Onko Pohjois-Norjassa hyvin leirintäalueita
ajatellen suurinpiirtein reittiä Suomen
käsivarresta Norjan rannikkoa pitkin Nordkapin
kautta Inariin? Ja maksaako näillä yöpyminen?
Entäs hostelit? Kalliita? Kannattaisiko hommata
esim. pakettiauto yöpymistä varten? Onko matkan
varrella mitään must see -nähtävyyksiä? :)
Norjasta myös..
4
353
Vastaukset
- katja
pohjois norjasta löytyy pieniä viihtyisiä
leirintä alueita ja joskus ne sijaitsevat
yksityis ihmisten mailla,mieluiten kannattaa
valita yleinen oli vähän huonoja kokemuksia tosta
toisesta.kuten varmasti tiedät norja on todella
kallis esim.tie-lautta-silta maksut.
en nyt muista missä päin norjaa olisi
nähtävyyksiä koska kaikki oli siellä upeaa vounot
ym ym.
meidän matkamme kesti 2vko mukana isä,äiti 2lasta
ja rahaa meni 23tonnia kelaa!!! eikä edes
pröystäilty tai tuhlattu ja matkaa teimme
asuntovaunulla.kuten sanoin siellä on kaikki ihan
överi kallista,mutta kannatan matkustamista
norjaan siihen ei voi olla ihastumatta .hauskaa
lomaa - Norjalainen
Mainitsemallasi reitillä ei ole tietääkseni muuta
tiemaksua kuin siltamaksu Nordkappiin. Se
huitelee muutamassa satasessa autolliselta
porukkaa. Lauttojakaan ei ole.
Yöpymisissä on suuria eroja ja kannattaa vähän
kysellä paikkoja. Itse olen käyttänyt joskus
pakettiautoa matkustelussa. Niissä on vaan huono
ilmastointi. Yöpymiset kannattaa suunnitella
siten että on jo rajoilla yötä ja on Norjassa
vain muutaman yön.
Must see nähtävyyksiä ei ole muuta kuin Nordkap,
mutta komeet maisemat on pohjoisessakin.
Pikkunähtävyyksiä ja museoita on joka
paikkakunnalla. - Lomaa odotellen
Kiitoksia näistä vastauksista! Täytynee ruveta
säästämään rahaa kesää varten.. :oD- Anonyymi
:oD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437