Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tänne+kirjoittamalla+mitään+saa.+
Kyllä+mummoja+on+pilvin+pimein+kun+miehet+tahtoo+kuolla+aikaisemmin.+
20-30-+vuotta+on+paljon+elämässä,+erilaiset+tarpeet+väkisinkin.+
Meillä+vanhemmilla+naisilla+on+elämänkokemusta,+mikäli+joku+kolli+tulisi+sanomaan+että+haluaa+rakastella+sinua+kun+olet+niin+vanha,+saattaisi+tulla+lentävä+lähtö.
09.08.2018 11:07
Onnen+päivä.+Vein+Pösön+katsastettaksi+ihan+kylmiltään,+mitään+en+teettänyt.+Odotin+sydän+kylmänä+nauraako+inssi+mahaansa+pidellen+yritykselleni.+
Mitä+vielä,+kehui+että+liiankin+hyvässä+kunnossa+on+auto,+ei+tarvinnut+tehdä+mitään.+
Autokorjaamon+väki+peloittelee+minut+aina+hermoraunioksi,+vuosi+sitten+sanoivat+olevan+vaikka+mitä+tehtävää+jos+aikoo+taas+katsastaa,+tässä+se+nyt+nähtiin!+
Luotettava+ja+rehellinen+mekaanikko+on+painonsa+arvoinen+kultaa.
Kaveri+osaa+korjata+autoa,+lieneekö+tehnyt+jotain+kysymättä+kun+katseli+konepellin+alle+tuumivan+näköisenä?+En+viitsi+kaikkea+teettää+hänellä,+eikä+täällä+ole+paikkakaan+isommalle+remontille.
08.08.2018 17:15
En+välitä+palkankorotuksista,+turhat+etuudet+jotka+houkuttelevat+väärinkäytöksiin+pitäisi+poistaa.
08.08.2018 09:57
Olen+mielelläni+eläkkeellä.+En+vaihtaisi+elämääni+mistään+hinnasta.+Tulot+ovat+pienemmät+mutta+siihen+auttaa+pienemmät+menot.+Joka+päivä+tuntuu+että+aika+loppuu+kesken,+ihmettelen+kuinka+ennen+ehdin+käymään+töissäkin.
08.08.2018 09:55
Jokainen+näyttää+uskovan+asian+siten+kuin+itselle+ja+omalle+ideologialle+sopii+parhaiten.+Jos+ei+rikollinen+niin+miksi+monta+poliisia?
06.08.2018 16:47
Ihmisiä+on+vangitkin,+mutta+eikö+ole+päivänselvää+että+kyseessä+oli+rikollinen,+ei+kai+neljää+poliisia+tarvittaisi+kuljettamaan+yhtä+maasta+poistettavaa+muuten.
06.08.2018 16:44
Lihominen+on+yksi+keino+silittää+ryppyjä.
Tietysti+on+vaarana+että+ryppyjen+ja+heltan+sijaan+tulee+pari+kolme+leukaa+lisää.+
Miksi+huolehtia+rypyistä+jos+on+terve,+jos+terveys+menee+niin+sileällä+naamalla+ei+ole+juuri+arvoa.
06.08.2018 10:08
Oletko+suomalainen?
Onko+isäsi+ja+veljesi+myös+luusereita+ja+pelosta+väriseviä+hiiriä?+
Yleistät+kaikki+samaan+karsinaan.+Jos+olet+saanut+pojan+suomalaisen+miehen+kanssa+niin+hänestäkin+tulee+pikku+hiirulainen.
05.08.2018 12:06
"elämärutistaa+"
Olen+kanssasi+sama+mieltä.
Jos+joku+kuvittelee+että+ei+vanhene,++tahtoisin+olla+kärpäsenä+katossa+kun+ikinuori+katsoo+peilistä+kuvaansa.+
Lisäksi,+olen+paljon+onnellisempi+kuin+nuorena.+En+vaihtaisi+päivääkään+pois.+Vaikeudet+kasvattaa+ja+opettaa.
04.08.2018 21:28
Olen+samaa+mieltä.+Jotain+on+naisella+oltava+kun+saa+noin+komian+miehen,+ja+vielä+ranskan+presidentti!
04.08.2018 20:24
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808022201110853_pi.shtml
Luin+uudelleen+Sirpa+Pietikäisen+tapauksen.+Ei+kai+ole+laitonta+mutta+ei+kuitenkaan+hyväksyttävää.+3000+€+kuukaudessa+sivutuloja.
03.08.2018 22:14
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/201808032201115189_pk.shtml
Alkaa+olla+enemmän+sääntö+kuin+poikkeus+nuo+otsikot+päättäjiemme+epärehellisyydestä.+Myös+Sirpa+Pietikäinen+on+saanut+etua+joka+ei+hänelle+kuuluisi+ja+vielä+todella+paljon.
Aiheuttaako+valta+vauhtisokeutta?
03.08.2018 21:32
Oletko+"Näinseon"+suomalainen,+koska+yleistit+niin+kuulut+itsekin+näihin+lyhytjalkaisiin+punkeroihin+mikäli+olet+suomalainen.+Vai+auttaako+se+kun+on+käynyt+Pariisissa,+minäkin+olen.
Ei+tulisi+mieleenkään+kirjoittaa+oman+kansan+jäseninstä+noin+halveksivasti.+
Suomessa+on+kauniita+ihmisiä+kuten+on+ranskassakin,+ei+ranskassakaan+kaikki+ole+kauniita.
03.08.2018 10:35
Minusta+Appelsiini+kirjoitti+hyvin+ja+asiallisesti.+Oli+maltillinen+mutta+realistinen.
03.08.2018 10:12
Ihmettelin+A-studion+haastateltavien+valintaa.+
Heidän+oli+hyvin+vaikea,+toisen+ihan+mahdoton+löytää+tämän+Ainon+tekosesta+mitään+pahaa.+
Juontaja+edes+yritti+puhua+myös+siitä+millaisia+seurauksia+Kansalaistottelemattomuudella+voi+olla+jos+se+riistäytyy+käsistä.+Mutta+hyvin+vaisusti+hänkin.
03.08.2018 10:08
Syön+Kalsiumia,+Magnesiumia,+D-vitamiinia+ja+Piimaata+joskus+myös+C-vitamiinia.+Piimaa+auttaa+selvästi+hauraisiin+kynsiini+ja+hiukset+ovat+melkein+yhtä+tuuheat+kuin+nuorena.+Olen+huomannut+vaikutuksen+kun+pidin+paussia,+hiuksia+lähti+enemmän+ja+kynnet+liuskoittuivat.+En+usko+että+Piimaa+auttaa+hetkessä,+olen+jatkanut+tämän+syömistä+vuosia.
02.08.2018 12:56
En+minäkään+olisi+kiinnittänyt+huomiota++hänen+käsivarsiinsa.+Kyllä+hän+on+yhä+kaunis+nainen+jonka+kanssa+ilkeää+liikkua+vaikka+missä.+Eikä+ulkonäkö+ole+tuossa+asiassa+ratkaiseva,+pään+sisältäkin+pitää+löytyä+tavaraa.+
Olen+huomannut+että+ihoni+ei+tykkää+näistä+helteistä,+en+huolehdi+siitä+sen+enempää,+vuodet+kuluu,+me+sen+mukana.
02.08.2018 11:37
Minulle+riittää+kun+on+kestävä+akku.+Pääsee+nettiin,+voi+laittaa+tekstiviestejä+ja+ajatelkaa+sillä+pitäisi++pystyä+myös+puhumaan+jos+joku+soittaa!+Joskus+tuntuu+että+se+on+sivuseikka,+ihan+viimeisenä+listalla.
On+niin+paljon+turhaa+jo+ostaessa,+en+juuri+käytä+kun+noita+ylläolevia.+Joskus+vaikkapa+terkkarilla+lääkäriin+pääsyä+odotellessa+voin+katsella+elokuvaa.
01.08.2018 23:48
Jos+voisi+avoimemmin+puhua+maahanmuutosta+eikä+vain+yhtä+mielipidettä+suvaittaisi,+voisi+olla+että+persjen+kannatus+romahtaisi.+
Kyllä+kaikille+mielipiteille+on+annettava+tilaa+jos+eivät+ole+oikeasti+rasistisia+tai+muuten+vaarallisia.
01.08.2018 21:59
Ei+me+ainakaan+tiedetä+paremmin+kuin+ne+jotka+päättävät+palautuksista.+
Ei+auta+kuin+luottaa+siihen+että+tekevät+parhaansa.+Turha+vaikeuttaa+heidän+työtään.+
Jos+palautettava+on+syyllistynyt+rikoksiin+niin+palautus+on+aiheellinen.+Ei+sentään+ihan+pienestä+rikoksesta+laiteta+takaisin.
01.08.2018 21:54
36 / 165