Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.youtube.com/watch?v=M5FtCIoJATM
Aloin+kuuntelemaan+koko+ketjun+läpi+ja+tämä+näkyi+sivussa.+
Voi+sitä+tunteen+paloa,+ei+tällä+vuosituhannella+elämänsä+elänneet+ymmärrä+siitä+mitään,+tuijottavat+vain+kännykkäänsä.
16.09.2016 18:44
Pitäisikö+vaihtaa+uuteen+älypuhelin,+en+tykkää+nykyisestä.
Tyttäreni+osti+uuden+sellaisen,+on+aina+saatavilla+tai+kädessä.+En+haluaisi+orjuuttaa+itseäni,+tässä+läppärissäkin+on+kestämistä.+
Joskus+palovaroitin+toimii+apuna+ruuanlaitossa+kun+unohdun+nettiin+ja+potut+jäi+kiehumaan+:(
16.09.2016 18:03
Laitan+myös+matot+samaan+sävyyn.+Ei+se+niin+tarkkaa+ole,+on+vuosien+mittaan+kertynyt+kaikenvärisiä+verhoja+ja+mattoja.
16.09.2016 08:55
Nuorena+solmittu+liitto+ei+aina+kestä+elinikää.+Ihminen+muuttuu+iän+mukana.
Kun+viihtyy+yhdessä+ei+siihen+tarvitse+mitään+kommervenkkejä,+on+vain+hyvä+olla.
16.09.2016 07:58
Vaihdan+syksyllä+ja+keväällä,+joskus+jouluksi+vielä+uudelleen+ainakin+yhteen+huoneeseen.
16.09.2016 07:54
Minäkin+taidan+olla+hetero.+Tässä+iässä+uskallan+jo+tunnustaa.+
En+ole+kiinnostunut+kenenkään+suuntautumisesta,+ihminen+ihmisenä.
15.09.2016 11:24
Eräänä+yönä+mökillä+yksin+ollessani+kamarin+seinän+takan+oli+joku,+sellainen+hankaava+ääni,+se+oli+aika+kova+kun+heräsin+siihen,+en+yleensä+pelkää+yksinkään+mökkeillessäni.+Otin+otsalampun+ja+taskulampun,+menin+katsomaan,+uskoisin+että+olivat+pihalla+usein+käyvä+supikoirapariskunta,+kaksi+karvaista+otusta+lähti+pakoon,+ihme+että+ehdin+näkemään+ne.+
Toisella+kertaa+säikähdin+yksin+ollessani+aika+lailla,+aamu-yöllä+kolmen+maissa+joku+jyskytti+oveen,+sitä+kesti+kauan,+en+avannut+ovea,+valot+olivat+sammutettuna,+olin+ihan+hiljaa,+viimein+hakkaaminen+loppui.+En+vieläkään+tiedä+kuka+oli,+ei+minulle+mitään+pelkoa+jäänyt,+huomenna+taas+lähden+mökkeilemään,+ainakin+seuraavan+yön+olen+yksin.
14.09.2016 17:11
En+katsen+puhelinta+koko+ajan.+Usein+voi+jäädä+autoon+ja+voi+olla+sielä+vaikka+vuorokauden+enkä+kaipaile.+Viimein+alan+ihmetellä+kun+kukaan+ei+soita+ja+alan+muistella+missähän+puhelin+on.+
Läheisiin+pidän+enemmän+yhteyttä+tietokoneella.+Kyllä+puhelin+on+kohtalaisen+uusi+ja+sillä+voi+surffailla+netissä+ym...+jos+joudun+odottelemaan+jossain+pidempiä+aikoja+katselen+aikani+kuluksi++puhelimella+nettiä.
14.09.2016 08:37
http://areena.yle.fi/1-2480244#autoplay=true
Jopa+oli+hieno+dokumentti.+Sopii+hyvin+aloituksen+aiheeseen.
Jotenkin+osasin+samaistua+noihin+ihmisiin+kun+oli+lapsena+niin+paljon+juttua+noista+asioista.+
Hyvää+suomea+puhuvat+vaikka+eivät+ole+koskaan+käyneet+täällä.
13.09.2016 19:38
Meillä+ei+ollut+autoa,+isä+ajoi+mopolla.
Ostin+ekan+autoni+60-70+lukujen+vaihteessa,+se+oli+keltainen+Fiat+600.+
Tykkäsin+siitä,+melkoinen+pörisijä+oli,+hyvä+jos+satasta+pääsi+alamäessä.
13.09.2016 15:36
Kyllä+rakkaitaan+muistaa+vaikka+olisi+vuosia+heidän+kuolemastaan.+Juttelen+pojalle+päivittäin,+kynttilä+palaa+kuvan+edessä+aina+kun+olen+keskustassa.+
Hän+käy+luonani+unessa,+sanonkin+illalla+nukkumaan+mennessä+että+tuletko+taas+käymään.+Nämä+unet+ovat+hyvin+lohdullisia,+niin+eläviä.
13.09.2016 15:29
Kiitoksen+aihetta+on+vaikka+kuinka.+
Olen+selvinnyt+ehjänä+suurista+menetyksistä.
Tyttären+perheellä+menee+hyvin.+On+läheinen+luotettava+kumppani.+
Ihanat+lämpimät+kuulaat+syyspäivät+oikein+vaativat+pitkälle+pyörälenkille,+ajoin+jo+tunnin+lenkin,+lähden+vielä+uudelleen.+
Viikonloppuna+saunanlämmitys+ja+istuskelu+nuotiolla+ihmetellen+maailman+menoa.+
Olen+oikeastaan+hyvin+onnekas.
13.09.2016 15:25
Laitoin+keittiön+ikkunaan+valoja,+alkaa+olla+niin+pimeä,+otin+kuvankin+ja+laiton+profiiliin.+
Mieli+tekisi+jotain+uutta+valosarjaa+parvekkeelle+ja+mökille.
13.09.2016 15:12
Nainen+on+raivokas,+suorastaan+pelottava.
13.09.2016 10:21
Peugeot,+minulla+on+ollut+pösöjä,+toimineet+hyvin+eikä+pahan+hintaisia.+
Sain+ihan+hyvin+entisestäkin+vaihdossa.+En+vaihda+merkkiä.
12.09.2016 19:52
En+kai+minä+mitään+tärkeää+ole+puhunut,+ihan+vaarattomia+vain.+En+pelkää+naurunalaiseksi+tulemista+;)+Osaan+pitää+puoleni.
12.09.2016 18:24
Ei+kai+sellaisia+kysymyksiä+viitsi+tänne+laittaa+mihin+ei+halua+vastata.+
Uteliaat+juoruämmät+voivat+kysellä+ovelan+näköisinä+jotain,+joskus+olen+puhunut+puuta+heinää+ihan+tahallani,+sitäkin+olen+joutunut+katumaan,+asiat+muuttuvat+ja+paisuvat.
11.09.2016 10:39
Ensimmäiset+muistikuvani++ovat+viisikymmentäluvulta,+oliskohan+vuonna+55+kun+nuorin+veljeni+syntyi.+Silti+muistan+Amerikan+arkun,+se+oli+iso+rautahelainen+arkku+jossa+lähetettiin+meille+tavaraa,+arkku+on+vieläkin+olemassa+veljeni+varastossa.+
Sen+oli+nähtävästi+lähettänyt+äidin+täti+joka+myös+oli+muuttanut+Amerikkaan,+hänen+siskonsa+oli+jäänyt+huonoon+jamaan+kun+miehensä+oli+myös+mennyt+siirtolaiseksi+sinne+ja+jättänyt+perheensä+pärjäämään+jotenkuten.+Täti+laittoi+veljelleen+paljon+tavaraa+annettavaksi+siskolle+ja+toivoi+veljen++huolehtivan++Amerikan+leskestä+ja+lapsista.+Arkussa+oli+hieno+silkkinen+mekko,+minusta+ei+hienompaa+voinut+olla.
09.09.2016 18:39
Kunhan+Katariina+ei+ole+enää+lööppikamaa+tulee+ero,+siitä+kirjoitetaan+taas+viikko+tai+kuukausikaupalla.+Katariina+saattaa+huomata+että+lesbous+ei+ollutkaan+hänen+juttunsa+ja+soittaa+luottotoimittajalleen.
09.09.2016 16:25
Minä+en+usko+mielipiteeseesi+saa-mari.+
Tunnen+siivoojia+jotka+olisivat+pärjänneet+missä+vain.+Kuten+uskon+tämä+meidänkin++siivooja+on+valinnut+ihan+itse+tiensä.+
Mikä+siinä+on+että+niinkin+tärkeä+ammatti+kuin+siivoaminen+tulee+mieleen+sellaisena+että+se+on+viimeinen+mahdollisuus.+
Itsekin+siivosin+taloyhtiömme+rappukäytävät+aika+kauan,+sitä+pystyi+tekemään+vielä+omaishoitajuus+aikanakin.+En+ollut+vielä+eläke-iässä+ja+omaishoidontuki+oli+aika+pieni.+
Minäkin+lupasin+pitää+taukoa,+odottelen+kaverin+saapumista.
09.09.2016 16:18
156 / 165