Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+minä,+mutta+kaveri+käy+vielä+töissä.+
En+ole+pitänyt+kelloa+sen+jälkeen+kun+jäin+eläkkeelle+paitsi+matkoilla.+Minusta+ei+olisi+ollut+nuorempanakaan+kolmivuorotyöhön.
29.10.2017 19:06
Älä+pahastu,+mistähän+tuli+mieleen+Hyacinth+Bucket++sarjasta+pokka+pitää+:)
Ihmettelen+kuinka+kukaan+ei+ihmettele+kolmea+vuoroa+tekevän+sopeutumista+nukkumisrytmiinsä.
29.10.2017 18:58
Minulla+on+mökillä+hallittu+kaaos,+ainakin+saattaa+jonkun+mielestä+olla.+
Tavaraa+on+tuhottomasti,+kaikelle+on+kuitenkin+paikkanasa+muuten+ei+sopisi+sekaan.+
Kylillä+on+tilaa+liikaakin+yhdelle+ihmiselle,+siellä+on+varmaan+aika+mukavan+ja+selkeän+näköistä.+
Viihdyn+paremmin+mökillä.+Puulämmitys+on+jotenkin+kodikkaampi+ja+on+helpompi+hengittää.+
Nytkin+kirjoittelen+mökilläni,+ikkunalla+on+jo+valoja+kun+ulkona+on+niin+pimeä.+Mökki+on+lämmin+ja+kodikas.
29.10.2017 18:38
80-luvulla+oli+opiskelin+ATK.ta+kun+tietokoneet+alkoivat+yleistyä.+Oli+tekstinkäsittelyäkin.++Mielestäni+sitä+ei+tarvita+keskustelupalstalla.
29.10.2017 18:06
Antaahan+olla+jo,+en+kai+klo+22.30+enää+pääse+viinakauppaan.+
Tämä+on+hauskaa+vähän+aikaa,+alkaa+jo+kyllästyttämään.
29.10.2017 18:03
Minuakin+nauratti,+ihan+hyvä+oivallus++:)
29.10.2017 11:11
Kerran+viikossa+lämmitän.+Et+tainnut+lukea+mitä+kirjoitin,+en+avannutkan+pulloa+vaikka+ostin.+Avaan+sitten+kun+sattuu+huvittamaan.+:D+
Kun+olen+tähän+ikään+päässyt+ilman+ongelmia+alkoholin+kanssa,+uskon+että+niin+ei+käy+enää,+ikä+loppuu+kesken.+Jos+käy+niin+käyköön,+pullo,+pari+viiniä+kuukaudessa+on+vielä+pitkä+matka+alkoholismiin.
29.10.2017 10:57
Ostan+ihan+itse+älypuhelimeni,+eikä+ole+ensimmäinen+laatuaan.++
Kyllä+jälkikasvukin+sellaisen+minulle+hommaisi+jos+huomaisivat+tarvetta+olevan.+
Jokainen+kirjoittakoon+miten+haluaa+ja+millä+haluaa.+Minua+ei+kirjoitusvirheet+ärsytä+yhtään+jos+saan+selvän+mitä+yritetään+sanoa.+
Aloitus+on+sellainen+että+varmasti+saat+vastauksia.+
Jos+raittius+on+noin+vaikeaa+että+kaikki+ottaa+päähän,+olisko+pieni+ryyppyputki+paikallaan?+
Ostin+pullon+valkkaria+kylillä+käydessäni,+ei+nyt+huvittanut+avata+sitä.++Meinasin+saunan+päälle+vähän+rentoutua,+näyttää+olo+olevan+tarpeeksi+rento+ilmankin.
28.10.2017 22:31
Eikö+olisi+riittänyt+maininta+"uuden+kännykän".++
Minäkin+ostin+uuden+hinta+on+sellainen+jonka+pystyn+ja+haluan+maksaa.+
Eppu2,+minullekin+tulee+vaikeuksia+pienten+näppäinten+kanssa,+kun+puhelin+on+vaakatasossa+on+helpompi+kirjoittaa.+
Otan+kuvia+puhelimella,+katson+joskus+Facebookin+ja+iltapäivälehdet.+Muuten+tykkään+että+minulle+riittäisi+puhelin+jolla+voi+puhua,+tekstata+ja+ottaa+kuvia.
28.10.2017 12:08
Kyllä+ikään+katsomatta+myönteinen+palute+ilahduttaa++:)
27.10.2017 18:34
Minä+luen+kaikkia+ainakin+sen+verran+että+osaan+itse+tehdä+johtopäätökseni,
+enkä+ole+kuulopuheiden+varassa.+Mistä+tietää+jos+ei+kokeile+ainakin+kerran.+
MV-lehdestä+olen+sitä+mieltä+että+sisällöstä+sana+liioittelu+on+lievä+sana,+myös+henkilöön+menevät+ilkeydet+eiväi+kiinnosta.
27.10.2017 17:12
Jos+H+olisit+Savolainen+niin+hienoin+murre+olisi+luonnollisesti+aito+oikea+savonmurre.+
Puhun+eteleäpohjalaispohjoiskarjalais..ym...+murteiden+sekoitusta.+Aina+olen+tullut+ymmärretyksi,+murteella+en+osaa+kirjoittaa,+jos+yritän+vaikuttaa+teennäiseltä.
27.10.2017 17:07
Kyllä+uskoisin.
Nuorissa+naisissa+on+lihavia+ja+huonokuntoisia,+on+myös+itsestään+hyvin+huolehtineita+ja+kauniita.+
En+usko+että+mitään+ikärajaa+sellaiseen+olisi.
Kannaustava+ja+hyvälle+mielelle+saava+palaute+on+mielestäni+ok.+jos+ei+mene+liiallisuuksiin.+
Sellaista+palutetta+saa+lääkäriltä++yleensä+jos+siihen+on+aihetta.
27.10.2017 09:46
Eihän+siinä+mitään+pahaa+ole+kun+ulkomuotoa+ja+kuntoa+kehutaan.
Meinasin+aikoinaan+ylpistyä+kun+pääsin+lukemaan+lääkärin+kirjanneen,+ikäistään+nuoremman+näköinen+ja+oloinen+nainen.+
Nythän+nämä+voi+jokainen+lukea+netistä+kun+avaa+Kanta.fi+sivut.+Sen+koommin+en+ole+sellaista+saanut+lukea,+Asialliseksi+on+vain+kehuneet.
26.10.2017 21:58
Passikuva+jos+mikä+saa+maan+pinnalle.+
Kortti+on+uusittava+parin+vuoden+päästä.+Toivottavasti+antavat+vielä+ajoluvan.
26.10.2017 20:28
Olen+lueskellut+mielipiteitä+siitä+valehteleeko+Sipilä+vai+ei.+
Olen+tullut+siihen+tulokseen+että+politiikassa+taitaa+valehtelu+olla+enemmän+sääntö+kuin+poikkeus.+
Valehtelua+pidetään+niin+itsestään+selvänä+että+kohta+kukaan+ei+usko+ketään+päättäjistä.+
En+ole+saanut+selvää+mitä+pääministerin+touhut+ovat+sisältäneet,+on+niin+monta+mieltä+kuin+miestäkin,+melkein.
25.10.2017 14:06
Laitan+pari+kertaa+vuodessa+kymmenen+euroa+veikkauksen+pelitilille.+Kyllästyn+kun+en+voita+ja+pidän+pitkiä+taukoja.+Häviölle+noissa+aina+jää.
Tunnen+yhden+peliriippuvaisen,+hän+pelaa+eläkkeensä+lähes+kokonaan,+onneksi+puolisolla+on+hyvä+eläke.+
En+usko+että+tulisin+peleistä+riippuvaiseksi,+enkä+juuri+mistään+muustakaan.+Ruoasta+olen+riippuvainen+kun+muuten+ei+pysy+hengissä.
25.10.2017 13:10
Pitää+myöntää+että+luin+aloituksen+ylimalkaisesti+sen+tarkemmin+miettimättä.
Luin+sen+uudelleen,+kyllä+siinä+on+asiaakin.+
Mielestäni+hölmöä+on+riidellä+siitä+pitääkö,+voiko,+haluaako...+siivoojan+kanssa+keskustella.
Miksi+ei+voisi,+siinä+missä+muidenkin+ihmisten.
25.10.2017 11:46
Asioilla+on+aina+monta+puolta.+
Tämäkään+asia+ei+ole+kyllä+tai+ei.+Vaatii+tilannetajua+että+ei+tuppaa+jos+ei+tykätä+tai+ehditä.+
Ei+tämä+asia+olet+ainoa+josta+löytyy+monenlaisia+puolia,+silti+jokainen+voi+olla+oikea,+riippuu+tilanteesta.
25.10.2017 11:09
Kai+ymmärsit+että+en+tarkoittanut+sitä.
Olen+myös+sitä+mieltä+että+siivoojilla+voi+olla+isot+alueet+putsattavana,+joku+suulas+hyvää+tarkoittava+"ylempiarvoinen"+voi+olla+myös+häiriöksi.
25.10.2017 11:01
86 / 165