Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samaa+mieltä.+Kansa+on+sanansa+sanonut.+Minusta+on+väärin+aliarvioda+kansanvaltaa,+olisiko+harvainvalta+parempi+äänestämään+pääsisi+vain+korkeakoulututkinnon+suorittaneet.+Minustakin+Sipilä+hätäili+kommenteissaan+kun+oli+niin+varma+Hilaryn+voitosta.+Brexitin+olisi+luullut+opettaneen+jotain.
09.11.2016 18:17
Niinpä...Köyhät+ja+kouluttamattomat+äänestivät+taas+väärin.+
Ei+auta+kuin+elää+eteenpäin+vaikka+suututtaisi+kuinka.
09.11.2016 17:10
Tiskipöytiä+saa+uusia+jos+entinen+ei+miellytä+enää+silmää.+Ruokasooda+on+ollut+pelastus+moneen,+en+ole+kokeillut+tiskipöytään.+
Siivota+pitäisi,+olen+siirtänyt+hommaa+jo+monen+päivän+ajan,+ei+vain+huvita.+Olenkin+jo+miettinyt+siivoojan+palkkaamista,+se+olisi+myönnytys+laiskuudelle+tai+vanhuudelle.+
Nämä+Atlantin+takaiset+pressan+vaalit+vie+huomion+tänä+aamuna.+
Tällaista+tulosta+epäilinkin,+Muistaako+kukaan+enää+kuinka+Britaniassa+kävi.+Jos+suomeen+tulisi+nyt+vaalit+tulos+saattaisi+yllättää.
09.11.2016 07:59
Kevytliitton+on+parempi+vaihtoehto+näin+kypsällä+iällä.+
En+jaksaisi+jos+joku+olisi+koko+ajan+saman+katon+alla.
Velvollisuuksia+ja+vastuuta+on+ollut+tarpeeksi+yhden+ihmisen+osalle,+kaipaan+omaa+rauhaa+ja+yksinoloa.+Viikonloppumies+on+hyvä+kun+järjestely+sopii+molemmille.
08.11.2016 22:50
Niinpä,+on+mahdollista+että+minusta+tulee+orpo.+Äiti+on+elänyt+pitkän+elämän.+Yritän+tehdä+hänen+olonsa+niin+mukavaksi+kuin+mahdollista.
Yhtä+taistelua+hoidon+kanssa,+todella+turhauttavaa+ja+väsyttävää.
08.11.2016 22:42
Olet+oikeassa+kuten+useimmiten+oletkin.
08.11.2016 17:12
Näin+on,+sairaus+ei+ole+syy+pysyä+yhdessä.
Tiedä+häntä+tunteiden+syvyydestä.+On+ihmisiä+jotka+eivät+jaksa+sairaan+kanssa.+Mielestäni+sellaiselle+joka+huolehtii+parhaansa+mukaan+sairaasta+puolisostaan+pitää+antaa+myös+armoa.+
Olisi+hyvä+vain+jos+joku+saa+voimaa+vaikkapa+toisen+omaishoitajan+tapaamisesta+vapaillaan,+luin+juuri+tuollaisesta+tapauksesta.+Uupunut+ja+turhautunut+hoitaja+ei+ole+hoidettavankaan+etu.+
Ei+virkistymiseen+tarvitse+olla+mitään+seksiin+tai+vastakkaiseen+sukupuoleen+ihastumiseen+viittavaakaan,+tärkeintä++että+saa+ajatukset+pois+arjesta+edes+hetkeksi.+Jokaiselle+löytyy+keino+virkistyä+luonteensa+ja+moraalikäsitystensä+mukaan.+
Otan+siksi+näin+paljon+kantaa+kun+monella+on+valmis+käsitys+kuinka+puolison+sairastuttua+terveen+osapuolen+tulisi+elää.
08.11.2016 12:38
Mikä+se+nyt+on+saanut+noin+äkäiseksi+hormonien+takia?
Ei+hormonihoito+lisää+seksihaluja,+tietääkseni.+
En+ymmärrä+tuollaista+pakkomiellettä+seksistä.+Itse+en+mieti+seksiä+koko+ajan,+elämässä+on+muutakin+kuin+miettiä+mitä+muut+tekee+vällyjen+alla,+hormoneilla+tai+ilman.
08.11.2016 09:50
Tavuviiva+kirjoittaa+asiasta+niin+kuin+se+on.+Hän+ottaa+homioon+asioita+jotka+monesti+sivuutamme.
En+ole+syyttelemässä+ketään+siksi+että+ei+pärjää+taloudellisesti.+
Kirjoitin+aikaisemmin+nuorten+perheiden+arvojärjestyksestä+mihin+rahaa+laitetaan.+Jos+olen+nähnyt+yhden+en+voi+moittia+kaikkia+joilla+ei+rahat+riitä.+
Ymmärrän+nuoria+ihmisiä+he+haluaisivat+kaikenalaista+mihin+ei+ole+varaa.
Niin+halusin+itsekin+aikoinaan,+lapset+piti+kouluttaa+heillä+oli+tarpeita+niin+paljon+että+oli+pakko+siirtää+omat+tarpeensa+myöhemmäksi.++
Nyt+saisin+melkein+kaikkea+mistä+nuorena+haaveilin,+hyvin+harva+asia+kiinnostaa+enää.+
Itse+myönnän+rehellisesti+että+talouden+pitäminen+kunnossa+ei+nuorena+ollut+vahvimpia+puoliani.
Kun+oppii+kantapään+kautta+sen+myös+osaa.
08.11.2016 09:27
Äitini+on+saattohoidossa,+hänellä+on+jo+kauan+ollut+kipulaastari.+Helpottaa+oloa+ihan+silmissä.+Saa+lisäksi+opiaattipitoista+liuosta+tarvittaessa.
Miksi+kärsiä+kipuja+kun+apua+on+saatavana.+Hänelle+tämä+lääkitys+on+ollut+vain+hyväksi.
08.11.2016 09:11
Kirjoittaja+ilmeisesti+ajattelee+että+pystyynkuolleita+avioliitoja+ei+ole+olemassakaan.+Onneksi+nykyisin+ei+ole+pakko+olla+yhdessä+jos+se+osoittautuu+mahdottomaksi.+
Itse+hoidin+puolisoani+pitkälti+toistakymmentä+vuotta+vuodepotilaana.+Ei+se+avioliittoa+ollut+enää.+Välittämistä+ja+huolenpitoa+hän+tarvitsi+ja+sai.+Itse+en+haukkuisi+ketään+olematta+ensin+hänen+saappaissaan+edes+vähän+aikaa.
08.11.2016 08:56
Oletpa+viisas+kun+tiedät+noin+paljon+elämästäni+:D
Aika+kaukana+olet+todellisuudesta.
En+panisi+pahakseni+vaikka+hormoonit+jylläisivät+enemmänkin.
08.11.2016 08:51
Kirjoitin+jo+aikaisemmin,+jokainen+tapaus+on+ainoa+lajissaan.+Pitkä+omaishoitoaika+sai+suvaitsevaiseksi.+
Minusta+on+väärin+yleistää+kaikki+puolisonsa+sairaudelle+menttäneet+yhteen+nippuun.
Kunnioitan+ihmistä+joka+rakastaa+kumppaniaan+hamaan+loppuun+asti,+mutta+en+ole+tuomitsemassa+sellaisia+jotka+eivät+jaksa+olla+kaksin+yksin.
08.11.2016 08:44
Hyvä+oivallus++:)
07.11.2016 19:11
Kyllä+ihminen+kaipaa+lämpöä+ja+läheisyyttä+ikään+katsomatta.+
Luin+juuri+pariskunnasta+joka+meni+vihille+91-vuotias+mies+ja+vaimo+saman+ikäinen.
Jos+et+itse+kaipaa+toisen+ihmisen+läheisyyttä+niin+älä+tuomitse+muita.+
Ei+ikäihmisillä+seksi+ole+mielessä+koko+ajan.+Jos+jollakin+on,+niin+onnittelen+vain+kun+jaksaa+ja+viitsii.+
Liika+jyrkkyys+voi+kääntyä+itseäsi+vastaan.+
Ihminen+muuttuu,+nuorena+solmittu+avioliitto+voi+osoittautua+erehdykseksi,+pitääkö+kitkutella+lopun+ikäänsä+pystyyn+kuolleessa+liitossa+kun+kerran+tuli+luvattua.
07.11.2016 19:07
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/121808-rauli-virtanen-yksi-epainhimillisimmista-hallituksista-joka-meilla-on-ollut
Kylläpä+Rauli+Virtanen+on+vanhentunut.+Vaan+se+ei+muuta+asiaa+miksikään.
07.11.2016 18:59
Olenhan+sanonut+että+en+osaa+:)+Miksi+ei+riitä,+tuokin+jo+tuntui+nololta.
07.11.2016 17:26
Muistoja,+tämä+päiväkin+on+tulevaisuuden+hyvä+muisto.+
https://www.youtube.com/watch?v=DpZGrlysGfk&feature=share
07.11.2016 17:19
Olen+aloittajan+kans+eri+mieltä.
Kun+puoliso+on+vaipoissa+hoidettava+kuin+pieni+lapsi+ei+hän+enää+ole+se+ihminen+jonka+kans+meni+naimisiin.+Hän+ei+kärsi+eikä+ymmärrä.+Näitäkin+kohtaloita+on+monenlaisia,+kahta+samanlaista+tilannetta+ei+ole,+siksi+on+turha+puuttua+muiden+ratkaisuihin.
Ei+elämäänsä+pidä+jättää+elämättä+jos+puoliso+sirastuu,+itse+en+vaatisi+toista+uhrautumaan+puolestani,+sairaasta+voi+huolehtia,+käydä+katsomassa+laitoksessa+tai+hoitaa+kotona.
07.11.2016 13:48
Kävin+Spr.n+kontissa+katselemassa,+ostinkin+jotain.+Uusia+tai+uudenveroisia+rintaliivejä+oli+1,50+€.+Eivät+mitään+tarjoustuotteita+vaan+ihan+hintavia+ostettaessa+kaupasta.+Joskus+kontista+saa+ihan+kunnon+löytöjä,+tosi+hyvät+uutena+140€+maksvat+lenkkarit+12+€,+sattuivat+olemaan+kokoani+joten+ostin.+Tarkastin+hinnan+netistä+kun+tulin+kotiin.+
En+häpeäsi+käydä+lepiäjonossa+jos+olisi+tarvetta.+
Joskus+valitetaan+köyhyyttä,+lapsille+ei+kannata+ostaa+luistimia,+silti+on+varaa+polttaa+tupakkaa+ja+käydä+kuppilassa+ainakin+viikottain.+Se+ei+sovi+järkeeni.
07.11.2016 13:23
148 / 165