Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

3381

1. =>Kaikki+pahuus+tullaan+poistamaan.Jo+ties+kuinka+monennen+kerran.++Luulisi,+että+nykyihmiskunnan+kaikkein+maailmanloppujen+jälkeen+pahuutta+ei+löytyisi+enää+kuin+suurennuslasilla,+mutta+ei+vaan.++Ollaan+me+ihmiset+kyllä+tosi+pahoja.
  2. =>Tällä+palstalla+suupielten+henkilöitymistä+on+toki+paha+mennä+sanomaan,+mutta+todellisuudessa+kirjoittajakanta+on+varsin+suppea+ja+samat+samojen+hihhuli-huutelut+kulkevat+randomina+ajasta+toiseen.Eihän+tuota+ole+kieltäminen,+itse+en+noteeraisi+häiriköitä+siinä+määrin,+että+vetäisin+vakavasti+otettavia+johtopäätöksiä+heidän+kirjoittelustaan.+=>Mutta+vastavaia+syytöksiä+olen+havainnut+VS:kin+sivuilla,+joskaan+ne+ole+tehnyt+tutkielmaa+ja+tilastoa+onko+kyse+ollut+samajojen+henkilöiden+suupielistä+ja+siten+skitsoista.Siitä+kannattaa+huolestua+ko.+sivustolle+kirjoittamalla.=>Mutta+onhan+se+nyt+kuitenkin+merkillistä+miten+toistamiseen+mm.+materialistisuudesta+huudellaan,+mutta+vaikea+saada+yksilöityjä+perusteltuja+sen+kriteereistä+ja+määrittelyistä,+sekä+millä+kunkin+perusteilla.No+hommahan+menee+niin,+että+USAssa+tehdyssä+tutkimuksessa+jt:t+olivat+koulutustasossa+häntäpäässä,+juutalaiset+taisivat+olla+huippuia,+ellei+huipulla.++Kotokoulutus+on+ollut+siellä+melkoisen+yleistä+ja+itse+Vt-seura+on+ollut+jo+1940-luvulta+koulutuskielteinen,+kielteisyyden+taso+on+toki+vaihdellut.+Mitä+öky-+tai+muuten+vaan+rikkaisiin+tulee,+niin+heitäkin+on,+mutta+mielestäni+melkoisen+harvassa.++´Pidän+noita+juttuja+tarpeettomana+yleistyksenä.++Josta+juolahti+mieleen+yksi+tunnettu+tapaus,+jossa+ennen+1975-maailmanloppua+veli+meni+ostamaan+ökyauton+osamaksulla,+johon+hänelle+ei+todellisuudessa+ollut+varaa+-+maailmanloppu+ei+kuitannutkaan+osamaksuja.+=>Tosin+sarvikuonojen+ja+iki-naapurikateuden+ja+naapurikyttäyksen,+sekä+tasapäistämispolitiikan+pikkusiueluisessa+Suomessa...Oman+kokemukseni+mukaan+kyseessä+on+paljon+laajempi+ilmiö,+mutta+pienessä+mittakaavassa+sopinee+todistajiin+erinomaisesti.+=>Palstalla+aktivoituville+ns.+kilpaileville+lahkolaisille+Salomo+&+Co+ovat+täysin+kuranttia+valuuttaa,+mutta+kerrankos+he+lukevat+Raamattujaan+selektiivisien+lasien+lävitse+omaa+korvasyyhyään+palveleman.+Minusta+kilpailevat+uskonnolliset+fundisliikkeet+ovat+melkoisen+samanmielisiä+Raamatun+mielikuvitushahmoista,+merkittävämpää+eroa+en+heti+saa+mieleen+kuin+mormoneihin+liittyen.