Danny hengailee naisen kanssa joka vois olla

Kurttupalli

vaikka Dannyn lapsenlapsi:(( Ikäeroa 51 vuotta! Taitaa ukkelin pää olla jo pehmennyt. Tuossa iässähän hyvin voi jo Alzu vaivata. Monet Alzheimerpotilaat ovat fyysisesti hyvässä kunnossa mutta suhteellisuudentaju kadoksissa. Naikkonen varmaan nauttii matkailusta ym jos Danny-pappa tarjoaa, ja varmasti tarjoaa että saa nuorta hoitajaa itselleen. Johan 74-vuotiaan virtsasuihkukin on jo ihan olematon, spermasuihkusta puhumattakaan.. Kalu ja pallitkin jo alkaa kutistua tuosa iässä ja olla pelkkä nahkapussukka.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101222453571_vi.shtml

39

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliviiri-rauhaton

Kassotaan milloin D levyttää "joka päivä ollaan vaan ja hengaillaan ei mennä Roodostamaan"

• pssst.... ei se spermasuihku tunnu naiselle mitenkään, ihan sama mikä se on.

• enmilläänkeksi

@hmp.f

Opponoin!

Tuntuu spermasuihku ihanalle ja lämpimälle kun molemmat sylikkäin samaan tahtiin sykkii laueten.

• enmilläänkeksi kirjoitti:

@hmp.f

Opponoin!

Tuntuu spermasuihku ihanalle ja lämpimälle kun molemmat sylikkäin samaan tahtiin sykkii laueten.

No jos kitalakeen ampuu, niin kyllä se sitten tuntuu. Mutta jos vaginaan.... enpä muista että olisin ikinä suihketta huomannut, muusta kuin ääntelystä. Mutta voin muistaa väärinkin, siitä on jo niin pitkä aika, ja tää ikä ja kaikki. Ei voi kaikkea muistaa.

Kunhan et seuraavaksi sano että virtsaamisen kaari vaikuttaa seksisuhteeseen. Siihen en usko. Mulla ainakin on sen verran pyhä toimitus, että isot menkööt vessaan yksin.

• enmilläänkeksi
        hmp.f kirjoitti:

No jos kitalakeen ampuu, niin kyllä se sitten tuntuu. Mutta jos vaginaan.... enpä muista että olisin ikinä suihketta huomannut, muusta kuin ääntelystä. Mutta voin muistaa väärinkin, siitä on jo niin pitkä aika, ja tää ikä ja kaikki. Ei voi kaikkea muistaa.

Kunhan et seuraavaksi sano että virtsaamisen kaari vaikuttaa seksisuhteeseen. Siihen en usko. Mulla ainakin on sen verran pyhä toimitus, että isot menkööt vessaan yksin.

@hmp.f

Tuntuu spermasuihku ihanalle ja lämpimälle vaginaan kun molemmat sylikkäin samaan tahtiin sykkii laueten.
        No, sulla ei kai sitten ole siitä ihanuudesta lähimuistissasi kokemusta, kun taidat tykätä yli 6-kymppisistä miehistä: päätellen siitä, kun viihdyt 60 palstalla.
        Kuten @hunksz:in ketjussa taannoin mainitsin, niin minussa ikäiseni (vanha) mies ei sytytä halua kanssaan leikkiä, Ne kun kävellä köpöttää ja typeriä höpöttää.

• MiesYli60
        enmilläänkeksi kirjoitti:

@hmp.f

Tuntuu spermasuihku ihanalle ja lämpimälle vaginaan kun molemmat sylikkäin samaan tahtiin sykkii laueten.
        No, sulla ei kai sitten ole siitä ihanuudesta lähimuistissasi kokemusta, kun taidat tykätä yli 6-kymppisistä miehistä: päätellen siitä, kun viihdyt 60 palstalla.
        Kuten @hunksz:in ketjussa taannoin mainitsin, niin minussa ikäiseni (vanha) mies ei sytytä halua kanssaan leikkiä, Ne kun kävellä köpöttää ja typeriä höpöttää.

<<< Kuten @hunksz:in ketjussa taannoin mainitsin, niin minussa ikäiseni (vanha) mies ei sytytä halua kanssaan leikkiä, Ne kun kävellä köpöttää ja typeriä höpöttää. >>>
        Aika rajoittunut maailmankuva. Valitan.
        Liittynee tuohon poika-/miesvihaan. Pojan ottaisi kuitenkin seksikaluksi.

• enmilläänkeksi
        MiesYli60 kirjoitti:

<<< Kuten @hunksz:in ketjussa taannoin mainitsin, niin minussa ikäiseni (vanha) mies ei sytytä halua kanssaan leikkiä, Ne kun kävellä köpöttää ja typeriä höpöttää. >>>
        Aika rajoittunut maailmankuva. Valitan.
        Liittynee tuohon poika-/miesvihaan. Pojan ottaisi kuitenkin seksikaluksi.

@MiesYli60

Hyvin rajoittunut maailmankuva sinulla. Valitan.
        Ei poika eikä seksilelu! On muitakin vaihtoehtoja. Kuten mukava yhdessäolo, sielunkumppanuus. Käyttäytyminen naista kohtaan: kun luonnollista kykyä on. niin ei laita naisen syyksi kyvyttömyyttään. Kuten yli 6-kymppiset, jotka sitten kuolaavat nuorempien Heta-Leenojen perään.
        Vaan eipä sulla mitään ongelmaa, nuorempiakin naisia riittää ja lisää tulee leskiä vapaille markkinoille, kun vaan itse muistatte pysyä hengissä. Mitä vanhemmiksi tullaan, niin sitä suurempi on naisenemmistö ikäryhmässä.
        Jos yli 6-kymppinen mies ei ole saanut naista, vaikka haluaisi, niin siinä miehessä on todella jotain pahasti vialla.

• enmilläänkeksi

@MiesYli60

Ei poika eikä seksilelu! On muitakin vaihtoehtoja. Kuten mukava yhdessäolo, sielunkumppanuus. Käyttäytyminen naista kohtaan: kun luonnollista kykyä on. niin ei laita naisen syyksi kyvyttömyyttään. Kuten yli 6-kymppiset, jotka sitten kuolaavat nuorempien Heta-Leenojen perään.
        Vaan eipä sulla mitään ongelmaa, nuorempiakin naisia riittää ja lisää tulee leskiä vapaille markkinoille, kun vaan itse muistatte pysyä hengissä. Mitä vanhemmiksi tullaan, niin sitä suurempi on naisenemmistö ikäryhmässä.
        Jos yli 6-kymppinen mies ei ole saanut naista, vaikka haluaisi, niin siinä miehessä on todella jotain pahasti vialla.

Eikä kaikki alle 6-kymppiset ole mitään poikia!!!!
        Onko 5-kymppinen mies poika? Entä 4-kymppinen mies, poikako on?
        Eikä se ole ikä, joka ratkaisee, vaan pääasiassa yhteiset harrastukset - samat kiinnostuksen kohteet yhdistää, Kunnostaan huolehtiminen, raittius ja muitakin on.

• MiesYli60

@MiesYli60

En pidä ihmisistä, jotka kääntää aikaisemman puheensa ylösalaisin, syyttää kaikkia omien rajoittuneiden kokemuksien perusteella ja hölöttää sen lisäksi päälle mitä sattuu.
        <<< ei laita naisen syyksi kyvyttömyyttään. >>>
        Nähtävästi tästä on kokemusta, josta viha kumpuaa.
        End of chat.

• enmilläänkeksi
        MiesYli60 kirjoitti:

En pidä ihmisistä, jotka kääntää aikaisemman puheensa ylösalaisin, syyttää kaikkia omien rajoittuneiden kokemuksien perusteella ja hölöttää sen lisäksi päälle mitä sattuu.
        <<< ei laita naisen syyksi kyvyttömyyttään. >>>
        Nähtävästi tästä on kokemusta, josta viha kumpuaa.
        End of chat.

Ite hölötät mitä sattuu. Väität pojiksi kaikkia alle 6-kymppisiä.
        Kuolaatko nuorten Heta-Leenojen perään?

• enmilläänkeksi kirjoitti:

@hmp.f

No sittenhän sulla ei ole mitään sitä vastaan että käyn täällä?

Mikään treffipalsta tämä tuskin on. En käy täällä muuta kuin juttelemassa. Vähän niinkuin sääkin.

Mutta aloitukseen palatakseni. Otti niin kaaliin lukea mitä ihmeellisempiä höpinöitä siitä, miksi eri ikäiset ei saisi hengailla. Ei voi yleistää, että tietyn ikäiset vaan saisivat olla keskenään. Eikä voi yleistää että tietyn ikäiset on sitä tai tätä. Okei, jotkut köpöttelee kuuskymppisinä, mutta toiset tekee sen jo nelikymppisinä.

Miksi keksiä kaikenmaailman keppi-heppi juttuja jotka ei kuitenkaan pidä paikkansa? Miksei vaan sanoa, että olen kateellinen tolle pikku-misu-tangolle, tai että mä tykkään nuoremmasta lihasta. Ei tarvi silti haukkua muita niinku laakisti.

• kesi.vä

Heh, onpas teillä uskaliasta puhetta :)
        Ja mää kun puhuin munalla voidelluista piiraista niin johan tuli haloo :=)
        Karjalanpiirakka muutoin sai jo vuonna 2003 (?) EU:n perinneruokahyväksynnän. Eilen oli Ylen puoliseiskassa juttua.

• kesi.vä kirjoitti:

Heh, onpas teillä uskaliasta puhetta :)
        Ja mää kun puhuin munalla voidelluista piiraista niin johan tuli haloo :=)
        Karjalanpiirakka muutoin sai jo vuonna 2003 (?) EU:n perinneruokahyväksynnän. Eilen oli Ylen puoliseiskassa juttua.

Kissa pöydälle, saakeli! Tai vähintään mirri, heti piirakan viereen.

Haloo ja halolla tulee aina kun joillain on hauskaa.

• dorkamikädorka

Taitaa aloittajan pää olla "valmista tavaraa"

• Päänjahengen

Yeap, kateus on sairaus joka kalvaa tyhjäksi.

• KokemustaOnOn

Joskus ikuisuus sitten kuulin 18v tytön sanovan "emmä voi olla sen kans ku se on puoli vuotta mua vanhempi".

Nykyään on TÄYSIN toinen meininki...

• tahdonkasvojasikäsitellä

Riippuu ihan lompakon paksuudesta. Sehän se on näissä suhteissa se ainut syy ja motivaatio. Ihan omin korvin olen tämän etäsukulaisen suusta kuullut. Se Kaisu kun etsi mahdollisimman rikasta miestä itselleen. Nätti oli Kaisu kyllä, mutta mitä sen nätin naaman takana...
        Muutenkin tuon dannyt naama on aina inhottanut samoin kuin joikumisensa. Muinoin nuoruudessani meiltä vietiin parempiäänisiäkin karja-autoon...

• delta00

No tuo liehutukka on kaiketi sitä mieltä niinkuin moni muukin tänä päivänä, julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä, olkoonpa vaikka huonoa julkisuutta.

Kertooko tuo nyt sitten siitä, että sitä paljon puhuttua itseluottamusta ei ole vielä tuohonkaan ikään kertynyt sitä vähää, että pystyisi ikäistensä tasoisiin ihmissuhteisiin.

Jotkut vain pysyvät ikänsä lapsina (lapsellisina) ja sitä ei oikeasti aikuinen ihminen kovin pitkään jaksa.

• Sama kun olisin jonkun hiphopparin kanssa jonka housunpersukset roikkuu polvissa.
      Ajatus tuntuu vieraalta, ehkä miehillä asia ei tunnu samalta?
      Kummallakin on omat tarpeensa suhteessa, saavat mitä hakevat.

• Kiertue tulossa Lahteenkin, kolme konkaria Sibeliustalolle, aion ostaa lipun.
      Ei ole tärkeää mitä puhutaan kunhan puhutaan, vanhalla ei ole varaa valkata. Veikkaan sopupeliä 😎🎶

• entinentyttö

Tyttö maksaa elämästään kovan hinnan jos ja koska ukkeli on vanhuusiässä. Huomaa nyt jo nuoruuden hehku on iäksi kadonnut kasvoilta, näyttää huomattavasti iäkkäämmältä, pitkät hiuslisäkkeet roikkuvat kasvojen peittona joiden seasta pilkistävät parhaan nuoruusiän menettäneen naisen kasvot. Ikävää, mutta totta.

Herralla seisoo silmä kuin sarkanappi, merkiksi liehutukan nostatus lääkkeen käytöstä, silmät pilkistävät entisen silonaaman keskeltä. Tuijottava katse kertoo kaiken. Itsehän tietävät mitä hommailevat, lopputulos; nyt on niin pirun hauskaa, ei tämä voi pitkään kestää, eiväthän miehet elä Chaplinin ikäisiksi tai ovat harvinaisuuksia.

Aika aikaa kutakin sano ukko kun kirnuun pieri!

• Tänään ostin lipun 17.12 klo 19.00 Sibeliustalo. Paljon oli jo paikkoja varattu.

• Huomio aamu-teeveen Englantilaisesta ohjelmasta, hullujen koulusta.
      Kouluttaja sanoi:
      "On helponpaa olla uhri, kun seistä omilla jaloillaan."

H.

• HUOmioissaLöytäjäNä

Voisikohan hunkszikin oppia kirjoittamaan suomea, jos hän alkaisi seistä omilla jaloillaan?

Taitaa kuitenkin olla vaan oppimattomana uhrina täällä, kun ei kuitenkaan pääse englantilaiseen ohjelmaan, ei aamu- eikä ilta-TV:ssä.

• TilanneKriittinen

Kommenteissa huokuu kateus. Aikaisemmin ilmeni poika-/miesvihaa. On tuo 60 naisten elämä täynnä ristiriitaa.

• Varma.Koskitar

Niinpä. Itse oletkin ainut kateellinen.
        Vielä ehtisit viisastua, mutta haluatko edes?

Kiinalaista viisautta 4000 vuoden takaa: "Jos joku osoittaa sinua ivaten sormellaan niin katso, ainakin kolme osoittaa häntä itseään".

• mimmimum-..mi

Tuskinpa tämä Erika mikään uusi Armi haluaa olla.....pötypuhetta.

• Danny haisee hyvälle.
      Dannylle Finlandia palkinto?

H.

• Tietääkseni

he ovat Ystäviä.

Danny auttaa uran luomisessa.

• nynny-nänny

...tai ainakin uurtaa uraa...

• onnellista.jatkoa

Tarvitseeko meidän tuosta huolta kantaa, se on omaisten asia holhoukseen hakea.

• Olen varmaan menettäny kokonaan otteeni päivänpolttaviin asioihin kun ei jaksa innostua julkkisten touhuista.
      Korkeintaan pikkusen hymährän silla ,hälläväliä tyylillä.
      Sen sijaan olen hyvä tuijottamaan omaan napaan ,tänäänkin puolilta päivin huomasin sellasen jutun et vattan sivussa on 15mm pitkä mustekynän viiva .
      Koska en itte vattanahkaan piirtele niin kuka siihen on viivan vetäny ? siinä on mun tänänpäivän pulma.

• onniiit

Älä nyt noin kirjoita, monet nuoret tytöt pitävät vanhoista miehistä, hymyilevät kauniisti. Minulle kävi niin tosin luulen erehtyi henkilöllisyydestä.

Ei- tosin olet oikeassa liika on liikaa. Thai naisilla ei ole ikä vaikeuksia näkyy naapureissa kuitenkin vain yksi muilla saman ikäisiä...

• suo.siellä.vetelä.täällä

Niinpä. Meille vanhoille uskaltavatkin jo hymyillä. Ollaan sen näköisiä. Ja tietävät ettei meistä ole heille iloa eikä vaaraa. Kovaahan meillä ei enää ole muuta kuin puheet ja jäykkää ei muu kuin niska.

• Eijunalauta

Mitä helwettiä se kuuluu kenellekään!

Tahtoisinpa tosisesti tietää millaisella ajatusmaailmalla ja mielenlaadulla sellainen ihminen on ladattu jota jaksaa kiinnostaa noinkin paljon vieraitten tuntemattomien ihmisten yksityiselämä. Puhumattakaan että kiinnostus tulee ulos noin kipeässä muodossa.

• Linssilude-Danny

Ei Danny ole mikään tuntematon. On pitänyt jo ainakin 50 vuotta huolen siitä että hänet tunnetaan.

• Kuorieikerro

Juuu-juuu, tunnetaan lehtien sivuilta ja kaikenlaisten menopaikkojen lauteilta. Mutta kukaan ei kuitenkaan tunne oikeaa ihmistä, joka ei ole se kuori, joka näkyy lehden sivulla tai jossain ...

Ja sekin, mitä hän sanoo ja puhuu lehdessä tai telkussa tai missä tahansa, tukee vain businesihminen D:a, Ilkka Lipsasen sisällöstä se ei kerro yyyhtään mitään eikä sitä tunne yksikään vaikka olisi sata vuotta seurannut lehtiä ja töllöä.

• MummoHarrastaaMuuta

Olen koko ikäni harrastanut monenlaisia asioita eri-ikäisten ihmisten kanssa erilaisissa ympyröissä ja ystävystynyt monien eri-ikäisten kavereiden kanssa. Välillä joku hämmästyy, että minä olen niiiiin vanha, mutta ei se nyt niin vakava juttu ole. Jos olen ystäväni vanhempien ikäinen tai vanhempi, eivät vanhemmat ainakaan minun kuulteni ole asiaa paheksuneet. Ei kukaan ole kysynyt suhteemme luonnetta, kun olemme majoittuneet yhteiseen hotellihuoneeseen matkoilla.

Intiimissä suhteessa /- 20 vuotta suurempi ikäero voisi minusta tuntua vähemmän mukavalta. Nuoret miehet voisivat mielellään kokeilla vanhemmankin naisen kanssa, mutta se ei ole minun juttuni.

• Asemajalompakonpaksuus

Kaikki vanhat ja rumat ukot saa nuoria naisia kunhan on paksu lompakko.

Suurimmalla osasta ihmisistä on taipumusta kuvitella itsestään ettei ikä näy. Henkisesti voi olla nuorekas mutta kaikilla nahka rupsahtaa mutta jos ei katso peiliin kuin pimeellä niin ei sitäkään näe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe