Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+on+aina+ollut+alkoholivapaa+joulu.
Saman+kaava+myös+tänä+jouluna,+Ei+lasten+aikana+jouluna+eikä+muulloinkaan,+tulee+13-vuotias+ja+alle+kaksi+vuotias,+eivät+ole+koskaan+nähneet+humalaista+aikuista+kotonaan.+
Kukaan+ei+kaipaile+edes+ruokaviinejä,+eikä+saunaoluita.+
Näille+on+oma+aikansa+ja+paikkansa.
17.11.2017 20:45
Harakoillakin+on+nälkä.+annan+närhien+ja+oravien+käydä+syömässä+vaikka+veljeni+sitä+paheksuu.+
Harakoita+näkee+aika+harvoin,+jos+laitan+supikoirille+ruuan+tähteitä+niin+ilmestyvät.+Supikoirat+käyvät,+eivät+juuri+pelkää+minua,+sekin+on+paheksunnan+aihe+veljelleni.+
Minä+tykkään+kaikista+eläimistä,+jopa+hiirikin+on+nätti,+rotat+pysyköön+poissa+ja+hiiretkin,+kissa+pitää+huolen+että+eivät+pääse+asustelemaan.
17.11.2017 18:53
Poltan+kynttilöitä+ja++alan+kohta+laittamaan+ruokaa+kun+odotan+vierasta.
Kävin+viemässä+linnuille+siemeniä,+vettä+satoi+aika+kovasti,+taas+lumet+saa+kyytiä.+
En+ole+tehnyt+juuri+mitään+tänään,+mihin+aika+oikein+hupenee,+ennen+kävi+töissä+ja+silti+jäi+vielä+vapaa-aikaakin.+Eilen+kävin+kylillä,+pesin+pyykkiä+pari+koneellista+ja+kastelin+kukat.
17.11.2017 17:06
Kateus+on+aika+yleinen+vitsaus.+
En+ole+kateellinen+yleensä.+Pääsen+reissuun+jos+haluan+joten+turha+olisi+kadehtia.
Olen+ollut+kateellinen+tai+jotenkin+surullinen+joskus+reissutessani+yksin,+vaikka+tykkäänkin+niin+matkustella+.+
Oma+mieheni+oli+lähes+20-vuotta+hyvin+huonossa+kunnossa,+täysin+autettava.+
Katselin+matkoilla+pariskuntia,+komea+harmaaohimoinen+mies+oli+huomaavainen+ja+kohteli+kumppaniaan+kauniisti.+Jotenkin+haikealta+tuntui.+
Onneksi+sentään+sain+vapaata+että+pääsin+matkustelemaan.
Ne+ajat+ovat+takana+päin,+nyt+on+ihan+hyvä,+kaverikin+olisi+matkoille,+hän+vain+on+työelämässä+joten+ei+pääse+kun+lomillaan.
17.11.2017 16:56
Eihän+nimimerkissä+"+hehehehee"ole+mitään+vikaa,+nimerkki+on+vain+sellainen+että+sen+aina+kuvittelee+ivanauruksi++:)
Vai+luulenko+ainoastaan?
17.11.2017 14:19
Kuka+nyt+mustis+olisi+nimimerkille?+
Kävin+kylillä+hakemassa+paketin,+siinä+oli+uusia+jouluvaloja+kun+entisiä+on+mennyt+pimeäksi.+
Minulla+on+jokaisella+mökin+ikkunalla+jonkinlainen+valo,+on+mukavaa+kun+ulkona+on+säkkipimeää.
Pitäisi+lämmittää+uunia+mutta+taidan+jättää+huomiseen,+onhan+täällä+patteritkin.
16.11.2017 17:02
Täällä+poistellaan+asiallisia+viestejä.+
Itse+pyysin+toisenlaisia+asioita+käsittelevältä++palstalta+poistamaan+ketjun+joka+oli+saanut+noin+neljäsataa+vastausta,+lähes+kaikki+olivat+keskittyneet+yhden+henkilön+haukkumiseen+nimellä+mainiten.+Ketju+on+ja+pysyy+siellä,+en+edes+tunne+henkilöä+hyvin,+mutta+ketju+rikkoo+räikeästi+palstan+sääntöjä,+mitään+ei+tehdä.+Sitten+poistetaan+ketjut+joita+poistatetaan+ihan+ilkeyttään.
15.11.2017 15:56
Alan+ihmetellä+saako+eräät+naiset+tästä+ahdistelubuumista+aseen+vihaamiaan+miehiä+kohtaan.
Kun+muistellaan+kymmenien+vuosien+takaisia+asioita+joita+kukaan+ei+pysty+todistamaan,+näin+saadaan+pilattua+miehen+maine.+
En+missään+nimessä+hyväksy+ahdistelua,+mutta+eräät+lukemani+tapukset+ovat+vähintäänkin+kummallisia.+
Hyvä+että+asiaan+on+puututtu,+mutta+ei+pidä+julkistaa+kuin+varmoja+tapauksia.
15.11.2017 15:51
En+ole+jouluihminen.+Ikkunoissa+on+jo+valoja+mökillä+kun+on+niin+pimeää.+
Mieluiten+lähtisin+jonnekin+pois+koko+hömpötyksestä.+
Lapsille+joulu+on+merkityksellinen,+aikuiset+eivät+mielestäni+tarvitse+lahjoja.
15.11.2017 13:38
Minäkään+en+erityisemmin+pidä+kaikista+ihmisistä,+siksi+olenkin+mieluummin+omissa+oloissani.+
En+ole+kovin+innokas+lumenluoja+enkä+ruohonleikkaaja,+onneksi+kaveri+käy+viikonloppuisin.+Meinasin+lähteä+kylille,+taidan+jättää+huomiseen+kaikki+on+lumen+peitossa.+
Uskovaisista+on+myös+huonoja+kokemuksia.+Pohjanmaalla+sukulainen+on+potunviljelijä,+hän+on+kelpo+ihminen,+ahkera,+suora+ja+rehellinen.+
Minua+kiinnostaisi+millainen+on+oikea+juntti,+epäilen+että+tunnen+muutaman,+kyllä+heidän+kanssaan+pärjää+kun+näkee+harvoin+ja+silloinkin+vähän+aikaa.
15.11.2017 10:58
ö-Öö++++kirjoitti+:++"Toisekseen,+mitä+tkemistä+ja+näkemistä+pöndellä+on?"
Onhan+täällä+vaikka+mitä,+tänäänkin+olen+seurannut+lintuja+ja+Oravia+kun+käyvät+syöttöpaikalla.
En+välitä+vaikka+en+näkisi+muita+ihmisiä+viikkoon,+viihdyn+ihan+hyvin.+Käyn+vaikka+kävelemässä,+aamulla+saattaa+olla+lumitöitäkin,+auto+on+myös+kaivettava+lumen+alta.+
Mitäpä+siellä+kaupungissakaan+on,+pääseehän+sinne+täältä+maaltakin.+Arkeaan+ihmiset+elävät+sielläkin,+samoissa+ympyröissä.
14.11.2017 21:19
Piti+kirjoittaa:+Olen+asunut+pitkiä+aikoja.....
14.11.2017 21:13
Täällä+idässä+olen+asunut+kauan.+Olen+ast+pitkiä+aikoja+Helsingissä,+Seinäjoella+ja+muualla+Etelä-Pohjanmaalla.+
Lapissa+olen+käynyt+kahdesti,+en+ole+Lappi-ihmisiä,+hyttysiä+oli+ihan+kauheasti,+käy+sääliksi+Poroja.+Talvella+siellä+on+liian+pimeää+ja+kylmää.
Yhteen+aikaan+kiertelin+kesäisin+pitkin+suomea+autolla+ja+yövyin+milloin+missäkin,+on+tullut+nähtyä+monia+paikkoja.+Viime+kesä+jäi+väliin,+ajeltiin+vain+suoraan+Länsirannikolle.
14.11.2017 21:12
Nuoruudessani,+jo+noin+14-vuotiaana+minua+kähmittiin.+Olin+lapsia+kaitsemassa+kun+talon+rouva+oli+saanut+vauvan,+mies+kosketteli+aina+kun+muiden+silmä+vältti.+Onneksi+ei+tarvinnut+jäädä+hänen+kanssaan+kahden+kuin+pieniksi+hetkiksi.
En+oikein+tiennyt+kuinka+olisin+suhtautunut,+sen+ainakin+tiesin+että+kenellekään+ei+saa+kertoa,+epäilin+että+minua+olisi+syytetty.++Sellainen+oli+ajan+henki,+jopa+kotonani,+tytöt+ja+naiset+ovat+aina+syyllisiä.
Jos+tyttäreni+olisi+kertonut+minulle+vastaavasta+ei+olisi+hyvää+seurannut+kähmijälle.
14.11.2017 16:58
Minä+käytän+voita+paistamiseen+ja+täysmaitoa+ruuanlaitossa.+
En+juo+maitoa+ruuan+kanssa+mutta+syön+usein+puuroa+ja+velliä,+eivät+maistu+miltään+jos+ei+ole+tehty+täysmaitoon.
Ei+ole+kolestrolia+eikä+verenpainetta.+
On+öljyäkin+kaapissa+joissakin+tilanteissa+voin+käyttää+sitäkin.
14.11.2017 16:10
En+ole+ikinä+ärsyyntynyt+sinuun,+en+myöskään+korppikseen+enkä+palomaan.+
Joskus+olen+ollut+eri+mieltä,+mutta+ihan+hyvässä+hengessä+luullakseni?
Olimpa+hölmö+kun+pistin+painavan+sanani+ketjuun,+otan+opikseni++:D
14.11.2017 14:33
En+tarkoittanut+ketään+erityisesti,+älä+nyt+närkästy+:)+
Mielestäni+ketju+on+aika+lapsellinen.+
Kuten+kirjoitin+tarkoitin+erityiseti+mustia+nikkejä.++
Enhän+olisi+tiennyt+kertoa+mielipidettäni+jos+en+olisi+lukenut+ketjua++:)
14.11.2017 13:40
Viime+aikoina+ei+ole+huvittanut+käydä+palstalla.+Tämä+ketju+on+taas+pohjanoteeraus.+
Luin+äsken+läpi,+en+ymmärrä+mikä+ihmisiä+vaivaa.+
Varsinkin+nimetön+joka+tahallaan+ärsyttää.
14.11.2017 13:04
Isä+oli+viisi+vuotta+sodassa,+se+jätti+jälkensä.
Vein+kynttilän+haudalle.
12.11.2017 21:28
Minä+jatkaisin+kuten+ennenkin.
12.11.2017 09:30
82 / 165