Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä+Savolaisittain:+Iliman+pilluu+on+hirveetä.+Joku+kertoi+tuollaisen+vitsinä,+yksinkertaisena+pohjalaisena+en+heti+ymmärtänyt.
13.11.2016 18:13
En+tiedä+paljonkaan+ilmasto+asioista.
Sitä+vain+olen+ihmetellyt+mistä+maapallon+aikaisemmat+todella+rajut+ilmastonmuutokset+ovat+peräisin.+
Ei+ihmiset+ole+ennen+meidän+aikaamme+olleet+iliman+pilloojia.
13.11.2016 17:54
Trump+miljonäärinä+on+tietty+syyllistynyt+pyllystä+puristeluihin+kuten+Bill+Clinton+ja+Ruotsin+kuningas+Kaarle+Kustaa+sekä+moni+muukin+vaikutusvaltainen+mies<<<
Puristelija+ja+puristelija,+näyttää+olevan+sillai+että+riippuu+siitä+kuka+on+puristelija.+Joidenkin+puristelu+on+hyvin+paheksuttavaa,+sitten+on+heitä+joille+sellainen+suodaan.
13.11.2016 10:08
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001952440.html
Ulla+Appelsin+on+fiksu+nainen.
12.11.2016 18:50
Olet+realisti,+et+silti+loukkaa,+asiahan+on+niin+kuin+kirjoitat.
Ihmisiä+kuolee+koko+ajan,+äiti+on+elänyt+pitkän+elämän,+hänen+aikansa+tulee+nyt.+Nuorempien+ennenaikinen+kuolema+on+varsinkin+vanhemmille+kova+isku.+
Minua+ei+kiinnosta+raha-asiat+kuoleman+yhteydessä,+joitakin+voi+kiinnostaa.+
Aika+on+pitkä+tässä+istuessa,+otin+netin+mukaan,+näytin+äidille+valokuvia+päivällä,+ei+hän+enää+jaksanut+kiinnostua.
11.11.2016 20:02
Vai+niin,+olen+istunut+tässä+viikon+lähes+koko+ajan,+äiti+nukkuu.+Mitä+minun+pitäisi+tehdä+mielestäsi.+En+voi+muuta+kuin+olla+paikalla+ja+katsoa+että+kaikki+on+hyvin.+
Äiti+ei+halua+kuunnella+virren+veissuta+eikä+raamatun+lukemista.+Sanoi+että+hän+rukoilee+itse+omassa+mielessään.
11.11.2016 19:45
Kunhan+aloittaja+koet+menetyksen+josta+ei+toivu+koskaan,+ehkä+et+mieti+tuollaisia.+Olisin+antanut+kaiken+ja+ottanut+velkaa+jopa+antanut+henkeni+jos+lapseni+olisi+säästynyt+elämään.+
Kirjoitan+tätä+äidin+saattohoito+huoneesta.
11.11.2016 19:35
Aloittaja,+täällä+saa+vain+pahan+mielen.
Uskon+että+olette+tehneet+parhaanne,+niinhän+jokainen+vanhempi+tekee+kaiken+mihin+pystyy.
Nuo+muiden+syyttelyt+johtuvat+sairaudesta,+masentuneena+saattaa+olla+vaikka+minkälaisia+tuntemuksia+ja+todellisuuden+taju+hämärtyä.+
Tehkää+minkä+voitte+ja+hän+suostuu+vastaanottamaan.+Mutta+älkää+unohtako+itseänne,+teilläkin+on+oma+elämänne,+lapsi+on+täysi-ikäinen.
11.11.2016 17:05
Minulla+on+juuri+nyt+väriaine+hiuksissani,+odotan+vielä+15+minuuttia+ja+pesen+pois.+Ei+tästä+mitään+sotkua+tule.+
Eilen+meinsin+lähteä+mökille+mutta+katsottuani+säätiedotuksen+en+lähtenytkään.
Nyt+olisin+kissan+kanssa+lumen+saartamana.+En+oikein+tykkää+lumitöistä,+on+odotettava+kaverin+tuloa.
11.11.2016 10:35
Leonard+Cohen+
https://www.youtube.com/watch?v=JTTC_fD598A
11.11.2016 08:45
Trumpin+valita+jäi+tämän+järisyttävän+uutisen+varjoon.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20161111200026212_vi.shtml
11.11.2016 08:26
Minä+kävin+rokotteen.
Infulenssa+on+kenkkumainen+tauti,+Harvoin+siihen+kuitenkaan+kuolee.+Ei+infulenssa+anna+syytä+tehdä+eutanasiaakaan.
10.11.2016 20:03
Nostaisitko+´myrkkymaljan´+omaisesi+huulille.<<
Tuo+onkin+vaikea+kysymys.+Tarkemmin+ajateltuna+en+voisi+tehdä+sitä.+
Ei+se+varmaan+lääkärillekään+ole+helppoa.+
Olen+ollut+kauan+eutanasian+kannalla,+uskon+että+joissakin+tapauksissa+vieläkin.+
Olen+tehnyt+itselleni+hoitotestamentin+jossa+on+toivomus+että+minulle+tehtäisiin+eutanasia+mikäli+terveyteni+on+mennyt+ja+kivulias+kuolema+on+kuitenkin+edessä,+mikäli+eutanasia+on+silloin+laillinen.+Toivottavasti+niin+ei+käy,+armollista+äkkikuolemaa+useampi+toivoo.+
Olen+joutunut+liian+paljon+katsomaan+läheisten+hidasta+hiipumista,++Onneksi+nykyisin+ei+pihtailla+kipulääkkeiden+kanssa.
10.11.2016 16:23
Olen+nähnyt+millaista+on+kuolla+tukehtumalla.+Toisella+oli+keuhkoihin+ja+henkitorveen+levinnyt+syöpä+ja+toisella+sydämen+toiminnan+vajaus,+keuhkorakkuloihin+kertyi+nestettä+ja+hengitys+vaikeutui.+
Se+on+kamalaa+katsottavaa+sivustakin,+saati+mitä+potilas+joutuu+kestämään+kun+henki+ei+lähde+helpolla.+
Jos++itse+joutuisin+samaan+tilanteeseen+toivoisin+että+minut+armahdettaisiin+ja+autettaisiin+kuolemaan+vaikkapa+antamalla+niin+paljon+vahvaa+kipulääkettä+että+tajunta+menisi+ja+olisi+helpompi+kuolla.+
Kannatan+eutanasiaa+toivottamassa+tapauksessa,+mikäli+ei+ole+yhtään+toivoa+paremmasta+ja+loppu+olisi+sietämättömän+vaikea.
10.11.2016 16:06
Jotain+sinne+päin,+veljen+tytär+vain,+en+ole+hänen+kumminsa.+
Elämää+on+vielä+tämän+Trumpin+valinnan+jälkeenkin,+uskoisin.++
Käykö+sinullakin+aika+pitkäksi?+Taidan+lähteä+lämmittämään+mökkiä+kissan+kans.
10.11.2016 12:40
Itsetuntoni+on+jo+lytätty+maan+rakoon+;)+Onneksi+on+edes+kissa+joka+pitää+minua+fiksuna.
10.11.2016 11:00
Minäkin+olisin+toivonut+naispresidenttiä.+Hillary+ei+ollut+paras+mahdollinen+saamaan+ihmisiä+puolelleen.+Sukulainen+asuu+Bostonissa,+hän+sanoi+että+Hillaryä+inhotaan+eikä+Trmppia+haluta+äänestää,+ovat+hankalassa+tilanteessa.
10.11.2016 10:55
:)
En+ole+tässä+fiksuuttani+tuonut+esiin.+Ajattelin+noin+ennen+aamutelkkariakin+.+Myönnän+nöyrästi+että+olet+ja+he+ovat+fiksumpia+kuin+minä.
10.11.2016 10:51
Minusta+on+yhdentekevää+onko+USA.n+tuleva+maan+äiti+entinen+alusvaatemalli+tai+miltä+hän+näyttää,+se+ei+vaikuta+tärkeämpiin+asioihin.
Kunhan+miehensä+hoitaa+hommansa+presidenttinä+kunnialla+ja+hyvin,+toivottavasti+hän+on+vakaampi+presidenttinä+kuin+ehdokkaana.++Ulkonäköasiat++ovat+turhanpäiväisiä+sivuseikkoja.
10.11.2016 09:02
Huvitti+katsella+aamutelkkaria.
Kaikille+on+Trumpin+valinta+shokki+ja+suuri+yllätys.
Itse+arvasin+nappiin+kuinka+käy+kun+olen+seurannut+kansan+syvien+rivien+ajatuksia.+Lisäksi+Englannin+ero+EU.sta+oli+varoitusmerkki+että+"tyhmät+ja+kouluttamattomatkin"+alkavat+aktivoitua.
10.11.2016 08:54
147 / 165