Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvät+hetket+kannattaa+elää,+ei+pidä+huolehtia+että+kuitenkin+ne+loppuu.
Ainahan+kaikki+loppuu,+ennemmin+tai+myöhemmin.
Kuitenkin+kannatta+säilyttää+itsenäisyys+ja+järki,+onneksi+se+on+näillä+kymmenillä+aina+vain+helpompaa.
24.05.2018 19:00
Etkö+lukenut+edellistä+tekstiäni?+Menin+avioon+16-vuotiaana,+liitto+loppui+miehen+kuolemaan.+Hoidin+häntä+sänkyyn+12-vuotta+ja+kävin+päivittäin+sen+jälkeen+syöttämässä+vuodeosastolla.+Miten+olisin+viitsinyt+olla+epärehellinen.+Hän+ei+ollut+tässä+maailmassa,+hänelle+oli+parasta+että+huolehdittiin,+sen+tein+niin+hyvin+kuin+osasin.
Sitä+ennen+oli+mukana+alkoholi+ja+mielenterveysongelmat+hänellä.
Nämä+vaikeat+ajat+antoivat+minulle+ymmärrystä+muita+ihmisiä+kohtaan.+
Minusta+tuntuu+että+elät+kuplassa+toivottavasti+saat+elää+siinä++loppuun+asti,+voisi+olla+ankaraa+herätä+todellisuuteen.
24.05.2018 18:55
Valitettavasti+on+näin+että+mikäli+molemmat+ymmärtävät+toisiaan+100%+on+enemmän+poikkeus+kuin+sääntö.+
Rakkauden+huumassa+luullaan+että+ollaan+samalla+aaltopituudella,+vaikka+tekisi+mitä+niin+aina+ei+onnistu.+
Jos+ei+avioliittoa+solmiessa+tiedä+esim.+kumppanin+mielenterveysongelmista+jotka+tulevat+ilmi+vasta+myöhemmin.+
Kuinka+rehellisyys+ja+yrittäminen+auttaa+tällaisessa+tilanteessa?+
On+monia+muitakin+seikkoja+joita+et+ota+huomioon+julistaessasi+miten+kenenkin+täytyy+elää.
24.05.2018 18:48
Minä+en+vain+tykkää+hormoneilla+pumpatusta+lihaskimpuista.+
Saa+hän+käydä+kauneushoitolassa+minun+puolestani,+ei+kai+niihin+ole+kriteriä+ulkonäöstä+vaikkapa+näin,+rumat+älkää+vaivautuko?+
Ei+hän+olisi+rumakaan+jos+olisi+jotenkin+luonnollisemman+näköinen.+Haluasin+nähdä+kuvan+hänestä+ennen+näitä+lihaksia.
24.05.2018 18:40
Jopa+oli+kommentti,+panee+ajattelemaan+että+mitä+tuon+päässä+oikein+pyörii,+sama+levy+koko+ajan.+
Jos+sinulla+on+puoliso+niin+säälin+häntä.
24.05.2018 15:18
Oletko+huomioinut+että+avioliitto+on+kahden+kauppa.+
Vaikka+toinen+olisi+kuinka+"+REHELLINEN+LUOTETTAVA+KUMPPANI+KAIKESSA
tunteissaan,+toimissaan,+yhteiselämässä,
siis+aivan+kaikessa,+"
Ei++siitä+mitään+tule+yksipuolisesti.+Jo+avioerojen+suuri+määrä+osoittaa+että+harva+onnistuu,+jopa+liitoissa+jotka+ovat+kestäneet+vuosia+voi+olla+yhteiselosta+jäljellä+vain+kulissi.+
Turha+ketään+on+syyllistää+jos+epäonnistuu,+varsinkaan+jos+ei+tiedä+parin+keskinäisistä+väleistä+muuta+kuin+luulottelua.
24.05.2018 15:14
Vettä+ei+ole+satanut+meidän+kulmilla+koko+keväänä,+viime+kesänä+vettä+tuli+tämänkin+edestä.+
Olen+miettinyt+jo+sadetanssia+pihamaalla+kun+kaivosta+loppuu+vesi.
Nyt+mieltäni+askarruttaa+Iltalehdestä+lukemani+juttu.+Bul+Mentula+käy+kauneshoitolassa.
Katselin+kuvaa+tarkkaan+ja+tulin+siihen+tulokseen+että+ei+ole+sopiva+mainos+käyttämälleen+hoitolalle.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805242200965971_vd.shtml
24.05.2018 13:36
https://www.autouncle.fi/fi/autot/1795186-peugeot-205-1-4-xr
Tällainen+oli+eka+pösöni,+värikin+ihan+sama.+Tykkäsin+siitä+kovasti,+seuraava+pösö+oli+farmari,+sitten+taas+pienempää+mallia,+nyt+on+tämä+viimeisin+ollut+toista+vuotta.
24.05.2018 13:28
Minulta+vei+kauan+kunnes+tajusin+että+ei+ole+kiirettä+mihinkään.+On+mukavaa+nousta+aamulla+ilman+kiirettä+silloin+kun+on+nukkunut+tarpeeksi.+
Touhuan+päivät+pitkät+kaikkea+mistä+pidän,+nyt+on+pihan+laittaminen+etusijalla.+
Harvoin+tulee+vastaan+hommia+jotka+tuntuvat+väkinäisiltä.+
Nyt+sellainen+olisi+edessä,+ikkunoiden+pesu.+Olen+pessyt+ikkunat+kun+koivun+siitepöly+aika+on+ohi.
Kylillä+on+neljä+isoa+ikkunaa+++parvekelasit.+Mökillä+on+myös+neljä+ikkunaa+ja+lisäksi+sauna+ja+pukuhuone.+Vaikka+ikkunanpesu+ei+varsinaisesti+kummoinen+työ+ole,+niin+minulla+on+jokin+sisäänrakennettu+vastenmielisyys+tätä+hommaa+kohtaan.
Muutaman+kerran+olen+ottanut+siivouspalvelun+avuksi,+ei+oikein+viitsis+kun+itsekin+kunnon+puolesta+pystyn+homman+hoitamaan.
24.05.2018 13:17
Minä+tykkäsin+kovasti+Peugeot+205+1.4+xr+autostani.+jopa+niin+paljon+että+sen+jälkeen+ole+ostanut+vain+pösöjä.+Nyt+on+tämän+ensimmäisen+jälkeen+neljäs+pösö+menossa,+kaikki+ovat+palvelleet+hyvin.+
Ihka+ensimmäinen+autoni+oli+Fiat+600+kirkkaan+keltainen.+Sillä+olisi+tunnearvoa+jos+sellaisen+jostain+saisi.
24.05.2018 13:08
Sadetta+ei+vain+kuulu,+kaivossa+alkaa+vesi+olla+vähissä+kun+olen+kastellut+istutuksiani.+
Ajelin+trmmerillä+sellaisia+paikkoja+joita+ei+ruohonleikkurilla+pysty+ajamaan.+
Välillä+makailin+auringossa+ja+kuuntelin+äänikrjaa.+
Kun+pahin+helle+oli+ohi,+läksin+ajelemaan+sähköpyörällä.+Tuli+matkaa+lähes+20km.+Nämä+sivutiet+ovat+kuoppaisia+ja+isolla+tiellä+pelottaa+kun+autot+ajavat+kovaa+vauhtia+läheltä.+Lähimmälle+pyörätielle+on+pitkä+matka.
22.05.2018 20:44
Olin+hyvin+nuori+ja+ilman+turvaverkkoa+lapset+saatuani.+Kaltaisesi+täti+olisi+ollut+hieno+asia,+edes+muutaman+kerran+vuodessa,+yhden+illan+verran.
22.05.2018 14:12
Minusta+olisi+oikein+muistaa+mainita+henkilö+joka+on+antanut+apuaan+kun+sitä+tarvittiin.+
Varmaan+lapset+kuitenkin+muistavat+hyvällä.
22.05.2018 14:09
Itse+en+ole+saanut+keneltäkään+apua+lastenhoitoon.+Vanhempani+sanoivat+että+hoida+itse+kakaras+kun+olet+ne+tehnytkin.+Anoppi+ei+töiltään+ehtinyt.+
En+erityisemmin+kaivannutkaan+apua,+minusta+oli+ihan+luonnollista+hoitaa+lapseni+itse.+Olivat+päivähoidossa+töissä+ollessani.+Olisihan+mieli+tehnyt+joskus+mennä++vaikka+tansseihin,++lapset+kasvoivat+ja+vapautta+tuli+sen+jälkeen+tarpeeksi.+
Olist+lesken+voinut+kieltäytyä,+ei+muiden+lapsia+ole+pakko+hoitaa+jos+ei+halua.+
Minä+ole+auttanut+veljien+perheitä+ja+muitakin+lastenhoidossa,+mutta+vain+jos+itselle+sopii.+Sairastuminen+on+eri+asia,+silloin+yritin+saada+aikaa+ja+mennä+auttamaan.
22.05.2018 09:34
Lisään+vielä,+ei+minua+vihkikaavan+sanoma+järkytä,+kai+jokainen+sillä+hetkellä+tarkoittaa+elää+kuten+vihkikaavassa+puhutaan.
Avioerojen+määrä+osoittaa+että+aika+usein+nämä+sanat+ovat+vain+sanoja.+
Olin+aviossa+mieheni+kuolemaan+asti,+hoidin+häntä+12-vuotta+kotona+vuodepotilaana+ja+kävin+päivittäin+syöttämässä+kun+joutui+vuodeosastolle.+16-vuotiana+solmitulle+liitolle+tuli+pituutta.+
Nyt+on+hyvä+parisuhde,+toivon+monia+hyviä+vuosia+meille.
21.05.2018 22:12
En+puolustele+uskottomuutta+vaan+tuomitsevaa+kirjoittelua.+
En+ole+lukenut+iltasanomien+kyselyä.
Minulle+ei+kuulu+kenenkään+seksielämä,+eikä+kiinnosta+pätkääkään+kenenkään+uskottomuudet.+Siksi+ihmettelen+näitä+tuomiopasuunoita.+
Avioliitto+on+kahden+kauppa,+siihen+ei+pidä+muiden+sotkeentua,+asiat+pitää+saada+selvittää+puolisoiden+kesken.+
Minulle+merkitsee+hyvä+ja+toimiva+parisuhde+lottovoittoa,+ei+kukaan+liene+niin+hullu+että+alkaa+uskottomaksi+jos+kaikki+on+kunnossa+yhteiselossa.+
Olen+moneen+kertaan+kirjoittanut+että+en+tykkää+jos+hyväuskoista+rakastavaa+puolisoa+peteään.
21.05.2018 22:03
Mikä+ihmeen+trauma+sinulla+on+uskottomuudesta?+Olisiko+tehnyt+mieli+olla+uskoton+vai+onko+puolisosi+ollut.+Muuten+ei+tuollainen+tuomitseva+katkeruus+ole+ymmärrettävää.
21.05.2018 20:52
Minäkin+pyysin+erästä+omaa+tekstiäni+poistoon,+ei+tainneet+poistaa,+en+ole+viitsinyt+katsoa.+
Tämä+tulee+pienin+väliajoin+tänne+saarnaamaan.+Haukkuu+huoraksi+kaikki+joiden+mielipide+eroaa+omastaan.+
Olen+kuvitellut+että+tämä+kirjoittelija+on+nainen,+voi+olla+mieskin.
21.05.2018 20:50
Osapuilleen+tiedän+mitä+omistan.+Aittaa+siivotessa+tuli+taas+eteen+tavaroita+joita+en+tiennyt+omistavani.
Kaikki+mitä+on+kaapeissani+on+yksistään+omaani.
Asunto,+mökki+ym+on+minun,+maksoin+jälkikasvulle+miehen+osuuden.
Työeläkettä+nautin.
Voin+käyttää+rahani+ja+omaisuuteni+haluamallani+tavalla.+En+ole+tuhlari.+
Jos+jotain+jää+se+menee+tyttärelle+koska+on+ainoa+perijä.
21.05.2018 14:47
En+alkasi+mistään+hinnasta.
21.05.2018 14:35
47 / 165