seksuaalisesta ahdistelusta keskustelua ollut

turenkisd

hyvä niin, MILLÄ oikeudella mies koskee naiseen jos ei ole annettu lupaa?

63

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaainaaina

", MILLÄ oikeudella mies koskee naiseen jos ei ole annettu lupaa?"

Silläkö oikeudella kun aina niin ollut että mies käynyt käsiksi ilman lupaa?

Sillä- että niin on ollut asia?

• aaapsiskos

joku puollustaa miehen tarpeilla ja luonteella niin miehet aina toimineet. hei hiukan sivistystä, pyydän miehet- sivistynyt mies parempi.naisillakin on ihmisarvo.

• Seolimieästenmaailma

No. siitä johtuu miesten luulot ja kuvitelmat että kaikki naiset ovat kosketeltavia, että naisilla ei ole aina ollut ihmisarvoa. Eikä osa mieähistä ole vieläkään siirtynyt tälle vuosituhannelle mielen puolellaan.

• totout

Mies ja nainen sekä lupa,

Lomakkeella kirjallisena molemmilta osapuolilta, jotta tulee varmistettua. Päiväys ja allekirjoitukset hetuineen sekä todistajat epäselvissä tapauksissa tai varmistus maistraatista. Poliisilta saa myös apua.

• JuuEiku

Ei uskalla enään käsipäivää sanoa tuntemattomalle naiselle ilman todistajia ettei syytetä hiplariksi. Nykyiset naiset ovat kummallista porukkaa, silikooniruutat ja vaaterätit kiinnostaa hulluuteen asti. Kyllä meitin manti antoi kerran turpaan tuntemattomalle hiplarille ja kun selvis tekijä mentiin poikain kanssa ja sai vielä triplat. Mikä teitä hiplatuiksi tulleita naisia oikein vaivaa kun ette osaa enää puolustaa itteänne, en ymmärrä, vai onko uhrin osa nykyisin muotia?

• totout
        JuuEiku kirjoitti:

Ei uskalla enään käsipäivää sanoa tuntemattomalle naiselle ilman todistajia ettei syytetä hiplariksi. Nykyiset naiset ovat kummallista porukkaa, silikooniruutat ja vaaterätit kiinnostaa hulluuteen asti. Kyllä meitin manti antoi kerran turpaan tuntemattomalle hiplarille ja kun selvis tekijä mentiin poikain kanssa ja sai vielä triplat. Mikä teitä hiplatuiksi tulleita naisia oikein vaivaa kun ette osaa enää puolustaa itteänne, en ymmärrä, vai onko uhrin osa nykyisin muotia?

Puheet saa tallentaa kertomatta toiselle, mutta kuvata ei voi. Eikä nämä aikuisten keskinäiset kahinat vielä mitään ole, selviää ihan kohtuukolhuilla vaikka sattuisikin varomattomuutta sudenkuoppa kohdalle.

• flegmaatti

Ahdistelun raja? Luvan kysyminen! Saanko puristella pakaroitasi? Saanko hiplata haaroväliäsi?
      Tämähän on täysin korrektia koska kysytään.
      Se muuttuu ahdisteluksi jos kiellosta huolimatta kysyjä toteuttaa mielitekojaan. Eikö vaan?

Häilyvä raja? Olin alle 50v kun erehdyin liiketuttavani kanssa tanssiravintolaan naistentanssi-iltana. Olin sileänaamainen, kiharatukkainen, hyväkuntoinen yhdistelmäpukuun pukeutunut.
      Olin jopa suosittu koska suurin osa paikalla olijoista oli 6-kympn kahden puolen olevia mammoja.
      Kaksi tytönhupakkoa kävi kiinni kiveksiini ja minä koin sen ahdisteluna. Salissa oli muutamianuorempiakin naisia ja heidän aktiivisuutensa ei olisi ollut ahdistelua vaan myönteistä huomion osoitusta.

Tuoreempi tapaus Kuubassa.
      Kiertomatkan päätteeksi meillä oli viikko Holgunissa A-I:ssa.
      Viikoa aikaisemmin tulleen suomalaisporukan ukot olivat ryypänneet viikon aamu kahdeksasta niin pitkään kuin kunto kesti. Ymmärrettävistä syistä rouvat olivat turhautuneita.
      Allasbaarissa, napaa myöten vedessä istuen, tuli kaksi noin 5-kymppistä, hoidetun näköistä rouvaa istumaan viereeni.
      Keskustelimme niitä, näitä. Toinen rouva alkoi hivelemään olkavarttani ja siirtyi roiskimaan pusuja poskelleni.
      Seuraavaksi hän työnsi veden alla peukalonsa uikkarini kuminauhan alle ja alkoi lähestymään strategista aluetta. Otin vaivihkaa hänen ranteestan kiinni ja pysäytin etenemisen.
      Vaimoni istui altaan reunalla alle 10m:n päässä.
      Tuotakaan en kokenut ahdisteluna vaan osoituksena ko. rouvan hyvästä mausta ja vaatimustasosta.

Eipä ole ahdistelu yksiselitteistä!

• maissiiii

Täytyisi varmaan kysyä kyseiseltä mieheltä mitä oikeuden ja lakien pykälää ja asetusta hän käyttää, jos koskettaa.

On tämä maailma mennyt omituiseksi kun koskettuluun pitää pyytää lupa.

Tämä yksi toimittaja varmaan hirtettäisiin tänä päivänä kun hän lopetti iltaohjelmansa teeveessä aikoinaan, jotenkin sanoihin "kosketelkaa toisianne".

Vapaa ihana maailma on menossa kylmään ja kahlitumpaan suuntaan, avoimuus on joku per..keleen kirosana kohta, ja kuitenkin hoetaan avoimuutta joka taholta ja koko ajan.

Puetaan toisemme panssareihin ja haarniskoihin, ettei vaan lämpöä tai läheisyyttä kukaan osoittaisi kenellekään ilman peltiseppää.

• En-ihan-tiiä

"hyvä niin, MILLÄ oikeudella mies koskee naiseen jos ei ole annettu lupaa?"
      Tuoda tuoda nytpä mietinkin....

Onko se ehken se jokamiehenoikeus, kun voi poimia puolukatkin pil liklubi askista?

• Eiköhän nää asiat ole nyt kuitenkin yksiselitteisiä ja helppoja ymmärtää vaikka ei aivan lillukanvarsiin tartuttaisikaan?

Ei-toivottu lähentely ei ole hyvien tapojen mukaista missään. Tyttöjen ja naisten (erogeenisten) alueiden luvaton koskettelu, kouriminen, kähmiminen ja hipelöinti on ollut pitkään osa miesten hegemonista käyttäytymistä sekä meillä Pohjolassa että edelleenkin tietyissä mieshegemonian ja patriarkaatin vahvoissa maissa, missä nainen ei vieläkään ole tasa-arvoinen miehen kanssa. Me naiset olemme myös osasyyllisiä ellemme sano irti nyt tätä hegemonista omistusoikeutta: pojat ovat poikia, mutta se ei tee heitä viettiensä ja sisäerityksensä ehdoilla toimivaksi erityislajikseen: ei miehillä ole erityisasemaa olla moukkamaisempia ja itsekeskeisempiä kuin naiset. Seksuaalisuus on mahdottoman hieno asia, mutta sen väärinkäyttö tarkoituksella alistaa, nöyryyttää, markkeerata reviiriä, ostaa tai myydä palveluja on roistomaista ja alentaa miehen ihmisarvoa. Me naiset syyllistymme aivan samaan ja päihtynyt. iholle tunkeva nainen jossain kapakassa mahtaa olla miehelle vastenmielinen tapaus.

Jos opettelisimme suhtautumaan vastakkaiseenkin sukupuoleen ensiksikin tasa-arvoisena ihmisenä ja sitten vasta mahdollisena seksipartnerina ja kehittäisimme empatiaa arvostamaan toisen ihmisen toiveita ja ajatuksia fyysisestä läheisyydestä niin olisimme jo aimo askeleen pitemmällä kohti tervettä ja tasapainoista yhteiskuntaa.

• Se.koskettelusta

Vahingossa koskettelusta voi joutua vankilaan ainakin eräissä arabi maissa.

• naisenkämintä

Nainen ei ole ihminen.
      Naisten tekemä seksuaalinen häirintä on paljon pahempaa kuin miesten, vääristellään ulkonäköä maalamalla paklaamalla ja persettä kiristelemällä aiheutetaan tahallaan miehille mielen liikutuksia ja kähmintä tarpeita.

Niin kauan kuin nainen läpi elämänsä myy persettään ja käy sillä kauppaan Ei naisella ole minkäänlaista mahdollisuutta päästä miehen kanssa tasa-arvoiseksi.
      Nainen luo rako kauppaan liittyviä uusia moraalisääntöjä jatkuvasti, kuten mustien kikkeleiden pikaiseen maahan saamiseen.

Naisen valheellisuus tulee siinä esiin kun hän tekee valtavan työn meikaten ja muokaten itseään saadakseen miehet katsomaan peräänsä. ja kun mies katsoo hänen peräänsä, mies syyllistyy törkeään rikoksen, häntä paheksutaan. No totta kai aiheesta, koska miehellä on mielessään märkä saastainen rako.

Tärkein naisen toimintaa puheissaan ja toimissaan ohjaava naisellisen arvonsa lisärakentaminen. Kaikki naisen ajatus kiertää sen ympärillä miten hän saisi enemmän arvostusta raolleen ja paremman hinnan siitä.(suoraan rahaa tai tehokkaampi hyödyntäminen avioliitto). Aika säälittävää myöskin kansanedustajanaiset toimii tämän säännön mukaan.
      Nainen käy läpi elämänsä kauppaa rako reuhkallaan, eikä tietenkään ole mahdollista tällaista halpamaista saastaa päästää todelliseen tasa-arvoon ihmisten joukossa.

Muslimit ovat jo aikoja sitten huomanneet että tällainen naisten vartalolla harjoittava seksuaalinen häirintä ei sovi arkiseen elämään He pitävät naisten sulot kaavun alla, eivätkä päästä heitä rako reuhkaansa markkinoimaan ja huoraamaan ympäri maailmaa.

• Miesten olisi hyvä ymmärtää, että on miehiä, joilta suuri osa naisista jopa odottaa "ahdistelua". Sitten on miehiä, joilta jo naisen varjon päälleastuminen koetaan ahdisteluksi, loput on siltä väliltä.
      Jos nämä kaksi viimeksimainittua miesryhmää ymmärtäisi tilnteensa, eivätkä ottaisi mallia ns. naistenmiehistä, niin ongelmia olisi vähemmän.
      Muuten olisi hyvä, jos asiat hoidettaisiin silloin, kun ne on tapahtuneet.
      Tuntuu vähän oudolta, että vuosien, jopa yli kymmenen vuoden takaisia takaisia tapahtumia nostetaan esille, joissa ei ole kun sana sanaa vastaan.
      Kun sille ahdistelulle ei ole yksiselitteistä määritelmää. Jokin määritelmä on , että katseella voi ahdistella.
      Sitä vaan, jos kymmenen vuoden takaisia katseita pidetään ahdisteluna, niin heikoilla pohjilla ollaan.

• "k-kotton"

Hyvä kopio.
        Tässä myös alku-peräinen:
        -
        "Minulla alkaa kuitenkin olla vahva tunne että olet yksi niistä älykkäistä naisista.
        Naisista jotka ymmärtävät käpälöinnin ja kähmimisen aiheuttamien jäykkyyksien perimmäisen tarkoituksen ja merkityksen.
        Osaten nauttia niistä.
        Ymmärtäen että ei olekaan naisista kaikista ruminpien joukossa.
        Sekä että taitaa näköjään olla sitä pilkettäkin."

H.

• hmpff

Nyt meinaa mamma tuohtua. K-kotton. Ihan sama mikä Kingi tai Kongi koskee minua ilman mun lupaa, niin se on epätoivottua! Ei ole olemassa sellaista miestä josta sitä hyväksyisin. Uskon että suurin osa naisista ovat ihan samaa mieltä mun kanssa.

Se on itse asiassa hyvinkin pelottavaa jos joku tekee niin, koska sellainen mies osoittaa ettei hän kunnioita naisia. Ja samalla tietää olevansa alakynnessä. Jos toinen päättää jatkaa sekoiluaan, voi vain itse valita kuinka paljon se tulee sattumaan, paljon muuta ei voi.

Minusta tuntuu että te äijät haluatte vain panna (hah) villaisella koko jutun! Vähättelette ongelmaa. Vähättelette myös kaikkeen mikä ahdisteluun liittyy, häpeä, ja juuri tämä "eihän oikeesti ole mikään ongelma, naiset ovat ongelma".

Murr.

• Einekäsnää

Ei niitten tartte edes vähätellä koska ne eivät 'näe' eli koe asiaa samalla lailla kuin nainen. Historiaan kurkatessa nainen oli luvallista ja sallittua riistaa siinä missä mikä tahansa muu. Nyt ei ole eikä se mene kaikille kaaliin. Tai jos, niin hyyyvin hitaasti, niiin hitaasti että se tuntuu ettei ollenkaan.

• hmpff kirjoitti:

Nyt meinaa mamma tuohtua. K-kotton. Ihan sama mikä Kingi tai Kongi koskee minua ilman mun lupaa, niin se on epätoivottua! Ei ole olemassa sellaista miestä josta sitä hyväksyisin. Uskon että suurin osa naisista ovat ihan samaa mieltä mun kanssa.

Se on itse asiassa hyvinkin pelottavaa jos joku tekee niin, koska sellainen mies osoittaa ettei hän kunnioita naisia. Ja samalla tietää olevansa alakynnessä. Jos toinen päättää jatkaa sekoiluaan, voi vain itse valita kuinka paljon se tulee sattumaan, paljon muuta ei voi.

Minusta tuntuu että te äijät haluatte vain panna (hah) villaisella koko jutun! Vähättelette ongelmaa. Vähättelette myös kaikkeen mikä ahdisteluun liittyy, häpeä, ja juuri tämä "eihän oikeesti ole mikään ongelma, naiset ovat ongelma".

Murr.

Eiköhän suurin osa miehistäkin ole aivan samaa mieltä kanssasi. Pitäisihän sen nyt normaalille ihmiselle olla päivänselvää, ettei suhteen yritystä aloiteta hiplaamalla, jos onnistua haluaa. Jotain myönteistä viestiä sieltä ensin pitää tulla, eikä kai nyt vähänkään fiksumpi silti heti ala hiplaamaan.

Villaisella en pane mutta silti tuntuu, että nyt kun tämä asia on esillä, niin joku siellä jo valittaa seksuaalisesta ahdistelusta ihan normaalin iskuyrityksen jälkeen.

• Asioillaoneroa

Tuolla toisaalla, eri palstalla, joku mieäs pitää flirttiä lupana "hiplaukselle". Jos siis nainen vilkuilee, hymyilee, tulee juttelemaan eli ottaa kontaktia ihan omaehtoisesti, se on jollekin miehelle kutsu, siis lupaus jostain muustakin.

Ei muuten ole! Siinä vasta aletaan tutustumaan ja ottamaan selvää, mikä mies on miehiään ja vielä enemmän ihmisiään.

• hmpff kirjoitti:

Murr.

Vähän huono sanavalinta tuo ahdistelu.
        Oikeampi, että osalta miehistä suuri joukko naisia hyväksyy sellaista käytöstä, jota muilta miehiltä tehtynä pidetään ahdisteluna.
        Jos et ole tätä huomannut, niin Sinulla on puusilmä.

• Vilpitönele

Woi jopa ollakin noin. Ne kuuluisat kemiat lienevät syynä ... itsekään en tahdo koskea kaikkia, joitakin toisia hyvin mielelläni. Onneksi osaan tehdä sen niin, ettei se tunnu ahdistelulta.

• lespojen-sekoilua

Hah hah haaa,
      jotkut lespot on menny sekasi,
      ne on raivoissaan ja kieriskelevät vihreenä kateudesta
      kun normaalit heterot ihmiset voivat rakastua toisiinsa
      ja voivat kosketella toisiaan jopa joskus suukotella julkisesti,
      koko sekoilu on lespojen kateutta normaaleita ihmisiä kohtaan,

• 4266

Brittiministeri laittanut 15 v sitten käden naisen polvelle. Puolue erotti hänet äskettäin tästä johtuen. Teki viime viikolla itsemurhan.

On tämä jahtaaminen nyt jostain saatanan sosialisteista tulevaa törkeyttä!

• hmpff

Teki hän muutakin, ei käden laittaminen polvelle ollut ainut juttu.

Väärin on tietty se, että toisten elämä päättyy nimenomaan tähän. Taitaa olla muutama julkkis jolle ei enää töitä tarjota. Se on yksi inhimillinen piirre, se lynkkaaminen. Ei mikään outo ilmiö palstallakaan. Tavallaan se syö sen koko missionin päämäärää, ei oteta enää todesta ne todelliset jutut.

• 4266
        hmpff kirjoitti:

Teki hän muutakin, ei käden laittaminen polvelle ollut ainut juttu.

Väärin on tietty se, että toisten elämä päättyy nimenomaan tähän. Taitaa olla muutama julkkis jolle ei enää töitä tarjota. Se on yksi inhimillinen piirre, se lynkkaaminen. Ei mikään outo ilmiö palstallakaan. Tavallaan se syö sen koko missionin päämäärää, ei oteta enää todesta ne todelliset jutut.

Näyttää sosialisteja ympäri maailmaa niin julmetusti jurppivan ettei saatu naista, Hilleri C:tä, pressaksi. Nyt keksittiin miten miehiä vastaan hyökätään, kun ei saada aikaan uutta oikeaa isoa sotaa.

• hmpff
        4266 kirjoitti:

Näyttää sosialisteja ympäri maailmaa niin julmetusti jurppivan ettei saatu naista, Hilleri C:tä, pressaksi. Nyt keksittiin miten miehiä vastaan hyökätään, kun ei saada aikaan uutta oikeaa isoa sotaa.

Mä en usko tuohon. Luulen että tietyissä piireissä tämä on ollut iso ongelma, missä tekijä saa jatkaa ahdistelua koska kuka nyt uskoisi... ja ihmisen lojaalisuus, se on kuule vasta kumma juttu! Sitä olen ihmetellyt lähipiirissäni, ja todella paljon myös itsessäni.

Nyt kun tuo kansi on auennut, nyt sitä on vaikeaa saada kiinni takaisin. Kaikki jutut mitkä naiset ovat joutuneet patouttamaan, kantaamaan kertomatta kenellekään, ne on nyt ilmoilla. Mitähän tästä vielä tulee... toivon mukaan yheiskunta missä ihmiset voi puhua näistä asioista heti eikä 14 vuoden jälkeen. Sellainen on itse asiassa hyvin yleistä, että vaietaan kunnes ei enää pysty oman rauhansa vuoksi olemaan hiljaa. Ei näistä voi vaieta, ne pompahtaa sitten omia aikoja.

• 4266
        hmpff kirjoitti:

Mä en usko tuohon. Luulen että tietyissä piireissä tämä on ollut iso ongelma, missä tekijä saa jatkaa ahdistelua koska kuka nyt uskoisi... ja ihmisen lojaalisuus, se on kuule vasta kumma juttu! Sitä olen ihmetellyt lähipiirissäni, ja todella paljon myös itsessäni.

Nyt kun tuo kansi on auennut, nyt sitä on vaikeaa saada kiinni takaisin. Kaikki jutut mitkä naiset ovat joutuneet patouttamaan, kantaamaan kertomatta kenellekään, ne on nyt ilmoilla. Mitähän tästä vielä tulee... toivon mukaan yheiskunta missä ihmiset voi puhua näistä asioista heti eikä 14 vuoden jälkeen. Sellainen on itse asiassa hyvin yleistä, että vaietaan kunnes ei enää pysty oman rauhansa vuoksi olemaan hiljaa. Ei näistä voi vaieta, ne pompahtaa sitten omia aikoja.

"Mä en usko tuohon."

Saat puolestani olla uskomatta. Olen suvaitsevainen.

• Ahdistelukeskustelu velloo nyt vähän jokapuolella.
      On tietysty hyvä, että hankalia asioita tuotaan yleiseen keskusteluun, mutta tapa millä keskustellaan menee monasti ns. riman ali.
      Joka tuntee tullensa ahdistelluksi, eikö pitäisi tehdä rikosilmoitus asian selvittämiseksi. Ja heti.
      Se, että toimitaan niin, kuin nyt esim. eräs nainen USA:ssa, syyttää presidentti Bush vanhempaa kouraisusta joka, hänen mukaansa tapahtui vuonna 2003. Bush on nyt 83-vuotias. Siis aikaa kulunut 14 vuotta.
      Ainakin minulle tuli tunne, että nyt, kun ahdisteluasia on noussut tapetille on hyvä sauma päästä lehtien sivuille.
      Oman käden oikeutta ei ole kellään toisen kähmimiseen, se kai pitäisi olla selvä asia.

• flegmaatti

Joukkohysterian piirteitä ainakin Ruotsissa. Todistaakseen olevansa haluttu on ilmoittauduttava kähmittyjen joukkoon. Kukapa nyt tunnustautuisi miesten silmissä vähemmän kiinnostavaksi!

• "flegmaatti"

Hyvä kopio.
        Tässä myös alku-peräinen:
        -
        "Minulla alkaa kuitenkin olla vahva tunne että olet yksi niistä älykkäistä naisista.
        Naisista jotka ymmärtävät käpälöinnin ja kähmimisen aiheuttamien jäykkyyksien perimmäisen tarkoituksen ja merkityksen.
        Osaten nauttia niistä.
        Ymmärtäen että ei olekaan naisista kaikista ruminpien joukossa.
        Sekä että taitaa näköjään olla sitä pilkettäkin."

H.

• Syöksy sementtiin, ja hunksz myös.
        Ihanko oikeasti kuvittelette myös joukkoraiskattujen naisten ylpeinä tuntevan itsensä halutuiksi ja miesten silmissä kiinnostaviksi?

Ettekö näe pintaa syvemmälle mistä on kysymys, kun pohjoismaalaisten miesten (mielellään maahanmuuttovastaisten) taputteluista tehdään kärpäsestä härkänen ja heidät hirtetään munistaan lööppeihin?
        Sehän on kukkahattujen kampanjaa vetää silkkiverhoa maahanmuuttajamiesten tekemien raiskausten/raiskausyritysten/naisten kourimisten/lähmimisten eteen. Paljon niistä ehti jo juttua ollakin, mutta nyt ne on hukutettu sen alle, että joku Sverigedemokraatti tai muu "rasisti" on taputtanut naista persmuksille joskus kauan sitten.

• Minulla olisi ilmoitettavina koko joukko maahanmuuttajamiehiä paljon roisimmistakin käsiksikäymisistä. En osannut nauttia niistä, enkä tuntenut itseäni mitenkään kauniimmaksi (vastoin hunkszin käsitystä). Ja varmasti en ole lähellekään ainut. Niitä vain ei näy lööpeissä.

Vaikea vain nimetä, koska kaikki ovat olleet minulle tuiki tuntemattomia ja tuntomerkkien perusteella ne jäisi pelkiksi ilmiannoksi syylisiä koskaan saamatta lööppeihin. Ne jäävät sinne verhon taakse pimentoon (ja niitä on paljon muitakin kuin minuun kohdistuneita), kun kukkahatut lööpittelevät entisiä puoluetovereitaan, joitten kanssa on ensin oltu hyvää pataa, mutta sitten syystä tai toisesta mennyt sukset ristiin puolueessa ja päätetään kostaa.

• Nuoruudessani, jo noin 14-vuotiaana minua kähmittiin. Olin lapsia kaitsemassa kun talon rouva oli saanut vauvan, mies kosketteli aina kun muiden silmä vältti. Onneksi ei tarvinnut jäädä hänen kanssaan kahden kuin pieniksi hetkiksi.
      En oikein tiennyt kuinka olisin suhtautunut, sen ainakin tiesin että kenellekään ei saa kertoa, epäilin että minua olisi syytetty. Sellainen oli ajan henki, jopa kotonani, tytöt ja naiset ovat aina syyllisiä.
      Jos tyttäreni olisi kertonut minulle vastaavasta ei olisi hyvää seurannut kähmijälle.

• tympääntyny-normi-

Lespot on tullu hulluksi,
      nyt ne vaatii hetero ihmisten käytöstä samoin kuin ne itse käyttäytyy, lääppivät vain naisia siis toisiaan, hah,

sitäpaitsi, kautta aikain on ollu flirttailua heteroitten kesken,
      m u t t a
      eikö nämä nyky sekopää lespot enää tajua että kaikki on naisesta itsestään kiinni, antaako aihetta flirtailuun ja lääppimiseen,

vaikuttaa siltä että nämä suuri ääniset lespot ovat oikeesti menneet päästään täysin seksi,
      eivät tajua ettei miesten flirttailuun tarvi vastata tai antaa aihetta ollenkaa, saavat varmasti olla rauhassa jos itse käyttäytyvät normaalisti ,

taitaa olla niin että nämä häirityt ovat itse halunneet tulla häirityksi,
      sitten syyttävät miestä ahdistelusta, hah hah,haaa

pitää lopettaa kaikki epänormaali vouhotus lespojen taholta, turpa kiinni,
      älkää itse antako aihetta , käyttäytykää itse kunniallisesti,

kautta aikain nainen on itse vastuussa mitä hänelle tapahtuu,
      kukaan ei väkisin ahdistele jos itse ei anna aihetta,

käyttäkää järkiä,

• Leimasit justiinsa miehet edesvastuuttomiksi ja aivottomiksi zombeiksi.

• teretule

On aina ollut erilaisia ihmisiä ex Jeesus.

On tärkeää että ihminen on ihminen.

• Kyllä, mutta erilaisenkin ihmisen pitää suhtautua kunnioittavasti erilaiseen ihmiseen.

• murrimat

Tosiaan ruotsalaiset feministisosialistit ovat kuin raivotautisia kapisia kettuja, jotka näkevät ja tuntevat kaikkialla sexuhäirintää vuosikymmenien takaa. Mikä niitä riivaa noita pahimpia lespootteja? Ilmiselvät väkivallanteot ovat tuomittavia , mutta näillä ovat muut argumentit miehiä vastaan. Suuri mamuyhteisö on tuonut oman machokulttuurinsa Ruotsiin, ja sitä vastaan ei poliittisesti hyökätä, niin osittain keksitään helppo kohde medelsvensson mies.
      Jo uuden pronominin käyttöönotto "hen" osoittaa erikoista yhteiskunnasta. Valitettavasti meillä on porukkaa, joka ilman kritiikkiä apinoi kaikessa .

• teretule

Voi olla oikein. On mennyt yli. Pidän naisista oli maa mikä tahansa.

• Näköjään on aivan sama, mikä on aihe. Naisvihaajat, miesvihaajat, erirotuisten vihaajat, homoseksuaalien vihaajat, vasemmistolaisten vihaajat jne. saavat siitä vettä myllyynsä. Kas kun ruotsinkieliset ovat tässä jääneet huomaamatta!

• Niimpä, mikä lie osaa ihmisistä vaivata, kun jatkuvasti pitää olla ilkeilemässä johonkin suuntaan.

• Tää mun viestieni poistaminen alkaa käydä rasittavaksi.
      En keksi nyt tällä hetkellä muuta syytä siihen kuin että linkitin aftonbladetiin ja laitoin sitaateissa otteen tekstistä, joka on kylläkin toisella kotimaisella ja pitäisi olla sääntöjen mukaan sallittua.
      Kukahan romuttaisi tän idiootti-robotin ja korvaisi sen ajattelevalla ihmisellä?

• Täällä poistellaan asiallisia viestejä.
        Itse pyysin toisenlaisia asioita käsittelevältä palstalta poistamaan ketjun joka oli saanut noin neljäsataa vastausta, lähes kaikki olivat keskittyneet yhden henkilön haukkumiseen nimellä mainiten. Ketju on ja pysyy siellä, en edes tunne henkilöä hyvin, mutta ketju rikkoo räikeästi palstan sääntöjä, mitään ei tehdä. Sitten poistetaan ketjut joita poistatetaan ihan ilkeyttään.

• Lemmenkäinen

Millä oikeudella nainen koskee mieheen???? On se vain mukavaa kun joskus käyn entisellä työmaalla.- Tytöt tulevat halaamaan :* Enkä vastustele!

• Eriasiat

Vilpitön halaus onkin ihan jotain muuta kuin mistä tässä ketjussa jutellaan.

• sekoilu-lopettettava

Lopettakaa sekoilu,
      normaali mielenkiinto toistasukupuoltakohtaan ei ole seksuaalista häirintään, se on halu ja yritys tutustua uusiin ihmisiin,
      jos nainen ITSE antaa aihetta miehille flirttailun herättämiseen ,
      on nainen ITSE syyllinen,
      jos nainen itse käyttäytyy normaalisti sivistyneesti saa varmasti olla rauhassa miesten taholta,
      moiehillä on normaalit miehen vaistot,
      miehet käyttäytyy sen mukaisesti mitä singlaaneita ne saa ympäristöstä,
      aivan samoin kuin luonnossa eläimet ,
      on alitajuista viettien viemää elämää,
      tietenki normaali sivistyneet ihmiset tietää myös normaalit käytöstavat
      ja käyttäytyvät sen mukaisesti järkevästi ketään loukaamatta,

mutta sekopää lespojen älytön vouhotus on loputtava,
      opetelkaa elämään normaali ihmisen elämää teki,

• eikSjeee

Lupa pitää anoa kirjallisena ! Kahden täysijärkisen todistajan läsnäollessa . Suulliset luvat eivät päde .

• janiinkin

Tulisi miehille olla naisvapaita työpaikkoja. Tulisi taata mahdollisuus tehdä töitä ilman perusteettomia ahdistelusyytöksiä ja sellaisten naisten lähentely-yrityksiä, joita ulkonäkö suojaa ahdisteluyrityksiltä.
      Jo koulusta saakka poikien ja tyttöjen koulutus on eriytettävä. Samaa tulee jatkaa työelämässä. Naisten ja miesten yhteiselo tulee olla luvallista ainoastaan kodeissa, avioliiton jälkeen.
      60 ryhmissä olisi syytä kontrolloida naisten pelkoja miesten suhteen. Ne naiset, jotka on potentiaalisia ahdistelukokemuksille, on ohjattava kontrolloitujen tapaamisien ryhmää, jossa kahdenkeskinen kanssakäyminen ilman todistajia on eliminoitu.

• Sinähän puhut kuin aito syntyperäinen turkkilainen.
        Kauanko olet ollut Suomessa, kun noin hyvin kirjoitat jo kieltä.

• Alan ihmetellä saako eräät naiset tästä ahdistelubuumista aseen vihaamiaan miehiä kohtaan.
      Kun muistellaan kymmenien vuosien takaisia asioita joita kukaan ei pysty todistamaan, näin saadaan pilattua miehen maine.
      En missään nimessä hyväksy ahdistelua, mutta eräät lukemani tapukset ovat vähintäänkin kummallisia.
      Hyvä että asiaan on puututtu, mutta ei pidä julkistaa kuin varmoja tapauksia.

• Nii just.
        Ja pettyneet naiset, jotka eivät ole saaneet tunteilleen vastakaikua.

Kyllä se epämääräiselle touhulle vaikuttaa, että julkaistaan lööpeissä nimen ja kuvan kanssa pelkkien epämääräisten syytösten perusteella.
        Eihän kaikkien tuomittujenkaan seksirikollisten, esim. pedofiilien nimiä ja kuvia julkaista.

Yksi tunnettu perheellinen TV-profiili joutui pakenemaan maasta, kun joutui pahan ympäristön vainon kohteeksi heti kun nenänsä pisti ovestaan ulos. Vain siksi, että joku nainen nosti häntä vastaan syytteen (ja minkähän takia vasta nyt) sellaisesta, että hän olisi kymmenen vuotta sitten tyrkännyt mukamas kätensä kylpytynnyrissä tämän bikinipöksyjen sisään.
        Miksiköhän he muuten olivat niin kylki kyljessä samassa kylpytynnyrissä?
        Toinen kiistää tapahtuman, mutta mitäpä se auttaa, kun hänet on jo ennen oikeudenkäyntiä leimattu seksirikolliseksi.

• ärrävika

Kun telapian talpeessa oleva lunkkali alkaa ahdistelemaan ihmisiä työpaikoilla, eikä osaa säästää sitä avioliittoaan kotona jaettavaksi voi käydä nalskulle näinkin:

https://yle.fi/uutiset/3-9929266

• MuaAhdisteleeUsein

Kuten huomasit itsekin, niin tuossa on esimerkki valheellisesta ajojahdista esimiehiä vastaan.
        Myös esimerkki ammattitaidottomasta kyselynteosta. Hyvä HSL!

Joukossamme elää paljon ihmisiä, joilla on pedon luonne.

• Eikö.niin

Jopa tuijottelu luetaan seksuaalliseksi häirinnäksi, huom, mies pidä katseesi kengän kärkiin kävelessäsi kaduilla varo kuitenkin kävelemästä päin seiniä.

• ylestä

Juuri kuuluu joku muija kiekuvan ja uhkailevan "Mä laitan kädet sun paidan alle" - pitäisikö tehdä jotain?

• lopettakaa-sekoilu-

alotukseen:

koko keskustelu seksuaalisesta häirinnästä on menny överiksi,
      kaikkein eniten naurattaa jo media, oikein pää-uutisissa ensimmäisenä suurena uutisena seksuaalinen häirintä hah hah haaa,

hah hah haa, yksistään jo se jos mies satuu katsomaan, siis silmät osuu nuorempaan naiseen on seksuaalista häirintää, hah hah haa,

mihin helevettiin ihminen silmäsä pistää normaalissa katukuvassa asioilla ollessaan,
      maahanko pitäisi kaikkien tuijottaa hah hahaa johan olisi oudon näköstä touhua,
      tai ihmetellä miltä asvalti näytää tänään , hah hah haa,

olisko hyvä ehdotus kaikille miehille,
      pistäkää aurinkolasit silmillenne
      kun menette asioille kaupungille,
      ettei vaan nuoret naiset luule että te heitä tuojotatte,
      ettei vaan vahingossakaan silmät osu johonki naiseen,

medialle terveisiä,
      käyttäytykää normaalisti,
      ottakaa järki käteen,
      älkää enään syyllistyko tyhmiin sekuaalisiin uutisiin varsinkaa pääuutisena,
      vai onko toimisttajistaki osa jo menny lopullisesti seksuaalisesti sekasi,

onko enää normaaleita ihmisiä edes toimittajissa,

totuus on nimittäin,
      mies on mies,
      nainen on nainen
      poika on poika,
      tyttö on tyttö,
      jos toimittajat ei tätä enään tiedä niin nyt tiedoksi,

• mimmimum-..mi

Naisetkin ahdistelevat miehiä...jopa puristelevat takapuolesta ja tyrkyttävät itseään...kertoi Huutukauppakeisarin apulaisen vaimo.... hui kauheeta.....Tänään tulee puolitoistatuntia Yleltä keskustelua seksuaalisesta häirinnästä....

• nyt-sekoilee-mediaki

mimmimum-..mi

koko keskustelu on naurettavaa,
        kautta aikain ihmiset ovat flirttaileet ja osottaneet mielenkiintoa toista sukupuolta kohtaan,
        mutta
        jokainen nainen voi itse väistää ja ilmaista ettei ole kiinostunu jos ei ole kiinostunu ,
        kyllä miehet antaa olla rahuassa jos nainen käyttäytyy itse normaalisti sivistyneesti
        eikä i t s e mene mukaan flirttailuun,

on törkeetä ensin antaa aihetta flirttiin ja sitten syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä,

se on mielestäni rikos ja erittäin kieroa naisen taholta,

ehdotanki kaikkia nauramaan päin naamaa jos joku väittää joutuneensa seksuaalisen häirinnän kohteeksi, hah hah haa

jokainen tervejärkinen voi itse väistää hankalat tilanteet,
        niin meikä on aina tehny,

nyt erikoisesti nämä muslimit tänne tunkeutujat kyllä ovat suomalaisen silmin katsottuna paljon paljon aktiivisempia flirttaileen vanhojenki naisten kanssa,
        mutta meikä on nekin tilanteet osottanu HATI ETTEI kiinosta,
        kyllä ne tokenee, vaikka hulluja ovatki,

• Eijunalauta

Taas joku tynnyrissä tai kellarissa elävä.

• kurvikkoja

Kattominen sillä silmällä on seksihäirintää näitten kiihkomielisten mukaan, vaan itse aion jatkaa edelleen silmieni lepuuttamista sekä irstaitten ajatusten esilletuloa katsomalla hyvillä persuksilla ja rungolla varustettua naisihmistä.

• Taikuritässä

Voisi puhua uskonnollisesta häirinnästäkin.
        Aamulla kun läksin harrasteisiin, minua vastaan käveli kaksi ihan fiksusti pukeutunutta miestä ja kun tulivat kohdalleni, pysäyttivät ja se eka repliikki: loppuuko kärsimys? ja sitten käsi ojenta printtiä, mitä en ottanut....
        Mistä h:tistä tiedän, loppuuko kärsimys ja milloin?
        Siinä sitten vedin happea kuin pusukala kuivalla maalla, kunnes jalat tekivät tehtäväänsä.
        Nämä olivat ensimmäiset ihmiset, joihin aamulla törmäsin.
        Omaa vakaumustani en toisille tyrkkää, joten en voi sietää tuputusta enkä ajatusta, että uskoa myydään kaduilla.
        Tiedän, että niitä on, joilla on saarnaamisen kutsumus. Mut ei näin.
        Saa olla erimieltä.

• SexiäJokaPuolella

Autolla tai muuten ajaessa täytyy varoa katsomasta pitkään jalankulkijaa, joka seisoo jalkakäytävällä suojatien lähellä, että aikooko ylittää vai ei. Ei voi olla varma, kun ei eleelläkään osoita ylitystä vaan ehkä katselee kulman ihmisiä, taloja ja maailmaa.

Jos ei muuten saada syytettyä, niin ainakin seksuaalisesta häirinnästä tjsp.

• teretule

Suomalainen tanssi 60 ja sitten ruotsalainen jossa yleisesti halataan fox, suomalaisessa on kehon asento toinen yleisesti mutta tangossa se läheinen, näin yleisesti.

Mutta on naisia jotka tietävä missä on miehen elimet! Koskee naisia yleisesti maailmassa.

• Ymmärrän hyvin että epämiellyttävän miehen koskettelu on rikollista, ja että siitä on ankara tuomio annettava. Mutta puhumisen tai katsomisen kriminalisointi menee yli minun ymmärrykseni. Kun ehdottelu katsotaan rikolliseksi teoksi, siihen pitää pyytää lupa: "Saanko tehdä sinulle sopimattoman ehdotuksen?" Vai olisiko luvan pyytämiseenkin oltava lupa, kun pyytäminenkin voidaan tietysti jo katsoa naista esineellistäväksi ja alistavaksi ja siis rikolliseksi teoksi.

Entäpä kun tulee avioero. Voiko vaimo viidenkymmenen aviovuoden ajalta luetella kaikki miehen ahdistelurikokset? En mahda minäkään loppuikänäni linnassa ehtiä pitkän liittoni aikaisia rikoksia sovittamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe