Tyttö sai lelun, jolla nyt leikii.
Samsung Galaxy tab A. Hitsin kiva lelu.
Tyttö sai lelun!
15
95
Vastaukset
- 1eero
Voi sitä sanoa leluksi, kuitenkin tietokone samat toiminnot, en paljon muuta käytä nytkin sylissä tv katellessa.
- Hörppis
Kerrankin puhut rehellistä asiaa, täysi leluhan se on, riisutut ominaisuudet maustettuna vakoiluohjelmilla.
Pitäisikö vaihtaa uuteen älypuhelin, en tykkää nykyisestä.
Tyttäreni osti uuden sellaisen, on aina saatavilla tai kädessä. En haluaisi orjuuttaa itseäni, tässä läppärissäkin on kestämistä.
Joskus palovaroitin toimii apuna ruuanlaitossa kun unohdun nettiin ja potut jäi kiehumaan :(- Amazooni
Lopetin perunoiden keiton kattilassa, kun ne paloivat aina pohjaan.Tuli kalliiksi heittää kattila pois palaneena.
Ostin "älyhöyryttimen". Heitä ruoka paloina koteloon veden kanssa.
Tuvassa vallitsee rauha ja lämminä ruokaakin saa joskus.
- ewrwerg
Mielenkiintonen juttu, ainakin niille jotka vieläkin uskoo peruskoulutuslaitosten totena toitottamaan evoluutioteriaan kuin vuoreen:http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/168703-ihmisen-perima-kumoaa-evoluution
- Uskoa.voi
Mikael törppö jolle hevosetkin nauraa
- korppis1
Eevalle kiitos, teknologia edistyy. Paratiisissa elämä olisi pysähtynyt hedelmävadin tuijotukseen.
- dfvsdf
Uskoa.voi kirjoitti:
Mikael törppö jolle hevosetkin nauraa
Tiiäthän sanonnan "ennen oli miehet rautaa". Nyt tiiät että se on ihan totta. Ei pojasta polvi parane, tosiaankaan. Eikä kestä muuten enää koneetkaan niinku ennen, jokainen vuosikerta on edellistä särkyväisempää.
- 1eero
Laitteet muuttuvat, se mikä on tänään ei ole huomenna.
Teknologian kehittyessä nykyajan viestintälaitteet vanhentuvat tovin kuluttua älyä käytetään eri tavalla. 1eero kirjoitti:
Laitteet muuttuvat, se mikä on tänään ei ole huomenna.
Teknologian kehittyessä nykyajan viestintälaitteet vanhentuvat tovin kuluttua älyä käytetään eri tavalla."liero"
Minäkin kehuin tablettiani pari vuotta sitten.
Minäkin sain sen.
En ostanut.
Tänään se kiipeilee Nepalissa tyttäreni repussa.
-
Mutta.
Olet oikeassa, enää ei leluilla kannata kehua.
Monet "aikuisten" lelut katoavat kuin Ruusupuskat ja mökki-tiet.
Tulee aika joilloin lapsi seisoo haudan edessä sanoen:
"Voi mummi/ukki, näkisitpä mitä olen saanut aikaan."
-
Olemmehan mekin keksineet rattaat, jotka kuljettavat Hevosia.
Laitteet, jotka tunkevat kahteen korvaan 8-kanavaista ääntä.
H.korppis1 kirjoitti:
Eevalle kiitos, teknologia edistyy. Paratiisissa elämä olisi pysähtynyt hedelmävadin tuijotukseen.
Mukavaa on surffailla, ennen ratkoin ristikoita yksin ollessani, nyt olen netissä. Kaverikin on töissä, tulee joskus yöllä.
- Korppis1
mielikki.mummo kirjoitti:
Mukavaa on surffailla, ennen ratkoin ristikoita yksin ollessani, nyt olen netissä. Kaverikin on töissä, tulee joskus yöllä.
Vaihda älypuhelimeen. Kun aikasi leikit sillä on helppo siirtyä tablettiin.
Sain mukiin menevän tarjouksen, joten otin. Kuukausierät sopivat eivät nousseet kuin 3,30 ei siis talous kaadu. Luovuin mokkulasta kun poika opetti, että voin käyttää älypuhelinta kaikissa internetyhteyksissä. Älypuhelimen nettiyhteys on nopea. Matkustamme ensi keväänä ulkomaille, joten tabletti on kevyempi ja helpompi kuljettaa lentolaukussa. Tämä oli tärkein asia hankkia tabletti. Hollannissa meillä on läppäri ja wifi asunnossamme, mutta kun lähdemme kiertomatkalle tarvitsen helpon koneen ja se on tabletti.
. - maijuuska
Korppis1 kirjoitti:
Vaihda älypuhelimeen. Kun aikasi leikit sillä on helppo siirtyä tablettiin.
Sain mukiin menevän tarjouksen, joten otin. Kuukausierät sopivat eivät nousseet kuin 3,30 ei siis talous kaadu. Luovuin mokkulasta kun poika opetti, että voin käyttää älypuhelinta kaikissa internetyhteyksissä. Älypuhelimen nettiyhteys on nopea. Matkustamme ensi keväänä ulkomaille, joten tabletti on kevyempi ja helpompi kuljettaa lentolaukussa. Tämä oli tärkein asia hankkia tabletti. Hollannissa meillä on läppäri ja wifi asunnossamme, mutta kun lähdemme kiertomatkalle tarvitsen helpon koneen ja se on tabletti.
.Sulla on nopeus sit varmaan 300 Mbit?????
- korppis1
En älyä mbiteistä enempää kuin sika kontista. Lapseni tietävät ja hoitelevat teknisen puolen tietotekniikan jutskoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846