Live keskustelua varten

Qadesha

Suomi24:n chat-puolen uudistuttua on tullut osasto nimeltä Uskonto, jossa kehoitetaan että "Juttele uskonnoista ja maailmankatsomuksesta."

Mielestäni tuo olisi oiva osoite kaikille spirituaaliseesti suuntautuneille yksilöille, mikäli vähänkin tympii Kirkko Cafelle ominainen k-uskovaisten ylivalta, tai Hautausmaa ei oikein syystä tai toisesta kolahda.

11

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sala

keslustelu

• pula

Sellaista chattia ei enää ole. Jäljellä on pelkästään Kahvila ja Lestamesta.

Muutenkin on nykyään netissä kovin ankea tarjonta henkisen tien kulkijalle. Vai tiedättekö jotain järkevää saittia (ei mitään pikku taaperoiden saittia, vaan ihan aikuiseen makuun)?

• Anonyymi

ime sinä munaa

• Anonyymi kirjoitti:

ime sinä munaa

Kuorittua vai hä?

• Tornwall

Henkisen tien kulkijahan voi kirjoittaa mietittyjä lausahduksia täällä magiapalstalla. Chattailu on usein pinnallista. Toisaalta eipä ketään kunnon ajattelu enää kiinnosta. Kuuroille korville kaikuvat maagikkojen puheet. Ne peittyvät typerysten hölinään. Täällä on lähinnä höpinöitä ja järkipuhetta. Se on vähän niinkuin söisi nuudeleita ja soikasuikaleita. Ei ole minun lempiruokaani. Ei ravitsevaa, ei maukasta.

• JohannesMantsinen

Ebin es

• Anonyymi

homo

• Anonyymi

Miksi nsiset on niin kokoajan alsd

• Anonyymi

Dead Kennedys?

• Dead Kennenedys, muistaako kukaan?

• Voisko joku tulkata 60 luvulla syntyneelle hevarille:Miksi nsiset on niin kokoajan alsd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe