Siis oon 12v. kohta 13, ja isoveljeni vuotta vanhempi. Veli pitää mua ihan pikkusena. Vaikka siis jos telkkarissa jotku menee sänkyy niin se on sillee "silmät kiinni hei ! liian raakaa sulle !" Tiiän enemmän noista jutuista kun se luulee. Varsinkin jos sillä on kavereita kylässä ja ne puhuu jotai tai kattoo telkkarii ja siellä on menos joku tollanen niin se alkaa heti sillee "oot liian pieni tälläselle !" muutenkin monissa asioissa se pitää mua pienenä vaikka ikäeroo ei oo kun reilu vuos. ÄRSYTTÄVÄÄ ! Miten teillä ?
Pitävät pikkusena (?)
5
439
Vastaukset
- Melko viisas
Pane sitä.
- neuvoja.
Sun veli haluu kai suojella sua liian aikuismaisilta virikkeiltä. Se voi tuntua ärsyttävältä, mutta on toisaalta ihan ok.
- j.rocket
Ehkä veljeäs nolottaa ne kohdat, niin se vaan keksii jotain millä keventää tunnelmaa?
- pikkusisko_
"Melko viisas" ei kuullosta nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mut no.. tiedoks etten aijo panna sitä ;) :DD Kiitti vastauksista ! ehkä yritän sietää ja tilannehan voi muuttua yläasteen aikana, kun veljeni tajuaa että koulussakin opetetaan niihin juttuihin liittyvää tietoa ja että olen niistä perillä.
- dfghgh
syy tohon on että kun se on sua vuoden vanhempi nii se luulee voivansa pomottaa ja määräillä sua. Se vähä leijuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046