Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huhtasaarelta+kysyttiin+haastattelussa+opettaako+hän+luomisoppia+koulussa,+sanoi+että+opettaa+opetus-suunnitelman+mukaan,+ei+tuo+esiin+omia+mielipiteitään.
30.01.2018 12:38
Eipä+juuri+auta+vaikka+suomi+ei+miinoittaisi,+naapuri+tekee+niin+kuitenkin+ja+monet+muut+maat.
30.01.2018 12:26
Kyllä+nainekin+voi+"delegoida"+kotityöt+muiden+tehtäväksi+siinä+missä+mieskin,+mies+on+lääkäri+joten+ei+hän+mikään+koti-isä+ole.+Jää+aikaa+olla+lastenkin+kanssa+kun+ei+tarvitse+huolehtia+kotitöistä.
Uskoa+voi+kuulumatta+kirkkoon,+jos+islmainuskoa+tunnustavia+ei+saa+kritisoida+niin+miksi+kreationisteja+saa,+eikö+uskonnonvapaus+kuulukaan+heille?+Itse+en+usko+mihinkään+mutta+annan+muiden+uskoa+mitä+haluavat.
Ihailen+Lura+Huhtasaarta,+häntä+myllytettiin+tenteissä+ainakin+yhtä+paljon+kuin+muita+yhteensä,+on+kovahermoinen+nainen.+
Tämä+ei+tarkoita+sitä+että+olisin+persu,+kerron+vain+mielipiteeni+siitä+mitä+pidän+oikeudenmukaisena.
30.01.2018 12:25
Isän+äiti+oli+viisissäkymmenissä+kun+isä+syntyi,+ihan+terve+oli,+äitikin+eli+vielä+30-vuotta+isän+syntymän+jälkeen.
30.01.2018 12:13
En+ole+kuullutkaan+tullaisista+hiuskuiduista.
Minun+hiukseni+ovat+pysyneet+vahvoina+kun+olen+syönyt+vuosia+piimaata+päivittäin.+Auttaa+myös+ohuisiin+kynsiin.
Ei+auta+heti,+saattaa+mennä+kukausia+ennenkuin+tehon+huomaa.
29.01.2018 17:10
Kaksin+yksin+ollaan+monessa+avioliitossa.+
Ei+ole+mitään+yhteistä+mutta+vanhasta+tottumuksesta+roikutaan+yhdessä.
En+osaa+kunnolla+nukkua+samassa+sängyssä+toisen+kanssa,+en+oikein+samassa+huoneessakaan.+Olin+niin+kauan+nukkunut+omassa+makkarissani+avioliiton+aikaan+että+en+taida+enää+tottua.+
Silti+voi+olla+ihan+hyvä+yhdessä,+ei+sitä+koko+ajan+tarvitse+olla+kuin+siamilaiset+kaksoset.+Kun+toisen+kanssa+on+rauhallinen+ja+sopusointuinen+olo+molemmin+puolin,+voi+olla+oma+itsensä.+Jos+sellaisen+suhteen+onnistuu+löytämään,+kannataa+pitää+kiinni.
29.01.2018 14:39
Ostan+konetiskiaineeksi+sitä+mikä+sattuu+olemaan+tarjouksessa.+Nykyisin+on+enimmäkseen+ollut+tabletteja.+Ollaan+taas+mökillä,+täällä+ei+ole+astianpesukonetta.
29.01.2018 09:10
Minäkin+ihmettelin+samaa,+itse+tunnen+olevani+normaalista+olotilastani+poikkeava+jos+nautin+liiaksi+valkkaria.+
Ei+ole+minkäänlaisia+vaikeuksia+olla+ilman+alkon+tuotteita,+siksi+en+oikein+ymmärrä+alkoholisteja.+
Olen+kyllä+nähnyt+useita,+ihan+lähipiirissäkin+oli.+Sanoi+vedet+silmissä+että+nyt+loppui+juominen,+ei+enää+ikinä+kaljan+kaljaa.+Annas+olla,+meni+noin+puoli+tuntia,+jos+sitäkään,+käväisi+kellarissa+ja+naamasta+näki+että+oli+naukkailtu.
Kun+sanoin+että+näinkö+lyhyt+raittius+oli,+hän+alkoi+huutamaan,+akka+ei+kun+vi...lee,+en+ole+juonut+ainakaan+kahteen+viikkoon+tippaakaan.
Varmaan+uskoin+noin+5000+kertaa,+sitten+minullekin+heräsi+epäilys+että+ei+kannata+sääliä+eikä+kuunnella.+
Parempi+antaa+olla,+jos+hyysää+niin+vain+auttaa+juomaan+kauemmin.
28.01.2018 11:47
Muistan+VaasanJaakkoon,+meiläkin+luettiin+hänen+kiriootuksiansa.
Isän+suvusta+on+lähtenyt+todella+paljon+Ameriikkaan,+osa+Kanadaan.+Sanottiin+amerikan+leskiksi+sellaisia+jotka+jäivät+lasten+kans+odottamaan+että+isä+hakee+heidät+sinne,+osan+isä+haki,+oli+monta+sellaista+jotka+jäivät+kotimaahan,+monella+oli+hyvin+tiukkaa,+äidin+isäkin+auttoi+siskoaan+lapsineen+kun+mies+häipyi+meren+taa+eikä+hänestä+kuulunut+enää+mitään.+Isän+siskon+mies+meni+ja+tuli+takaisin+kotimaahan,+teki+vielä+yhden+lapsen+ja+lähti+takaisin,+jäi+sille+tielleen,+isän+äiti+auttoi+heitä+selviämään+jäi+kolme+lasta+äidin+vastuulle.
26.01.2018 18:44
Käyn+siellä+joka+kesä,+sukulaisia+on+useita+siellä,+vanhempi+polvi+alkaa+olla+jo+manan+majoilla,+viimeksi+kuoli+äidin+sisko.+
Olen+joskus+miettinyt+ihan+vakavissani+muuttoa+sinne.
26.01.2018 17:29
Olen+vähän+alempaa,+Kristiinankaupungin+korkeudelta.
26.01.2018 14:47
Voi+olla+että+aito+murre+on+vähän+ruosteessa++:)
25.01.2018 23:06
Moon+aito+E-pohojalaanen+isän+ja+äireen+puolelta,+oon+asunu+suuren+osan+elämästäni+muualla.
+Ei+me+olla+sen+kummempia+kuin+muutkaan,+vaikka+täällä+jotku+väittääkin+muuta.+
Ehkä+ollaan+suorempia+puheessaamme,+ei+kierrellä+eikä+kaarrella.
Mieluummin+moon+yksin+kun+huonos+seuras,+se+kai+on+pohojalaasuutta.
25.01.2018 23:05
https://www.youtube.com/watch?v=ulB7jHfNCoI
Olen+melkein+kuin+Mirjami,+oneksi+en+ihan.+
Tiedä+itkeäkö+vai+nauraako,+vai+mitä???+
Onhan+riemuakin+ollut.....??
25.01.2018 20:26
Kyllä+sitä+muuttuu.+Ei+välttämättä+huonompaan+suuntaan.+
Olen+muuttunut+paljon,+elänyt+sen+mukaan+mitä+elämä+tuo.++Nyt+kun+olen+vapaa+kaikesta+vastuusta++en+aina+tiedä+miten+jatkaa.+Toisinaan+tiedän,+toisinaan+en.+
Voisin+tehdä+paljonkin+kaikkea+mikä+tuntuu+hyvältä,+en+vain+ole+viitsinyt.+
Kun+laiskistuu,+se+ei+ole+hyvä,+on+vain+omahyväisenä++kun+mulla+on+kaikki+niin+hyvin,+viis+muusta.+
Kuitenkin+tiedän+että+ei+hyvä+olo+tule+kenenkään+kautta,+ei+matkoista,+eikä+harrastanmisesta.+Pitää+löytää+se+mistä+tykkää,+ihana+oikesti,+välittämättä+kenenkään+mielipiteestä.+
Jotain+tuon+suuntaista+olen+miettinyt,+ikinä+ei+ole+liian+myöhäistä+istuttaa+omenapuu,+ensi+keväänä+teen+sen.
25.01.2018 20:13
Kateus+vie+kalatkin+vedestä.
Jos+ei+ole+muuta+ihmeteltävää+kuin+äidin+ja+pojan+raha-asiat+niin+kannattaa+mennä+itseensä.+Pitäisikö+pojan+asua+ilmaiseksi+äitinsä+siivellä?+Minulla+ei+tulisi+mieleenkään+pohtia+moisia.
Asumistuki+asiaa+vähän+ihmettelen,+ei+mitenkään+mene+järkeeni+että+poika+saa+asumistukea+jos+äiti+ja+poika+asuvat+yhdessä.+Jos+asunto+on+äidin+nimissä+ja+tulot+ovat+olemattomat+molemmilla+voi+äiti+saada+asumistukea+?+
Jos+sitä+saakin+niin+summa+on+todennäköisesti+olemattoman+pieni.+Sitten+ymmärtäisin+jos+äidillä+olisi+vaikkapa+erillinen+yksiö+josta+poika+maksaa+vuokraa.
25.01.2018 09:37
Onkohan+niin+että+monessa+asiassa+tulee+epäselvyyttä+kun+virallisesti+papereiden+mukaan+miespuolinen+henkilö+synnyttää+lapsen.+Eikö+henkilötunnuksessakin+ole+eroa+miehen+ja+naisen+välillä.+
Jokainen+valitkoon+sukupuolensa+mieltymystensä+mukaan.+Mutta+jos+on+syntynyt+mieheksi+ei+voi+synnyttää,+naiseksi+syntynyt+kyllä+voi,+ei+synnyttäminen+kovin+miehinen+asia+ole+tähän+asti+ollut.+Olisin+mielelläni+ollut+poika+lapsena,+olin+vanhin+ja+tyttölapsi,+jouduin+passaamaan+veljiäni+ja+vastuuta+oli+paljon+enemmän+kuin+pojilla.+Ei+silti+ole+käynyt+mielessä+vaihtaa+sukupuolta.
23.01.2018 21:06
Minulla+on+halpa+Ikeasta+ostettu+veitsenteroitin,+ainakin+minun+veitseni+on+pitänyt+terävinä.+Siinä+tarvitsee+vain+vetää+muutaman+kerran+edestakaisin.
23.01.2018 19:46
Minulla+on+veitsiä+joka+lähtöön,+silti+kylillä+ja+mökillä+on+erikseen+se+oikea+mitä+käytän+lähes+joka+asiaan.+Elämäni+mullistuisi+jos+nämä+tärkeät+työkalut+häviäisivät.
CeramiChef+veitsi+on+hyvä+pysyy+siistinä+kun+ei+ole+koloja+mihin+hiiret+pääsee,+on+muutenkin+käteen+sopiva,+vaikka+ei+olekaan+mieliveitseni.
23.01.2018 15:15
Olen+tuurikasvissyöjä,+välillä+koen+herätyksen,+en+syö+tapettuja+eläimiä,+vähitellen+luisun+taas+normaaliin+päiväjärjestykseen.+
Minulla+on+rajoituksia+ruokavalion+suhteen,+Gluteeni+ja+laktoosi+ei+sovi.+En+tee+siitä+numeroa,+olen+niin+tottunut.
Veljellänikin+on+keliakia,+tiedämme+kaikki+mitä+se+tarkoittaa+nuomeroa+tekemättä.+
Lajittelen+roskat,+meillä+ei+ole+vielä+muoville+erillistä+astiaa+joten+se+joutuu+sekajätteeseen.+
Hiilijalanjäljestä+en+tiedä,+mökkiä+lämmitän+puilla+ja+sähköllä.+Lentokoneessa+istuin+aikaisemmin+turhankin+usein,+se+on+jäänyt+vähiin+nykyisin.+
Ostan+kirpparilta+aika+paljon+vaatteita+jos+löydän+mieleisiä.++Annan+vaatteita+ym..++Konttiin+myytäväksi,+sieltä+löydän+joskus+todella+kunnollista+kierrätettyä++tavaraa+halvemmalla.
23.01.2018 15:02
69 / 165