Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Minä+en+ole+sanonut+että+universumi+syntyisi+tyhjästä.+En+siis+"usko"+itseeni.+Eikä+siihen+alkuräjähdykseen+tarvitse+uskoa+sillä+se+oikeasti+tapahtui.+Eikä+siinä+ole+mitään+yliluonnollista.+Jokin+selitys+sille+on+muttei+sitä+olla+vielä+saatu+selville.+Kerro+toki+miten+ihminen+voi+olla+elämättä+ihmisenä?+"+maailma+juuri+on+tämännäköinen+teidän+uskontonne+tähden+Siksi+ateismi+on+uskonto"Eli+koska+näemme+asiat+niin+kuten+ne+ovat+niin+siksi+se+on+uskonto?+En+usko+siihen+ettei+jumalaa+ole+olemassa,+minä+tiedän+sen.+Se+on+täysin+eri+asia.+Ei+se+minun+tahtoni+ollut+että+maailma+syntyi+alkuräjähdyksessä.+Minä+en+keksinyt+ateismia+tai+mitään+muutakaan+minkä+tiedän+olevan+totta.+Selitetäänpä+ihan+kädestä+pitäen:"Kielitoimiston+sanakirjan+mukaan+uskonto+tarkoittaa+uskoa+jumalan+tai+muun+yli-inhimillisen+mahdin+olemassaoloon+ja+siihen+liittyvää+pyhyyden+kokemusta.+Usein+uskonto+on+muotoutunut+oppijärjestelmäksi+ja+ilmenee+erilaisina+yhteisöllisinä+tapoina+ja+palvontamenoina."https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnon_määritelmä"Ateismi+eli+jumalattomuus+tarkoittaa+jumalauskon+puuttumista+tai+käsitystä,+jonka+mukaan+jumalia+tai+jumalaa+ei+ole+olemassa."https://fi.wikipedia.org/wiki/AteismiAteismilla+ei+ole+oppeja,+palvontamenoja,+profeettoja,+vanhoja+kirjoja,+rakennuksia+jotka+on+tehty+satuhahmoja+varten+tai+uskoa+mihinkään+yliluonnollseen+mahtiin.+Uskovainen+uskoo+jumalan+olevan+olemassa.+Ateisti+tietää+ettei+jumalaa+ole+olemassa."Katso+hyvä+ihminen+aikaa+ja+ihmiskuntaa,+kuinka+sairas+se+on.+SE+on+juuri+sitä+uskontoa+ja+sen+hengen+hedelmää.+Vai+siinäkin+teitä+vaivaa+se+putkinäköisyys."Jerusalem,+ISIS,+Pohjois-Irlanti,+holokausti+jne+jne.+Niin+aika+sairas+se+maailma+onkin+uskontojen+takia.+Ateismi+ei+ole+uskonto+joten+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+sairaan+maailmanne+kanssa.+Kuka+on+sinusta+putkinäköinen?+Ihminen+joka+uskoo+kaksituhatta+vuotta+vanhoihin+satuihin+eikä+suostu+ajattelemaan+omilla+aivoillaan.+Vai+ihminen+joka+luottaa+todisteisiin+ja+perustuluihin+sekä+itse+katsoo+maailmaa+omasta+näkökulmastaan.+Eikä+siitä+näkökulmasta+joka+hänelle+on+määrätty+kaksituhatta+vuotta+sitten.