Vapaa kuvaus

Kiitos kannustuksesta, nyt se on tehty. Olen rekisteröitynyt.

Aloituksia

22

Kommenttia

151

1. Debbie+valitsi+silloin+Peten,+koska+pettyi+Rossiin.+Syystä,+että+roisto+ei+tehnytkään+Debbien+vaatimaa+parannusta,+jonka+oli+asettanut+suhteen+jatkumisen+ehdoksi."Saint+Deborah"+ei+muista+tehneensä+itse+koskaan+mitään+rikollista+ja+väärää,siksi+hän+nyt+vaatii+mies-seuralaisiltaan+samanlaista+hurskautta.+Hus+hus+Bartonin+roistoveljekset.+Kun+heistä+selviää+Debbie+löytää+jostain+kohta+uuden+roiston+rinnalleen,+mutta+unelmoi+samalla+hurskaista+miehistä.Vaikka+ei+itse+ole+todellisuudessa+mikään+hurskas,+eikä+edes+osaa+elää+sellaista+elämää,+jossa+ollaan,+hyveellisiä+ja+rehellisiä+ja+Ednamaisen+hurskaita.Debbie+on+samanlainen+tekopyhä+kuten+isänsä.+Cain+tuomitsee+muita+näiden+virheistä+ja+komentelee+määräilee+kaikkia,+kuin+joku+kyläpäälikkö.Itse+hän+tekee+mitä+haluaa,+eikä+siihen+saa,+eikä+uskalla+kukaan+puuttua,+eikä+Cainia+uskalla+kukaan+tuomita.Kuten+on+huomattu,+hän+välttää+aina+jopa+vankilan,+toisin+kuin+muut,+joiden+rikokset+on+mitättömiä+hänen+tekosiinsa+verrattuna.+Samoin+tekee+Debs+mitä+haluaa,+eikä+siedä+arvostelua+ja+jos+joku+vastustaa+hänen+päätöksiään,+hän+sanoo+ylimielisesti,+älkää+puuttuko+minun+elämääni,+jättäkää+minut+rauhaan.+Moira+pisti+Debbien+ennen+häitä+kyllä+aika+ahtaalle,+kun+käski+valitsemaan+veljesten+välillä.+Moira+halusi,+ettei+Debbie+tekisi+samaa+virhettä,+mitä+hän+itse+teki+miehensä+veljen+kanssa.+Onko+Debbie+ja+Cain+muiden+katsojien+mielestä+narsistispykopaattien+prototyyppejä?
  2. Se+mitä+sanotaan+ääneen+ja+mitä+kirjoitetaan+eroaa+aina+vähän+toisistaan.Mutta+se+mitä+kenenkin+mieleen+tulee+ja+jos+haluaa+kirjoittaa+sen+myös++keskustelupalstalle,+sehän+on+aina+jokaisen+oma+asia.+Itse+en+koe+olevani+niin+ylhäällä,+että+voisin+alkaa+muiden+puolesta+tälläisestä+päättämään.Missään+tapauksessa,+en+ole+koskaan+halunnut+millään+muullakaan+tasollaolla+ylempänä+muita.+Ei++tällä+kommettien+poistamisella+sitä+varmasti+haluta+kenellekkään+sanoa.+Kommenttien+poistamisen+tarkoitus+ei+ole+siis+laittaa+ylläpidon+toimesta+ketään+täällä+kenenkään+ylä,+tai+alapuolelle.Poistettu+kirjoitukseni+oli+ihan+yhtä+julkaisukelpoista,+kuin+muutkin+kommentit+tällä+palstalla.+Haluan+myös+huomauttaa,+etten+harrasta+keskustelupalstoilla+kenenkään+loukkaamista.+Harmillista,+jos+roolihahmoihin+kohdistuvan+arvosteluun+suhtautuu+liian+vakavasti,+se+saattaa+silloin+ehkä+tuntua+lähes+henkilökohtaiselta+loukkaukselta.+Tiedän+ettei+tälläinen+kenenkään+yliherkkyys+silti+ole+sentään+ylläpitäjän+peruste+poistella+tälläisten+kehoituksesta+kenenkään+asiallisia+kommentteja.+Viesteiksi+en+palstalle+kommentointia+missään+tapauksessa+kutsuisi.+Viestithän+yleensä+kohdistetaan+jollekkin+tietylle+henkilölle.Oman+kommentointini+kohdistan+vain+tv-sarjaan,+en+muuhun.Tämäkään+ei+ollut+yhdelle+henkilölle+kohdistettu+viesti.+Vaan+yleisesti,+ko+aihetta+jatapahtunutta+käsittelevää+kommentoitia.+Jonka+saa+toki+poistaa,+jos+joku+tästäkin+järkyttyy+pahasti.