Hätilä

tulevaopiskelija

Olen muuttamassa opiskelija asuntoon Hätilään nii haluaisin tietää millanen paikka se on asua? Onko mitää lähellä, kauppoja, lenkkimahdollisuuksia? Onko rauhallista aluetta?

17

2731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjfgfr

On rauhallista,hätilästä löytyy kotipizza,ählämpizza,r-kioski,apteekki,pieni baari,kukkakauppa,op pankki.. kuntosalikin,lähistöllä myös k-supermarket.. kilometrin päässä toinen s-market alko. Linja-autot kulkee hyvin keskustaan.

• rtrfgrfdght

ahaa,eli muutat vissiin kaivohakaan,kun opiskelija,-asuntoon.? vieressä on siis s-market alko,n. kilometrin päässä hätilän "keskustassa" ovat noi muut yllämainitut.

• tulevaopiskelija

Joo kaivohakaan juurikin. Mukava kuulla, että on lähellä palveluja, en nimittäin autoa omista. Ja sekin, että on rauhallista!

• edellämainittu

JA tosiaan linja-auto asia on tärkeä, nimittäin koulu sijaitsee toisella puolella Hämeenlinnaa.

• jjjjhtgdbh

Mikä koulu kyseessä? KKTavastia? Hämeenlinja/Vekan liikenne kulkee hyvin.

• vcVV

Joo, ja sua on kusetettu. Kaivohaka on harakkamäessä, ei hätilässä

• tulevopiskelija

Jaa.. Mielenkiintoista :D HAMK on kyseessä. Lahdensivun.

• jjhjhkkgfg

Kaivohaka on idänpään aluetta,lähellä Hätilä. Harakkamäki on osoite,ei kaupunginosa!

• juoppohulda

holistien ja narkomaanien tyysija!

• HARIKSEEN!!!

Kaivohaka ei ole rauhallista nähnytkään. Ja kuten joku jo totesikin, Harakkamäki ei ole kaupunginosa, se on katu. Tai umpikuja.

• SCAFvc

Ja kuten edellinen totesi, rauhallista se ei ole nähnytkään.

• EntinenAsukas

Asuin itse Kaivohaassa jonkin aikaa. Ikkunasta kuului tosiaan aika paljon meteliä. Mutta ensimmäinen talo on rauhallisempi kuin toinen talo, siellä sitä meteliä ja menoo kuulu olevan.

• yhdys_sanat

se on hyvä, että lähdet opiskelemaan, kun et näemmä ole äidinkieltä oppinut vielä tarpeeksi...

• tulevaopiskelija

Toivottavasti saa kuitenkin jotenkin nukuttua.. Työssäkäyvänä opiskelijana..

• vapaita asuntoja

On täällä tarjontaa muualtakin kuin Idänpäästä. Luolaja - kankaantausta - myllymäki on tyhjiä kämppiä täynnä.

• tulevaopiskelija

No mä hätäsesti menin jo ottamaan kämpän vastaan.. Mutta kai sen saa vaihettua jos siltä tuntuu? Mulla on nimittäin Hätilässä työpaikka nii se tuntu hyvältä vaihtoehdolta silloin..

• Kärsinytmsmsm

Hämeenlinnaan ei kannata muuttaa ollenkaan, et huomaa sitä heti, mutta sitten kun sen tajuat, ei nämä ihmiset oikeasti jätä sinua rauhaan tai ole hitaita. He ovat maailman sukurutsaisinta autistikansaa, jos et itse ota selvää miltä pysäkiltä mikin bussi lähtee he eivät sitä sinulle kerro. Koska ykkönen lähtee aina kymmentä vaille, senkin hölmö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      197
      5102
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      42
      2578
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1739
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1364
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1229
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      118
      896
    Aihe