Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+kuinka+toisissa+maissa+menetellään.+Olen+lukenut+mielipiteitä+puolesta+ja+vastaan.
Ymmärtääkseni+kiireelliset+tapaukset+on+hoidettu+aina,+eikö+se+olisi+riittänyt?+
Aika+näyttää+kuinka+tässä+käy,+toivottavasti+ei+tule+uutta+pakolaisryntäystä,+sellaistakin+monet+pelkäävät.+
Jos+ei+ole+oleskelulupaa+niin+mahdollisimman+nopea+palautus.
01.12.2017 18:40
http://www.aamuset.fi/mielipide/3747626/Mielipide+Ei+jatkotutkimuksia+yli+65vuotiaille
Kai+sentään+yksityiselle+pääsee+kun+maksaa+itse.
01.12.2017 13:52
Pikkuleivät+onnistuivat+yli+odotusten+:)+Olivat+vielä+parempia+kun+muistelin.
01.12.2017 13:41
Laittaisin+kaksi+peukkua+jos+voisin+:)+
Olen+saanut+esim.+terveydenhoitoa+verorahoilla+ym...+kaiken+muun+lisäksi.+Joten+samaa+voin+sanoa+itsestänikin.
01.12.2017 12:03
Varmaan+moni+muistaa+Hanna-tädin+kakut.+Tein+äsken+taikinan,+laitoin+vähäksi+aikaa+kylmään+ja+sitten+leivon.+Saa+nähdä+kuinka+onnistuvat.+Äiti+näitä+leipoi+kun+olin+lapsi.
01.12.2017 11:57
Armas-Edvig,+et+sinä+sellaista+naista+löydä.+
Jokaisessa+on+jotain+vikaa,+täydellistä+ei+löydy.+Muita+parempi+voi+olla+alkuun+hyvä,+sitten+se+paremmuuskin+voi+ärsyttää.+
Jos+rakastuu+oikeasti,++kohde+on+se+kaikkein+paras.
01.12.2017 10:37
Onhan+meidän+ilmastomme+karu,+olemme+tottuneet+siihen.
Voin+puhua+vain+omasta+puolestani,+vietettyäni+muutaman+viikon+jossain+päiväntasajan+seutuvilla+nautin+suunnattomasti+vaikka+Marraskuun+loskakelistä.+
Ilma+on+niin+ihanan+raikasta+hengittää,+on+puhdasta,+en+vaihtaisi+suomea+mihinkään.
01.12.2017 10:33
En+ehkä+niinkään+nalkuttanut,+olin+turhautunut+ja+vihainen,+sanoin+pahasti,+joskus+hyvästi.+Oikeasti+sanoin+hyvästi+kuudeksi+vuodeksi+kun+muutin+toiselle+puolelle+suomea.+Lapset+olivat+jo+omillaan,+silti+muutin+takaisin+ostin+oman+asunnon,+syntyi+lapsenlapsi+ja+oli+lapsia+ikävä.
Yhteen+muutimme+vasta+kun+aloin+hoitamaan+miestä,+pidin+omaa+asuntoa+tyhjillään++silti+pitkään,+ei+ollut+aikomus+hoitaa+kuin+vähän+aikaa,+siinä+vuodet+vieri,+miehen+kans+välit+korjutuivat+sinä+aikana.
30.11.2017 12:03
Ehkä+minunkin+nalkutuskiintiöni+täyttyi+avioliiton+aikaan,+miehen++juopottelu+siihenkin+oli+syynä.+Se+loppui+vasta+kun+terveys+petti.
30.11.2017 11:44
En+nalkuta.+Tämä+on+ihan+totta,+olen+elämäni+aikana+huomannut+että+ihmistä+on+turha+yrittää+muuttaa,+jos+ei+kelpaa+sellaisena+kuin+on+niin+mieluummin+kannat+vastakkain.+
Olen+liian+laiska+nalkuttamaan,+se+saa+aikaan+vain+huonon+ilmapiirin+josta+kärsin+itsekin.
30.11.2017 11:40
Ei+mikään+ole+ilmaista.+
En+muista+summaa,+ihan+täysi+maksu+meni+ainakin+meiltä.
30.11.2017 10:58
Niinpä+:)+Tiedä+mitä+löytyy+jos+käy+kuvauksissa,+en+minäkään+olisi+tiennyt+jos+ei+olis+selän+takia+kuvattu.+Parempi+että+ei+tutkita,+on+terveempi+olo.
Varpaat+on+leikattu+kahteen+kertaan,+ei+vieläkään+ole+hyvät,+ei+olisi+kannattanut+leikkuuttaa.+
Nykin+laiskottaa+eikä+huvita+mikään,+kai+se+jokin+tauti+taas+on+iskenyt.
30.11.2017 10:24
Uskon+että+näin+on.+Tässä+vain+tuli+melko+yksipuolisesti+ruotsin+kieli+esiin,+ihan+kuin+se+olisi+avain+kaikkeen.+Kaikki+kielitaito+on+todellakin+eduksi.
30.11.2017 10:20
Kyllä+hän+vaikutti+siltä+kun+olisi+ylikierroksilla,+maailmankuvako+laajenisi+jos+puhuu+ruotsia,+enpä+tiedä.+Riippuu+asiasta.
29.11.2017 22:38
Luin+nuo+huolenaiheet.
Kaikista+noista+voi+ja+saakin+olla+huolissaan.+En+kuitenkaan+ota+liiaksi+murheita+asioille+joille+en+voi+mitään.
Terveys+on+numero+yksi,+en+niin+kauhean+huolissani+ole+sen+suhteen,+mutta+arvostan+yli+kaiken+itseni+ja+läheisteni+terveyttä,+kaikki+materia+ym..+tulee+kaukana+perässä.
29.11.2017 18:09
Kirjoja+on+minullakin+tosi+paljon,+en+usko+että+jälkikasvu+niitäkään+arvostaa,+eivät+ole+oikein+hyviä+edes+uuninlämmitykseen.
29.11.2017 15:06
Nähtävästi+en+ole+ainut+jolla+on+liikaa+tavaraa.
Vävy+olisi+lahjakas+raivaaja,+hän+raaskii+heittää+pois+mielestäni+ihan+hyvää+tavaraa.+
En+ole+vielä+päästänyt+häntä+mesomaan+huusholliini,+olenkin+nauranut+että+kunhan+aika+minusta+jättää+niin+ainakaan+erilaisista+laseista+ja+astioita+ei+tule+puutetta.+
Minulla+on+erilaisia+puuskia,+yhteen+aikaan+ostelin+pussilakanoita,+niitäkin+on+isommallekin+perheelle.+Tällä+hetkellä+on+ensimmäisellä+sijalla+tyynyt,+viime+viikonloppuna+ostin+taas+kaksi,+ovat+hyvänlaatuisia.+Kun+asustaa+kahdessa+paikassa+pitää+kaikkea+olla+tuplaten.+
Minun+on+vaikea+löytää+sellaista+tyynyä+joka+on+minulle+sopiva,+hintakaan+ei+aina+ratkaise,+joskus+löytää+oikean+helmen,+sitä+en+sitten+anna+muiden+käyttää.
29.11.2017 14:27
Valitettavasti+perinteiset+jouluruuat+eivät+ole+suosikkejani.+Ostan+niitä+kuitenkin+kun+tytön+perhe+tulee+jouluksi.
Ostan+jouluruuat+valmiina,+paitsi+kinkun+paistan+itse,+teen+täytekakun+ja+torttuja+.+Viime+vuonnakin+ostin+vain+pienen+rasian+lanttulaatikkoa+ja+rosollia,+osa+jäi+syömättä.+
Kaveri+toi+viime+viikonloppuna+pienen+kinkun+jonka+paistoin,+en+ole+syönyt+siitäkään+kuin+pari+siivua,+onneksi+hänelle+maistuu,+kyllä+se+kylmässä+säilyy+ensi+viikonloppuun+kun+hänellä+alkaa+vapaa+viikonloppu.
Ei+jouluna+pysty+syömään+enempää+kuin+muulloinkaan,+kylmäsavu+ja+gravisuolattu+lohi+voisi+maistua+karjalanpiirakoiden+ja+munavoin+kanssa.+Osaan+leipoa+karjalanpiirakoita+mutta+taidan+ostaa+raakana+pakastettuja,+ovat+ihan+hyviä.
29.11.2017 12:13
Minulle+ei+ole+tullut+näitä+mainoksia+vaikka+ei+ole+mitään+estoja.+Telkkarista+kyllä+tulee+möyöhäis+illassa.
Jos+käyn+vaikkapa+Klingelin+tai+Elloksen+sivuilla+niin+heti+pukkaa+heidän+mainoksiaan.
29.11.2017 12:03
Minulle+tuli+jo+viisikymppisenä.+++Kyllä+nivelrikkoa+on+lähes+jokaisella+kuusikymppisillä.+Kaikilla+ei+ole+mitään+oireita.+Niin+lääkäri+minulle+kertoili.+Ei+minullakaan+oireile+kuin+hyvin+harvoin,+varpaissa+ja+sormissa+se+saattaa+näkyä.+
Ukkelin+nostelu+ja+kääntely+teki+hallaa+selälle,+olen+lyhentynyt+aika+paljon,+selkä+oli+aikoinaan+tosi+kipeä,+nyt+on+asettumut+uomiinsa.
29.11.2017 09:15
79 / 165