Tietääkö kukaan kyseistä firmaa,hakee myyntineuvottelijaa sastamalaan.Ei löytynyt tietoja ytj:n rekisteristä.
x-auto m.keihänen
4
371
Vastaukset
- Mika Keihänen
Tuulihatut on varmaan hyviä ... Paikallinen Mika Petteri Keihänen
Löytyy kyllä ihan kotoa...
Etelä euroopan suurin Autoliike (Liikevaihdoltaan tiettävästi)
Omat pankit Toimistot 13 Maassa Omistajia Mika Petteri Keihänen SUOMEN kansalainen.Ei ehkä halua kaikille kertoa (Varsinkaa Kellekkään hentry Traktorille)
Tervetuloa ostoksille Numeroni ON 0458880210 SUOMESSA
Venäjän ja kaukoidän ihmeet voi ilmoittaa minulle mutta lähinnä harrastan ainoastaan kuluttamista Kihlattuni KANSSA
Mukavin terveisin Mika Keihänen- google
missä sun toimitilat on täällä suomessa,jos sattuis oleen täällä pirkanmaan alueella niin voisin tulla poikkeen.
- Varma tieto
Älä osta tolta ukolta mitään. On täysi huijari, ja on velkaa joka paikkaan
- vene
Joo ostin ukkelilta auton sopivasti ja on toiminut moitteetta lähetti vielä uuden varapyörän ja sikke laatikon ihan asiallinen äijä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059