paljoko painaa suurin piirtein pyöränpainot ajoleikkuriin... kellään käytössä ja muutenki kokemuksia talvikäytöstö. KIITOS!
ajettavan ruohonleikkurin pyöräpainot
5
1658
Vastaukset
- Turha hankinta
noo, ruohonleikkuuta vähännä talvella, selvästi vähemmän, lumilevyä ilmeisesti ajattelit sillä työnnellä, siitä vaan, laita painot, ja KETJUT, muuten se ei mene minnekkään, ja sittenkin vielä, kolalle sillä ei pärjää, lelu mikä lelu.
- Pikkutraktori paremp
.
Vanha harmaa ferkkukin parempi :)
.
- kari789
Samanlaisella leikkurilla olen aurannut lumia 15 vuotta. Puskulevyn leveys on 107 cm. Ketjut on mutta ei painoja. Moottorin voima saa pyörät sutimaan aina suurimmalla eli 5-vaihteella. Ongelmana on riittämätön pyörien pito. Painot varmaankin auttavat, mutta tuskin niiden pikkuvanteiden sisään kovin paljon saa painoa. Pikkuhiljaa piha kyllä pienenee, kun puskulevy ei nosta lunta ylös. Mulla tämä ei haittaa, kun on iso piha, joka saakin pienetä. Pakkivaihde on kovin hidas, mikä on huono juttu, jos joutuu peruuttelemaan. Jos pääsee auraamaan jotain pitempää suoraa, vaikka 100m, niin silloin se on parhaimmillaan. Olisiko vauhti 10 km tunnissa. Jää kyllä kolamies toiseksi.
- murray 11hp
piti 107cm leveä lumilevy ostaa ku halvalla sai..eihän tuo ny traktoria korvaa :)..sama homma ku karilla että iso piha ja lumet saa pökätä mihkä tykkää..
- pj
Minulla on bobcat 743 ja senkin pyörät tuppaa sutimaan vaikka painaa kolmatta tonnia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327107- 434353
- 243755
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843457- 122507
- 302455
- 442122
- 262044
- 1641993
- 1051412