Suomi24:n chat-puolen uudistuttua on tullut osasto nimeltä Uskonto, jossa kehoitetaan että "Juttele uskonnoista ja maailmankatsomuksesta."
Mielestäni tuo olisi oiva osoite kaikille spirituaaliseesti suuntautuneille yksilöille, mikäli vähänkin tympii Kirkko Cafelle ominainen k-uskovaisten ylivalta, tai Hautausmaa ei oikein syystä tai toisesta kolahda.
Live keskustelua varten
11
1822
Vastaukset
- sala
keslustelu
- pula
Sellaista chattia ei enää ole. Jäljellä on pelkästään Kahvila ja Lestamesta.
Muutenkin on nykyään netissä kovin ankea tarjonta henkisen tien kulkijalle. Vai tiedättekö jotain järkevää saittia (ei mitään pikku taaperoiden saittia, vaan ihan aikuiseen makuun)?- Anonyymi
ime sinä munaa
- Tornwall
Henkisen tien kulkijahan voi kirjoittaa mietittyjä lausahduksia täällä magiapalstalla. Chattailu on usein pinnallista. Toisaalta eipä ketään kunnon ajattelu enää kiinnosta. Kuuroille korville kaikuvat maagikkojen puheet. Ne peittyvät typerysten hölinään. Täällä on lähinnä höpinöitä ja järkipuhetta. Se on vähän niinkuin söisi nuudeleita ja soikasuikaleita. Ei ole minun lempiruokaani. Ei ravitsevaa, ei maukasta.
- JohannesMantsinen
Ebin es
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Miksi nsiset on niin kokoajan alsd
- Anonyymi
Dead Kennedys?
Dead Kennenedys, muistaako kukaan?
Voisko joku tulkata 60 luvulla syntyneelle hevarille:Miksi nsiset on niin kokoajan alsd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763