Pitävät pikkusena (?)

pikkusisko_

Siis oon 12v. kohta 13, ja isoveljeni vuotta vanhempi. Veli pitää mua ihan pikkusena. Vaikka siis jos telkkarissa jotku menee sänkyy niin se on sillee "silmät kiinni hei ! liian raakaa sulle !" Tiiän enemmän noista jutuista kun se luulee. Varsinkin jos sillä on kavereita kylässä ja ne puhuu jotai tai kattoo telkkarii ja siellä on menos joku tollanen niin se alkaa heti sillee "oot liian pieni tälläselle !" muutenkin monissa asioissa se pitää mua pienenä vaikka ikäeroo ei oo kun reilu vuos. ÄRSYTTÄVÄÄ ! Miten teillä ?

5

448

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko viisas

Pane sitä.

• neuvoja.

Sun veli haluu kai suojella sua liian aikuismaisilta virikkeiltä. Se voi tuntua ärsyttävältä, mutta on toisaalta ihan ok.

• j.rocket

Ehkä veljeäs nolottaa ne kohdat, niin se vaan keksii jotain millä keventää tunnelmaa?

• pikkusisko_

"Melko viisas" ei kuullosta nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mut no.. tiedoks etten aijo panna sitä ;) :DD Kiitti vastauksista ! ehkä yritän sietää ja tilannehan voi muuttua yläasteen aikana, kun veljeni tajuaa että koulussakin opetetaan niihin juttuihin liittyvää tietoa ja että olen niistä perillä.

• dfghgh

syy tohon on että kun se on sua vuoden vanhempi nii se luulee voivansa pomottaa ja määräillä sua. Se vähä leijuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe