itsetyydytyksen ikäraja?

scarletti98

oon 12v (kohta13) ja haluisin tietää onko itsetyydytykselle ikärajaa?kaverini näki minun kerran tekemässä sitä ja jäkättää että ei tommone pentu saa tehä tommosta on ite melkei 14 ooks mä liija nuori?

32

5539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ihan

      tosissaan kysyt, etkä provoile, niin totta kai itseään saa ja pitääkin tyydyttää, silloin kun siltä tuntuu. Paljon parempi tutustua ensin itseensä kuin alkaa harrastaa seksiä vaikkapa jonkun toisen kanssa nuorena. Mukavia hetkiä!

    • Joopa joo...

      ^ tuota ei kannata kuunnella selitti jotain "pyhimys" potaskaa ei siinä runkkaamisessa mitään pahaa ole tuossa iässä kunhan ei mikään 7-vuotias veivaa pippeliään se vasta outoa olisi!

      • Anonyymi

        Et näytä tietävän lasten kehityksestä mitään


    • Ei itsetyydytyksellä ole ikärajaa. =) Ja kyllä 7-vuotiaskin voi tutustua kehoonsa kosketellen itseään, hän ei vaan välttämättä ymmärrä siitä muuta kuin, että hyvältä tuntuu eikä sen luonne ole itsensätyydyttämistä, vaan tutkimista. :) Se on silti ihan normaalia ja kuuluu osana lapsen kehitystä. Kaikki lapset/nuoret eivät niin tosin tee ja sekin on ihan normaalia. Jokainen on yksilö erilaisuudessaan.

      Kaikki vanhoilliset uskonnolliset puheet ja väitteet voi heti alkuunsa jättää omaan arvoonsa. On tosiaan parempi turvallisesti tutustua omaan seksuaalisuutensa itseään tyydyttämällä kuin esim. lähteä seksiä harrastamaan liian nuorena - kuten jo sanottiinkin. Eikä seksuaalisuus enää tänäpäivänä ole tabu eikä sitä pidä kieltää itseltään eikä muilta. Seksi on taas eri asia. Se kuuluu mielestäni vasta aikuisten ihmisten maailmaan.

      Olen myös sitä mieltä, että kun tuntee itse kehonsa hyvin, tietää, mikä tuntuu hyvältä, ja miten saa tyydyksen, niin myös aikuisena siitä on hyötyä seksielämässä.

      Eli: omaan seksuaaliseen minäänsä tutustuminen on täysin normaalia. Onnea siihen. :D

    • 4se5drtyfvgubh

      ei oo ikä rajaa XD se nyt on vaa sellanen asia että joitakin hirvittää itsetyydytys vielä18vuotiaina :D ite oon 13 enkä tarvitse itsetyydytystä :D

    • omakehoonse

      Oma kehohan se on, miks mitää ikärajaa ois :D yht hyvin vois sit olla et selkää saa raapia vasta teininä xD

      • Anonyymi

        XDD


    • sekseertti

      oon 8v ja vedan kateen melkein joka paiva.

      • Anonyymi

        Lol


    • MirandaUusi

      Blaablaablaa taas te ootte tääl ja selitätte yksityiskohdista. Mitä ei pitäis tällases paikas selitellä.

    • Anonyymi

      Siin ei oo ikärajaa :D

    • Anonyymi

      Mä oon 12v itsetyydytän paljo se on aivan ihanaa mä rakastan sitä ei ole ikärajoja

    • Anonyymi

      Paskat

      • Anonyymi

        Nii vittu haist sinappi vittu paska helveti idiootti


    • Anonyymi

      Imen luokkalaiseni penistä vaikka olen vasta 11 onko se normaalia

      • Anonyymi

        Öööö


      • Anonyymi

        Aika nuorena oot alottanut. Ootko tyttö vai poika?


      • Anonyymi

        Tuu imeen mun pallia🍆💧💧💧💧


      • Anonyymi

        MITÄ VITTU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nuorena oot alottanut. Ootko tyttö vai poika?

        I AM JOE MAMA:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I AM JOE MAMA:)

        JA OLEN HEVONEN:/


    • Anonyymi

      Moi🍆💦💦💦💦

      • Anonyymi

        Mitä helvettiä...


      • Anonyymi

        Palli poika


    • Anonyymi

      Neekea

    • Anonyymi

      Panin ekan kerran ku olin 14 v

    • Anonyymi

      uhm mitäs vittua..

    • Anonyymi

      Itsetyydytyksellä ei ole ikärajaa vauvat ja pienet lapsetkin tavallaan itsetyydyttävät mutta sitä kutsutaan unnutukseksi koska lapsi ei tee sitä tietoisesti.

    • Anonyymi

      Sooloseksissä ei ole ikärajaa mä oon jo 17v ja mä itsetyydyti ekan kerrän jo 12v ja itse tyydytystä voi tehä jo 9v

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe