Katkeaa kuin harakan lento

dads

Tuolla taas eräs palstalainen agiteeraa, että pitäisi keskustella vain samanhenkisten kanssa. Eikö Suomessa sentään ole sananvapaus ja täällä saavat kaikki keskustella ihan kenen kanssa haluavat?

139

1830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastavirtaus

Mutta ota huomioon et sen elämä on ollut ihan up and down :))

• mie-tietennii

Mää haluun tavata ihmiset vaan veissi thö veissi, voi vaihtaa kuulumiset lärvi thö lärvi, ei tarvii skriivata selän takana smuguja pyöritellen.

• lillilillinlierupierua

Lasten runot ovat sääntöjen vastaisia hahahahaa.

Naimisjutut on sääntöjen mukaan suositeltavia.

• muankorpelo
        mie-tietennii kirjoitti:

Mää haluun tavata ihmiset vaan veissi thö veissi, voi vaihtaa kuulumiset lärvi thö lärvi, ei tarvii skriivata selän takana smuguja pyöritellen.

Käet käsien lomite laithamma ja laattialle isthumma ja laulamma.
        Muuan korpelossa kulukoopi mummojen tiet
        heit rähjääset ukot kynkäst kotokonuille viep.... .

• Jaa missä?
      En minä huomaa moista.
      -
      Kommenttisi horjahtelee hiukan.
      Ei täällä ihan miten vaan saa keskustella.
      Sillä toiset täällä ymmärtävät, toiset taas aina väärin.

H.

• "dads"

Nuorekkuus on valttia kirjoitetaan palstallakin.
        -
        Lukaisin tuonkin ketjun "uutuudet".
        Mutta ei siellä ole enää jäljellä kuin lohduton, väkisin vääntelehtivä venytyksen-jankutus.
        Se ei ole enää aikoihin vaatinut ihmeenpää ajattelua.
        Hiukan säälittelyä vain.
        Hyvä että sinä sentään siellä viihdyt.
        Omassa kainalossasi.

H.

• tuttu-tuntematon

" että pitäisi keskustella vain samanhenkisten kanssa."

Niin ja täällä vain ikäjakauma 60 , siis ei yli, eikä alle ja vielä jos olisi rajaus, että olisi miehet, naiset ja ne "kolmannet", vai onko niitäkin enemmän?

Totta`kai se livenä voi onnistua, mutta ei täällä koskaan. Kuinka tuollaiset ihmiset voi sukujuhlissa viihtyä, kun ikäjakaumavoi olla "vauvasta vaariin"ja hui kamalaa, myös aivan tuntemattomia!D

Täälläkin vaaditaan, että olisi rekattu, että tuntisi, kunnes voi sanaakaan vaihtaa.

• "tuttu-tuntematon"

Voisitko avata tekstiäsi hiukan.
        Mielellään myös Suomen-Kielen Kieli-Oppia noudattaen.
        Jos olet SF-Romani ei tarvitse, mutta yritä edes.
        Savolaisen on osattava!
        Lieronkin.

H.

• ErkkiTwista
        hunksz kirjoitti:

"tuttu-tuntematon"

Savolaisen on osattava!
        Lieronkin.

H.

Ei ole omassakaan kieliopissasi kehumista, eikä täällä tuijotetaan kenenkään CW:tä vaan ollaan avoimia kaikelle uudelle, askarrellaan pikkuasioiden ja hyväksytään kainuulaisetkin keskusteluihin.

• tuttu-tuntematon
        hunksz kirjoitti:

"tuttu-tuntematon"

Savolaisen on osattava!
        Lieronkin.

H.

"Voisitko avata tekstiäsi hiukan."

Onko sinulla lukihäiriö, kuten korppiksella konsonanttien hahmottamisessa ja tekstin kirjoittamisen vaikeus?

Koska olet noin etevä, niin kerro, mitä et ymmärtänyt, niin minä voin hahmotella niistä kirjaimet, mitä tarkoitat?

Onneksi aloituksen sentään ymmärsit, johon minä vastasin ja en suinkaan odottanut (no odotin) sinun puuttuvan asiaan millään tavalla, mutta ainahan sinä olet kuin "paska reen jalaksella", joten ei se helpolla irtoa, eikä koiran kakka kengän pohjasta.

• Heikunkeikku

En tiedä kuka "eräs" ja missä agiteeraa. Kyllähän täällä tämän tästä nakellaan jos jonkinmoisia neuvoja ja käskyjä ja määräyksiä.
      Tarvitseeko niistä piitata mitään jos itse on eri mieltä.
      Itse kyllä tykkään "seurustella", sanoja nakella, samanhenkisten ihmisten kanssa. Jotenkin juttu luistaa paremmin ja huumorikin kolahtelee helposti.
      Jotkut tahtovat vängätä asioista, välillä ihan viimesen päälle jatkavat. Sekin on heidän asia, tehkööt niin, kuten tahtovat.

Täällä kirjoittelee läjä ihmisiä ja sen tietää, että erimoisia olemme. Eikä se välttämättä ole ollenkaan huono asia.
      Pientä suvaitsevaisuutta joskus toivon mielessäni, kun joitakin kommentteja luen.

• vaappuva.varis

Eihä tää mikää fase to face palsta oo. Mistä minäkään tiedän kenen kaa juttelen. Onko henki sama jos ei samaa ilmaa henkitä.

• On kummallista, että tällä palstalla kirjoitetaan tosista kirjoittajista, vaikka ovat todennäköisesti ventovieraita toisilleen.
        Minu ymmärtääkseni ne on naisten juttuja, kun naiset, (ei kuitenkaan kaikki :), hakemalla hakeutuu "keskustellemaan" sellaisten seuraan, joita eivät voi sietää.. Se on vaan hyväksyttävä.
        Näin on aina ollut. Ennen oli maitolaiturit ja kyläkaupat naisten riitelypaikkoja.
        Naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia, onneksi miehet ovat riitelyssä vähälahjaisempia.

• eräsnaine
        k-kotton kirjoitti:

On kummallista, että tällä palstalla kirjoitetaan tosista kirjoittajista, vaikka ovat todennäköisesti ventovieraita toisilleen.
        Minu ymmärtääkseni ne on naisten juttuja, kun naiset, (ei kuitenkaan kaikki :), hakemalla hakeutuu "keskustellemaan" sellaisten seuraan, joita eivät voi sietää.. Se on vaan hyväksyttävä.
        Näin on aina ollut. Ennen oli maitolaiturit ja kyläkaupat naisten riitelypaikkoja.
        Naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia, onneksi miehet ovat riitelyssä vähälahjaisempia.

Allekirjoitan täysin väitteesi, eihän tässäkään keskustelussa ole muita miespuolisia kuin hunkki ja siitä on vaikea ottaa selvää mitä sukupuolta se on, voi vaikka olla sellainen sukupuoleton :)

• Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

On kummallista, että tällä palstalla kirjoitetaan tosista kirjoittajista, vaikka ovat todennäköisesti ventovieraita toisilleen.

Oli sun onnes, että hokasit pistää sulut ja sinne sisälle: "ei kuitenkaan kaikki :)"
        Muuten olisit saanut Tuta mun hirRRmuiset sormeni. Olisin naputellut niin vinhalla vauhdilla, että et olisi varmaan ees ehtinyt sitä tekstiä lukemaan.
        En aivan yhdy sinuun siinä asiassa, että "ne on naisten juttuja". Paljolti ehkä ja kenties, mutta kyllä monet miehetkin osaavat lahjakkaasti "niitä juttuja jutella". Kaksihaarainen kieli lipottaa suuaukosta ja hiukset on pörhöllä, kun sarvet pukkautuu päänahasta esiin.
        Ihmisestä kiinni, mitä sormistaan purskuttaa.

En tykkää minäkään, kun palstalla kirjoitetaan muista kirjoittajista. Se on kovin lapsellista touhua.

• ainatätäsamaa

Ja taas mennään, ettekö ikinä kyllästy.

• siitäsiis

Sitä saapi mitä tilaa. Me kaveerataan kaikkien kanssa. Puolueelliset otetaan kimppaan. Jopa ruottalaiset.

• mikäviestisisanoma

osallistut itse keskusteluun viestilläsi jonka mukaan muut tällä palstalla kyllästyttävät ja sinun tehtävä on kertoa se heille?

• ainatätäsamaa
        mikäviestisisanoma kirjoitti:

osallistut itse keskusteluun viestilläsi jonka mukaan muut tällä palstalla kyllästyttävät ja sinun tehtävä on kertoa se heille?

Kirjoittajat ei kyllästytä mut tänkaltaset alotukset kyllästyttää

• hmpff

Minusta ihan hyvä neuvo siinä tapauksessa, jos huomaa kuin täysin eri planeetoilla. Ettei se ymmärrys vaan löydy missään sfääreissä.

Mieluummin sitä, kuin että nokittelee toinen toisiaan. Siitä ei hyvä seuraa. Jankuttaa jotain fase to face hamaan loppuun asti, vain siksi että toinen töni. Asettaa ittensä toisen yläpuolelle nauramalla toiselle...

Onko teillä jotain muuta keskusteltavaa kuin se, millainen joku on, kuka on, ja mitä hän sanoi?

• hmpff

Jaahas, joku vei näköjään sanat suustani kun niitä ei vaan löydy?? Koettakaas täydentää mun puolittaisia lauseita :)

• seoonmievaan

Jos kuvittelet ettei sinun temppuiluasi ole huomattu, olet väärässä. Ihan samanlailla syyllistät, arvostelet ja olet puolueellinen. Kuvittelet tietäväsi, vaikka olet yhtä onneton arvailuissasi mitä kaverisikin.

• sokkeekananokkii
        hmpff kirjoitti:

Jaahas, joku vei näköjään sanat suustani kun niitä ei vaan löydy?? Koettakaas täydentää mun puolittaisia lauseita :)

Ota pois toispuoliset glasit päästäsi. Korppis panetteli siinä ketjusta hömötinttiä ja Paloma kiirehti ivallisesti puolustelemaan. Yritti korppis vetää taikuriakin kiustattavaksi. Onnistumatta.

• hmpff
        seoonmievaan kirjoitti:

Jos kuvittelet ettei sinun temppuiluasi ole huomattu, olet väärässä. Ihan samanlailla syyllistät, arvostelet ja olet puolueellinen. Kuvittelet tietäväsi, vaikka olet yhtä onneton arvailuissasi mitä kaverisikin.

Totta kai olen puolueellinen, mutta en minkään pärstäkertoimen mukaan. Jos minun mielestä jotakuta ihan turhan paljon parjataan, mun on tosi vaikea katsella vierestä hiljaa.

Tasan yhden kerran olen kokeillut arvaamista, sen tein tietoisesti täysin silmät ummessa vain koska epäsuorasti kehotettiin niin. Arvelin sen olevan niin väärin, että muutkin ymmärtävät että ei ollut tosissaan tehty.

Mutta hei, vastasin aloituksessa olevaan kysymykseen, jos ei miellyttänyt etkä halua tuollaisia kannanottoja, niin voin mennä poiskin.

• hmpff
        sokkeekananokkii kirjoitti:

Ota pois toispuoliset glasit päästäsi. Korppis panetteli siinä ketjusta hömötinttiä ja Paloma kiirehti ivallisesti puolustelemaan. Yritti korppis vetää taikuriakin kiustattavaksi. Onnistumatta.

En nähnyt ketjua tuollaisena. Voi olla että glasit on väärinpäin päässä, mutta pitäisikö sinunkin vähän korjata niitä? Ei ole korppis mikään Pulmunen, mutta ei sekään, joka jatkaa riitaa tekemällä asiasta uuden avauksen.

• sokkeekananokkii
        hmpff kirjoitti:

En nähnyt ketjua tuollaisena. Voi olla että glasit on väärinpäin päässä, mutta pitäisikö sinunkin vähän korjata niitä? Ei ole korppis mikään Pulmunen, mutta ei sekään, joka jatkaa riitaa tekemällä asiasta uuden avauksen.

En ole tehny aloitusta jos sitä tarkoitat.

• hmpff

Joskus kannattaa asettaa ittensä poikkiteloin, jotta näkee toisen todellisen minän. Niin kannatti nytkin. Heti kun olin eri mieltä sun kanssa, aloit rakkikoiraksi haukkumaan.

• nohohhoo
        hmpff kirjoitti:

Joskus kannattaa asettaa ittensä poikkiteloin, jotta näkee toisen todellisen minän. Niin kannatti nytkin. Heti kun olin eri mieltä sun kanssa, aloit rakkikoiraksi haukkumaan.

Minun mielestä on todella kummallista, että juuri sinä olet palstalla silloin kuin tätä agiteeraamista esiintyy palstalla. Aivan kuin oikein nauttisit tilanteesta, että jotain tunnettua palstalaista mustamaalataan ja panetellaan. Epäilen vahvasti sinun olevan näiden paskakirjoitusten takana!

• lacucaracha

Mistä ihmeestä netissä voi tietää, kuka on samanhenkinen? Ja mitä samanhenkinen oikein tarkoittaa? Sitäkö, että ollaan kaikesta samaa mieltä vai kaikesta eri mieltä? Vai että annetaan savolaisia vastauksia, kuten: suattaa se olla niinniin, mutta suattaa se olla toisinniinpäin....

Pitäisköhän jonkun vääntää testi siitä samanhenkisyydestä, että ne samanhenkiset löytäisivät toisensa? Olen löytänyt täältä miellyttäviä ihmisiä ja joskus känkkäräkköjä. kuten olen itsekin aika ajoin ja me kaikki. Uskon yksilöön, eli että minunlaistani ei ole toista, ei edes hengessä. Niinpä näyttäisi olevan teidän muidenkin kanssa. Henkiasiat sopii jättää tämän ulkopuolelle, kun niitä ei edes näe. Rauhaisaa päevee.

• dads

Ei sitä voikaan tietää, juuri siksi koko ehdotus oli niin kummallinen. Samanhenkinen, pyh.

• Tietenkin voi keskustella kenen kanssa haluaa, jos tuo toinen suostuu kanssasi keskustelemaan.

Kaikkien kanssa kun ei juttu luista oikeassa elämässäkään, kuinka sitten palstalla.
      Samanhenkinen voi olla ihan oikeasti, tai sitten halutessaan miellyttää jotain kirjoittajaa. Silloin voi peesata ja kehuskella kuinka toinen on fiksu ja hurmaava.

Ei kuitenkaan kannata kerjätä, huomiotakaan saati kehuja itselleen.

• dads

Tuo toisten miellyttäminen oikein loistaa tällä palstalla, mutta onneksi et sinä sorru siihen. Tai no vähän hunkkia yrität silloin tällöin leperrellä.

• tsypy

Jotkut pitää sitä riitelynä, jos ilmaisee mielipiteensä mielistelemättä.

• mimmimum-..mi

Oletko koskaan itse pysähtynyt miettimään ...mitä sinä näillä katkeruushenkisillä viesteilläsi haluat tuoda esille ...tai tälle palstalle....meille...Paljon puhuvia vihjailuviestejäsi on tämän tästä nähty...miksi.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Oletko koskaan itse pysähtynyt miettimään ...mitä sinä näillä katkeruushenkisillä viesteilläsi haluat tuoda esille ...tai tälle palstalle....meille...Paljon puhuvia vihjailuviestejäsi on tämän tästä nähty...miksi.

Voi mimmi...muru, kun ilman mitään katkeruutta kirjoitan, mielipiteisiini on minullakin oikeus. Jos otat itseesi, ei mahda mitään.

• dads kirjoitti:

Tuo toisten miellyttäminen oikein loistaa tällä palstalla, mutta onneksi et sinä sorru siihen. Tai no vähän hunkkia yrität silloin tällöin leperrellä.

Juu, hunkki onkin niin hurrrrrrmaava, pitäähän häntä joskus vähän kutitella ;)

• tsypy kirjoitti:

Jotkut pitää sitä riitelynä, jos ilmaisee mielipiteensä mielistelemättä.

No niinhän siinä nytkin kävi, katkeroitumatta ja vihjailematta.

• vastavirtaus
        Ancelina kirjoitti:

Juu, hunkki onkin niin hurrrrrrmaava, pitäähän häntä joskus vähän kutitella ;)

Taidat olla kyllä tässä asiassa ihan ainutlaatuinen, jos hurmaavana pidät varttihullua.

• vastavirtaus kirjoitti:

Taidat olla kyllä tässä asiassa ihan ainutlaatuinen, jos hurmaavana pidät varttihullua.

Olisiko ollut huumoria tai sitten peesasin yhtä hunkszin ihailijaa, joka häntä hurmaavaksi kehui.
        Oli huumoria.

• torkke
        Ancelina kirjoitti:

Voi mimmi...muru, kun ilman mitään katkeruutta kirjoitan, mielipiteisiini on minullakin oikeus. Jos otat itseesi, ei mahda mitään.

Voi voi lässynlässyn ja silusilu. Ei voi mitään et olet niin läpinäkyvä.

• torkke kirjoitti:

Voi voi lässynlässyn ja silusilu. Ei voi mitään et olet niin läpinäkyvä.

Suotta menit puskasta puskempaan, olet niin läpinäkyvä.

• nokikanahelmikana
        Ancelina kirjoitti:

Nokkii sieltä nokkii täältä
        katkerana siiven alta
        nokkii yhtä nokkii kahta
        kuka kommentoi armaastansa.

• nokikanahelmikana kirjoitti:

Nokkii sieltä nokkii täältä
        katkerana siiven alta
        nokkii yhtä nokkii kahta
        kuka kommentoi armaastansa.

Tuota vartenko piti yöllä kirjoittaa.
        Eihän mimmi..mummi nokkinut sen pahemmin kuin ennenkään, on minulle tullut rumempaakin tekstiä.

Melkoinen lista olisi se lista kaikista ilkeyksistä, joita palstalla on perääni heitetty.
        Vastasin aloitukseen, en maininnut nikkejä, kirjoitin huomioitani palstan samanhenkisyydestä.
        Jos täällä pitää silkkihansikkain herkkiä kohdella, miksi lukea ja loukkaantua olemattomasta.

Eihän tässä kenenkään armasta ole käsitelty ja minun armaani on täällä kotona.

• luuluuluulottelijat

Kumpiko sinä olet luulottelijoista Ancelina vai ite korppis?

• luuluuluulottelijat kirjoitti:

Ja niin nikkisi vaihtui jälleen.

Kyllä ne on ihan muut kuin minä jotka täällä enemmän luulottelevat, esim. sinä itse. Jos luulotuttaa, teen sen omalla nimimerkilläni, kuten korppiskin tekee tuolla alempana.

Ihan sama kuka missäkin puskassa luuraa, yleensä teksti on sitä luokkaa, ettei tiedä kummasta päästä se tulee.

• puskasta.päivää
        luuluuluulottelijat kirjoitti:

Minä en ole kumpikaan mainitsemistasi henkilöistä. Kirjoitan ihan omia juttujani omalla nimimerkilläni.

• luuluuluulottelijat
        puskasta.päivää kirjoitti:

Minä en ole kumpikaan mainitsemistasi henkilöistä. Kirjoitan ihan omia juttujani omalla nimimerkilläni.

Minä taas liityin tähän luulottelijatiimiin ihan kirjoituksesi perusteella.

• luuluuluulottelijat
        Ancelina kirjoitti:

Ja niin nikkisi vaihtui jälleen.

Kyllä ne on ihan muut kuin minä jotka täällä enemmän luulottelevat, esim. sinä itse. Jos luulotuttaa, teen sen omalla nimimerkilläni, kuten korppiskin tekee tuolla alempana.

Ihan sama kuka missäkin puskassa luuraa, yleensä teksti on sitä luokkaa, ettei tiedä kummasta päästä se tulee.

No niinhän sinäteet, luulottelit, että nikkini vaihtui jälleen.
        Luulotellaan kaikki rekatuilla tai puskassa ketä vaan ja milloin vaan.

• luuluuluulottelijat kirjoitti:

Luulotutti pikkuisen ;) että pääsin tunnelmaan.

• vaihtuuhan.se

Ootko tuolla nikillä ennen kirjottanut?

• luuluuluulottelijat
        vaihtuuhan.se kirjoitti:

Ootko tuolla nikillä ennen kirjottanut?

Mitä se sulle kuuluu? Luulet vaan, että kuuluu.

• vaihtuuhan.se

Mitä se sulle kuuluu? Luulet vaan, että kuuluu.

Sen verran kun muitten luulot kuuluu sulle.

• luuluuluulottelijat
        vaihtuuhan.se kirjoitti:

Sen verran kun muitten luulot kuuluu sulle.

Ei kuulu luulot minulle. Näppisten rätinää vaan.
        Luulottelemisiin.

• maissiiii

Keskustelen toki kenen kanssa tahdon, mutta olen täältä yhden samanhenkisen löytänyt ja keskustelen ja varsinkin riitelen hänen kanssaan mielelläni.
      Tunnen tuon hyypiön hyvin ja yhtenään kinastelen itseni kanssa asiasta kuin asiasta..
      Monta päivää sen jälkeen murjotan.

• Saga.Kabinetti

Muutama mukava on. Kiva on lukkee heidän tekstejään.
        Apuva, että pitääkin väsyttää ja hattukin hävisi.
        Ja kaappikin on sekaisin vai miten se menikään.

• maissiiii
        Saga.Kabinetti kirjoitti:

Muutama mukava on. Kiva on lukkee heidän tekstejään.
        Apuva, että pitääkin väsyttää ja hattukin hävisi.
        Ja kaappikin on sekaisin vai miten se menikään.

Sama täällä,
        harmi, mites sä nyt ilman hattua,
        olenkohan samanhenkinen kanssasi kun mulla on pipo hukassa,
        se hävisi jo marjareissulla syyskuussa, tarttui johonkin puskan oksaan.
        Huomasin vasta seuraavalla marjareissulla, että pipo puuttuuuu.
        Elämä ilman pipoa on niin orpooo.

• Saga.Kabinetti
        maissiiii kirjoitti:

Sama täällä,
        harmi, mites sä nyt ilman hattua,
        olenkohan samanhenkinen kanssasi kun mulla on pipo hukassa,
        se hävisi jo marjareissulla syyskuussa, tarttui johonkin puskan oksaan.
        Huomasin vasta seuraavalla marjareissulla, että pipo puuttuuuu.
        Elämä ilman pipoa on niin orpooo.

Varmaan hattu jäi huppuun ja simpsalapim katosi.
        Ollaan me samanhenkisiä. Muilla ei päätä palele.
        Orpo olo tosiaan ilman lempihattuu. Pipoon olen silmukat luonut ja siihen taidan laittaa ison tupsun ja nauhat leuan alle.

• Nimi-merkki "mimmimum-..mi" kirjoittaa, ainakin minun riimi-aloituksissani lempeästi hyväillen.
      Ja niinhän on tarkoituskin.
      Mutta ei minulle ole pakko kirjoittaa lempeästi hyväillen.
      Sommitelmallaan saa tarkoittaa ihan toistakin, toisiakin...
      Vaikka palsta on avoin, eivät täällä ihan kaikki kirjoittajat ihan avoimia ole.
      Minä tosin olen.
      -
      Jos siis joku kommentoi johonkin ilman merkkiäkään pilkasta, älkää häntä soimatko.
      Ancelinaa saa kyllä aina pikkuisen.
      Hän on niin suloisen saman-henkinen renkutuksissa.

H.

• ...renkutuksissani.

H.

• niinsevaao

Mie fanita mimmi-mummia. Hänessä on tosiaan ainutlaatuista lempeyttä. Kylä sitä näkyy onneksemme muissakin aloituksissa.

• hunksz kirjoitti:

...renkutuksissani.

H.

No voi hellanlettas taas yhden kerran, kun pitää lässyttää joutavaa.
        Yllytä nyt vielä vähän enemmän ämmänläyskiäsi.

• No niinhä mie tein, kun nimimerkkini mainittiin ja oikein yllytettiin soimaamaan.
        Ja sie heti ryntäsit toivetta toteuttamaan.

• miinakent
        Ancelina kirjoitti:

No niinhä mie tein, kun nimimerkkini mainittiin ja oikein yllytettiin soimaamaan.
        Ja sie heti ryntäsit toivetta toteuttamaan.

Tottahan toki :))))

• miinakent kirjoitti:

Tottahan toki :))))

Tottelevainen ja miellyttämisenhaluinen tyttö olet, hyvä sinä.

• Menisitte tekin tyhjän jauhajat kansalaisopistojen harrastuspiireihin, aikanne kuluisi kivassa samanhenkisessä ryhmässä. Saisitte jotain aikaseksi, ettekä ohimojen verisuonet sinisenä huutaisi jonkun palstalaisen sanomisien perään. Ettehän te sanomisistani mitään ymmärrä. "Lukuhäiriöisiä" kun olette.

Neljä tuntia saven vääntöä. Nyt raukasee, syödäkin pitäisi. Tänään sain aikaseksi kanneĺlisen ison uunivuoan ja pyöreän pärekorimallisen savipunoshedelmäkulhon Viime viikolla tekemäni joulutontut menivät eka-polttoon. Tämän päivän työt jäivät kuivumaan.

Nyt keittiöön ; )

• Sanopa muuta ;)

• fvihimsf

totta . mimmimummiei ole samalla tavalla hyökkäävän olonen kommenteissaan
      - maahanmuutto on saanut hurjaakin hurjempaa ryopytystå osakseen - peräkaneettina lie aina ...mitäs ny siihen sanotte suvakkihuorat tai muuta ällöä
      kyse useinmiten on kuitenkin sotia ja vainoa pakenevista ihmisistä
      sivustolle vinkkinä annettu caribbeanzivut ol sikäläist woodoa ja teinpornoa - kviain tyttöset ilmm alaikäisiäkin - sitä kuulua suomikehitysapua
      ---lapsia kaupankäynnin kohteina - jokseenkin yhtä tylsää kuin kaalimaakaupan rasvatkaa kaikki hanurinne ihmevoiteellamme joka ny alehintaan plää plää ja hups
      --- uutisointi Porvoon tapahtumista järkytti - voimia omaisille suruiseen päivään.

• mimmimum-..mi

Täällä on näämmäs minustakin puheltu....En ole yhtään varmaan lempeämpi kuin muutkaan täällä....olen sen sanonutkin että olen allerginen riitelylle... ilkeälle piikittelylle.. haukkumisille....olen joskus nuorempana päättänyt etten ala turhista asioista riitelemään....väitellä voi silloin asiat riitelevät.. ei ihmiset... Puolustan kyllä itseäni ja muitakin tarvittaesa kuin karhuemo poikasiaan...jos kohdellaan epäoikeudenmukaisesti..
      Toiset täälläkin pakenevat muka huumorin taakse kun ivaavat.. piikittelevät..ei minua koske enää nekään erityisemmin... Toivon palstarauhaa turhista väännöistä...ja toisen mollaamisyrityksistä joita on ollut paljonkin....jopa aloituksia ...keksitään jotain kivampaa...vai onko se kivempaa.. siinäpä bulma.

• Juuh, koskaan ei ole kohden. Teet niin tai näin, niin aina on väärinpäin.

• Onko.pyhimyksiä

Ja aina ne toiset on viallisia...

• Taikuritässä

Katsoin juuri Saltön 1 osan Areenasta. En voi sille mitään, että tuli tämä palsta mieleen.

• surettaa

Sä mimmi...mummi arvostelet tuossa kirjotuksessasi muita, et oo yhtään muita parempi.

• surettaa kirjoitti:

Sä mimmi...mummi arvostelet tuossa kirjotuksessasi muita, et oo yhtään muita parempi.

Ei minun mielestäni mimmimummi ketään arvostele, sanoo vaan mielipiteensä ja näkökulmansa asiaan, ihan asiallisesti.
        Ja miksei sanoisi, koska hänestä on puhuttu.

• eppu2 kirjoitti:

Ei minun mielestäni mimmimummi ketään arvostele, sanoo vaan mielipiteensä ja näkökulmansa asiaan, ihan asiallisesti.
        Ja miksei sanoisi, koska hänestä on puhuttu.

Mitä asiatonta näit minun aloitukseen kirjoittamassani viestissä, jota mimmi..mummi arvosteli?

• Ancelina kirjoitti:

Mitä asiatonta näit minun aloitukseen kirjoittamassani viestissä, jota mimmi..mummi arvosteli?

En edes ajatellut mitään Sinun kommenttiasi, kun vastasin tuolle ´´surettaa´´ nimimerkille.
        Tuossa kelailin, ketjukin on niin pitkä, etten päässyt kärryille mitä omaa kommenttiasi ajattelit minun tarkoittavan.
        Ymmärsin tuon mimmimummin kommentin enemmän yleisellä tasolla, siinähän ei ollut mitään nimettyjä.

• eppu2 kirjoitti:

En edes ajatellut mitään Sinun kommenttiasi, kun vastasin tuolle ´´surettaa´´ nimimerkille.
        Tuossa kelailin, ketjukin on niin pitkä, etten päässyt kärryille mitä omaa kommenttiasi ajattelit minun tarkoittavan.
        Ymmärsin tuon mimmimummin kommentin enemmän yleisellä tasolla, siinähän ei ollut mitään nimettyjä.

En ajatellut sinun tarkoittavan mitään kommenttiani, aloitukseen olen kirjoittanut yhden.
        Siitä mimmimummi tuohtui ja moitti myös entisiä kirjoituksiani.

Tuohon ylempänä kirjoittamaansa en ota kantaa, vaikka se vihjailuja viliseekin.

• ettäs.viittittekin

Jaa täälä onkin yöllä ollunns älykääpiöitten pileet.

• tunnettasekin

Jotenkin tulee tunne, että näistä palstan 60 kirjoittajista suurin osa on 30-40 luvulla syntyneitä ja ikäero tekee tehtävänsä.

• Huomenta@

Kylmätotuus ja tellukka ovat olleet yöllä vauhdissa. 😊

• korpikirjailija kirjoitti:

Huomenta@

Kun on keskusteltu oikeinkirjoituksen tärkeydestä voi olla, että Leskikin on ollut asialla.

Kun miettii sanavalmiutta se on tellu, oikeinkirjoitukseen etikoistuneita ne ovat kylmätotuus ja Leski.

• luulotautisina
        korpikirjailija kirjoitti:

Huomenta@

Jatkahan tuota luulottelemista sillähän palsta paranee.

• Minä en ole "yöeläjä". Olemme tunnin jäljessä ajassa ja menen yleensä yläkertaan lukemaan kirjaani kahdentoista paikkeilla. Sammutan aina koneen silloin ja yläkerrassa käytän tablettiani vain lukemiseen; se on liian vanha ja hidas muuhun.
        Mutta jatkakaa vain arvausleikkiänne.
        Minä veikkaisin mullikojta jotka eivät ole vielä päässeet alas sieltä puusta. Tää miten ne on pässeet sinne ylös sorkillaan ja vielä kaukaa on minusta vielä suurempi ihme kuin Neitsyt Marian Tahraton Sikiäminen, jota Roomalsikatolinen kirkko juhlii (7 pvä joulukuuta ja heti meidän Suomen Satavuotisen Itsenäisyyden jälkeen.)
        Nyt valmistaudutaan todelliseen juhlasesonkiin siivoamalla nurkat ja paastoamalla pari viikkoa ennen adventtia.

• Luulottelua kaikki tyyni koko ketju joten en onneksi ole ainoa.

• luuluuluulottelijat
        Paloma.se.co kirjoitti:

Minä en ole "yöeläjä". Olemme tunnin jäljessä ajassa ja menen yleensä yläkertaan lukemaan kirjaani kahdentoista paikkeilla. Sammutan aina koneen silloin ja yläkerrassa käytän tablettiani vain lukemiseen; se on liian vanha ja hidas muuhun.
        Mutta jatkakaa vain arvausleikkiänne.
        Minä veikkaisin mullikojta jotka eivät ole vielä päässeet alas sieltä puusta. Tää miten ne on pässeet sinne ylös sorkillaan ja vielä kaukaa on minusta vielä suurempi ihme kuin Neitsyt Marian Tahraton Sikiäminen, jota Roomalsikatolinen kirkko juhlii (7 pvä joulukuuta ja heti meidän Suomen Satavuotisen Itsenäisyyden jälkeen.)
        Nyt valmistaudutaan todelliseen juhlasesonkiin siivoamalla nurkat ja paastoamalla pari viikkoa ennen adventtia.

Luulet vaan, että et ole koneella. Tai sitten Legolassi käy täällä. On niin hyvinkirjoitettua tekstiä. Tosin vähässä on sivistyssanat joten hmmm... täytyy luulla jotain muuta sittenkin.

• Ai olet täälläkin luulottelemassa, melkoinen vauhti sulla päällä.
        Yöllä meillä nukutaan eikä ole mitään syytä puskasta moista sontaa kirjoittaa, mitä täällä yön aikaan on tehty.

• luuluuluulottelijat
        Ancelina kirjoitti:

Ai olet täälläkin luulottelemassa, melkoinen vauhti sulla päällä.
        Yöllä meillä nukutaan eikä ole mitään syytä puskasta moista sontaa kirjoittaa, mitä täällä yön aikaan on tehty.

Otin vinkistäsi onkeesi, kun mainitsit Korpikirjailijan luulottelevan täällä alempana. Pitihän sitä heittää luuloa tänne alemmaksikin ettei kukaan luule minun olevan puolueellinen.
        Eiköhän tällä luulottelulla nyt saatu tämä ketju vesitettyä ja poistoon, luulisin.

• Mitä ihmettä!!!!
      Kuka ja miksi viestini poistettiin???
      Laitetaan se nyt uudelleen jos ylittäisi sensuurin kynnyksen.
      En tiedä olisko kylmä totuus tai leski tai tellukka noin lapsellisia. Vaikuttaa enemmänkin nuorisojengin riehumiselta tai joku joka on valvonut pillerihumalassa ja kirjoittelee omasta mielestään hauskoja juttuja ja sitten hihittelee itsekseen omille typeryyksilleen kun muut ovat syvässä unessa.
      Mutta se siitä, en viitsi enkä jaksa edes ajatella asiaa. Iltapäivälle onluvattu lumisadetta pohjoiseen ylämaahan. Jospa saisimme kauden ensimmäisen lumen maahan.

• Vastasin sinulle heti, mutta aloituksesi oli poistunut. Joku on yhteistyössä ylläpidon kanssa. Ei voi enää olla totta. Minun kirjoitusvirheet ja naimiseni kuvailut on sallittuja ja asiaviestit asiattomia.

Nyt on jo jollakin mielenterveysongelmia ja pahoja.

• Heikunkeikku

Vastasin sinulle heti, mutta aloituksesi oli poistunut. Joku on yhteistyössä ylläpidon kanssa. Ei voi enää olla totta. Minun kirjoitusvirheet ja naimiseni kuvailut on sallittuja ja asiaviestit asiattomia.

Nyt on jo jollakin mielenterveysongelmia ja pahoja.

Minä ehdin myös lukea Paloman viestin. Meinasin vastata, mutta puhelin soi. Kun tulin takaisin, oli Paloman viesti poistettu. Ihmettelin suuren suuresti. Sitten meinasin ihmetykseni ketjun loppuun tällätä, mutta ajattelin, että olkoot, mitä väliä.

Niinhän minunkin aivan normaali ja asiallinen kommenttini poistettiin "mennäporvooseen" aloittamassa ketjussa.

On tosiaan naurettavaa, että sinun virheistä ja asioistasi saa kekustella mitä moninaisin eri kommentein ja ne eivät häviä mitenkään. Outoa.

Naurettavinta on se, että sinun kirjoitusvirheet eivät häiritse laisinkaan. Niitä ei edes ole paljoa.
        Kirjoitat hyvin. Sitävastoin moni muu kirjoittaa tämän tästä käsittämättömiä sanoja, puuroa ja niihin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota. Sinä kirjoitat yhden virheen, niin johan se on HIRVEÄÄ.

Tähän loppuun alomalle kysymys:
        Miten kirjoituksesi edistyy? Sivuja kertynyt jo kuinka paljon?
        Edelleen olen halukas esilukijaksi. Mikäli tahdot.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Minä ehdin myös lukea Paloman viestin. Meinasin vastata, mutta puhelin soi. Kun tulin takaisin, oli Paloman viesti poistettu. Ihmettelin suuren suuresti. Sitten meinasin ihmetykseni ketjun loppuun tällätä, mutta ajattelin, että olkoot, mitä väliä.

Niinhän minunkin aivan normaali ja asiallinen kommenttini poistettiin "mennäporvooseen" aloittamassa ketjussa.

On tosiaan naurettavaa, että sinun virheistä ja asioistasi saa kekustella mitä moninaisin eri kommentein ja ne eivät häviä mitenkään. Outoa.

Naurettavinta on se, että sinun kirjoitusvirheet eivät häiritse laisinkaan. Niitä ei edes ole paljoa.
        Kirjoitat hyvin. Sitävastoin moni muu kirjoittaa tämän tästä käsittämättömiä sanoja, puuroa ja niihin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota. Sinä kirjoitat yhden virheen, niin johan se on HIRVEÄÄ.

Heikkku,
        Aloitan kohtapuoliin oikolukuvaiheen ja sen jälkeen voisin lähettää sinulle luettavaksi esim. luku kerrallaan ja olen todella otettu ja kiitollinen tarjouksestasi lukea tekelettäni.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Kiitos heikku kauniista sanoistasi.

Kun ihminen tajuaa rajallisuuden johonkin kykyjensä /kehonsa toimintaan ainut keino on harjoittelu. Kirjoitin ylioppilaaksi tiedostamatta lukihäiriötäni. Vasta Kauppaopistossa englannin kielen opettajani huomasi ongelmani. Puhuin hyvää ruotsin- ja englanninkieltä. Kirjoitus tuotti ongelmia. Alkoi kirjoitusharjoittelu, joka jatkuu edelleen.

Kun rintasyöpäleikkauksen yhteydessä 9 kainaloimusolmuketta poidtettiin ainut keino saada käsi toimimaan normaalidti oli päivittäinen harjoittelu. Ditä jatkui 6-vuotta säännöllisesti. Tunto palasi käsivarteeni, enkä kärsinyt koskaan turvotuksista, jotka ovat usein seuraus imusolmukkeiden poistosta.

Paloma@ tahtoo myös lukea 😊

Kiitos heikku kauniista sanoistasi.

Kun ihminen tajuaa rajallisuuden johonkin kykyjensä /kehonsa toimintaan ainut keino on harjoittelu. Kirjoitin ylioppilaaksi tiedostamatta lukihäiriötäni. Vasta Kauppaopistossa englannin kielen opettajani huomasi ongelmani. Puhuin hyvää ruotsin- ja englanninkieltä. Kirjoitus tuotti ongelmia. Alkoi kirjoitusharjoittelu, joka jatkuu edelleen.

Kun rintasyöpäleikkauksen yhteydessä 9 kainaloimusolmuketta poidtettiin ainut keino saada käsi toimimaan normaalidti oli päivittäinen harjoittelu. Ditä jatkui 6-vuotta säännöllisesti. Tunto palasi käsivarteeni, enkä kärsinyt koskaan turvotuksista, jotka ovat usein seuraus imusolmukkeiden poistosta.

Paloma@ tahtoo myös lukea 😊

"korpikirjailija"

Teko-jalan voi peittää lahkeella.
        Luki-häiriön oiko-lukijalla.
        Vamma ei ole mielestäni kehumisen aihe.
        Omansa kehuminen saattaa johtaa jopa myötä-häpeään. :)

H.

• hunksz kirjoitti:

"korpikirjailija"

Teko-jalan voi peittää lahkeella.
        Luki-häiriön oiko-lukijalla.
        Vamma ei ole mielestäni kehumisen aihe.
        Omansa kehuminen saattaa johtaa jopa myötä-häpeään. :)

H.

Häpeile rauhassa, mutta älä yritä estää minua kirjoittamasta tänne.

• Onko paldtalla yhtään yhteishenkeä, jos on pyytäkää tämä aloitus poistoon. Itse teen parhaani, mutta ei ole vielä tehonnut.

• OK. pyydetään poistoon.

• 334455

Äkkiä ottamaan kopioita, mummut poistaa tän ketjun.

• vhimsf

Toikin aamun uutisointi kaukosäädinohjauksella toimivien fibrojen käytöstä
      - laitteisiin kätketyt verkot äänittävät ihmisten öiset seksipuuhien äänet yleishyödyllisiin bisneksiinsä - veteenpiirretyltä viivalta saa kuulostamaan nk ihmisten yksityisyydenkin - on tietty mukavaa vinoilla ihmisten hulluudesta suljetulla osastolla - mutta asianomaisille lähinnä syvän kärsimyksen tuottamaa sisältöä heidänkin elämäänsä. Jossain pitäisi kulkea jokin raja silläkin saralla.

• Viime aikoina ei ole huvittanut käydä palstalla. Tämä ketju on taas pohjanoteeraus.
      Luin äsken läpi, en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa.
      Varsinkin nimetön joka tahallaan ärsyttää.

• Miksi luit ketjun?
        Jos heti tuntui pahalta, niin jatkoit kuitenkin.
        Päästäksesi tänne loppuun kirjoittamaan, kuinka huonoja me kaikki toiset olemme?

Kiitos nyt kuitenkin.

• maijuska22

Tuollahan Korppis ja Paloma jo kertoi, mikä vaivaa.

Pillerihumala ja mielenterveysongelmat.

• Ancelina kirjoitti:

Miksi luit ketjun?
        Jos heti tuntui pahalta, niin jatkoit kuitenkin.
        Päästäksesi tänne loppuun kirjoittamaan, kuinka huonoja me kaikki toiset olemme?

Kiitos nyt kuitenkin.

En tarkoittanut ketään erityisesti, älä nyt närkästy :)
        Mielestäni ketju on aika lapsellinen.
        Kuten kirjoitin tarkoitin erityiseti mustia nikkejä.
        Enhän olisi tiennyt kertoa mielipidettäni jos en olisi lukenut ketjua :)

• mielikki.mummo kirjoitti:

En tarkoittanut ketään erityisesti, älä nyt närkästy :)
        Mielestäni ketju on aika lapsellinen.
        Kuten kirjoitin tarkoitin erityiseti mustia nikkejä.
        Enhän olisi tiennyt kertoa mielipidettäni jos en olisi lukenut ketjua :)

En käytä paukkuja palstalla närkästymiseen, lapsellista sanailuahan tämä pääasiassa on.

Joku aika sitten kirjoitin, että tämänkaltaisiin aloituksiin tulee jossain vaiheessa kirjoittamaan joku, joka moittii aloituksen, kirjoitukset ja kirjoittajat.
        Taas kävi niin.

• Ancelina kirjoitti:

En käytä paukkuja palstalla närkästymiseen, lapsellista sanailuahan tämä pääasiassa on.

Joku aika sitten kirjoitin, että tämänkaltaisiin aloituksiin tulee jossain vaiheessa kirjoittamaan joku, joka moittii aloituksen, kirjoitukset ja kirjoittajat.
        Taas kävi niin.

Joopati joo eikö olekin kiva aloitus saa heitellä vittuilua sinne tänne ja tuonne.

• korppis kirjoitti:

Joopati joo eikö olekin kiva aloitus saa heitellä vittuilua sinne tänne ja tuonne.

Omalta kohdaltani olen huomannut jo aikaisemminkin, että kun tietty lemmikki ärsyyntyy minuun, hyökkää puskista lauma kannattajiaan kimppuuni ;)
        Aloituksesta toiseen.
        Etten sanoisi mielenkiintoista.

• Ancelina kirjoitti:

Omalta kohdaltani olen huomannut jo aikaisemminkin, että kun tietty lemmikki ärsyyntyy minuun, hyökkää puskista lauma kannattajiaan kimppuuni ;)
        Aloituksesta toiseen.

Jos et välittäisi kuten palstapsykologi ohjeisti minua asia jäisi. Mutta sinä välität aivan kuten minäkin välitän. En hyväksy väärien tietojen levittävistä. Minulla on oikeus puolustautua.

Ei ole yhtään mielenkiintoista.

Ilmeisesti tykkäät, ilmeisesti muutkin tykkää uskon. Niin kauan kuin ilkeydet eivät kohdistu suorina aloituksina itseen aloituksina, jossa ilkutaan kuin pahaset kakarat, osoitetaan uudelleen ja uudelleen jotain Kämpin keskuksen CW:tä. Aikuisiako?

Kirjoitteleisin mieluiten jouluhössötyksistä ja muista kivoista asioista, mutta mutta.

• Ancelina kirjoitti:

Aloituksesta toiseen.

En ole ikinä ärsyyntynyt sinuun, en myöskään korppikseen enkä palomaan.
        Joskus olen ollut eri mieltä, mutta ihan hyvässä hengessä luullakseni?
        Olimpa hölmö kun pistin painavan sanani ketjuun, otan opikseni :D

En tarkoittanut sinua, en ärsyynny kehenkään koskaan, painavaa sanaa mahtuu aina mukaan :)

• korppis kirjoitti:

Jos et välittäisi kuten palstapsykologi ohjeisti minua asia jäisi. Mutta sinä välität aivan kuten minäkin välitän. En hyväksy väärien tietojen levittävistä. Minulla on oikeus puolustautua.

Ei ole yhtään mielenkiintoista.

Ilmeisesti tykkäät, ilmeisesti muutkin tykkää uskon. Niin kauan kuin ilkeydet eivät kohdistu suorina aloituksina itseen aloituksina, jossa ilkutaan kuin pahaset kakarat, osoitetaan uudelleen ja uudelleen jotain Kämpin keskuksen CW:tä. Aikuisiako?

Kirjoitteleisin mieluiten jouluhössötyksistä ja muista kivoista asioista, mutta mutta.

On se siinä mielessä mielenkiintoista, että sama kaava toistuu aina uudestaan.
        Ei toki mukavaa.

En usko kenenkään tykkäävän itseensä kohdistuvasta pilkasta ja vainoamisesta.

Et ole ikinä loukannut minua. Kuulut "samanhenkisiin" kanssani. ; )

• Ancelina kirjoitti:

On se siinä mielessä mielenkiintoista, että sama kaava toistuu aina uudestaan.
        Ei toki mukavaa.

En usko kenenkään tykkäävän itseensä kohdistuvasta pilkasta ja vainoamisesta.

Yritetään jos voisimme yhdessä pelastaa mitä pelastettavissa on vaikka vaikealta näyttää.

• korppis kirjoitti:

Yritetään jos voisimme yhdessä pelastaa mitä pelastettavissa on vaikka vaikealta näyttää.

Näin me teemme, leuka pysyyn ja pilkettä silmiin!

• NiiloNokkela
        korppis kirjoitti:

Mitä jos ottaisit käyttöön planbiin ja lähtisit itse pois joksikin aikaa. Tulisi rauha palstalle, jota niin tunnut arvostavan?

• tiinaei

hänelle ei enää riitä, että keskustellaan samanhenkisten kanssa vaan nyt pitää keskustella pelkästään hänestä kuten viimeisin avaus todistaa

• Sivustaseurannut

Tässä avauksessa agiteerata verbiä käytetään oikein, eikä kuten korpikirjailijan avauksessa, jossa se tungetaan sanojen joukkoon. Oli ilmeisesti niin kiva sana, että korppikotkan oli pakko käyttää, vaikka ei tiennyt merkitystä?

• mistä.on

Näköjään Tollukka ottamassa korppiksen roolia palstanpahimpana rääkyjänä, ikävä kyllä, taas!

• Sivustaseurannut
        mistä.on kirjoitti:

Näköjään Tollukka ottamassa korppiksen roolia palstanpahimpana rääkyjänä, ikävä kyllä, taas!

Pyysin ihan kokeilumielessä korppiksen avausta poistoon, sa nähdä miten käy?

• hmpff
        Sivustaseurannut kirjoitti:

Pyysin ihan kokeilumielessä korppiksen avausta poistoon, sa nähdä miten käy?

Lycka till!

• hömötiaiset

Korppiksen lento on jo katkennut, heittäkää päälle kiviä ja soraa, ei multaa.

• Kivet on heitetty, verinen pää kivityspaikan raunion keskellä, turvonneet puoliksi kiinni muurautuneet sulkeutuneet silmät. Kuivat rohtuneet huulet yrittävät vielä liikkua, keuhkot vetävät viimeisen hengen vedon. Keho jo keltainen, veret valuneet kivien runtelemiin jalkoihin kivivuoren sisällä.
        Hömötiainen yksin sähköjohdolla nauraa hoilottaa, onnestako vai menetyksestä.

Ei kuollutta voi enää kivittää.

Kuolema se ei kysy kenet se hakee...ei se kysy.

• Taikuritässä

Jollain on ollut siivouspäivä. 18 viestiä on poistettu.
        ?

Kivet on heitetty, verinen pää kivityspaikan raunion keskellä, turvonneet puoliksi kiinni muurautuneet sulkeutuneet silmät. Kuivat rohtuneet huulet yrittävät vielä liikkua, keuhkot vetävät viimeisen hengen vedon. Keho jo keltainen, veret valuneet kivien runtelemiin jalkoihin kivivuoren sisällä.

"korpikirjailija"

Yritetääs uudelleen ilman turhia selittelyjä.
        Turhat selittelyt pilaavat aina riimit, runot ja raapustelut.
        Paljastavat armottomasti amatöörin.
        Tavallaan kuin epä-symmetrisyys savisessa Kukko-pillissä.
        -
        "Tuomittu tunsi kuitenkin iloa.
        Silmää painoi pienin kivistä.
        Lintu langalla vaikeni.
        Se kuuli kähähtelevää naurua.
        Sitten naurukin vaikeni."

EOC
        Tehkää tästäkin uusi aloitus.

H.

• Mugabe
        hunksz kirjoitti:

"korpikirjailija"

Yritetääs uudelleen ilman turhia selittelyjä.
        Turhat selittelyt pilaavat aina riimit, runot ja raapustelut.
        Paljastavat armottomasti amatöörin.
        Tavallaan kuin epä-symmetrisyys savisessa Kukko-pillissä.
        -
        "Tuomittu tunsi kuitenkin iloa.
        Silmää painoi pienin kivistä.
        Lintu langalla vaikeni.
        Se kuuli kähähtelevää naurua.
        Sitten naurukin vaikeni."

EOC
        Tehkää tästäkin uusi aloitus.

H.

Ei mitään kiviä tarvitse heittää, pienet paskakikkareet sopii paljon paremmin genreen.

• dads

Kivet on heitetty, verinen pää kivityspaikan raunion keskellä, turvonneet puoliksi kiinni muurautuneet sulkeutuneet silmät. Kuivat rohtuneet huulet yrittävät vielä liikkua, keuhkot vetävät viimeisen hengen vedon. Keho jo keltainen, veret valuneet kivien runtelemiin jalkoihin kivivuoren sisällä.

Tee palvelus kaikkille ja mene pois täältä

• dads kirjoitti:

Tee palvelus kaikkille ja mene pois täältä

Sovitaan näin. Vaihdan koulua.

• dads

Sovitaan näin. Vaihdan koulua.

Lupaat vaan, et kuitenkaan lähde. Jekutat ja tulet takaisin, kun et pysty olemaan poissa, vaikka sinut haukutaan pataluhaksi.

• tervatut.höyhenet

Mukavaa, että sinulle kelpaa tuo hetken minulla ollut nikki.
        Tunsin olevani siinä lainahöyhenissä :)

• kummastelen

Olet kyllä röyhkeä Paloma, että edelleen käytät tuota hömötiaiset-nimimerkkiä ystäväsi suolaamiseen.

• PikkMyy

Kuka auttaisi kusessa olevaa korpikirjailijaa?

• Otajokiinni

Tällä palstalla on koko joukko tehostetun palvelutalosta karanneita dementikkoja.

• spektaakkeli.tämäkin

Osaakohan Korppis "ottaa opikseen", nöyrtyä itsensä edessä , kasvaa näkemään omat puutteensa.

• TässäHeikki

Ei se osaa, kun on saanut länkyttää täällä 10 vuotta tuota samaa omaa kuvitteellista ystäväpiiri jankutustaan. Se on niin tyhmä ettei tajua Pirren ja Ancelinan nauravan sille. Tellukka on niin tollo, että se tajua muuta kuin puolustaa jotain ruottalaista rappioalkoholista. Siis ihan hirvee palsta.

• hmpff
        TässäHeikki kirjoitti:

Ei se osaa, kun on saanut länkyttää täällä 10 vuotta tuota samaa omaa kuvitteellista ystäväpiiri jankutustaan. Se on niin tyhmä ettei tajua Pirren ja Ancelinan nauravan sille. Tellukka on niin tollo, että se tajua muuta kuin puolustaa jotain ruottalaista rappioalkoholista. Siis ihan hirvee palsta.

Minusta ihan hyvä huomio siinä tapauksessa, jos huomaa muiden olevan täysin eri planeetoilla. Ettei se ymmärrys vaan löydy missään sfääreissä.

Mieluummin sitä, kuin että nokittelee toinen toisiaan. Siitä ei hyvä seuraa. Ehdotan että vaietaan tuollainen käyttäytyminen kuoliaaksi, ei noteerata, ei mennä mukaan, lopetetaan vastaaminen. Koska mitä se ihmisen huono käytös noin yleensäkin on? Huomionhakuisuutta. Jokainen voi valita, leikkiä hänen leikkiä tai sitten ei. Tämä neuvo nimenomaan korppikselle.

• TässäHeikki
        hmpff kirjoitti:

Minusta ihan hyvä huomio siinä tapauksessa, jos huomaa muiden olevan täysin eri planeetoilla. Ettei se ymmärrys vaan löydy missään sfääreissä.

Mieluummin sitä, kuin että nokittelee toinen toisiaan. Siitä ei hyvä seuraa. Ehdotan että vaietaan tuollainen käyttäytyminen kuoliaaksi, ei noteerata, ei mennä mukaan, lopetetaan vastaaminen. Koska mitä se ihmisen huono käytös noin yleensäkin on? Huomionhakuisuutta. Jokainen voi valita, leikkiä hänen leikkiä tai sitten ei. Tämä neuvo nimenomaan korppikselle.

Tuo maailmaa syleilevä asenteesi ärsyttää. Ihan kuin sinä et olisi tältä planeetalta hyvien neuvojesi kanssa. Välillä lirkuttelet palstan ämmien kanssa kuin ompeliseurassa. Toisella hetkellä käyt muiden palstalaisten kimppuun kuin joku amatsooni. Taitaa olla menopaussit sulla menossa?!

• Mugabe
        TässäHeikki kirjoitti:

Tuo maailmaa syleilevä asenteesi ärsyttää. Ihan kuin sinä et olisi tältä planeetalta hyvien neuvojesi kanssa. Välillä lirkuttelet palstan ämmien kanssa kuin ompeliseurassa. Toisella hetkellä käyt muiden palstalaisten kimppuun kuin joku amatsooni. Taitaa olla menopaussit sulla menossa?!

Hyvä kommentti ämmänläyskille, tässä oma läyskälistani pahin ensimmäisenä: Tellukka, korppis ja Paloma.

• Sivustaseurannut
        Mugabe kirjoitti:

Hyvä kommentti ämmänläyskille, tässä oma läyskälistani pahin ensimmäisenä: Tellukka, korppis ja Paloma.

Ikävä kyllä Palomalle tulee läyskänmaine pelkästään sen vuoksi, että peesaa korppis, mutten OK.

• Ajettä

Kyllä on sananvapaus ja nämä palstat ovat tehty keskustelua varten, eikä mitään juoruämmien keskinäisen kerhon jutustelua.

• vaatavirtaan

Tuollainen samanhenkisyys lässytys on niin tyttömäistä:)

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10621
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3309
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      227
      2215
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2033
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      1437
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1144
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 175
      1011
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe