Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+aja+ennenkuin+tiet+sulaa.+Kerran+olen+kaatunut+kun+varjopaikassa+oli+keväällä+jäinen+tie.+Ihan+yhtä+helppo+sillä+on+ajaa+kuin+polkupyörälläkin,+ehkä+helpompikin.+On+niin+kevyt+polkea+ylämäet+ja+vastatuulikaan+ei+haittaa.+
En+luopuisi+mistään+hinnasta+sähköpyörästä.+Kannattaa+ostaa+sellainen+pyörä+jossa+ei+tarvitse+nostaa+jalkaansa+korkealle+pyörälle+noustessa,+vähän+kuin+mummopyörissä+on.+Niitä+on+monenlaisia+ja+monenhintaisia.
24.03.2018 09:01
Kaikelle+on+aikansa++:)
24.03.2018 08:56
On+minullakin+sähköpyörä,+hurjastelen+sillä+kunhan+tiet+sulaa.+En+ole+huomannut+kateutta+ilmassa,+eräs+rouva+ihmetteli+kuinka+uskallan+ajaa+sillä,+hän+oli+lopettanut+pyöräilyn+jo+alle+kuusikymppisenä,+joku+sanoi+myös+pelkäävänsä+kuinka+minulle+käy+kun+kuulemma+vauhti+on+niin+hurja.+
En+ole+kateellinen+kenellekään,+mitä+se+hyödyttäisi,+itseään+vain+kiusaisi.+
On+paljon+ihmisiä+jotka+ovat+fiksumpia,+kauniimpia+ja+rikkaampia,+mutta+ei+asiat+ole+aina+niin+kuin+ulos+päin+näyttää+olevan,+en+sillä+lohduttaudu,+päinvastoin,+olen+vain+nähnyt+monesti+kulissien+taakse.
23.03.2018 19:34
Nämä+kolme+viimeksi+mainittua+ovat+vahvoja+ihmisiä+jotka+ovat+pystyneet+jakamaan+elämänkokemustaan+voimaannuttamaan+ihmisiä.+
Miksi+ei+myös+Aira+ja+Lenita,+ei+ajan+hammas+heitäkään+unohda,+pirteitä+ovat.+Jos+on+paha+nivelrikko+ei+tanssiminen+suju+kuten+nuorempana.+Nivelrikkoa+on+jo+monella+viisikymppisellä.
23.03.2018 15:20
Ei+sinulle+ole+vanhuus+tullut+koska+ihmettelit+mitä+se+huutaa+:)+
Sain+päivän+naurut.
23.03.2018 15:06
Sama+täällä,+kunhan+kevät+koittaa+ja+lumet+sulaa+ei+pitele+mikään,+on+päästävä+möyrimään+mullassa.+
Auringon+puolelta+on+lumet+pudonneet+katolta,+tänään+tuli+lisää,+nyt+ylittää+jo+ikkunoiden+alareunat.+En+muista+olleen+näin+paljon+lunta+mökillä+ollessani.
23.03.2018 14:37
Nämä+luettelemasi+asiat+ovat+peloittavimpia+vanhuudessa.+Kun+on+aina+pärjännyt+itse+ja+äkkiä+joutuukin+toisten+armoille.
23.03.2018 14:31
Näin+on,+saatan+toistella+puheitani+välillä+mutta+naapurien+asiat+eivät+kiinnosta+yhtään.
23.03.2018 13:38
Niin+muuten+on,+jos+suuttuu+jostain+on+tarmoa+kuin+pienessä+kylässä.+Katkera+käyttää+paljon+voimia+ja+energiaa+purkaessaan+katkeruuttaan+johonkin+kohteeseen.+
Vanhemmiten+suuttumiseen+tarvitaan+enemmän+kuin+nuorempana,+itse+en+viitsi+alkaa+inttämään+jos+asia+ei+ole+tärkeä.
23.03.2018 13:14
Aurinko+paistaa+täälläkin.+Et+sinä+raihnainen+ole+jos+pystyt+tekemään+lumitöitä.+Nyt+lunta+onkin+niin+että+vaatii+voimaa+pitää+polut+kolattuna.
23.03.2018 13:09
Kun+näkee+kuvajaisensa+näyteikkunasta+niin+vaistomaisesti+kohentaa+ryhtiään.+Onneksi+vielä+suoristuu++:)
Tässä+lähistöllä+on+nelikymppinen+joka+on+juonut+jalat+altaan,+kulkee+rollaattorilla,+elämän+voi+elää+hyvinkin+joutuisasti.
23.03.2018 11:35
Moni+sanoo,+olisipa+nuorena+ollut+tämä+järki+kuin+nyt,+eläisin+toisella+tavalla.
Ehkä+virheet+tulisivat+tehtyä+kuitenkin,+jos+ei+samanlaisia+mutta+mahdollisuuksia+virheisiin+on+hirveästi.+
Vanhoja+asioita+ei+kannata+muistella+eikä+jämähtää+katkeruuteen.+Oppia+ikä+kaikki.
23.03.2018 11:33
Kyllä+tänne+sopii,+varsinkin+hyväkuntoinen+70v.++Tämä+palsta+on+60++jos+viihtyy+paremmin+täällä+kuin+seuraavalla+ikäpalstalla+niin+kukapa+sitä+voisi+tai+haluaisi+estää.
23.03.2018 11:19
Tuossa+on+oikein+hyvä+pointti.+
Alkaa+vanhaksi+ja+huolettomaksi.
23.03.2018 11:09
Valitettavasti+en+lue+kaikkia+pitkiä+ketjuja+joten+tuon+linkin+takia+tein+aloitteen.+
Äitini+oli+hyvin+nuoren+oloinen+yhdeksänkymppiseksi,+kukaan+ei+häntä+ikinä+kutsunut+vanhukseksi.+Silloin+jos+äiti+ei+halunnut+tehdä+jotain+kertoi+itse+olevansa+vanha+ihminen.+
Ainakaan+nuorempien+ei+kannattaisi+laitella+mitään+ikärajoja+sille+koska+on+vanhus.
23.03.2018 11:06
En+juuri+pohdi+vanhenemista,+mietin+vain+noita+lukuja+joiden+mukaan+vanhuuden+pitäisi+alkaa.
23.03.2018 11:03
Kokeilin,+minulla+linkki+avautui.+Ehkä+nuori+toimittaja+pitää+kuusikymppistä+vanhuksena.+Eipä+aikaakaan+kun+on+saman+ikäinen.+Viidenkympin+jälkeen+vuodet+vilahtaa+ohi+hirveää+vauhtia.+Ennen+oli+kesät+pitkiä,+valitettavasti+talvetkin,+nyt+ollaan+jo+Maaliskuun+lopulla+eikä+talvikaan+ole+tuntunut+pitkältä+vaikka+lunta+on+mökin+ikkunapieliin+asti.
23.03.2018 11:01
En+ole+lukenut,+voi+olla+muitakin+jotka+eivät+huomaa+kaikkea.+
Tämä+Aamulehden+otsikko+pisti+silmään.+
On+täällä+kirjoiteltu+siitä+että+65-vuotias+vanhus+jäi+auton+alle+ym..
23.03.2018 10:58
Äidin+rakkaus+on+pyyteetöntä.+
Muu+rakkaus+ei+ole+kovinkaan+pyyteetöntä,+parhaimmillaankaan.+
Vaikka+rakastaisin+kuinka,+en+ala+passaamaan+miestä+jos+hän+ei+tee+mitään+omasta+puolestaan.+
Jos+laitan+herkullista+ruokaa+rakkaudella+niin+odotan+että+mies+tekee+lumityöt,+pilkkoo+ja+kantaa++puut+ja+voi+tampata+mattojakin.+Plussaa+olis+jos+osaa+huoltaa+autoa.+Minä+voin+sitten+hoitaa+vaatehuollon+puolestani.
Tykkään+laittaa+ruokaa+ja+leipoa,+se+ei+tunnu+työltä.+Parasta+on+kun+kumpikin+tekee+siitä+minkä+osaa+paremmin.+
Olen+niin+käytännöllinen+ja+arkinen++:(
22.03.2018 21:33
Tyyne+on+hyvä++:D+Ihan+kuin+eräs+tuntemani+rouva+puhetyylikin+on+samanlainen.
22.03.2018 20:51
60 / 165