipa+mistä+hyvänsä+tulleita,+kaikissa+on+monenlaisia.+Mutta+tulokkaiden+on+sopeuduttava+tänne,+ei+meidän+tarvitse+sopeutua+heidän+tapoihinsa.+
Jos+jotain+ihan+asiallistakin+huomauttaa+aletaan+huutaa+rasistia+vaikka+kannattaisi+kuunnella+ihan+itsensäkin+takia.+
Eihän+se+ole+oikein+että+rasismin+pelosta+ei+kantaväestö+uskalla+vaatia+kotirauhaa.+Tuntuu+että+vain+meissä+suomalaisissa+on+kaikki+syy,+meissäkin+on+monenlaisia+mutta+ei+silti+pidä+yleistää+meitä+kaikkia+perämetsästä+tulleiksi+rasisteiksi.+
Tähänkin+taloyhtiöön+on+tulokkaat+tervetulleita+jos+noudattavat+talon+sääntöjä+kuten+meidänkin+on+noudatettava.
25.02.2017 15:01
On,+suomalaisia+ei+kai+kovin+kristillisiä.+
Toisaalta+hyvä+että+pitävät+kaikkea+silmällä+kun+olen+niin+paljon+poissa+tästä+kerrostalo+bunkkerista.+
Heidän+ansiostaan+taloyhtiössä+pysyy+järjestys,+ei+muiden+tarvitse+siitä+huolehtia.+
Joidenkin+kanssa+heillä+on+riitoja,+en+ole+asettunut+kenenkään+puolelle.
25.02.2017 10:30
Minustakin+tämä+Heidi+oli+sympaattinen.+Ei+vaikuttanut+edes+päihdeongelmaiselta,+silmät+olivat+terävät+ja+kirkkaat.++Mies+taitaa+olla+menetetty+tapaus,+ilman+Heidiä+saattaisi+olla+jo+haudassa.+
Jos+on+paljon+murheita+ja+masennusta+ei+jaksa+edes+taistella.+Näitä+ihmisiä+pitäisi+auttaa+ajoissa,+voi+olla+että+siinä+elämäntilanteessaan+eivät+jaksa+välittää+mistään.+
Kun+ohjelmaa+katseli+peiton+alta+lämpimässä+kodissa+tuli+melkein+paniikki+kun+ajatteli+itseään+samaan+tilanteeseen+näiden+ihmisten+kanssa.
25.02.2017 09:49
Katsoin,+minulle+tuli+hyvin+paha+olo.+En+sano+edes+että+oma+syynsä+koska+en+tiedä+heidän+historiaansa.+
Mutta+asialla+on+toinenkin+puoli,+olen+ollut+vuokraemäntänä,+kaikista+ei+ole+asumaan+itsenäisesti.+Ovat+haitaksi+naapureille+ja+pilaavat+asunnon.+
Lähes+tuollaisessa+kunnossa+oli+remontoitu+yksiö+päihdeongelmaisen+jäljiltä.+
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702242200076193_uu.shtml+
Eräs+tuntemani+henkilö+meni+takuuseen+tästä+tyypistä,+oli+varmaan+ollut+kuivilla+jonkin+aikaa.+Vuokran+ja+takuuvuokran+kyllä+maksoi.
25.02.2017 08:58
Trump+tekee+vain+sen+mitä+ennen+vaaleja+lupasi.+Ennenkuulumatonta+politiikassa.
Nyt+ihmetellään,+suuri+osa+häntä+äänestäneistä+on+tyytyväisiä.+
Minulla+ei+ole+mitään+mielipidettä+ukkelista.
24.02.2017 22:47
En+välitä+tuoksuista+rappukäytävässä+kunhan+ei+asuntooni+asti+leviä.
Meidän+taloyhtiössä+asuu+tavallisia+suomalaisia,+ei+ole+edes+yhtään+lapsiperhettä.+Rauhallista+kun+vertaa+tyttären+ensimmäiseen+vuokra-asuntoon.+Naapurina+oli+näitä+satoja+vuosia+kotiutettuja+vähän+tummempia+suomalaisia.+Jos+maahanmuuttajat+ovat+samanlaisia+en+totisesti+halua+asua+samassa+taloyhtiössä.+
En+ala+luettelemaan+häiriötekijöitä,+niitä+oli+paljon.+Onneksi+tytär+pääsi+muuttamaan+omaan+asuntoon.
24.02.2017 22:44
Käyn+Lidlissä+aina+kun+on+asiaa+läheiseen+isompaan+kaupunkiin,+meidän+pikkukaupungissa+ei+Lidliä+ole+vaikka+sitä+anottiin,+liian+vähän+väkeä.+
En+ole+rikas+mutta+en+köyhäkään,+ei+käy+yhtään+kunnialle+asioida+Lidlissä.
24.02.2017 19:12
En+ihan+allekirjoita.+Elän+juuri+nyt+parhaita+päiviäni.+Nuoruuteen+verrattuna+tällä+iällä+on+enemmän+plussaa+kuin+miinusta.+
Eihän+elämää+ole+puoltakaan+jäljellä+enää+mutta+turha+sitä+on+ajatella.+Terveys+on+tärkeintä+oli+minkä+ikäinen+hyvänsä.+
Jos+pelkkä+peilikuva+sanoo+miten+tyytyväinen+on+elämäänsä+vähissä+on+ilon+aiheet.+Kauniita+kuusikymppisiä+on,+jos+se+on+niin+tärkeää,+ei+samalla+tavalla+kuin+parikymppisenä+tietenkään.
24.02.2017 09:33
Tunnen+oikean+lennonopettajan.+Hän+on+tolokun+mies.+Sanoi+että+ennemmin+voi+saada+valtiolta+veturin+kuin+minulta+rahaa.
24.02.2017 09:06
Aika+noloa.+Minulla+on+aina+vaatteet+päällä,+saunassakin.
24.02.2017 09:04
Minulla+on+niin+vanha+älypuhelin+että+sim+kävi+vanhaan+Nokiaan.+Reitittimessä+on+pieni+sim.+Tein+eilen+koesoittoja+ja+pyysin+soittamaan+minulle,+hyvin+toimi.+Laitoin+vielä+vanhemman+puhelimen+lataukseen,+alkoi+ladata,+saa+nähdä+toimiiko.+On+ihme+että+varmaan+yli+kymmenen+vuotta+sitten+viimeksi+ladattu+akku+vielä+ottaa+virtaa.+Tässähän+minulle+on+ihmettelemistä+viikonlopuksi+:)
24.02.2017 08:47
Laiton+sim-kortin+kun+akku+oli+täynnä.+En+meinannut+muistaa+miten+puhelimeen+saa+virran+päälle.+Nyt+olen+jo+oppinut+uudelleen+käyttämään.+Tein+koesoiton,+puhelin+toimii+loistavasti.+On+pitkästi+yli+kymmenen+vuotta+kun+olen+puhelinta+käyttänyt+viimeksi.
23.02.2017 20:17
En+kyllä+maksaisi+puhelimesta+tuollaista+summaa.+Nykyinen+älypuhelimenikin+alkaa+olla+antiikkinen.+
Olin+innostuneempi+puhelimista+silloin+kun+kännykät+olivat+vielä+harvinaisia.+Olen+katsellut+uutta+kännykkää+mutta+en+ole+vielä+osannut+tehdä+päätöstä.
Sony+experia+jotan..+maksaa+alle+200€+sellaista+olen+katsellut.
23.02.2017 18:34
Meilläpäin+on+paljon+tyhjiä+vuokra-asuntoja,+olisi+ihan+valittavaksi+asti.+Vaihtelua+on+asunnoissa,+joissakin+taloissa+asuu+rauhattomampaa+väkeä+mutta+varsinkin+keskustan+vuokra-asunnot+on+ok.+Yksityiseltä+kannattaa+vuokrata+kun+kaupungin+asuntojen+vuokrat+ovat+paljon+korkeammat,+siksi+asuntoja+on+paljon+tyhjillään.+
Ei+tässä+"rötiskössä"+mitään+hätää+ole+ollessa,+liian+iso+kämppä+vain+on,+muuten+on+siisti+taloyhtiö+ja+asukkaat+ihan+mukavia+vaikka+en+kaikkia+edes+tunne.+Jos+rahallisesti+ajattelee+niin+tämän+ison+asunnon+vastike+on+kuitenkin+pienempi+kuin+yksiön+vuokra.
En+voisi+olla+ympäri+vuoden+mökissä+korven+keskellä+vaikka+omasta+rauhasta+tykkäänkin.+Kun+tulee+ikää+ei+siellä+muutenkaan+pärjäisi.
23.02.2017 18:24
Tykkäisin+asua+vuokralla+mutta+en+saa+tätä+nykyistä+asuntoa+kaupaksi,+kai+menisi+jos+antaisi+puoli+ilmaiseksi.+Vuokralla+asuja+voi+muuttaa+pois+jos+ei+tykkää,+ei+tarvitse+huolehtia+remonteista+ym.....Käyhän+tässäkin+talkkari+jonka+palkka+on+maksettava+vastikkeen+muodossa.+
Mökille+emme+lähde+tällä+viikolla,+nytkin+tulee+lunta+taivaan+täydeltä.
23.02.2017 17:20
Kyllä+minä+nyt+olen+niin+olevinani+:)
23.02.2017 15:56
Täällä+on+ainakin+yksi+kissa.+Odottelee+kovasti+kesää,+ei+tykkää+kylmästä.+Mökillä+viihtyisi+paremmin+kun+pääsee+vinttiin+,+siellä+voi+olla+hiiriäkin.+
Kissan+kans+kahdestaan+ollaan+viikot.
Kissa+on+hyvin+nirso,+yksi+ainoa+kissanruoka+kelpaa,+sekin+pitää+olla+juuri+avatusta+pussista.
Kai+kelpaisi+vaikka+mikä+jos+lakkaisin+hemmottelemasta.
23.02.2017 09:40
127 / 165