Ottaa totisesti kupoliin tämän palstan eukkojen ja ukkojen seksistä vältteleminen.
Ihan kuin ei ikinä oltaisi seksiä nähty.
Jokaisella eukolla on joku kierrätyskeskuksen hylkäämä dildo kädessä. Sitä nyt ihmetellään, kuin sonni uutta lehmää.
Jos ei hallitse seksioppaita, turha tänne on kirjoitella. Opetelkaa lukemaan ja kokemaan seksejänne.
Tänne suolletaan seksivirheitä täynnä olevia kokemuksia jatkuvalla syötöllä. Kamalaa luettevaa seksikokemus, jota ei ole yhtään muokattu. Esimerkiksi lumihangessa kukaan ei ole yhtynyt kuten minä.
Itse olen vuosikausia kirjoittanut omista huimista kokemuksistani ja hyvin mahtuu sormet pikkuhousuihini.
Opeteltaa seksinkäsittelyä
27
275
Vastaukset
- Eikä.aikuisten
Matkiminen on opettelevien lasten juttuja.
- myös-näin
huumori on taitolaji jota pitää oppia ymmärtämään. monet oppii jotkut ei koskaan.
- Eikä.aikuisten
myös-näin kirjoitti:
huumori on taitolaji jota pitää oppia ymmärtämään. monet oppii jotkut ei koskaan.
Oliko aloituksessa huumoria, en huomannut.
Kyllä minä vain nauroin silmät vesissä, pistin peukunkin. Alapäävitsit eivät yleensä ole minun juttuni, etenkään karkeat sellaiset, mutta tämä oli minusta älykästä, taitavaa huumoria.
Anteeksi vain, toista mieltä olevat.- munaa.mekkoon
demeter1 kirjoitti:
Kyllä minä vain nauroin silmät vesissä, pistin peukunkin. Alapäävitsit eivät yleensä ole minun juttuni, etenkään karkeat sellaiset, mutta tämä oli minusta älykästä, taitavaa huumoria.
Anteeksi vain, toista mieltä olevat.Eihän tästä kauan ole kun seksivitsin tänne sepustit ;))
demeter1 kirjoitti:
Anteeksi vain, toista mieltä olevat.Minuakin nauratti, ihan hyvä oivallus :)
munaa.mekkoon kirjoitti:
Eihän tästä kauan ole kun seksivitsin tänne sepustit ;))
Niinpä taisi ollakin. Jos meinaat ravikilpailuja. Minusta sekin oli aika hyvä...
Ja kerran olen suositellut Erno Paasilinnan novellia Vittu. Sekin oli minusta ratkihauska.
Eli kaikenlaiset väännöt ja sanaleikit ovat minun juttuni, oli aihe mikä hyvänsä.demeter1 kirjoitti:
Anteeksi vain, toista mieltä olevat.Samat sanat, nauroin niin, että rupesi oikein yskittämään, nauran vieläkin.
En juuri näitä seksialoituksia edes avaa, tuo alku jo oli sellainen, että avasin.
Peukku tuli.Heh, kiva kun ilmoittauduitte, Mielikki-mummo ja eppu2..
Ei tarvinnut yksin kärvistellä ja miettiä, onko huumorintajuni jotenkin sopimatonta...))demeter1 kirjoitti:
Heh, kiva kun ilmoittauduitte, Mielikki-mummo ja eppu2..
Ei tarvinnut yksin kärvistellä ja miettiä, onko huumorintajuni jotenkin sopimatonta...))Minun mielestäni tuo oli hyvää parodiaa,
- huvavei
Itse voisit työtää kännykan hanuriin, ja alkaa näppäilemään
samalla kun käynnistät fodrtia - mummuvaa
No jaa vai niin
- jos koko elo on kuin menoa kuin meksikon pikajunassa- tyytyy tämä vanhapiika katteleen edelleen maisemia - terveisii vaan horo-horolle sinne Costallekin lainamummujen pikapankkiin - - ja toi kaalifirman roosanvärinen kuorittu nakki
- sanoisko ettei senkääntakia isoo uunia kannata ruvetä lämmittämään. yks.lyst
Aivan hurmaavaa tekstiä. Sinulla on lahjoja vaikka mihin. Virheetöntä, letkeää, sujuvaa ja äärettömän tunteisiin vetoavaa tekstiä. Lumihangessa, liekeissä, kosteana. Kylmät ja kuumat aallot väkisinkin kaivautuvat sisimpääni. Miten aistikkaasti osasitkaan sen kuvata. Ja sitten loppuhuipennus. Voiko kauniimmin enää kirjoittaa käden hennosta kosketuksesta pitsihousujen alle.- Hehheijaa
Niin, oikein tunteisiin vetoava virhe.
- LemmenLeikitOnMukavia
Ja aloittaja ei hallitse suomenkielen alkeitakaan, eikä ilmiselvästi ole perehtynyt seksiin eikä varsinkaan laadukkaaseen rakasteluun. Tuskin tietää, miten voisi tuottaa naiselle tyydytyksen, jos vaikka joskus haluaisi. Masokistit lienevät vähemmistönä, eikä kukaan lemmenleikkejä ainakaan yhtään pitempään halua lumihangessa harrastaa.
Jos harrastaa itsetyydytystä lumihangessa naista välineenä käyttäen, se ei todellakaan todista mitään seksin harrastamiseen liittyvästä tietämyksestä. Aloittajan taidot taitavat olla samalla tasolla kuin kirjallinen ilmaisunsa.
Sitäpaitsi ei kai kukaan viitsisi kierrätyskeskuksesta mitään käytettyjä dildoja ostaa, kun niitä saa jopa alta kahdella kympillä seksikaupasta tai postimyynnistä.
Mainoksia ilmestyy näillekin sivuille ainakin seksikeskusteluketjujen väliin.
Minulla on kaunis ”timantein” koristetulla kierrekannella varustettu dildo, joka toimii pienillä paristoilla, jos haluaa ladata sen aktiiviseksi. Kaikenlaisia leikkikaluja on tarjolla molemmille sukupuolille sekä pieniä että suurempia, sekä halpoja että kalliimpia. Myös kirjallisuutta ja valokuvia on tarjolla sekä lehtinä että opaskirjoissa.
Seksikaupoissa on ammattitaitoisia aikuisia myyjiä, jotka esittelevät välineistöä ihan mielellään kaikille kiinnostuneille aikuisille ilman minkäänlaisia ostovelvotteita.
Jos on nuoruudessa perehtynyt asioihin, harjoitellut kumppanin kanssa ja katselee alan julkaisuja aina välillä, ei tässä iässä enää paljon opettajia tarvitse. Kuka vaan voi harrastaa sekä sooloseksiä, että leikitellä kumppanin kanssa kaikenlaisia leikkejä, jotka molempia miellyttävät.
Lemmenleikkejä voi harrastaa, muidenkin kuin oman lemmityn kanssa. Palveluita voi myös ostaa, jos tarvitsee, eikä ole muuten tarjolla. Olen kuullut, että on myös ryhmiä, jotka kokoontuvat joihinkin paikkoihin viettämään lemmenleikki-iltoja muiden saman ryhmän jäsenten kanssa.- LemmenLeikitOnMukavia
Kaalimato (piste) com kurkisteli taas, kun olin lähettänyt viestini.
"Siitä puhe, mistä puute", sanoo vanha sananlasku.
Eipä ole tarvetta puhua ;-)Luin mutta kuten ihan mitä tahansa muuta leipätekstiä, ei naurattanut. Mutta ei itkettänytkään tai pahastuttanut. Itse asiassa ei herättänyt minkäänlaisia tunteita.
- sanivei
Sitä pidetään saavutuksena, jos on lentokoneessa 10. kilsassa vetänyt villaan, mutta se kertoo tosi kiimasta, kun peuhaa pakkaslumessa paljaan pyllyn kaa.
- TosiKurjaTyyppiOn
ja typerältä, koska ei kukaan fiksu paljaita paikkojaan lumihankeen laita.
tai kammottavalta, kumppanistaan piittaamattomalta hieman väkivaltaiseltakin mieheltä, joka heittää naisen hankeen ja tökkii häntä yhtään hänestä välittämättä. - KerranVoisiEhkäKok
Ahtaassa lentokoneen vessassa on tosi tylsää harrastaa lemmin leikkejä. Vain tosi kiimainen ja pitkään puutteessa ollut voisi tehdä jotain sellaista tai erikoisuuden tavoittelja ensimmäisellä kertaa.
.
- VirtaakoSinullakin
Kyllä kostuu ja liukastuu minullakin, kun oikein hyvin...
Naisen orgasmilla on länsimaissa lähes mystinen maine. Ruandassa siihen liittyy perinne, jossa korostetaan naisen ejakulaatiota orgasmin yhteydessä.
Tämän ”vesien” virtaamisen alkuna pidetään tärkeää legendaa. Satoja vuosia sitten kuningatar määräsi palvelijansa tyydyttämään hänet kuninkaan ollessa loputtomalla sotaretkellä. Tarinan mukaan palvelija pelkäsi epäonnistumista henkensä edestä ja tärisi kauhuissaan. Hermostunut liikehdintä aiheutti kuningattarelle yllättävän voimakasta mielihyvää, ja orgasmissa laukeavat vedet muodostivat pyhän Kivu-järven.
Kuningattaren tarina on pohjana kunyaza-perinteelle, joka korostaa naisen veden virtaamisen tärkeyttä parisuhteelle ja avioliitolle. Kunyazaa on pidetty perinteisesti yllä opettelemalla oikeanlaiset stimuloivat liikkeet ja rytmit.
Runsasta veden erittämiskykyä edistetään myös gukuna-rituaalilla. Tytöt aloittavat jo nuorena venyttämään sisempiä häpyhuulia ja käyttämään toimituksessa oikeanlaisia yrttiseoksia. Tapa vahvistaa seksuaalista herkkyyttä ja johtaa todennäköisemmin ejakulaatioon.
Nautinnollisen ilmiön aikaansaaminen on ylpeyden ja oilon aihe molemmille osapuolille. - SaakoNaisetTäälläkin
Onko teillä virtauskokemuksia? Liukastuuko ja kostuuko sinullakin?
Naisen orgasmilla on länsimaissa lähes mystinen maine. Ruandassa siihen liittyy perinne, jossa korostetaan naisen ejakulaatiota orgasmin yhteydessä.
Tämän ”vesien” virtaamisen alkuna pidetään tärkeää legendaa. Satoja vuosia sitten kuningatar määräsi palvelijansa tyydyttämään hänet kuninkaan ollessa loputtomalla sotaretkellä. Tarinan mukaan palvelija pelkäsi epäonnistumista henkensä edestä ja tärisi kauhuissaan. Hermostunut liikehdintä aiheutti kuningattarelle yllättävän voimakasta mielihyvää, ja orgasmissa laukeavat vedet muodostivat pyhän Kivu-järven.
Kuningattaren tarina on pohjana kunyaza-perinteelle, joka korostaa naisen veden virtaamisen tärkeyttä parisuhteelle ja avioliitolle. Kunyazaa on pidetty perinteisesti yllä opettelemalla oikeanlaiset stimuloivat liikkeet ja rytmit.
Runsasta veden erittämiskykyä edistetään myös gukuna-rituaalilla. Tytöt aloittavat jo nuorena venyttämään sisempiä häpyhuulia ja käyttämään toimituksessa oikeanlaisia yrttiseoksia. Tapa vahvistaa seksuaalista herkkyyttä ja johtaa todennäköisemmin ejakulaatioon.
Nautinnollisen ilmiön aikaansaaminen on ylpeyden aihe molemmille osapuolille. - teretule
Naisia on monen laisia toiset kuumia toiset hyvin kuumia, usein vain lämpimiä.
Yhdynnässä toiset aktiivisia vaikka alla, toiset haluavat olla päällä. Kaikilla kuitenkin alla kun on aika ja tuntea kun munamaito valuu sisään.
Eräällä Norjalaisella oli kyllä niin kova takamotku, että kiitän painoani. - ikunamies
Ihmeellisiä naisen saloja paljastuu tietämättömille kuten meikäläiselle, että eräät naiset ejakuloidessa muistuttavat enempi suihkulähdettä, vaan on siinä äkkiä lakanapyykin vuoro.
- teretule
Aivan oikein. Kreikka laisessa hänellä (nainen) oli ihmeellinen pillu oli kuin toinen osa ruumista. On vain muisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842