Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Huomioita_sohvalta
profiilit
Huomioita_sohvalta
Huomioita_sohvalta
Vapaa kuvaus
Kiitos kannustuksesta, nyt se on tehty. Olen rekisteröitynyt.
Aloituksia
22
Kommenttia
151
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pisti+se+kohtaus+kieltämättä+vähän+naurattamaan,+kun+nössö+David+itkua+tuhertaen+majatalossa+inisi+isälleen,++miksi+ei+raivosta+kihisevä+isukki+ymmärrä+Davidin+suurta+huolta+isästään.Eikö+isä+huomaa+sitä+jo+siitä+uhrauksesta,+kuinka+hän+antoi+vaimonsakin+mennä+menojaan.
Eric+sai+tästäkin+hirveän+raivarin,+mistäpä+ei+nykyään+saisi.+Marlonkin+sai+huutia+tyhjänpäiväisine+lohtu-lässytyksineen.+Silti+David+vaan+roikkuu+sitkeästi+isin+liepeissä+ja+yrittää+saada+surevaa+leskeä+pääsemään+jaloilleen.+Eikä+muutkaan+anna+ukkelin+surra+rauhassa,+vaikka+tämä+haluaisi+vain+olla+rauhassa.
Mielenkiintoista+nähdä,+meneekö+Eric+Valin+perässä,+kuten+yleensä+oikeassakin+elämässä+käy+toisiinsa+kiintyneille+vanhoille+pariskunnille.Lesket,+jotka+ei+toivu+surustaan,+menevät+usein+toisen+perässä+hautaan.+Eihän+Eric+Pollardin+elämästä+tuollaisenakaan+pidemmänpäälle+mitään+tule.+Katkerana,+surevana+zombiena.
16.09.2016 12:46
Kirjautumisongelmien+takia,+piti+esiintyä+rekisteröimättömällä.
Mutta+kyllä+yllä+oleva+kommentti+minun+tekele+on.
Allekirjoittanut-
16.09.2016 12:29
Debbie+valitsi+silloin+Peten,+koska+pettyi+Rossiin.+Syystä,+että+roisto+ei+tehnytkään+Debbien+vaatimaa+parannusta,+jonka+oli+asettanut+suhteen+jatkumisen+ehdoksi.
"Saint+Deborah"+ei+muista+tehneensä+itse+koskaan+mitään+rikollista+ja+väärää,
siksi+hän+nyt+vaatii+mies-seuralaisiltaan+samanlaista+hurskautta.+Hus+hus+Bartonin+roistoveljekset.+Kun+heistä+selviää+Debbie+löytää+jostain+kohta+uuden+roiston+rinnalleen,+mutta+unelmoi+samalla+hurskaista+miehistä.
Vaikka+ei+itse+ole+todellisuudessa+mikään+hurskas,+eikä+edes+osaa+elää+sellaista+elämää,+jossa+ollaan,+hyveellisiä+ja+rehellisiä+ja+Ednamaisen+hurskaita.
Debbie+on+samanlainen+tekopyhä+kuten+isänsä.+Cain+tuomitsee+muita+näiden+
virheistä+ja+komentelee+määräilee+kaikkia,+kuin+joku+kyläpäälikkö.
Itse+hän+tekee+mitä+haluaa,+eikä+siihen+saa,+eikä+uskalla+kukaan+puuttua,+eikä+Cainia+uskalla+kukaan+tuomita.Kuten+on+huomattu,+hän+välttää+aina+jopa+vankilan,+toisin+kuin+muut,+joiden+rikokset+on+mitättömiä+hänen+tekosiinsa+verrattuna.+
Samoin+tekee+Debs+mitä+haluaa,+eikä+siedä+arvostelua+ja+jos+joku+vastustaa+hänen+päätöksiään,+hän+sanoo+ylimielisesti,+älkää+puuttuko+minun+elämääni,+jättäkää+minut+rauhaan.+Moira+pisti+Debbien+ennen+häitä+kyllä+aika+ahtaalle,+kun+käski+valitsemaan+veljesten+välillä.+Moira+halusi,+ettei+Debbie+tekisi+samaa+virhettä,+mitä+hän+itse+teki+miehensä+veljen+kanssa.+Onko+Debbie+ja+Cain+muiden+katsojien+mielestä+narsistispykopaattien+prototyyppejä?
15.09.2016 16:14
Se+on+itsestäänselvyys,+että+se+riippuu+katsojista,+mikä+tuntuu+hyvältä+ja+mikä+huonolta.+Siksi+täällä+palstallakin+jokainen+kommentoi+omalla+tavallaan+kokemaansa+ja+näkemäänsä.+Kaikki+eivät+pidä+samoista+asioista,+eikä+samoista+roolihahmoista,+tai+näyttelijöistä.Näemme+asioita+niin+eritavalla.+
Koetetaan+silti+hyväksyä+toistemme+erilaisia+näkökantoja.+Muiden+negatiivista+suhtautumista+lempihahmoihinsa+ei+kannata+pitää,+perusteettomana+ja+outona+vihana.+Kaikilla+on+omat+perusteet+inholleen+ja+vihalleen.
Koetetaan+ymmärtää+ne+siis,+vain+erilaisena+suhtautumistapana.
Ihan+mielenkiintoista+on+kuitenkin+lukea+katsojien+erilaisia+mielipiteitä,+miten+kukin+nämä+sarjaan+liittyvät+asiat+kokee+ja+näkee.
12.09.2016 13:51
"batman"+Tiedän+tuon+"viesti+poistettu"+ilmoituksen.+Mutta+tässä+kävi+nyt+niin,+että+lähetettyäni+kommenttini,+näin+sen+jo+palstalla,+sitten+se+vaan+hetken+päästä+katosi+sieltä.++Se+ns.vain+käväisi+siellä.+Kyllähän+tämä+vähän+ihmetytti.+
Mutta+kaikenlaista+näköjään+sattuu,++ilmeisesti+palstaa+pääsee+muokkaamaan+kuka+tahansa.+Muuta+selitystä+tähän+ei+oiken+ole.
12.09.2016 12:08
Lisäys.+Haluaisin+pysyä+kuitenkin+vain+aiheessa=Emmerdale.
Enkä+setviä+näitä+muita+juttuja+täällä.
Kiitos!
11.09.2016 23:31
Se+mitä+sanotaan+ääneen+ja+mitä+kirjoitetaan+eroaa+aina+vähän+toisistaan.
Mutta+se+mitä+kenenkin+mieleen+tulee+ja+jos+haluaa+kirjoittaa+sen+myös++keskustelupalstalle,+sehän+on+aina+jokaisen+oma+asia.+Itse+en+koe+olevani+niin+ylhäällä,+että+voisin+alkaa+muiden+puolesta+tälläisestä+päättämään.
Missään+tapauksessa,+en+ole+koskaan+halunnut+millään+muullakaan+tasolla
olla+ylempänä+muita.+Ei++tällä+kommettien+poistamisella+sitä+varmasti+haluta+kenellekkään+sanoa.+Kommenttien+poistamisen+tarkoitus+ei+ole+siis+laittaa+ylläpidon+toimesta+ketään+täällä+kenenkään+ylä,+tai+alapuolelle.
Poistettu+kirjoitukseni+oli+ihan+yhtä+julkaisukelpoista,+kuin+muutkin+kommentit+
tällä+palstalla.+Haluan+myös+huomauttaa,+etten+harrasta+keskustelupalstoilla+kenenkään+loukkaamista.+Harmillista,+jos+roolihahmoihin+kohdistuvan+arvosteluun+suhtautuu+liian+vakavasti,+se+saattaa+silloin+ehkä+tuntua+lähes+henkilökohtaiselta+loukkaukselta.+Tiedän+ettei+tälläinen+kenenkään+yliherkkyys+silti+ole+sentään+ylläpitäjän+peruste+poistella+tälläisten+kehoituksesta+kenenkään+asiallisia+kommentteja.+Viesteiksi+en+palstalle+kommentointia+missään+tapauksessa+kutsuisi.+Viestithän+yleensä+kohdistetaan+jollekkin+tietylle+henkilölle.
Oman+kommentointini+kohdistan+vain+tv-sarjaan,+en+muuhun.
Tämäkään+ei+ollut+yhdelle+henkilölle+kohdistettu+viesti.+Vaan+yleisesti,+ko+aihetta+ja
tapahtunutta+käsittelevää+kommentoitia.+Jonka+saa+toki+poistaa,+jos+joku+tästäkin+järkyttyy+pahasti.
11.09.2016 23:24
On+julkaistu+kyllä,+tuo+yksi+tuolla.+Mutta+minulla+oli+aiheesta+lisääkin+kommentoitavaa,+mutta+se+poistettiin.+No,+tähän+on+tyytyminen.
11.09.2016 18:08
Hiukan+harmistuttava+huomio.+Viimeisin+Connorin+kyläilyyn+kartanolla+liittyvä+keskusteluni,+kommentointini+poistettiin+jonkun+s.24+moderaattorin+toimesta.+
Ehkä+hän+ei+henkilökohtaisesti+pitänyt+siitä,+tai+teki+vaan+mitä+hänen+kuuluu+tehdä.
Sekin+on+mahdollista,+että+joku+muu+on+ilmoittanut+kirjoitukseni+olleen+asiaton+hänen+makuunsa.+Huomion+myös+sen,+että+täällä+tutuksi+tulleena+nimimerkkinä+saatan+tympäistä+joitakin+ja+silloinhan+joidenkin+tapana+on+alkaa+kohdistamaan+inhokkiinsa+kaikenlaista+pikku+kiusaa.++Kiusaahan+se+on+pienikin+kiusa.+
Olen+kuitenkin+pahoillani,+jos++kommenttini+oli+todellakin+jonkun+mielestä+asiaton.+Tyylini+on+toisinaan+räväkkäkin,+mutta+pysyttelen+aina+mielestäni+asiallisuuksien+rajoissa.+On+ikävää,+jos+täällä+ei+sallita,+asiallisia,+mutta+omaperäisiä+kommentointitapoja.+Tuntuu+myös+hieman+turhauttavalta+kirjoittaa+ajan+kanssa+pidempi+kommentti,+sehän+ei+ole+ihan+sama+asia,+kuin+kirjoittaisi+tuosta+vaan+lyhyen+ostoslistan.+Sitten+huomaa,+että+juttu+onkin+tuosta+vaan+poistettu+ja+jokseenkin+mitättömin+perustein.
11.09.2016 13:22
Ennalta+arvattavissa+oli+tämä,++Connorinkin+ilmestyminen+kartanolle.
Kaikki+kai+arvasivat+heti+hänen+olevan+Robertin+asioilla.
Eikä+vasta+sitten+hoksattu+mistä+on+kysymys,+kun+sälli+palaa+takaisin+kartanolle+perimään+palkkaansa+Robertilta,+heti+kun+Lawrence+oli+lähtenyt+matkoille+ja+talo+saatu+tyhjäksi.+Hölmö+juonikuvio+sinänsä+ja+liian+rohkeaa,+oli+pyytää+kyseinen+ketku,+hillumaan+vielä+kartanolle+ja+hakemaan+sieltä+palkkiotaan.
Eikä+esim.+Antaa+rahoja+tyypille+jossain+muualla.+Mutta+näinhän+sen+kai
draamasarjassa+pitää+mennä.+Ennalta-arvattavatkin+jutut,+jos+nyt+joku+ei
sattumalta+kuitenkaan+arvaisikaan.
10.09.2016 16:57
Kiitos+kannustuksesta+ideasta+nimimerkin+rekisteröimiseen.+Kiitän+sydämellisesti+myös+muista+kehuista.+Nyt+on+sitten+rekisteröity+nimimerkki+ja+jos+joku+haluaa+käyttää+ihan+välttämättä+samaa+nimimerkkiä,+niin+nyt+ainakin++tiedetään,+koska+minä++itse+olen+asialla.+Keskustelemisiin.
10.09.2016 13:52
8 / 8