Mä mistä löytäisin sen naisen

Armas-Edvig

sen naisen muita paremman

61

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvaaSilmätJaLiiku

OLen juuri nyt kotona. Huomenna käyn teatterissa ja saatan pysähtyä viinilasillisella lähikorttelissa. Ellei sada, lähden merenrantakierrokselle ja saatan poiketa saarilounaalle.

• Asun-uhka-alueella

Huomenna.
        Lunta.
        Ja.
        Paljon.

Riippuu asujasta osuuko kohdalle.

• MillaineMiesOlet

Kuvailepa itseäsi! MILlainen mies olet ja miltä näytät?
      Mitä sinä voit tarjota erinomaiselle naiselle?

• Valkoisia-loheja

Minä haluaisin tarjota kalavaleita.

Sain aromirikkaan ahvenen, valmiiksi maustettu.

• Ei kait niitä ole olemassakhan kuten ei miehiäkhän.

• mimmimum-..mi

Mitkäs sul on jalassa...jalassa....jaalassa...sävelen kuvia pitäisi olla perässä.. mutta kun ei saa.

• mimmimum-..mi

No nyt se selvisikin kun kuuntelin sun linkkisi.....onpa hienon näköiset...

• mimmimum-..mi kirjoitti:

No nyt se selvisikin kun kuuntelin sun linkkisi.....onpa hienon näköiset...

Vinkkelit:)

• mimmimum-..mi
        siilenämää kirjoitti:

Vinkkelit:)

Voi että ..tämä suomenkielemme on niin rikasta....vinkkelit... en ole ennen kuullut....

Voi että ..tämä suomenkielemme on niin rikasta....vinkkelit... en ole ennen kuullut....

Meillä päin ihan yleinen sana tuo vinkkelit. Jotkut sanoo huopikkaat tai huopatossut.

• mimmimum-..mi

• mimmimum-..mi

Niin...kai sitä on vaikea sanoin ilmaista....se on se jokin....joka toisessa tuntuu hyvältä... niinkuin joululaulussakin sanotaan....se on aavistus ..jota ei voi selittää

Niin...kai sitä on vaikea sanoin ilmaista....se on se jokin....joka toisessa tuntuu hyvältä... niinkuin joululaulussakin sanotaan....se on aavistus ..jota ei voi selittää

Niinpä ja asian ydin, että kukaan (nainen) ei ole toistaan huonompi. Kaikilla on se jollekkin jokin.

• mimmimum-..mi
        entinenmiäs kirjoitti:

Niinpä ja asian ydin, että kukaan (nainen) ei ole toistaan huonompi. Kaikilla on se jollekkin jokin.

Niinpä...ei vois paremmin asiaa ilmaista....monta on miestä ja naista ihanaista ...aina jollekin.

• 1eero

Kyllä löytyy jos oikein tahtoo mutta muita parempaa et löydä, viikko sitten käväsin lähi kuppilassa en sillä silmällä, kovin oli vähän sopivia tyrkyllä enkä laiskuuttani ees kehannu, olkoot ilman miestä.

• Taikuritässä

Oliko se keikka, kun silmäilit uusia vanhoja?
        Et kehdannut. Mitäs tuo nyt on? Voisihan sulta pudota vaikka hansikas sillai sopivasti? Oho oho?

• Kunnollisia et kuppilasta löydä.

• 1eero
        siilenämää kirjoitti:

Kunnollisia et kuppilasta löydä.

Juu pitää mennä tasokkaaseen ravintolaan, kuppiloissa on kansanomaisempi meininki jossa tasokas muitaparempi hieno nainen silmäilee nenänvartta pitkin perussuomalaista junttia.

• 1eero kirjoitti:

Juu pitää mennä tasokkaaseen ravintolaan, kuppiloissa on kansanomaisempi meininki jossa tasokas muitaparempi hieno nainen silmäilee nenänvartta pitkin perussuomalaista junttia.

No en ihan noinkaan sanoisi mutta ehkä tasokas 60 nainen ei istu lähikuppiloissa eikä räkälöissä :). Mut tämähän on vaan mun mielipide. Makunsa kullakin.

• tappavan.tallinen

Pienehköllä paikkakunnalla jos ei ole sosiaalisia harrastuksia on kuppilat ainoa paikka. Siis jos ei tanssi.
        Minä en muuten haluaisi hirveen kamalan tasokasta miestä. Olisi tylsää.

• tappavan.tallinen kirjoitti:

Pienehköllä paikkakunnalla jos ei ole sosiaalisia harrastuksia on kuppilat ainoa paikka. Siis jos ei tanssi.
        Minä en muuten haluaisi hirveen kamalan tasokasta miestä. Olisi tylsää.

Lähikuppilat on ankeita paikkoja. Eiköhän ne tässä iässä ole jo nähty. Sitä paitsi pikkupaikkakunnalla kaikki tuntee toisensa.

• 1eero
        siilenämää kirjoitti:

Lähikuppilat on ankeita paikkoja. Eiköhän ne tässä iässä ole jo nähty. Sitä paitsi pikkupaikkakunnalla kaikki tuntee toisensa.

On ankeen tuntusia, tää meiä kuppila siinä käy porukka tästä lähiympäristöstä, ei mikään räkälä kylätapahtumia järjestää paikallinen seura, viikonpäästä pikkujoulu, karakoeta ym.juhlia tapahtumia eikä ole kun 100 metrin päässä,

• 1eero kirjoitti:

On ankeen tuntusia, tää meiä kuppila siinä käy porukka tästä lähiympäristöstä, ei mikään räkälä kylätapahtumia järjestää paikallinen seura, viikonpäästä pikkujoulu, karakoeta ym.juhlia tapahtumia eikä ole kun 100 metrin päässä,

No se onki sitte eri kuin tavallinen lähikuppils. Menehän pikkujouluihin. Tiedä vaikka jouluksi löytyisi muori 😀.

• siilenämää kirjoitti:

No se onki sitte eri kuin tavallinen lähikuppils. Menehän pikkujouluihin. Tiedä vaikka jouluksi löytyisi muori 😀.

Pikkujoulukaraoke sitä paitsi kuulostaa hyvältä.

• tuonti.tavaraa

Thaimaasta varmaan, sieltähän ne muutkin.............

• Kielikuinleipäveitsi

Yeap, jos paras nainen on se, joka ei osaa, pysty, kykene ... panemaan hantiin sovinistisialle.

• napaysi

Etsimällä tai sattumalta. Laadi vanhanaikaisesti kontakti-ilmoitus lehteen. Siten miesystäväni löysi minut, poimi suuresta joukosta. Näin pitkään eläneenä melko harvan kohdalla osuu kymppiin. Ja näytä naisellesi, että hän on sinulle tosi rakas.

• Armas-Edvig, et sinä sellaista naista löydä.
      Jokaisessa on jotain vikaa, täydellistä ei löydy. Muita parempi voi olla alkuun hyvä, sitten se paremmuuskin voi ärsyttää.
      Jos rakastuu oikeasti, kohde on se kaikkein paras.

• ei.paras.vaan.sopiva

Just noin se menee.
        Tosin en usko että monikaan tässä iässä enää rakastuu, mutta lämmintä yhdessäoloa voi löytää monenkin kanssa.

• VakkaSekäKansi

Ei niin kovin kannata etsiä muita parempaa, ellet myös itse sitä ole.
      Kannattaa etsiä itselleen parhaiten sopivaa.

• etelä-suomi

Mistäs päin Suomea oot?

• selkiskööö

Nainen löytää sinut JOS sinulla on hänelle sopivat elinolosuhteet valmiina . Sinulla pitää siis olla jotain mitä nainen haluaa .

• nasavilli

Onneksi ei tarvitse olla itseään parempi. Tämä riittää mulle enkä tahdo antaa itseäni kenellekään ;) Eikös ollut nasevasti sanottu mitä häh?

• Jos et ole näihin ikävuosiin (60-70) vielä löytänyt, niin tuskinpa enää löydätkään.
      Älä ainakaan valitse naista, joka sanoo häh tai höh.

• Taikuritässä

Höh.

• Taikuritässä kirjoitti:

Höh.

Putosit pelistä pois.

• Taikuritässä

Mä en tiennyt, että nainen etsii miehelle naista.
        Onko sulla valtakirja?

• Taikuritässä kirjoitti:

Mä en tiennyt, että nainen etsii miehelle naista.
        Onko sulla valtakirja?

En minäkään tiennyt.
        On minulla sellainen valtakirja tms. että saan käyttää miehen pankkitiliä.

• Ancelina kirjoitti:

En minäkään tiennyt.
        On minulla sellainen valtakirja tms. että saan käyttää miehen pankkitiliä.

Piti olla mieheni, ei aloittajan tiliä.

• pengo_jo_kapaikka

"Mä mistä löytäisin sen naisen

Armas-Edvig

30.11.2017 18:47
      sen naisen muita paremman"

Ootko penkonu jalkojes välistä. Siellä perSkannikoites välissä ja ihrahelttojen ja alla voi lymyillä jossun vaikka minkälaisia aarteita? Etsippä sieltä.

• Taikuritässä

Ookko nää entinen mainari?

• betonisaapikkaat

Kunetny vaa päätyis supinrehuksi. Taikka mitäs mää sun ittetuhoisuurestas piittaan.

Oot nin kevytkenkänenki tiämmä.

• vampyyr

Onks sulla verenkeitintä myyrä ?

• teretule

Jumala olkoon sinun tien näyttäjä. Herre är din vägledare.

• ihminen.itselleni

Kertokaas minulle tyhmyrille, että onko aivan tavanomaista, että 60 hakee vielä seuraa. Itse olen 64 v. enkä voi kuvitella etsiväni seuraa itselleni. Onko minä jotenkin "vajaa" ihminen.
      Niin on minulla ollut ja on minulla lapsiakin, että kokemusta on. Koen vain olevani parhaimmillani tällaisena itsellisenä ihmisenä.

• vajavaiset.sanat

Onko = Olenko

• "ihminen.itselleni"

Luonnotonta se ei ole.
        Ei ainakaan heteroiden kesken.
        Outoa on se, että painotat olevasi itsellinen.
        Tuo ei kuulosta ihan terveeltä kysymyksiisi viitaten.
        -
        60 seuran hakemista ei tarvitse korostaa.
        Saati kehuen mainostaa.
        Tässä iässä aletaan kluolla satunnaisesti ja epä-tasa-arvoisesti.
        Jote.
        Kyllä se tulee jos on tullakseen.
        Älä suotta tee kärpäsestä märkästä.

H.

• teretule

Leskeksi jäätyäni siitä 2 vuotta oli uusi nuoruus ja naiset olivat kuumia.

• hunksz kirjoitti:

"ihminen.itselleni"

Luonnotonta se ei ole.
        -
        Saati kehuen mainostaa.
        Jote.

H.

...kuolla
        ...Joten.

H.

• ihminen.itselleni
        hunksz kirjoitti:

"ihminen.itselleni"

Luonnotonta se ei ole.
        -
        Saati kehuen mainostaa.
        Jote.

H.

Niin, siis olen vajavainen ihminen. Sitähän tarkoitit sanomalla, että ei ole tervettä olla itsellinen. En näe kuitenkaan tarvetta tuota sairautta "alkaa" hoitamaan. Täällä kun on ollut noita salarakas ja hakuketjuja jouduin vähän pohtimaan tuota vikaa itsessäni. Jätän siis vikani kärpäseksi.

• ihminen.itselleni
        teretule kirjoitti:

Leskeksi jäätyäni siitä 2 vuotta oli uusi nuoruus ja naiset olivat kuumia.

No huh huh. Menitkö vauhtiin mukaan. Tuliko "poppa"?

• ihminen.itselleni kirjoitti:

Niin, siis olen vajavainen ihminen. Sitähän tarkoitit sanomalla, että ei ole tervettä olla itsellinen. En näe kuitenkaan tarvetta tuota sairautta "alkaa" hoitamaan. Täällä kun on ollut noita salarakas ja hakuketjuja jouduin vähän pohtimaan tuota vikaa itsessäni. Jätän siis vikani kärpäseksi.

"ihminen.itselleni"

Itsellinen kysymyksiisi nähden.
        -
        Älä aina ensin hae innokkaasti syytä huohottaen, kieli suu-pielestä valuen:
        No nyt pääsen taas sanomaan hunksille pahasti.

H.

• ihminen.itselleni
        hunksz kirjoitti:

"ihminen.itselleni"

Itsellinen kysymyksiisi nähden.
        -
        Älä aina ensin hae innokkaasti syytä huohottaen, kieli suu-pielestä valuen:
        No nyt pääsen taas sanomaan hunksille pahasti.

H.

En kaiketi minä pahasti sanonut. En ainakaan tarkoituksellisesti. Sainhan sinulta vahvistuksen ajatuksilleni. Kieleni ei valu suusta, jänteet ovat kunnossa. Eivät kuitenkaan kireät.

Kiitos vastauksistasi!

• teretule
        ihminen.itselleni kirjoitti:

No huh huh. Menitkö vauhtiin mukaan. Tuliko "poppa"?

Luulen jumalan avulla tai muun löysin hyvän ihmisen kauniin naisen hyvin älykkään. Olen tuttava hänen suvun kanssa ja hän minun. Olemme olleet yhdessä vuosia.

apinamaisia vastauksia siis ilman järkeä.

• ihminen.itselleni
        teretule kirjoitti:

Luulen jumalan avulla tai muun löysin hyvän ihmisen kauniin naisen hyvin älykkään. Olen tuttava hänen suvun kanssa ja hän minun. Olemme olleet yhdessä vuosia.

apinamaisia vastauksia siis ilman järkeä.

Onnea sinulle. Täällä on nalkutusketjukin, joten nuo kaikkien parisuhteet eivät taida olla ihan kunnossa.

• Per-kel

Tuossahan Tuo keittiössä, kutoo villapaitaa :-*

• teretule

Du är bra där i skåne, du jag vet.

• O-Orvokki

Ketju näkyi venyneen, mutta en jaksanut lukea kaikkia viestejä, joten saatan toistaa jotain. Ehdotus: Katsele ympärillesi siellä missä liikut, erityisesti harrastuskuvioissa, järjestötapaamisissa, liikunta- ja urheilutapahtumissa, kultturitapahtumien väliajalla tai niiden alkua odotellessa, uimahallissa, ladulla. Ryhdy keskustelemaan kiinnostavalta vaikuttavan naisen kanssa, jos vaikuttaa kiinnostavalta / kiinnostuneelta voit ehdottaa keskustelun jatkamista jossain kahvikupin tai viinilasin ääressä tai ehdottaa uutta tapaamista.

Jos kyseessä on henkilö, jonka kanssa osallistutte samoihin tilaisuuksiin, tutustumista voit yrittää edistää aina tavatessanne. Tutustua enemmän ja nähdä, kiinnostaisiko hän sinua.jos kiinnostaa, voisit ehdottaa jotain kahvila- tms. kuviota tai ehdottaa elokuviin tai teatteriin tms lähtemistä yhdessä.

Laita deitti-ilmoitus jonnekin tai vastaa jonkun kiinnostavan henkilön ilmoitukseen, ja sovi sitten kohtuullisen nopeasti myös tapaaminen.

• Taikuritässä

Nyt aloittajan täytyisi määritellä se muita parempi nainen.
        Ensin tyhjentävä luettelo ominaisuuksista ym., mitä naisellasi tulisi olla.
        Toiseksi tyhjentävä luettelo, mitä ei saisi olla.
        Muutoin on kylmää arviointia. Hmmm.
        Kyllä me 60 porukka autetaan ja järkätään sokkotreffejä ympär maata ja Ruotsistakin voisi tulla kädenojennus?
        Ainahan täällä on neuvottu?! Mutta vastuuta on lukijalla aikakin paljon.
        Oisko hyvä?

• Kiinostaisi.tietää

Jokoos on nainen löytynny??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      85
      7156
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6235
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      90
      5345
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3430
    Aihe