Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nykyisin+on+mennyt+liiallisuuksiin+varovaisuus+jos+on+puhe+homoista,+lesboista+tai+maahanmuuttajista.+
Ainoa+ihmisryhmä+jota+voi+säälittä+ja+ilman+pidikkeitä+haukkua+on+luterilainen,+heteroseksuaali+suomalainen.+
Olen+tuntenut+iät+ajat+homoja+ja+yhden+lesboparinkin,+en+pidä+heitä+mitenkään+kummallisina,+itse+vääntävät+joskus+rankkaakin+herjaa+suuntautumisestaan.+Miksi+pitää+tehdä+niin+suuri+numero+asiasta,+jokaisen+seksuaalisuus+on+oma+asia.
08.06.2018 13:08
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/184956-paaluottamusmies-siun-soten-henkilokunta-vasynytta-ja-huolissaan
Kun+eivät+tekisi+mitään+peruuttamatonta.+Tämä+pilotti+toiminta+osoittaa+että+uudistukset+ovatkin+huononnuksia+ja+tulevat+kalliimmaksi.
Kohta+ei+saada+henkilökuntaa+kun+kenenkään+voimat+eivät+riitä+vaatimuksiin.
07.06.2018 22:53
Tunnen+monia+jotka+ovat+siun+soten+palveluksessa.+Kaikki+sanovat+että+työvoimaa+on+liian+vähän.+Nyt+puhutaan+lomautuksista,+minua+ainakin+huolestuttaa+työntekijöiden+jaksaminen.
07.06.2018 19:01
En+mene+enää+naimisiin,+eka+kerralla+oli+huntu+vaikka+olin+jo+raskaana++:)
Voisihan+sitä+leikisti+mennä+naimisiin+ja+pukeutua+hääpariksi.+Vaan+en+taida+viitsiä.
07.06.2018 13:40
Kaikesta+huolimatta++tunnen+olevani+kantasuomalainen+vaikka+geenitestin+mukaan+olen+30%+skandinaavi+ja+loput+suomalaista,+Esi-isäni+ovat+suomalaisia+ainakin+1700+luvulle,+siihen+asti+isän+suku+on+asunut+samalla+paikalla+etelä-pohjanmaalla,+varmaan+pidempäänkin+vaikka+ei+ole+kirjallista+tietoa.++Samoin+äidin+suku+on+lähempänä+ruotsinkielistä+pohjanmaata.+
Varsinaisia+kantasuomalaisia+taitavat+olla+saamenkieliset+kuten+edellä+joku+kirjoittikin.
07.06.2018 13:30
Naapurissa+asuu+maahanmuuttaja+perhe.+On+paljon+lapsia,+vilkkaita+ja+varomattomia+pyöriensä+kanssa+nämä+lapsukaiset+ovat.+Pelottaa+koska+sattuu+jotain+kun+eivät+väisty,+ajavat+suoraan+kohti+jos+ei+mene+tien+sivuun.+Samanlaisia+on+ihan+meidän+suomalaistenkin+lapsissa,+eilen+olin+pyörälenkillä,+neljä+poikaa+ajeli+alamäkeen+pyörä+vain+takarenkaan+varassa,+tie+oli+vilkkaasti+liikennöity.+
Olisi+hyvä+saada+ainakin+perheen+isälle+töitä,+istuskelee+autossaan+päivät+kylillä,+varmaan+itsekin+kaipaisi+jotain+mielekästä+tekemistä.+
Afrikan+väesty+lisääntyy+räjähdysmäisesti,+joten+maahanmuuttajista+ei+tule+olemaan+pulaa,+me+saatetaan+jäädä+vähemmistöön+kun+emme+lisäänny+samaan+tahtiin,+katsellaan+ja+ihmetellään+vain+miten+käy.
07.06.2018 09:50
Kyllä+nyt+taas+on+aikaa+olla+palstalla+kun+ilmat+viilenivät+ja+sadekuuroja+vähän+väliä.+Sade+oli+todella+tarpeeseen.+
En+lue+kaikkea+joten+en+tiedä+mistä+milloinkin+riidellään.+
Sen+olen+huomannut+että+pisimmät+ketjut+tulee+juuri+silloin+kun+ollaan+kiukkuisesti+eri+mieltä.
05.06.2018 20:13
Abortti+on+hyvin+kipeä+asia+monelle.+Tunnen+eräänkin+joka+oli+kiihkeä+abortin+vastustaja,+ei+sanojensa+mukaan+hyväksynyt+aborttia+edes+raiskaus+tapauksessa.+
Mutta+kuinka+kävikään,+laivareissun+seurauksena+hän+tuli+raskaaksi,+ei+tiennut+olisiko+lapsi+miehelle+vai+tälle+syrjähypylle.+
Enää+abortti+ei+ollutkaan+murha,+hän+teetti+abortin+eikä+näyttänyt+asiasta+juuri+välittävän+jälkeenpäin.+
Itse+olen+sitä+mieltä+että+jokainen+tietää+itse+parhaiten+haluaako+ja+pystyykö+synnyttämään+sen+hetkisissä+olosuhteissa.
05.06.2018 12:57
Nuorena+vaimona+jouduin+anoppilan+heinäntekoon.+Ei+ollut+ennestään+tuttua+hommaa.+Olin+ladossa+polkemassa+tai+haravoimassa,+loin+myös+heiniä+seipäille.+
Helppoa+hommaa+muuten+mutta+hikistä+ja+heinät+pisteli.+Eväät+maistuivat+hyviltä.
Lähellä+oli+järvi+siihen+voi+välillä+pulahtaa,+virkisti+huomattavasti.
Myös+sauna+teki+illalla+hyvää.+
Myös+perunan+kylvössä+ja+nostossa+olin+mukana.
04.06.2018 08:58
Kannattaa+varoa+että+ei+tee+mitään+sellaista+jota+joutuu+katumaan.+Tunteiden+palo+asettuu+ajallaan,+sitten+tulee+oikea+rakkaus+ja+kumppanuus+kehiin+tai+ero.
04.06.2018 08:10
Toissailtana+avasin+viinipullon,+join+siitä+noin+puolet.+
Nyt+on+kiintiö+täynnä+taas+muutamaksi+viikoksi.+
Lämmitimme+tänäänkin+saunan,+kaveri+ottaa+oluen,+minä+kivennäisvettä.+
Jäätelöllä+herkuteltiin+kun+ajoin+pyörän+kylille+ja+tultiin+autolla+takaisin+mökille.+Kolmetoista+km+menee+helposti+sähköpyörällä,+akkukin+riittää+ihan+hyvin.
03.06.2018 19:47
Kahden+kauppa+ja+kolmannen+korvapuusti.+
Miksi+moni+tuomitsee+ihmisten+elämää+vaikka+eivät+tiedä+yhtään+mitään+heidän+asioistaan.+
Jos+ei+hyväksy+jotain+niin+voihan+sen+sanoa,+mutta+silti+pitäisi+antaa+muiden+elää+elämäänsä.+
Minua+ei+ihmisten+asiat+kiinnosta,+omissa+on+ihan+tarpeeksi.+
Jos+molemmat+ovat+täysi-ikäisiä+ja+mieleltään+terveitä+niin+kaikki+on+ok,+vähän+arveluttaisi+viedä+17-vuotiasta+lökäpöksyä+näytille+omalle+jälkikasvulle+jotka+voisivat+olla+poikakaverin+vanhemmat++:)
03.06.2018 19:31
Tamara+on+ainakin+minulta+jäänyt+liian+vähälle+huomiolle.+Hän+ja+Laila+Kinnunen+olivat+suuria+tähtiä,+nykyisin+kuuntelen+heitä+usein.
https://www.youtube.com/watch?v=mG4ggM23YQQ
Sää+kylmenee,+taidan+lähteä+vaihteeksi+kaupunkiin+kissan+kans.+Ajan+sähköpyörän+sinne,+kaveri+hakee+autolla+mökille+takaisin+että+huomenna+on+pyörä+valmiina+kylillä+kun+muutetaan+paikkaa.
03.06.2018 11:20
Mitä+kyselet+kun+kerrot+teillä+menevän+paremmin+kuin+hyvin.
Sattuman+kauppaa+kenen+kans+alkaa+menemään+hyvin,+ikäkään+ei+aina+ratkaise+vaikka+suunnilleen+saman+ikäiset+sopivat+parhaiten+yhteen.+
Harva+tarkoituksella+etsii+nuorempaa+kumppania,+joskus+vain+niin+käy.
Moni+luulee+että+seksi+on+ensimmäisellä+sijalla+jos+on+nuori+kaveri,+kyllä+pidemmän+päälle+on+oltava+muutekin+yhteistä.+
Jos+menee+hyvin+niin+miksi+ajatella+vuosikymmenien+päähän,+hyvät+hetket+kannattaa+elää,+ei+niitä+liikaa+ole+kenelläkään.+
Myös+taloudellinen+hyväksikäyttö+tulee+monelle+mieleen,+sekin+riippuu+millaisia+osapuolet+ovat.
On+miehiä+ja+naisia+jotka+käyttävät+nuoruuttaan+hyväksi+taloudellisen+hyödyn+toivossa.+
Olen+hyvin+itsenäinen+ja+omillani+pärjäävä,+jos+huomaisin+pientäkään+merkkiä+hyväksikäytöstä+panisin+pisteen+yritykselle.+
Meillä+menee+hyvin+vaikka+ikäeroa+onkin,+nyt+hän+imuroi+autoanai+ja+teki+pieniä+remonttihommia.+Minä+laitan+ruokaa+ja+hemmotellaan+toisiamme+parhaamme+mukaan.+
Jos+ruohonleikkuri+särkyy+hän+korjaa+sen+hetkessä,+ja+ymmärtää+autojen+päälle.
03.06.2018 09:54
En+ole+innokas+etsimään+ystäviä.+Entisissä+on+tarpeeksi.
Facessa+on+sellaisia+joita+en+ole+edes+tavannut+mutta+pidän+silti+ystävinäni.+Ollaan+kirjoiteltu+vuosia,+tulee+ihan+ikävä+jos+ei+kuulu+mitään+vähään+aikaan.
02.06.2018 18:00
En+ole+katsonut+kertaakaan.+
Tai+sentään+vilkaissut+jos+on+sama+missä+mies+valitsee+useammasta+naisesta+mieleisimmän.+
En+tykkää+mistään+ohjelmista+missä+ihmisiä+laitetaan+riviin+ja+valitaan+sitten+joku+näistä.+
Myös+missikisat+eivät+miellytä,+kaikki+ovat+kauniita+jotka+pääsevät+finaaliin,+säälin+niitä+jotka+eivät+pärjää.+
En+ole+itse+tippaakaan+kilpailuhenkinen+siksi+vierastan+tuollaista.+Onneksi+ei+tarvitse+olla+näin+eläkeläisenä,+sekin+on+hienoja+puolia+vanhenemisessa.
Kaveri+tulee+myöhään+kun+laittaa+veljensä+autoa,+ulkona+on+miljoonia+hyttysiä+joten+ollaan+kissan+kans+sisällä.
01.06.2018 19:54
Peukutan,+kerro+kun+ohjelma+tulee+ulos+että+muistan+katsoa.
01.06.2018 19:43
Painoni+on+ihan+hyvissä+lukemissa,+kaikki+arvot+hyviä,+äskettäin+otettiin+kaikki,+ei+kolestrolia,+sokerit+kohdallaan.+Tulee+terve+ruumis+jos+pullaan+tukehdun+:)+
Ainoa+on+ajoittainen+närästys,+vehnäjaho+ei+ole+hyväksi,+tiedän.....
01.06.2018 19:15
Mistä+olet+saanut+päähäsi+että+peukutan+itseäni?
En+sentään+:D
01.06.2018 19:09
Kyllä+ilman+pullaa+pärjää.+Mutta+pitää+jokin+pahe+olla.+
Onko+myös+alkon+tuotteet+pannassa+tuon+DB2+takia.+
Aion+avata+viinipullon+kun+piti+vaivata+kauan+lepotilassa+olleita+aivosoluja,+melkein+sain+päänsäryn.++
On+ollut+päävaivaa+kun+ostin+uuden++Samsung+Galaxy+tabletin+ja+yritän+saada+sen+käyttökuntoon.+Vielä+puuttuu+virustorjunta,+siinä+on+valmiina+kuudeksi+päiväksi+joten+en+vaivaa+päätäni+enempää+tänään.+
On+minulla+ollut+tabletti+mutta+annoin+sen+tyttären+pojalle.
01.06.2018 19:07
45 / 165