Hätilä

tulevaopiskelija

Olen muuttamassa opiskelija asuntoon Hätilään nii haluaisin tietää millanen paikka se on asua? Onko mitää lähellä, kauppoja, lenkkimahdollisuuksia? Onko rauhallista aluetta?

17

2933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjfgfr

On rauhallista,hätilästä löytyy kotipizza,ählämpizza,r-kioski,apteekki,pieni baari,kukkakauppa,op pankki.. kuntosalikin,lähistöllä myös k-supermarket.. kilometrin päässä toinen s-market alko. Linja-autot kulkee hyvin keskustaan.

• rtrfgrfdght

ahaa,eli muutat vissiin kaivohakaan,kun opiskelija,-asuntoon.? vieressä on siis s-market alko,n. kilometrin päässä hätilän "keskustassa" ovat noi muut yllämainitut.

• tulevaopiskelija

Joo kaivohakaan juurikin. Mukava kuulla, että on lähellä palveluja, en nimittäin autoa omista. Ja sekin, että on rauhallista!

• edellämainittu

JA tosiaan linja-auto asia on tärkeä, nimittäin koulu sijaitsee toisella puolella Hämeenlinnaa.

• jjjjhtgdbh

Mikä koulu kyseessä? KKTavastia? Hämeenlinja/Vekan liikenne kulkee hyvin.

• vcVV

Joo, ja sua on kusetettu. Kaivohaka on harakkamäessä, ei hätilässä

• tulevopiskelija

Jaa.. Mielenkiintoista :D HAMK on kyseessä. Lahdensivun.

• jjhjhkkgfg

Kaivohaka on idänpään aluetta,lähellä Hätilä. Harakkamäki on osoite,ei kaupunginosa!

• juoppohulda

holistien ja narkomaanien tyysija!

• HARIKSEEN!!!

Kaivohaka ei ole rauhallista nähnytkään. Ja kuten joku jo totesikin, Harakkamäki ei ole kaupunginosa, se on katu. Tai umpikuja.

• SCAFvc

Ja kuten edellinen totesi, rauhallista se ei ole nähnytkään.

• EntinenAsukas

Asuin itse Kaivohaassa jonkin aikaa. Ikkunasta kuului tosiaan aika paljon meteliä. Mutta ensimmäinen talo on rauhallisempi kuin toinen talo, siellä sitä meteliä ja menoo kuulu olevan.

• yhdys_sanat

se on hyvä, että lähdet opiskelemaan, kun et näemmä ole äidinkieltä oppinut vielä tarpeeksi...

• tulevaopiskelija

Toivottavasti saa kuitenkin jotenkin nukuttua.. Työssäkäyvänä opiskelijana..

• vapaita asuntoja

On täällä tarjontaa muualtakin kuin Idänpäästä. Luolaja - kankaantausta - myllymäki on tyhjiä kämppiä täynnä.

• tulevaopiskelija

No mä hätäsesti menin jo ottamaan kämpän vastaan.. Mutta kai sen saa vaihettua jos siltä tuntuu? Mulla on nimittäin Hätilässä työpaikka nii se tuntu hyvältä vaihtoehdolta silloin..

• Kärsinytmsmsm

Hämeenlinnaan ei kannata muuttaa ollenkaan, et huomaa sitä heti, mutta sitten kun sen tajuat, ei nämä ihmiset oikeasti jätä sinua rauhaan tai ole hitaita. He ovat maailman sukurutsaisinta autistikansaa, jos et itse ota selvää miltä pysäkiltä mikin bussi lähtee he eivät sitä sinulle kerro. Koska ykkönen lähtee aina kymmentä vaille, senkin hölmö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe