Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ollaan+tuttuja+jo+vuosien+takaa.+En+ota+elättiä,+miehellä+pitää+olla+varaa+maksaa+omat+kulunsa,+omakotitalo+on+joten+ei+ole+asuntoa+vailla.+En+ole+hullaantunut,+eikä+hänkään,+vietetään+rauhallista+elämää,+lämmitellään+saunaa,+käydään+lähikaupungissa.+
Nyt+ollaan+tyytyväisiä,+huomisesta+ei+tiedä+kukaan,+samanikäisetkin+eroaa+aina+vain+enemmän.+Päivä+kerrallaan.
14.03.2018 19:44
Olenkohan+niin+vanha+ja+turvallinen.+Ei+hän+ole+ukkomies.
14.03.2018 18:57
Kaveri+on+53v.+Ei+ikä+ratkaise+vaan+se+että+viihdytään+yhdessä.
Ei+olisi+mitään+70-vuotiasta+vastaan+jos+olis+terve+eikä+pahasti+ukkoutunut.+Mies+oli+11-vuotta+vanhempi,+omaishoitajaksi+jouduin+joten+en+halua+sitä+pestiä+enää.+Enkä+myöskään+halua+että+kumppani+alkaisi+hoitaa+minua+jos+terveyteni+romahtaisi.
14.03.2018 14:10
Olen+jo+piilotellut+siemeniä,+ostin+ruukkuja+ja+multaa+eilen.+Myös+kissalle+kylvän+ohranjyviä+koko+talven,+se+tykkää+pureskella+niitä+että+ei+tule+mahavaivoja.+
Olemme+keskustassa,+täällä+ei+ole+lintuja+juuri+näkyvillä.+Kävellyt+olen+joka+päivä+vajaan+tunnin,+mukava+kun+pakkaset+hellitti,+vaan+on+kuulemma+kylmä+ilmavirtaus+taas+tulossa+tänne.
11.03.2018 13:56
Nuorempana+oli+monia+pelkoja,+nyt+en+pelkää+juuri+mitään.+Katsoin+outoa+ohjelmaa+elävistä+ruumiista+eilen+illalla,+yöllä+näin+kamalaa+painajaista.+Piti+ihan+nousta+istualleen+vähäksi+aikaa.+
Jos+jotain+pelkään+niin+arvaamattomia+mielenterveyspotilaita.+Sellainen+sattui++kohdalle+Inglesissä,+jos+en+olisi+päässyt+karkuun+niin+henki+olisi+mennyt.+
Lapsena+pelkäsin+hammaslääkäriä,+en+enää+nykyisin.
09.03.2018 17:00
Tykkään+vaaleista+väreistä+vaatetuksessa.+Mustaa+voi+olla+vaalean+kanssa.+Minunkin+autoni+on+hopeanharmaa.+
Sisustus+on+enimmäkseen+vaalean+ruskeaa.+Mökillä+on+koko+värien+kirjo.
Voiko+kauniimpaa+olla+kun+tuomet+kukkii+ja+kaikki+on+niin+kauniin+vihreää.
09.03.2018 16:23
Taas+on+uusi+päivä,+jo+toista+kertaa+olen+palstalla+lukemassa,aamiaisen+jälkeen+avasin+koneen+ja+uudelleen+lenkin+jälkeen.+En+ole+ihastunut+kännysurffailuun.+Mukavaa+kun+pakkanen+hellitti,+kävelin+kohtalaisen+lenkin,+teki+hyvää.+Minä+ja+kissa+odotetaan+malttamattomasti+kevättä,+sitten+emme+juuri+sisätiloissa+viihdy.
09.03.2018 11:05
Silloin+kun+kaveri+on+käymässä+kysyn,+joko+keitän+kahvia.+
Tykkään+keitellä+aamusin+kahvit+ja+laittaa+aamiaista.
08.03.2018 20:44
Onhan+se+ajankulua.+Vaikka+lopputulos+ei+olekaan+kovin+käytännöllinen,+eikä+aina+kauniskaan.+Näin+jossain+lehdessä+virkatun+kännykkäkotelon,+en+ihastunut+siihenkään.
En+ole+askartelevaa+tyyppiä.+Ompelen+joskus+ja+korjailen+vaatteita.+Pyyheliinojen+ja+kassien+renksut+irtoilee+usein.+Vetoketjut+hajoaa+joskus+muuten+hyvistä+vaatteista+ym..+Paikkailen+jopa+pussilakanoita+aikani+kuluksi.+
On+paljon+kankaanpaloja,+viimeksi+tein+itselleni+puseron,+on+vielä+
+taito+tallella.+
Taidan+olla+liian+käytännöllinen+askartelemaan.
08.03.2018 13:29
Minusta+oli+hauska++:)
08.03.2018 13:17
Onko+Dimitri+kuollut?+Ei+hän+ollut+vielä+vanha,+meni+hyvä+laulaja,+kuuntelen+häntä+usein.+Muistoa+kunnioittaen.
08.03.2018 10:42
Isäni+kertoili+joskus,+entinen+piika+sanoi,+olisin+saanu+vaikka+papin+poijan+jos++se+olis+huolinu+musta.+Minäkin+sanoisin+Dimitristä+samaa+kuin+piika+papin+pojasta.+
https://www.youtube.com/watch?v=v-b_5DBg9jY
07.03.2018 20:46
Olen+käynyt+muutamassa+Afrikan+maassa.+En+ole+heidän+basillikannastaan+tai+viruskannastaan++kiinnostanut.+En+oikein+pidä+Afrikasta,+vai+lienenkö+ollut+väärissä+paikoissa,+likaista,+pahanhajuista+ja+köyhää.+
En+ihmettele+vaikka+haluavat+sieltä+pois.+Ei+tämä+meidän+ilmastommekaan+kovin+armollinen+ole+lämpimästä+tulleille.
07.03.2018 18:38
Toivoisin+että+minullakin+olisi+noin+hyvä+muisti.+Unohdan+saman+tien+mitä+olen+lukenut,+paitsi+jos+on+jotain+todella+kiinnostavaa.+Huono+muisti,+tai+huono+keskittymiskyky+on+hyvä+ja+paha+asia.+
Kaveri+kyllä+väittää+että+muistini+on+liiankin+hyvä,+joskus.
07.03.2018 10:35
Minulle+tuli+hiki+jo+lukiessani+hopeapajun+tekstiä.
07.03.2018 10:30
Minä+pesen+ikkunat+vasta+kun+koivun+siitepöyaika+on+ohi.+Tässä+on+paljon+koivuja,+siitepöly+tarttuu+ikkunoihin.
07.03.2018 10:28
Tulin+eilen+mökiltä+kylille.+Aurinko+paistoi+kirkkaasti+isoista+ikkunoista.+
Voi+sitä+pölyn+määrää+vaikka+täällä+ei+ole+edes+ketään+asunut+poissa+ollessani.+Sain+juuri+siivottua+asunnon,+on+tulossa+Bostonista+asti+vieraita+oli+pakko+siivota+kun+on+uhtä+kirkas+päivä+taas.+Nyt+näyttää+vähän+paremmalta.
07.03.2018 10:25
Epäilen+että+kylppärissä+on+liian+kirkkat+valot.+Aina+kun+tulen+mökiltä+kylille+on+sama+tunne+kun+on+isot+peilit.+Minullakin+on+harmaat+hiuspohjat,+kokeilen+olla+värjäämättä+jonkin+aikaa.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005593715.html
Tuo+näyttää+helpolta+jos+viitsii+laskea+kalorit.+Saa+syödä+enemmän+kun+1200+kalorin+dieetissä.+Minusta+1200+kalorin+dieetissäkin+saa+syödä+paljon+jos+katsoo+mitä+syö.+
Olen+ollut+toista+viikkoa+dieetillä,+laskusuunnassa+paino+on.+Elämäntapamuutos+olisi+paikallaan,+mutta+ei+ole+tahdonlujuutta+tarpeeksi.
On+aikaa+laskea+kaloreitakin,+tietokoneella+on+hyviä+taulukoita+joista+on+apua.+
Keittiövaaka,+laskin+ja+kaloritaulukko+riittää.+En+tykkää+hiilihyrdaatittomasta+dieetistä,+jonkin+ajan+kuluttua+tulee+hirveä+himo+vehnään+ja+sokeriin.+
Jokainen+tietysti+kokeilee+itselleen+sopivaa+dieettiä,+olen+ymmärtänyt+että+kävelet+paljon,+liikuntaa+ainakin+tulee.
07.03.2018 09:05
Minulla+ei+itselläni+olisi+mitään+syaniidipilleriä+vastaan+jos+joudun+muiden+armoille.
En+kuitenkaan+ole+valmis+kannattamaan+eutanasiaa+paitsi+silloin+jos+henkilö+sitä+itse+tahtoo.+Jos+elämä+on+yhtä+kärsimystä+ja+kipuja+eikä+paremmasta+ole+toivoa+niin+armokuolema+tulisi+suoda+sitä+tahtovalle.+
Olen+tehnyt+hoitotestamentin,+ei+elvytystä+eikä+keinotekoista+elämän+pitkittämistä.
05.03.2018 16:28
Minä+tykkään+kaurapuurosta,+keitän+sitä+melkein+joka+aamu.+Panen+sekaan+jotain+siemeniä,+nyt+auringonkukan.+Syön+marjojen+tai+hillon+kanssa.+Monesti+vain+maidon.
En+ole+maistellut+nyhtökauraa.
05.03.2018 15:00
62 / 165