vittu ite pittii hirveet nussibileet ku porukat ei ollu kotona kuttuin vaa kaikki tytöt ja rupesin panee siel vaa vanhempien sängyssä kimppakivaa vittu muna kasvo varmaa tuuman ku oli nii kova meno vittu kaikki vaa pani iha hirveesti toisii ja meikä vaa niitä ja vittu kohata siel oli seinät ja kaikki täynnä spermaaa ja sitt sinne tuli siis joka paikassa vaa nussittii ja joka paikka oli täynnä spermaa ja siinä välissä kiksautin sikääki ui saatana siltä siltä tuli hyvät panot sitt seuraavana paivänä ku porukat tuli ne katto ett mitä talolle on ataphtunu ku joka paikassa kuivaa spermaa ja rintsikoita ja vähäpukeisa tyttöjä makas aina jossain sammuneena ihanasti suuttu porukat
parhaat maholliset bileet
10
298
Vastaukset
- 8+5=?
Olipas sekavat fantasiat trollilla.
- poika13v
en oo trolli!! iha oikeesti
- dindindin
eihä oikeest mun rage level on nyt joku yli 9000 ku mä en päässy messii!!!!!! piä uusiks tämmöset partyt?;)
- poika13v
ei voi sry
- viit
miepä nussin sun vanhempias silla aikaa ku pidit bileet
- poika13v
ai niitä kumpiki painaa 150 kg
- sakemani1
Tiedän tämän aloittajan nimeltä...
- poika13v
no sano nimikirjaimet
- vittu sun kanssas!96
oot kuule oikeasti se pieni kylän es jonne!..joka fantasioi runkatessaan ja päätti sen tänne kirjoittaa..sen huomaa tästä
-joka toisen sanan välissä lukee "vittu"
-kirjoitus virheitä joka kohdassa
-ja loput voit päätellä itse:D
no onhan se hyvä että osaat unelmoida!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459