Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minuakin+huvittaa.+eri+syystä+vain.
Varmaan+persut+ovat+mielessäsi+koko+ajan,+tulevatko+uniinkin?+
En+ole+sitoutunut+mihinkään,+enkä+tuomitse+ketään+puolueen+takia,+jopa+kokoomukselainen+voi+olla+oikeassa+monessa+asiassa.
01.01.2018 17:59
Minulla+on+valurautainen+kahva+,+Se+kyllä+kuumenee+mutta+ei+kai+sitä+paljain+käsin+kosketella+kuumana.+
Nämä+valurautapannut+kokivat+uuden+elämän+kun+kaivoin+ne+komeron+pohjalta.+Ovat+todella+oikeita+pannuja.
01.01.2018 17:31
Ihmettelen+vieläkin+kuka+möi+näiden+kahden+tuntemani+ihmisten+asunnut.+Ehtivät+olla+muutaman+kuukauden+laitoksessa+kun+asunnot+myytiin.+En+ole+viitsinyt+kysellä+asiasta+vaikka+olisi+hyvä+tietää+ihan+vastaisuuden+varalta.+Se+on+ainakin+varmaa+että+heistä+itsestään+ei+ollut+asunnon+myyjiksi+eikä+rintaperillisiä+ollut.+
Johtava+hoitaja+joka+on+politiikassakin+mukana+kertoi+että+tulee+aika+että+omaisuus+realisoidaan+hoitomaksuihin,+myös+säästät+menevät.+Ei+se+aika+ole+vielä,+mutta+tulossa.+Yksityisellä+sektorilla+on+toinen+käytäntö.
01.01.2018 16:27
Ei+monenkaan+mummelin+eläke+riitä+asumiseen+palvelutalossa.+Palveluasuntoon+saa+asumistukea+suurin+osa+pieneläkeläisistä.+
Äiti+ei+saanut+mutta+tunsin+monia+jotka+saivat.++
Siellä+hinnoiteltiin+kaikki,+vuokra,+ruoka,+puhtaus+ym...
Lisäksi+ylimääräiset+mukavuudet+hommattiin+vielä+erikseen.
01.01.2018 13:52
Näin+on,+maksu+menee+tulojen+mukaan,+sama+palvelu,+omavastuu+vain+isompi.+Ei+me+pantu+asuntoa+vuokralle+kun+äiti+ei+halunnut,+puhui+koko+ajan+että+menee+vielä+kotiin.
01.01.2018 13:43
Yli+20+000+menevältä+osalta+menee+veroa+rintaperillisiltä.+Niin+ainakin+oli+vuosi+sitten,+en+tiedä+miten+nyt,+kaiki+muuttuu+nopeasti.+Kun+asunto+myytiin+niin+kaikki+rahat+laskettiin+yhteen.
01.01.2018 12:17
En+allekirjoita+sitä+että+yksinolo+sairastuttaisi.+En+juuri+nyt+ole+yksin,+mutta+tämän+viikon+taas+huomis-illasta+perjantaihin+asti.++Nauttii+enenmmän+seurastakin+kun+välillä+saa+olla+omissa+oloissaan.+Vapaaehtoinen+yksiolo+on+mielestäni+ylellisyyttä.
Olin+aaton+ja+joulupäivän+melkein+kokonaan+kissan+kanssa+kahden.+Lomalaiset+sairastuivat+mahatautiin,+onneksi+on+kaksi+asuntoa+joten+taisin+vältyyä+siltä.+
Siellä+ruuhkasuomessa+taitaa+olla+kaikenlaista+kulkutautia+vielä+enemmän+kuin+täällä+susirajalla
31.12.2017 18:53
Sähköitys+on+myyntivaltti+kuten+yllä+oleva+totesikin,+hinta+on+ihan+toista+luokkaa+sähköitetyssä+mökissä.+
Naapuri+osti+autiotalon+ja+nuukuuttaan+sanoi+sähkösopimuksen+irti,+nyt+katuu.+Ei+hän+myymässä+sitä+ole+mutta+vuokraisi+jos+joku+muuttaisi+sähköttömään+taloon.+Piti+siinä+ison+remontin,+eikö+tajunnut+kuinka+tärkeää+asia+sähköliityymä+on.
31.12.2017 13:27
Minulla+on+noissa+kuluissa+myös+käyttömaksu+mukana.+En+viitsi+jättä+mökkiä+kokonan+kylmilleen,+käyn+kuitenkin+ympäri+vuoden.
31.12.2017 11:54
Jos+mahdollista+ei+kannata+sähköliittymää+irtisanoa,+jos+haluaa+sähköt+uudelleen+tulee+kalliiksi.
Mökin+sähkölasku+vaihtelee+50-100€+kk,+jos+olen+paikalla+lämmitän+enimmäkseen+puilla.+Keskitalvella+en+käy+niin+usein,+ei+sähkölasku+silti+ole+paljon+enempää,+peruslämpö+5-10+astetta+ei+kovin+paljon+vie.
31.12.2017 00:19
Miehen+ja+naisen+välinen+rakkaus+muuttaa+muotoaan.+Ensihuuman+haihduttua+moni+eroaa,+jos+suhde+jatkuu+se+muuttuu+rakkaudeksi.
En+usko+rakkauteen+ensi+silmäyksellä,+ihastumiseen+kyllä.
29.12.2017 15:49
Meitä+on+ollut+naisia+viidessä+polvessa,+äitini+oli+perus+naisellinen+nainen.+Ei+pannut+kynttiläänsä+vakan+alle+vielä+yhdeksänkymppisenäkään.
Oikeassa+hän+oli,+vei+aina+voiton+kun+kilpailivat+leskirouvien+kanssa+miesten+suosiosta.
Itse+en+ole+kovin+turhamainen,+vaikka+tietenkin+kauniit+puheet+lämmittää+minuakin.+
Tiedän+arvoni+ihmisenä,+mutta+en+kuvittele+liikoja.
28.12.2017 22:25
Samapa+tuo,+tänne+hän+sopii+hyvin,+itse+en+ole+paljon+muuttunut+sitten+viisikymmenvuotispäivieni.+Omasta+mielestäni+olen+ok.+oli+ikä+mikä+hyvänsä.+
Periaatteni+on,+en+kerro+ikääni,+ikinä,+kenellekään,+ei+silti+ole+salattavaa,+mitä+se+kenellekään+kuuluu.
28.12.2017 20:51
Tahallaan+tarkoituksella,+kuitenkin+sama+tyyli+on+kaikkien+kanssa.
Minäkin+toivoin+että+niin+olisi,+tuollainen+käytös+sopisi+johonkin+prodiaan,+on+sääli+jos+tuollainen+tyttöriepu+nostaa+palkkaa+verorahoistamme.+
Älkää+sanoko+persu,..persu..+keksikää+jokin+muu+nimitys.
28.12.2017 08:52
Kiitos+samoin+sinulle+hyvää+vuotta+2018.
Minulta+leikattiin+noin+vuosi+sitten+kaihi,+kyllä+näkö+parani,+en+tarvitse+ollenkaan+laseja,+laitan+kuitenkin+hyvin+pienitehoiset++lasit+mennessäni+ihmisten+ilmoille,+olen+pitänyt+koko+elämäni+ajan+laseja,+on+jotenkin+alaston+olo+ilman+niitä.+Leikkaus+on+helppo+ja+tulokset+näkyvät+heti.
27.12.2017 18:51
Samaa+tyyliä+oli+tässä+Halla-Ahon+haastattelussakin.++Jankutti+jonniijoutavuuksia.
Mistä+ihmeestä+hän+oli+sellaista+kuullut+että+jokin+kansanryhmä+pitäisi+tappaa+?
Ei+kai+sivistysvaltiossa+kansanmurhaa+harrasteta.+En+minä+ainakaan+ole+kuullut+koskaan+moisesta.
27.12.2017 17:24
Elämäni+on+muuttunut.+
Nyt+saan+elää+itselleni,+ei+ole+enää+huolehdittavia,+Vuosi+sitten+äiti+kuoli,+mies+vähän+myöhemmin.
Ei+ole+tapahtunut+muuten+mitään+ihmeempää.+Vuodeosastolla+ja+palveluasunnolla+käymiset+loppuivat,+nämä+käynnit+olivat+jokapäiväistä+rutiinia.+
Tykkään+olla+vain,+velvoitteita+on+ollut+liiaksikin,+en+kaipaa+mitään+aikataulua,+on+mukavaa+kun+voi+elää+hetkessä,+tehdä+mitä+milloinkin+huvittaa.
Ensi+vuodelta+toivon+terveyttä,+se+on+kaiken+A+ja+O,+ilman+terveyttä+ei+ole+muutakaan.
27.12.2017 17:19
Vuosi+sitten+jouluna+minäkin+otin+miehen+kotiin,+sen+jälkeen+kolmen+kuukauden+kuluttua+hän+nukkui+pois,+molemmat+jalat+amputoituna.
Ei+hän+enää++kauan+jaksanut+istua+geriatria+tuolissakaan,+paaritaksi+hänet+kuljetti,silloin+oli+vielä+toinen+jalka+jäljellä.++
Tykkäsi+kuitenkin+syödä+jouluruokia,+
Kun+toinenkin+jalka+meni+kuolioon+ja+amputoitiin+niin+tiesin+että+se+on+menoa.+
Vein+kynttilöitä+haudoille,+siellä+he+nukkuvat+pojan+kanssa+vierekkäin.+
Tytön+perhe+tuli+eteläsuomesta,+oli+huonoa+onnea,+kaikki+sairastuivat+kuumeeseen+paitsi+tytär.+Minullakin+on+nyt+kuumeinen+olo,+kai+tauti+tarttui.
26.12.2017 23:11
Sovit+paljon+paremmin+tänne+kuin+70++palstalle+korppis.
Me+muut,+paitsi+tuo+yksi,+halutaan+että+pysyt+palstalla.
Olet+nuorekkaampi+kuin+moni+viisikymppinen.
26.12.2017 17:19
Aika+paljon+samoin+meni+minunkin+jouluni.+Oikeastaan+nautin+kun+sain+olla+yksin,+lasten+porukat+olivat+mökillä,+käväisin+siellä,+annoin+rahaa+pienimmille+ja+vein+ison+kassillisen+ruokaa.+
Läksin+pois+kun+kaikkiin,+paitsi+yhteen+oli+noussut+kuumetta.+Kai+se+minuunkin+tarttui,+ei+vielä+ole+oireita.
Kaveri+tulee+tänä+iltana,+tulkoon,+ei+hänestä+haittaakaan+ole.+
Taidan+minäkin+tulla+sairaaksi+kun+olen+valmiiksi+äreä+ja+on+viluinen+olo.
26.12.2017 17:15
74 / 165