Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kai+sitä+ensin+tutustuu+vastapuoleen+tarpeeksi+hyvin+että+ei+tule+yllätyksiä+jos+laillistaa+suhteen.
Jos+on+omaisuutta+niin+avioehto+on+paikallaan.+
Aina+voi+olla+vaaroja,+ei+kaikkia+voi+ennakoida.
Nykyisin+nainen+voi+pitää+oman+sukunimensä,+mies+voi+halutessaan+ottaa+vaimon+sukunimen.
Jos+on+avioehto+niin+puoliso+ei+peri+mitään+jos+ei+ole+erillistä+testamenttia.
Kyllä+perilliset+lakiosan+saavat.
12.12.2017 16:08
Jos+viihtyy+yhdessä+niin+ei+ikä+ole+este.+Hyvät+hetket+kannattaa+elää+eikä+miettiä+turhia.
Hyvin+suuri+ikäero+voi+olla+erottava+tekijä+myöhemmin,+mutta+usein+samanikäisetkin+eroavat.+
En+sentään+ottaisi+mitään+kirjavatukkaista+lökäpöksyä,+mitä+lapsetkin+ajattelisivat+?+:)
12.12.2017 13:40
Rahalla_onnea"
Millainen+itse+olet?+Rahalla+saa,+nyt++iltalehden+mukaan+on+jopa+viidentoista+minuutin+lemmenhetket+hinnoiteltu.+Kuulemma+jää+luppoaikaa+jos+mies+maksaa+puolesta+tunnista++:)
12.12.2017 13:36
Olenkohan+yksinkertainen,+en+ole+havainnut+ruotsissa+asuvilla+olevan+sen+pahempia+kommentteja+kuin+täällä+kotimaassa+asuvilla+on.
Eikö+ole+hyvä+että+muualla+asuvat+voivat+palstan+kautta+olla+yhteyksissä+kotimaan+asioihin?+
Vaikka+asuisin+missä,+kotimaalla+olisi+aina+sija+sydämessäni.
12.12.2017 13:32
Näin+varmaan+onkin,+kuulin+äidin+puoleiselta+serkulta+että+heidän+sukunimensä+olisi+suojattu,+mitä+se+sitten+tarkoittaakin?
12.12.2017 13:23
Kyllä+kaksi+vuotta+seitsenkymppisiin+onkin+pitkä+aika,+siinä+taitaa+olla+kokonainen+sukupolvi+välissä?+
Kieltämättä+tuntuu+kivemmalta+kun+numerot+alkavat+kutosella+kuin+seiskalla.+Kun+ikä+ei+valitettavasti+ole+vain+numeroita+vaikka+moni+niin+mielellään+uskoo.+
Luin+eilen+jostain+että+miehet+ovat+turhamaisempia+ikänsä+ja+ulkonäkönsä+suhteen+kuin+naiset,+olen+aina+kuvitellut+asian+olevan+päinvastoin.
12.12.2017 12:26
En+tykkää+painavasta+peitosta.+Ostan+aina+hyvälaatuisen++lämpimän+kevyen+peiton.+Kai+niiden+taytteenä+jotain+keinokuitua+on+koska+ovat+niin+kevyitä,+kun+peittoon+kääriytyy+ei+kylmä+yllätä.+
Minulla+on+aitassa+vanhan+ajan+kiiltäviä+paksuja+ja+painavia+peittoja,+en+osaisi+enää+nukkua+niillä.+Pitääkin+katsoa+onko+hiiret+tehneet+tuhojaan,+olen+pessyt+niitä,+kuivattaminen+vie+kauan.+Jos+ovat+kunnossa+voisi+antaa+jollekin+tai+sitten+laittaa+pois+jos+näyttävät+huonoilta.
12.12.2017 11:58
Isän+puolen+sukunimi+on+suomennettu+aikoinaan,+kirkonkirjoissa+näkee+vielä+entisen+sukunimen+1700-luvulle.+Minulla+oli+välillä+avioliiton+mukana+savoalaista+aatelia+oleva+sukunimi,+otin+tyttönimeni+takaisin+aikoja+sitten.+Nimi+on+aika++tunnettu.+Äidin+tyttönimi+on+hyvin+harvinainen,+taitaa+olla+suojattu.
12.12.2017 11:32
Saunalle+menvä+vesiletku+ei+ole+jäässä++:)+Jos+onkin+sen+saa+sulamaan+kun+ei+ole+pakkanen.
09.12.2017 14:38
Minä+en+ole+koskaan+yksin.
Minua+ympäröi+kaikki+se+minkä+haluankin.<
Tuossa+olen+samaa+mieltä.+Olen+myös+laittanut+elämäni+siihen+uskoon+että+kaikki+haluamani+on+saatavilla.+
En+tiedä+hyväpalkkaisuudesta,+ihan+keskivero+tulot+on+meillä+kummallakin+kaverin+kanssa.+
Kännykät+ovat+meillä++samanlaiset,+eivät+kovin+kalliit++:)+
Tietokoneita+on+useita+molemmilla,+ei+jää+pulaan+jos+yksi+hajoaa.
09.12.2017 14:17
Minua+alkoi+pyörryttämään+kun+luin+kuinka+paljon+teet+:)
En+ole+tehnyt+tänään+muuta+kun+sijannut+sängyt,+pannut+uunin+lämpiämään+ja+ulkosaunan+lämittäminen+on+aikomuksena.+
Nyt+on+riisit+kiehumassa,+risotto+on+tekeillään.
Olen+silitellyt+kissaa,+eilen+oltiin+monta+tuntia+kaupungissa,+kissa+oli+yksin,+se+mökötti,+ei+suostunut+edes+syömään.
09.12.2017 14:11
Riippuu+päivästä,+yleensä+en+yli+kahden+tunnin.+Mutta+on+päiviä+että+aikaa+kuluu+paljonkin+enemmän.+Silloin+innostun+kuuntelemaan+musiikkia+tai+katselemaan+jotain+näkemättä+jäänyttä+telkkariohjelmaa.+
Jos+istuu+kauan+paikallaan+selkä+ei+tykkää+eikä+jalatkaan+vaikka+pidän+niitä+vähän+ylempänä.+
On+pakko+lähteä+kävelemään+tai+polkemaan+kuntopyörää.+
60++palstan+avaan+ainakin+kerran+kun+kone+on+päällä,+joskus+katselen+myös+puhelimella.+Harvoin+kirjoittelen+puhelimella,+on+niin+kökköä+kun+on+pienet+näppäimet.+
Laitoin+jo+ulkosaunan+talviteloille+mutta+aiotaankin+vielä+lämmittää,+eilen+satoi+paljon+lunta,+tänään+on+nuoskakeli,+joten+vettäkin+saa+saunalle+kantamatta.
09.12.2017 14:06
Minusta+ruotsissa+asuvilla+on+ihan+sama+oikeus+kirjoittaa+tänne+kuin+muillakin.
09.12.2017 11:19
En+todellakaan+tiedä,+ostan+mitä+mieli+tekee,+olen+kyllä+hintatietoinen.
Kyllä+200-300€+ainakin++menee.++Asun+yksin,+viikonloppuisin+käy+kaveri+mutta+hän+osallistuu+kuluihin.
08.12.2017 18:12
En+kannata+mitään+ääriajattelua,+puoleen+enkä+toiseen.+
Punavihreät+ovat+saaneet+paljon+tuhoa+aikaan+polttamalla+ihmisten+autoja+ja+tekemällä+vahinkoa.+
En+usko+että+kukaan+asioista+tietävä+kannattaisi+uusnatseja,+nimikin+jo+puistattaa.
07.12.2017 21:01
Minustakin+napaan+asti+avoimet+kaula-aukot+sotivat+kiihkeää+näpit+irti+ideologiaa+vastaan.+
En+tarkoita+että+burghaan+pitäisi+pukeutua,+mutta+ainakin+arvokkaissa+juhlissa+asiallisesti.
07.12.2017 16:15
Osallistuisin+mielenosoitukseen+jossa+marssittaisiin+yhtenäisen+kansan+puolesta.+
Se+on+mahdottomuus,+tiedän,+nykyisin+on+vastakkainasettelua+tullut+aina+vain+lisää.+
Ajattelin+jo+pyyhkiä+yli+koko+viestin,+yhden+hyvä+ei+ole+sitä+toiselle+jne...
Tämä+vain+tuli+mieleeni+kun+katselin+kulkueita+jotka+marssivat+oman+asiansa+eteen,+suoranaista+raivoa+toisinajattelijoita+kohtaan+huomasi,+sitä+on+molemmissa+ääriaineksissa.+Suurin+osa+kansasta+on+sentään+neutraalia,+ei+ota+kantaa+kumpaankaan+suuntaan.+Mielipide+saattaa+sitten++tulla+omista+kokemuksista,+jotka+saattavat+monelle+muulle+olla+vieraita.+
Aika+sekavaa+tekstiä,+en+edes+tiedä+itsekään+mihin+kuulun,+vai+kuulunko+mihinkään+ryhmään.
07.12.2017 16:11
Ihan+tuli+kyynel+silmään,+oli+niin+vaikuttava.
06.12.2017 16:38
Tuo+mitä+kirjoitat+paloma+pitää+kyllä+paikkansa.+Muistan+ihan+omasta+elämästäni+pomo+alainen+suhteen,+ei+silloin+uskaltanut+hiiskahtaakaan+edes+parhaalle+kaverille,+jotenkin+piti+itseään+syyllisenä.+
Kuitenkin+jos+vertaa+jonnekin+lähi-itään+meillä+on+asiat+hyvin,+ihmettelen+kuinka+sikäläisten+naisten+asemaan+ei+mikään+ihmisoikeusjärjestö+puutu.
Tiedän+että+siellä+myös+naiset+vahtivat+toisiaan+ja+pitävät+tiukasti+kiinni+perinteistä,+näin+on+myös+ympärileikkauksen+suhteen.
05.12.2017 15:37
https://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2017/12/04/jos-lahi-idassa-olisi-sananvapaus-millaisia-metoo-tarinoita-musliminaiset-kertoisivat/
Tämä+on+hyvä,+yleensä+ahdistelusta+syytetty+on+valkoihoinen+heteromies.+
Lähi-idästä+tulleita+harvoin+edes+mainitaan+tässä+yhteydessä.
05.12.2017 11:23
77 / 165