Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Olet+edelleen+bannissa,+mutta+joka+kerta+kun+minusta+postataan+valheita,+on+syytä+puuttua+asiaan."VAROKAA+Kristitty.netiä!!+Kun+tietää+hänen+taustansa,+niin+hän+ei+ole+sovelias+Raamatun+opettajaksi.+Hän+on+saatanan+lapsi!"Ai+olen+Saatanan+lapsi,+koska+opetan,+että+pelastumme+yksin+armosta+uskomalle+Herraamme+Jeesukseen+Kristukseen?"Kristitty.net+toivottaa+rauhaa+vaikka+hän+kivittäisi+harhaoppiset+kristityt,+jos+Toora+olisi+voimassa.+Hän+sanoo,+että+kristityt+ovat+ansainneet+kuoleman+(vrt+muslimit).+Kr.netillä+on+sama+jumala."Miten+niin+jos+Toora+olisi+voimassa?+Toora+on+voimassa,+ja+jokainen+murhaaja,+avionrikkoja+ja+sapatinrikkoja+on+ansainnut+kuolemantuomion.+Kerro+missä+kohtaa+Raamattua+nämä+Tooran+kuolemanrangaistukset+kumotaan?"Lisäksi+hänestä+on+paljastunut+seuraavia+asioita:-hän+on+opiskellut+neljä+uskontoa.+Luterilaisen+viidesläisyyden,+kabbala-uskonnon,+zoharin+ja+nyt+nettiuskonnon+toraismin.+Mikä+on+viides+uskonto+(ufo-uskonto)?+Hän+uhraisi+eläimiä,+jos+olisi+temppeli."Olen+entinen+viidesläinen+luterilainen.+En+ole+koskaan+kuulunut+mihinkään+kabbalaseurakuntaan,+olen+aikoinen+eksynyt+tähän+heprean+aakkosten+salaisuus+humpuukiin,+jota+voi+verrata+kabbalaan.+Me+kaikki+uhraisimme+eläimiä+tietenkin,+jos+temppeli+olisi+olemassa.+Kerro+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+Tooran+uhrimääräykset+on+kumottu?+Jeesus+sanoi,+että+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto,+täten+myöskään+uhrisäädöksistä+ei+ole+kadonnut+pieninkään+piirto.+(Mt.+5:17-19)"-hän+ei+ole+tehnyt+parannusta+eikä+ole+uudestisyntynyt."Olen+ja+olen."-hänet+on+kastettu+luterilaisten+vauvakasteella."Jossa+ei+ole+mitään+väärää."-hän+kuulu+Messiaanisten+seurakuntaan,+jossa+jokaisella+on+oma+oppi.+Seurakunta+ei+täytä+Raamatun+kriteerejä."Kerro+mitä+nämä+Raamatun+kriteerit+ovat?"kristitty.net+kuuluu+seurakuntaan+“Jeshuaan+Messiaan+lammaslauma”,+jonka+paimen+on+Antti+Wuoltee+alias+Michael+Falt+(mitä+tarkoittanee?).+Liekö+seurakunnalla+sama+oppi+kuin+kristitty.netillä+eli+kristityt+saa+kivittää?"Tuota+sinun+täytyy+kysyä+Antti+Wuolteelta,+alias+Michael+Faltinilta."Messiaaninen+nimitystä+ei+Raamatusta+löydy!"Yksikään+uskova+Raamatussa+ei+kertaakaan+kutsu+itseään+kristityksi.+Joten+nimitystä+kristitty+ei+löydy+Raamatusta,+paitsi+haukkumasanana."-hän+sanoo,+että+helluntailaisten+oppi+on+perkeleestä!+28.9.2018"Niin+kuin+se+onkin."-hän+on+nikotiinin+orja"En+ole.+Yhtä+vähän+kuin+sinä+olet+kahvin+orja."-viiniäkin+saa+naukkailla"Kerro+missä+kohtaa+Raamattua+kielletään+nauttimasta+viiniä?+Luku+ja+jae+kiitos."-hän+hyväksyy+rokin+myös+hevin+ja+tanssin."Missä+kohtaa+Raamattua+nämä+kielletään?+Daavidkin+tanssi+Herran+edessä,+mistä+sinä+tiedät+mitä+voimasointuja+Daavid+näppäili+harpullaan?"-kiroillakkin+saa"Ei+todellakaan+saa."-hän+voi+elää+synnittömästi+Tooran+avulla."En+ole+koskaan+näin+väittänyt."-hänen+mukaansa+Toora+(viisi+Mooseksen+kirjaa)+kirjoitetaan+uskovaisen+sydämeen,+mutta+hän+ei+voi+nimetä+ketään+kenellä+on+toora+sydämessä."Raamattu+sanoo,+että+uudessa+liitossa+Toora+kirjoitetaan+meidän+sydämiimme+(Jer.+31:33),+tämä+on+Jumalan+sana."-hänellä+on+Saulus+Tarsolaisen+murhaava+uskonto.+Eli+kuuluu+samaan+sakkiin+kuin+muslimit+(+shiat,+shunnit),+hindut,+budhalaiset+ym."Kerro+mitä+ihmeen+tekemistä+Jumalan+pyhän+lain,+Tooran,+noudattamisella+on+näiden+uskontojen+kanssa?"-hän+syyttää+jatkuvasti+kristittyjä+murhaajiksi."En+ole+koskaan+näin+tehnyt."Toista+tämän+uskonnon+edustajaa+ei+löydy+Suomesta!"Meitä+on+monia."Näitä+pitää+noudattaa!-pitää+käyttää+viitan+tupsuja.+Tosin+ovatko+ne+oikean+värisiä+siitä+toraistit+kiistelevät."Niin+kuin+Toora+määrää.+4.+Moos.+15:38"-ei+saa+turmella+parran+reunaa"3.+Moos.+19:27"-aina+pitää+olla+mukana+pieni+lapio,+jotta+voi+peittää+ulosteensa.+Vesivessan+käyttö+on+syntiä."5.+Moos.+23:13"-pitää+viettää+vanhan+liiton+pyhiä+ja+juhlia"3.+Moos.+23"-pitää+viettää+sapatti.+Hänelle+kelpaa+sapattina+sähkö,+kun+vääräuskoiset+tekevät+sen."2.+Moos.+20:8"Tästä+huolimatta+hän+pitää+itseään+suurena+Raamatun+opettajana+(sairasta).+Hänellä+on+pakkomielle+opettaa+kristittyjä+vaikka+hän+itse+ei+ole+kristitty.+Hänen+herransa+saatana+pakottaa+tähän.+"Saan+opettaa+kristittyjä,+vaikka+en+ole+kristitty.+Kristittyjen+valheet+on+paljastettava.
  2. "Juutalaisus+ei+ole+kristinuskoa+ja+messiaaniset+valhejuutalaiset+eivät+ole+kristittyjä."Juutalaisuus+ei+ole+kristinuskoa.+Se+on+aivan+totta.+Mutta+Jeesus,+opetuslapset,+Paavali+ja+kaikki+apostolit+olivat+juutalaisia.+Yksikään+heistä+ei+missään+kohtaa+Raamattua+kutsu+itseään+kristityksi.+Minä+kutsun+itseäni+messiaaniseksi,+en+kristityksi,+koska+en+pyhitä+sunnuntaita,+vietä+joulua+tai+syö+saastaista+tai+vietä+muitakaan+pakanallisisa+riittejä.+Me+emme+ole+valhejuutalaisia,+koska+emme+yritä+olla+juutalaisia,+emme+seuraa+mitään+juutalaisten+omasta+päästään+keksimiä+fariseusten+perinnäissääntöjä,+emmekä+kristittyjenkään+perinnäissääntöjä.+Se+ei+tee+kenestäkään+juutalaista,+että+noudattaa+Tooraa."Seitsemännen+päivän+adventismi+ei+ole+elävää+ja+puhdasta+kristinuskoa+(kr.uskon+imitaatio+ja+uususkonnollinen+korvike)."Minua+ei+voisi+vähempää+kiinnostaa+adventismi."Juutalaiset+mitkään+tavat+eivät+kuulu+kristinuskoon."Ai+kymmenen+käskyä+ja+rakkauden+kaksoiskäsky+eivät+kuulu+kristinuskoon?"Jumalan+Sanasta"miksi+sinä+pakotat+pakanoita+noudattamaan+juutalaisten+tapoja"."Lue+koko+konteksti."Mutta+kun+Keefas+tuli+Antiokiaan,+vastustin+minä+häntä+vasten+kasvoja,+koska+hän+oli+herättänyt+suurta+paheksumista.+Sillä+ennenkuin+Jaakobin+luota+oli+tullut+muutamia+miehiä,+oli+hän+syönyt+yhdessä+pakanain+kanssa;+mutta+heidän+tultuaan+hän+vetäytyi+pois+ja+pysytteli+erillään+peläten+ympärileikattuja,+ja+hänen+kanssaan+lankesivat+ulkokultaisuuteen+muutkin+juutalaiset,+niin+että+heidän+ulkokultaisuutensa+tempasi+mukaansa+Barnabaankin.+Mutta+kun+minä+näin,+etteivät+he+vaeltaneet+suoraan+evankeliumin+totuuden+mukaan,+sanoin+minä+Keefaalle+kaikkien+kuullen:+"Jos+sinä,+joka+olet+juutalainen,+noudatat+pakanain+tapoja+etkä+juutalaisten,+miksi+sinä+pakotat+pakanoita+noudattamaan+juutalaisten+tapoja?"+Me+olemme+luonnostamme+juutalaisia,+emmekä+pakanasyntisiä;"+(Gal.+2:11-15)Mikä+oli+Pietarin+synti?+Se,+että+hän+oli+tekopyhä+ja+ulkokultainen,+juutalaisten+tultua+ei+enää+aterioinut+pakanoiden+seurassa.+Toorassa+missään+kohtaa+ei+kielletä+syömästä+pakanoiden+seurassa,+kyse+oli+fariseusten+omasta+päästään+keksimästään+perinnäissäännöstä.+Tämä+oli+siis+Pietarin+synti.+Paavali+sitten+sanoo,+että+miten+sinä,+joka+olet+juutalainen,+noudatat+pakanoiden+tapoja,+eli+siis+teet+syntiä,+miksi+sinä+pakotat+pakanoita+noudattamaan+juutalaisten+tapoja,+eli+siis+elämään+vanhurskaasti?+Jae+15+tässä+on+avain,+pakanoiden+tavat+ovat+syntiä,+juutalaisten+tavat+vanhurskautta.+Paavali+ei+sano,+että+pakanoiden+ei+tule+seurata+juutalaisten+tapoja.+Hän+sanoo,+että+miten+sinä+tekopyhä+ulkokultainen+fariseus+teet+syntiä,+mutta+vaadit+pakanoita+elämään+vanhurskaasti+lain+mukaan.+Tässä+kontekstissa+pakanoiden+tavat+siis+ovat+syntiä+mutta+juutalaisten+tavat+vanhurskautta.
  3. Pahoittelen+syvästi.+Kun+olen+usein+pitkiä+aikoja+poissa+täältä,+palatessani+on+lukuisia+vastaamattomia+viestejä.+Niihin+kun+nopeasti+vastaa,+ei+aina+huomaa+kenelle+vastaa.+Sinä+Laskuntulos+olet+bannissa,+ainoa+tehtäväsi+täällä+on+panetella,+solvata+ja+pilkata+toisia.+Mutta+nyt+kun+kerran+vaivauduin+tämän+kirjoittamaan,+rikon+omaa+sääntöäni+ja+vastaan+sinulle.Tässä+ei+sanota,+että+Paavali+kertaakaan+ei+14+vuoden+aikana+käynyt+Jerusalemissa.+Siinä+sanotaan,+että+14+vuoden+kuluttua+hän+jälleen+meni+Jerusalemiin+tapaamaan+pyhiä.+Hän+on+siinä+välissä+voinut+käydä+juhlilla,+ja+varmasti+onkin.+Miksi+Raamattu+sanoo,+että+Paavali+kävi+juhlilla?"Mutta+jätti+heidät+hyvästi,+sanoen:+minun+tulee+kaiketi+mennä+Jerusalemiin+tälle+juhlalle,+joka+nyt+lähestyy.+Mutta+sitte+minä+palajan,+jos+Jumala+suo,+teidän+tykönne.+Ja+niin+hän+läksi+matkaan+Ephesosta,"+(Apt.+18:21)"Sillä+Paavali+oli+päättänyt+purjehtia+Efeson+ohitse,+ettei+häneltä+kuluisi+aikaa+Aasiassa;+sillä+hän+kiiruhti+joutuakseen,+jos+suinkin+mahdollista,+helluntaiksi+Jerusalemiin."+(Apt.+20:16)Paavali+itse+todistaa,+että+ei+ole+mitään+rikkonut+Mooseksen+lakia+vastaan.+Tämä+on+Jumalan+sana.+Joten+varmasti+tämä+tarkoittaa,+että+Paavali+kävi+juhlilla,+niin+kuin+Toora+meiltä+vaatii.+Vai+valehteleeko+Paavali?”Ota+ne+luoksesi+ja+puhdista+itsesi+heidän+kanssansa+ja+maksa+kulut+heidän+puolestaan,+että+he+saisivat+leikkauttaa+tukkansa;+siitä+kaikki+huomaavat,+ettei+ole+mitään+perää+siinä,+mitä+heille+on+kerrottu+sinusta,+vaan+että+sinäkin+vaellat+lain+mukaan+ja+noudatat+sitä.”+(Apt.+21:24)”Mutta+sen+minä+sinulle+tunnustan,+että+minä+sitä+tietä+vaeltaen,+jota+he+lahkoksi+sanovat,+niin+palvelen+isieni+Jumalaa,+että+minä+uskon+kaiken,+mitä+on+kirjoitettuna+laissa+ja+profeetoissa,+”+(Apt.+24:14)”Minä+en+ole+mitään+rikkonut+juutalaisten+lakia+enkä+pyhäkköä+enkä+keisaria+vastaan”+(Apt.+25:8)”Miehet,+veljet!+Vaikka+en+ole+mitään+tehnyt+kansaamme+tai+isiemme+tapoja+vastaan,+annettiin+minut+kuitenkin+Jerusalemista+vankina+roomalaisten+käsiin”+(Apt.+28:17)