Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää.
Olen ajatellut hankkija.
Onko kokemusta miten toimii?
Onko lataaminen ongelmatonta?
DNA Double Prepaid --- Aiva Mobile
2
476
Vastaukset
- hiirimato
Olen kokeillut ihan hyvin puhelut jne toimi. En vain ole vielä tutustunut kuinks lataan kun saldo loppuu, vissiin netin kautta jotenkin. Venäläinen megafon - yhtiön prepaid on paljon vaivattomampi itselleni koska sen voi ladata Venäjällä joka huoltoasemalla automaatissa. Ja soitot Suomeen olen hoitanut ihan Saunalahden liittymällä (n. 0.25e/min)(sonera melkeen euron!). Aivan kuuluvuus/kenttä ei ainakaan vaalimaa-pietari välillä parhaasta päästä ole ollut.
- NaSu2
Olen ihan tumpelo prepaidien kanssa.
Kiitos Megafon-vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035