Olen muuttamassa opiskelija asuntoon Hätilään nii haluaisin tietää millanen paikka se on asua? Onko mitää lähellä, kauppoja, lenkkimahdollisuuksia? Onko rauhallista aluetta?
Hätilä
17
2933
Vastaukset
- jjjjjfgfr
On rauhallista,hätilästä löytyy kotipizza,ählämpizza,r-kioski,apteekki,pieni baari,kukkakauppa,op pankki.. kuntosalikin,lähistöllä myös k-supermarket.. kilometrin päässä toinen s-market alko. Linja-autot kulkee hyvin keskustaan.
- rtrfgrfdght
ahaa,eli muutat vissiin kaivohakaan,kun opiskelija,-asuntoon.? vieressä on siis s-market alko,n. kilometrin päässä hätilän "keskustassa" ovat noi muut yllämainitut.
- tulevaopiskelija
Joo kaivohakaan juurikin. Mukava kuulla, että on lähellä palveluja, en nimittäin autoa omista. Ja sekin, että on rauhallista!
- edellämainittu
JA tosiaan linja-auto asia on tärkeä, nimittäin koulu sijaitsee toisella puolella Hämeenlinnaa.
- jjjjhtgdbh
Mikä koulu kyseessä? KKTavastia? Hämeenlinja/Vekan liikenne kulkee hyvin.
- vcVV
Joo, ja sua on kusetettu. Kaivohaka on harakkamäessä, ei hätilässä
- tulevopiskelija
Jaa.. Mielenkiintoista :D HAMK on kyseessä. Lahdensivun.
- jjhjhkkgfg
Kaivohaka on idänpään aluetta,lähellä Hätilä. Harakkamäki on osoite,ei kaupunginosa!
- juoppohulda
holistien ja narkomaanien tyysija!
- HARIKSEEN!!!
Kaivohaka ei ole rauhallista nähnytkään. Ja kuten joku jo totesikin, Harakkamäki ei ole kaupunginosa, se on katu. Tai umpikuja.
- SCAFvc
Ja kuten edellinen totesi, rauhallista se ei ole nähnytkään.
- EntinenAsukas
Asuin itse Kaivohaassa jonkin aikaa. Ikkunasta kuului tosiaan aika paljon meteliä. Mutta ensimmäinen talo on rauhallisempi kuin toinen talo, siellä sitä meteliä ja menoo kuulu olevan.
- yhdys_sanat
se on hyvä, että lähdet opiskelemaan, kun et näemmä ole äidinkieltä oppinut vielä tarpeeksi...
- tulevaopiskelija
Toivottavasti saa kuitenkin jotenkin nukuttua.. Työssäkäyvänä opiskelijana..
- vapaita asuntoja
On täällä tarjontaa muualtakin kuin Idänpäästä. Luolaja - kankaantausta - myllymäki on tyhjiä kämppiä täynnä.
- tulevaopiskelija
No mä hätäsesti menin jo ottamaan kämpän vastaan.. Mutta kai sen saa vaihettua jos siltä tuntuu? Mulla on nimittäin Hätilässä työpaikka nii se tuntu hyvältä vaihtoehdolta silloin..
- Kärsinytmsmsm
Hämeenlinnaan ei kannata muuttaa ollenkaan, et huomaa sitä heti, mutta sitten kun sen tajuat, ei nämä ihmiset oikeasti jätä sinua rauhaan tai ole hitaita. He ovat maailman sukurutsaisinta autistikansaa, jos et itse ota selvää miltä pysäkiltä mikin bussi lähtee he eivät sitä sinulle kerro. Koska ykkönen lähtee aina kymmentä vaille, senkin hölmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060