Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Edelleenkin+siellä+Afrikassa+on+nälkää+näkevillä+lähimmäisiä,+niinkuin+koko+maailmassa.+Jumalalla+voi+myöskin+olla+se+tarkoitus,+että+avataan+kansojen+silmiä+auki+ja+ihmiset+auttaisivat+hädässä+olevia.+Edelleenkään+kukaan+ei+ole+sanonut+,että+maailmasta+olisi+tulossa+paratiisi.+Sen+takiahan+ihmisten+pitäisi+elää+niinkuin+Raamatussa+käsketään+"Oletko+alkanut+vitsejä+kertomaan?+Se+että+afrikkalaisilla+on+lähellään+ihmisiä+ei+ole+mikään+selite+sille+että+jumala+huvikseen+tappaa+ihmisiä+ja+sitten+polttaa+heitä+helvetissä+ikuisesti.+Jos+minä+jotenkin+pystyisin+poistamaan+maailmasta+nälän+hädän+ja+kaiken+pahuuden+tekisen+sen+heti.+Se+että+lahjoitan+kaksi+euroa+että+joku+saa+tilkan+vettä+ei+muuta+mitään.+Jumala+voisi+poistaa+maialmasta+nälän+hädän+ja+kaikki+ongelmatkin.+Muttei+tee+sitä+sillä+sitten+kaikki+ihmiset+uskoisivat+jumalaan+joten+jumala+ei+voisi+polttaa+ihmisiä+huvikseen+helvetissä.+Elätkö+itse+miten+raamatussa+käsketään?13+"Jos+saatte+tietää,+että+jossakin+niistä+kaupungeista,+jotka+Herra,+teidän+Jumalanne,+antaa+teidän+asuttaviksenne,+14+on+kelvottomia+miehiä,+jotka+ovat+viekoitelleet+kaupunkinsa+asukkaat+palvelemaan+muita,+teille+vieraita+jumalia,+15+tutkikaa+asiaa+ja+selvittäkää+se+tarkoin.+Jos+käy+ilmi,+että+sellainen+iljettävä+teko+todella+on+tapahtunut,+16+teidän+on+miekalla+surmattava+sen+kaupungin+asukkaat.+Julistakaa+kaupunki+Herralle+kuuluvaksi+uhriksi,+hävittäkää+se+ja+surmatkaa+sekä+asukkaat+että+heidän+karjansa.+17+Kaikki+sieltä+saatu+saalis+on+koottava+keskelle+toria.+Sitten+koko+kaupunki+samoin+kuin+kaikki+saalis+on+poltettava+kokonaisuhrina+Herralle,+teidän+Jumalallenne.+Sellainen+kaupunki+pysyköön+ikuisesti+rauniokasana;+sitä+ei+saa+enää+koskaan+rakentaa+uudestaan.+18+Älkää+kajotko+mihinkään,+mikä+on+julistettu+Herralle+kuuluvaksi+uhriksi.+Jos+teette,+kuten+Herra+on+käskenyt,+hän+antaa+vihansa+lauhtua,+hän+säälii+ja+armahtaa+teitä+ja+antaa+teidän+kasvaa+suureksi+kansaksi,+kuten+hän+on+teidän+esi-isillenne+vannonut.+19+Näin+tapahtuu,+jos+tottelette+Herraa,+Jumalaanne,+noudatatte+kaikkia+hänen+käskyjään,+jotka+minä+teille+nyt+annan,+ja+teette+sitä,+mikä+Herran+käskyn+mukaan+on+oikein.13+Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.Raamattu+käskee+sinua+tappamaan+kaikki+vääräuskoiset+ja+homot.+Kuinkas+monta+olet+jo+tappanut?+Ja+nyt+puhutaan+RAAMATUSTA+ei+uudesta+testamentista.