Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää.
Olen ajatellut hankkija.
Onko kokemusta miten toimii?
Onko lataaminen ongelmatonta?
DNA Double Prepaid --- Aiva Mobile
2
603
Vastaukset
- hiirimato
Olen kokeillut ihan hyvin puhelut jne toimi. En vain ole vielä tutustunut kuinks lataan kun saldo loppuu, vissiin netin kautta jotenkin. Venäläinen megafon - yhtiön prepaid on paljon vaivattomampi itselleni koska sen voi ladata Venäjällä joka huoltoasemalla automaatissa. Ja soitot Suomeen olen hoitanut ihan Saunalahden liittymällä (n. 0.25e/min)(sonera melkeen euron!). Aivan kuuluvuus/kenttä ei ainakaan vaalimaa-pietari välillä parhaasta päästä ole ollut.
- NaSu2
Olen ihan tumpelo prepaidien kanssa.
Kiitos Megafon-vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888