Kun kysytään parasta kauppaa ilman muuta Prisma on paras,tulee boonuksia ja on kovasti tavaraa tarjolla ja aina ystävällistä palvelua. Pulkkisen Einolla oli hyvä kauppa kätössä.Pikkukauppoja saisi olla enemmän.
Prisma paras kauppa
12
292
Vastaukset
- Käteinenraha
Maksan aina käteisellä, niinpä ei tilastos kerro minun ostomakuani. Ne poonukset ei minua ainakaan houkuttele ja ostan mistä haluan ilman että näyn jossain rekisterissä. Siksihän nämä poonukset ovat että kansalaisia voidaan kytätä.
Minä en ole vainoharhainen, jos jotain kiinnostaa minun maito- leipä-pottu ostokset niin on pienet ympyrät. Minulla ei ole mitään salattavaa.
Prismassa käyn harvoin kun se on liian iso kauppa käveltäväksi kipeällä polvella, mutta S- marketin palveluja käytän melkein päivittäin.
- 56eywb77bw7
Minä haluaisin vinguttaa kaikki salaliittoteoreetikoiden bonukset itselleni. Tässä kuussa tuli bonusta 61 euroa.
- 18
Prisma on aivan liian iso, ja palvelu on mitä sattuu, kassoilla jonot vaikka kassoja tyhjänä. En käy nykyisin enää.
- Lidlin mies
En tykkää, eipä ole tullut asioitua siellä. Ruokakaupaksi liian iso.
- Ali Baba
Onko se Kåtön Matti se pahanhajuinen mes siina Prisma edessa?
Mina ei tykka Matti, ehkä häne vaimo on huva,
Voisikko matti laita yhteinen kortti meitan mamujen kans? Saa aina suuri bonus.
Mina olin Iraki loma. Terveiset sielta kikki suomi ihminen. - Ali Baba
Ola pääsy hojosta muta ei ola lääketys kohtalla.
- 9+5
Taytyy olla ***** jos uskoo kaikenmaailman boonuksiin. Vertaappa hintoja muihin kauppoihin niin huomaat etta ne boonukset on lisatty niihin prisman hintoihin.
- vihreä exkortti
Ei auta bonukset kun on lähtöhinnat korkeat. Muista ketjuista saa halvemmalla, korteilla ja ilman.
- iguigvigyig
Prismaan on ärsyttävä kävellä, en ymmärrä miksei ne "portit" mistä pääsee otse kauppaan voisi olla heti siinä kaupan alku päässä. Miksi pitää ensin kävellä kilometri sinne nevadaan asti
- Taso laskenut
Prisman myyjien ammattitaito on tasoa heikko. Ne ei tervehdi jos ne sattuu löytämään käytäviltä, kysyy niiltä mitä tahansa niin ei ne tiedä vastausta. Ne on vaan töissä siellä. Vielä 5-10 vuotta sitten siellä oli ammattilaisia töissä, nyt näkyyvät lähteneen muualle töihin. Joka osasto on täynnä pikkutyttöjä jotka ei tiedä työnteosta mitään. Ennen kun kysyin missä jokin tuote on niin sanottiin suoraan ulkomuistista hyllynvälinumero ja hyllyrivi ja lähtipä ne usein näyttämäänki nyt ne osottaa sormella jonnekki suuntaan et epäilee että tuollapäin!
- Kätön Matti
Kyllä ainakin me on saatu hyvää palvelua sielä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754