askartelua

miIjoona

7

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin jonkin aikaa, että onko ymmärryksessäni vikaa, kun en ymmärtänyt, mitä tuossa yritetään sanoa.
      Mutta sitten tajusin, ettei minun tarvitsekaan ymmärtää, nämä on naistenjuttuja.
      Naisilla ei ole taskuja, ja jos on, ei ne osaa niitä taskuja käyttää.
      Onnistuu se noinkin, helpompi vaan, jos hakkaa pöytään naulan sopivalle korkeudelle, ja laittaa teippirullan siihen, ja pään liimaa mahanahkaan. Sitten vaan itse pyörii pari kierrosta ympäri.
      Jeesusteippi on hyvä, jos kantapäissä on kovettumia. Vetää vaan teipit sinne, niin pehmenee.

• miIjoona

Ai kantapäihin teipit? Hih hih. Minä olen laittanut teelusikallisen sooda lämpimään maitoon ja pitänyt jalkapohjia sitte siinä seoksessa ja tulee niin ihanan pehmeät.

• miIjoona kirjoitti:

Ai kantapäihin teipit? Hih hih. Minä olen laittanut teelusikallisen sooda lämpimään maitoon ja pitänyt jalkapohjia sitte siinä seoksessa ja tulee niin ihanan pehmeät.

Eikö se ole sottaista touhua, kun maidossa jalkoja liottaa. Paljon siistimpää, kun vetää teipin vuorokaudeksi.
        Meillä voi pehmeyskäsitteet olla erilaisia.
        Minulla on luultavasti iskenyt psoriassis kämmeniin, niihin läntteihin minä vedän jeesusteipin, niin rauhoittuu joksikin aikaa.
        En kyllä tiedä, onko se psoria, mutta oireet sopii.

• edellinen
        k-kotton kirjoitti:

Eikö se ole sottaista touhua, kun maidossa jalkoja liottaa. Paljon siistimpää, kun vetää teipin vuorokaudeksi.
        Meillä voi pehmeyskäsitteet olla erilaisia.
        Minulla on luultavasti iskenyt psoriassis kämmeniin, niihin läntteihin minä vedän jeesusteipin, niin rauhoittuu joksikin aikaa.
        En kyllä tiedä, onko se psoria, mutta oireet sopii.

Noin puoli litraa maitoa lämmitetään sopivan lämpimäksi ja kaadetaan vatiin. Ei sitten liian kuumaa kun justsa sopivaa käden lämpöistä, siihen sitte sooda ja pitelee siinä hetken jalkapohjia. Ja muuten kädetkin tulee pehmeäksi sillä keinolla. Sitten vaan unisukat jalkaan ja unten maille.

• Tyyne on hyvä :D Ihan kuin eräs tuntemani rouva puhetyylikin on samanlainen.

• edellinen

Kyllä niin nauratti aamulla aamulla kun sain ton sotejumppavideon

• nykyHallituksenSoteSotku

NO sehän oli se meidän uusi sote-sotku ,
      pirukaa ku ei ota siitä selvää,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      254
      760
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe