Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+voi+sille+mitään+että+tuntuu+pahalta+jos+kirjoitellaan+itseä+koskettavasta+aiheesta+ja+toinen+pilkkaa.+Minullakin+on+vastaavaa+kokemusta+kun+hump.f.llä,+14v.+Olin+lapsenlikkana,+talon+isäntä+kähmi+joka+välissä,+en+uskaltanut+kertoa+kellekään,+hävetti+ja+tunsin+syyllisyyttä+vaikka+en+syyllinen+ollutkaan.
En+ole+monimutkainen+enkä+kovin+paljon+mielikuvitusta+omaava+joten+kirjoittelen+totta,+ainkin+sitä+minkä+miellän+totuudeksi.+
Minua+voi+lytätäkin,+joskus+ohitan+asian+noin+vain,+riippuu+asiasta.+
Jotenkin+Hunksz+kuuluu+palstalle,+pitää+ainakin+palstan+elossa,+antaa+välillä+parkkanaa+ja+sitten+keppiä+:)+.+En+useinkaan+ymmärrä+mitä+hän+tarkoittaa+kun+en+viitsi+miettiä+asioita+kovin+syvällisesti.
16.10.2016 13:57
Ei+ole+päästä+keksittyä!+
Miksi+sinä+aina+lyttäät+kun+täällä+joku+kertoo+rehellisesti+elämästään+ja+mielipiteensä.+
Mistä+täällä+pitäisi+sinun+mielestäsi+kirjoitella+Hunksz?
16.10.2016 12:51
En+ole+samaa+mieltä,+voi+olla+että+tuollainen+sopii+jollekin.+
Ei+minun+tarvinnut+hakata+nyrkkeilysäkkiä+eikä+kiljua.+En+myöskään+lenkkeillyt+tavallista+enempää.
Sanoin+sanottavani,+en+halunnut+olla+missään+tekemisissä+näiden+ihmisten+kanssa.+
Minusta+on+normaalia+että+näyttää+tunteensa+ja+on+vihainen,+kauankin,+jos+on+kyse+asiasta+jota+ei+ikinä+voi+hyväksyä.+
Tämä+koski+niin+syvältä,+eikä+edes+kyse+ollut+itsestäni+vaan+läheisestäni.
15.10.2016 08:57
Olen+ollut+vihainen,+niin+vihainen+että+en+uskoisi+sen+olevan+edes+mahdollista.
En+silti+tehnyt+mitään+peruuttamatonta.+
Minulla+oli+oikeasti+aihettakin,+ainakin+omasta+mielestäni,+ehkä+vihani+kohteet+olivat+eri+mieltä.+
Huomasin+sellaisen+asian,+kun+on+vihainen+ja+näyttää+sen+eikä+pidättele+tunteitaan,++viha+itsessään+palaa+loppuun,+viimein+huomaa+vihaamisen+turhaksi.+
En+raivonnut+enkä+tehnyt+juuri+mitään+paitsi+sanoin+mielipiteeni+aika+rauhallisesti+vaikkakin+ilkeästi.+
En+usko+että+enää+tulee+sellaista+tilannetta+eteen,+Vuosia+meni,+nyt+olen+tasapainossa+asian+kanssa.+Ei+se+mitenkään+vaikuttanut+terveyteeni,+sydän+on+kunnossa+ja+muutenkin+ikäisekseni+ok.+Ajattelin+toki+muutakin,+en+koko+aikaa+ollut+vihainen.+
Minusta+tuntuu+että+kaunaiset+ja+katkerat+ihmiset+eivät+uskalla+olla+avoimesti+vihaisia,+se+tulee+esiin+sitten+kierolla+tavalla.
14.10.2016 19:07
Asuttiin+suolammen+lähellä+kun+olin+lapsi.+Muistan+tunteen+kun+kengät+hörppäsit+ruskeaa+suovettä.+Sitten+talsittiin+kotiin+ja+joka+askeleella+kuului+kengistä+jännä+kirnuava+ääni.+Minulla+oli+kumpparit+jalassa,+sellaiset+Haisaappaat,+niissä+ei+ollut+kovin+korkea+varsi.
14.10.2016 16:10
Siinä+olet+Reeta+oikeassa,+Ei+hajuttomaan+maailmaan+ole+mahdollista+päästä.
Kun+olen+ikäni+ollut+allergikko+olen+oppinut+elämään+sen+kanssa.+
Yritän+olla+niin+"normaali"+kuin+mahdollista.
Nytkin+luokseni+asumaan+tullut+nälkäinen,+kylmissään+ja+nähtävästi+pentuja+saava+katti+ei+ainakaan+paranna+oloani,+suihkeita+on+lisättävä.+
En+voi+jättää+sitä+heitteille,+on+hyvä+eläinlääkäri+jolle+vien+sen+Tiistaina,+jos+ei+pennut+ole+liian+isoja+voi+keskeyttää+raskauden+ja+tehdä+sterilisaation.+
On+se+niin+kiitollinen+ja+onnellinen+lämpimästä+ja+hyvästä+hoidosta.+
Olen+huomannut+että+tarpeeksi+pitkä+siedätys+kissojenkin+suhteen+vähentää+oireita.+En+edes+ole+kovin+herkkä+kissoille,+enemmän+koirille.+Niitäkään+en+aja+pois+jos+joku+tulee+koiran+kanssa.+
Minäkin+muistan+4711+voiteen,+siinä+oli+hyvä+tuoksu+ja+samoin+Tokalonissa.
14.10.2016 15:46
Jos+opettajaa+yksinomaan+rangaistaan+se+antaa+oppilaille+viestiä+että+heillä+on+oikeus+käyttäytyä+kuinka+vain.+Myös+oppilaiden+pitäisi+kokea+etytä+sopimaton+käytös+ja+kännykän+katselu+tunnilla+ei+onnistu+ilman+seurauksia.
Noin+isot+lapset+osaavat+käyttää+asiaa+hyväkseen,+nämä+videotkin+sen+todistavat.
14.10.2016 10:00
Moni+nivelrikkoinen+käyttää+särkyvoiteita,+joissakin+on+voimakas+haju.+Jokin+linimentin+haju+jäi+mustiini+lapsuudesta,+naapurissa+asui+kaksi+vanhaa+naista,+sisarukset.+Kun+avasin+oven+niin+nenään+tuli+suorastaan+pyörryttävä+linimentin+haju,+lapsen+hajuaisti+on+tarkempi++muutenkin.++
Muistan+kun+mummoni+keitti+aina+ilta-uutisten+aikaan+isän+vanhapoika+veljelle+puuroa,+paloi+aina+vähän+pohjaan+puuliedellä.+Kun+muutimme+pois+niin+tunsin+pohjaanpalaneen+puuron+hajun+aina+kun+radiosta+kuului+STT.n+uutisia+vaikka+meillä+ei+siihen+kellonaikaan+puuroa+keitelty.+Haju+tuntui+vain+tämän+kyseisen+uutistenlukijan+äänen+kuullessani.
14.10.2016 09:45
Olen+myös+ollut+työnopettajana+aikuisille.+Aika+juonikkaita+heissäkin+on,+on+aika+usein+yksi+pomottaja+jota+muut+seuraavat.+Hänen+kanssaan+kannatti+opettajankin+olla+väleissä+tai+elämästä+tuli+hankalaa.+Ei+onneksi+ikinä+ollut+suurempia+vaikeuksia.
En+ole+kateellinen+nykyisille+opettajille.+Muistan+kouluajoita+erään+naisopettajan+raivarit,+häntä+pelättiin,+silloin+syy+oli+aina+oppilaissa,+nyt+on+päinvastoin.+
Eräs+Helsíngissä+asuva+opettaja+ystäväni+miettii+alan+vaihtoa,+sanoo+että+ei+jaksa+enää.+Kun+kuuntelen+hänen+kokemuksistaan+ihmettelen+kuinka+kukan+enää+uskaltaa+kouluttautua+opettajaksi.
14.10.2016 09:32
Näyt+tietävän+että+allergia+ei+ole+mitään+huomoin+kerjäämistä.+Moni+nimittäin+kuvittelee+niinkin.+
Mulle+tuli+mökille+koditon+kissa,+se+on+kylmissään,+nälkäinen+ja+raskaana+:(+Onneksi+en+ole+kovin+allerginen+kissoille.+Pakkohan+se+on+katsoa+mitä+tästä+tuleekaan.
13.10.2016 20:20
Minulla+turpoaa+poskiontelot+ja+vaikuttaa+hengitykseen.+Eräät+yleisimmät+pyykinpesuaineet+saavat+ihon+kutiamaan+sen+verran+jää+vaatteisiin+jäämiä.+Jos+on+altistunut+pahasti+särkee+päätä,+jopa+korvia+ja+silmiä,+poskionteloiden+turpoaminen+vaikuttaa+niin.+
En+tee+asiasta+numeroa,+jos+joku+"haisee"+pistävältä+deororantilta+niin+yritän+hengittää+mahdollisimman+kaukana.
Minulla+on+jatkuva+lääkitys+ja+suihkeet,+olen+tottunut.+Lisään+lääkkeitä+jos+muu+ei+auta.
13.10.2016 19:17
Olen+allerginen,+shampoot,+kosteusvoiteet+ja+muut+hygieniatarvikkeet+on+oltava+hajuttomia+allergiatestattuja.+Myös+pyykinpesuaine+on+valittava+tarkkaan.+
Deororantteja+en+käytä,+en+ole+kova+hikoilemaan+ja+käyn+usein+suihkussa.+Tuoksun+puhtaalta,+en+miltään+hajusteelta.+Sanovat+että+jokaisella+on+omianaishajunsa,+ei+kai+sitä+itse+huomaa+:)
Joskus+laitan+parfyymia+jos+on+jokin+juhlava+tilaisuus,+Nyt+on+jotain+Versacen+hajuvettä+ei+ole+kovin+voimakkaan+tuoksuista,
13.10.2016 14:36
Paljon+onnea+Ancelina++:)
13.10.2016 11:03
Sama+kun+olisin+jonkun+hiphopparin+kanssa+jonka+housunpersukset+roikkuu+polvissa.+
Ajatus+tuntuu+vieraalta,+ehkä+miehillä+asia+ei+tunnu+samalta?+
Kummallakin+on+omat+tarpeensa+suhteessa,+saavat+mitä+hakevat.
13.10.2016 10:32
Minulla+on+joskus+inttänyt+että+salasana+on+väärä+vaikka+taatusti+kirjoitin+oikein.+Seuraavalla+kerralla+kirjautuminen+onnistuu+taas.+Viestit+eivät+ole+hävinneet.
12.10.2016 18:47
Ei+tuollaista+suhdetta+ole+tarkoitettukaan+kestäväksi.+50v+on+ainakin+kaksi+sukupolvea+iässä,+valitettavasti+aikamme+täällä+on+rajallista.
Kummallakin+on+omat+pyyteensä+suhteessa,+hyvä+jos+saavat+mitä+haluavat.
10.10.2016 12:40
Anteeksi++:)
En+katsonut+tämän+aloituksen+päiväystä.
10.10.2016 11:28
Hunksz.+Laittamasi+linkin+ketjun+aloitus+on+päivätty+viime+Toukokuussa.
10.10.2016 10:29
Ehkä+vähän+liioittelet.+Kukaan+muu+ei+viitsi+kaivaa+viime+Toukokuussa+tehtyä+aloitusta.+
Itse+teen+yleissilmäyksen+näkyvillä+oleviin+aloituksiin,+vanhat+eivät+kiinnosta.
10.10.2016 09:59
Parempi+kun+ei+mieti+lainkaan+asioita+joita+ei+ymmärrä.
Minusta+olisi+ihan+hyvä+jo+saisi+nukkua+rauhalliseen+iki-uneen.+
Niinhän+siinä+käykin,+ei+haittaa+jos+eräät+saavat+lohtua+uskonnosta.
En+ymmärrä+miksi+kuolemaa+pitää+pelätä,+se+on+hyvin+luonnollista+kuten+syntymäkin.+Kuolemaa+kohti+mennään+heti+syntymästä.
On+hyvä+että+nuorena+tuntee+olevansa+ikuinen+täällä,+muuten+elämä+olisi+aika+synkkää,+en+minäkään+mieti+koska+kuolen,+minun+ikuisuuteni+elämässä+kestää+kuolemaan+asti.
08.10.2016 17:36
152 / 165