kuusnolla
Vapaa kuvaus
Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]
Aloituksia
105
Kommenttia
947
Kuollut eläkeläinen
Kuulin kaupunki tarinan. Suomalainen muutti eläkkeellä Thaimeaseen. Ystävystyi siellä pakallisen kanssa. Sopi että kun h13476CATEPILLAR silmälasit kokemusta
Kävin optikolla katselemassa silmälaseja. CATERPILLAR-silmälasit vaikutti ihan hyvältä. CAT on tunnettu kestävistä ja3466DNA Double Prepaid --- Aiva Mobile
Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää. Olen2454Töiden perässä Tampereelle.
Muutin töiden perässä Tampereelle. En enää haluaisi matkustaa viikonlopuiksi kotiin kun en oikeastaan enää asu siellä. K7415Datanomiksi eläkkeellä
Haluaisin opiskella Datanomiksi eläkkeellä. Onko se mahdollista ja missä?22403Venäjän kielen opiskelu
Onko Ukrainan tilanne vaikuttanut teidän halukkuuteen opiskella Venäjän kieltä?9351Erilainen kirjeystävä
Kiinnostaisiko ajatusten vaihto kirjeitse? Olen aikuinen mies. Yleisutelias voisi sanoa. Voit olla nainen tai jotain iha6316Rengas matka laivalla Itämerellä
Onko kukaan tehnyt useamman kaupungin risteilyä Itämerellä.? Ajatus olisi että kokoajan samassa laivassa.19297Kännykkäkuvaus veden alla
Haluaisin ottaa kuvia veden alla. Alle 1m syvyydessä. Mitä kännykkää suosittelette? Onko kokemusta? Halpuusolisi etu.3295- 0294
Muutama kanto
Puutarhan nurkkaan jäi kesän jäljiltä kaksi isoa kantoa, koivu ja kuusi. En viitsi kaivaa niitä pois. Voisinko istuttaa4281Suhde kuusikymppiseen
Olen noin kuusikymppinen mies. Haluaisin suhteen netissä. Vasta puoli voisi olla 16-66 vuotias nainen. Varsinaista ikä r20280Vieraita puita puutarhassa
Istutan puita jotka eivät ehkä kestä suomen talvea. Mikä pettää, maanalainen osa eli juuristot routivassa maassa vai se3279Noloa vai ei?
Poika menee naimisiin. Häät on ensikesänä. Oikeastaan kukaan ei osaa perinteisiä tansseja. Häävalssi olisi kuitenkin väh3274Kirjeitä mieheltä
Kiinnostaisiko ajatusten vaihto kirjeitse? Olen kuusikymppinen mies. Yleisutelias sohvaperuna voisi sanoa. Voit olla nai1269Ruotsin kielen käytöstä, sanan muunteluun
Ennen kuin voit ryhtyä sanojenmuunteluun, tulee sinun tietää pari juttua. Sananmuuntelu tapahtuu siten, että sanojen e4266Aitta homeessa vai jotain ihan muuta
Ostettiin mökki. Tontilla on päärakennuksen lisäksi yksi ehkä nukkumistarpeeseen tarkoitettu aita. Haisee homeelta ja um8262Joo vaikka xE
Jos vastaus on "Joo vaikka xE" niin mitä se tarkoittaa? Alku osa myönteinen mutta tuo "xE" sitä selvyyttä kaipaan?2225- 4224
Päivän keikka pietariin
Olen ajatellut pistäytyä ensimmäisen kerran Pietariin ensi kesänä. Jos kyseessä olisi päivän keikka mitä suosittelette,7222