En tykkää luokitella itseäni, mutta luultavasti muiden silmin olen "Bi", koska takana on enemmän suhteita miesten -kuin naisten, kanssa.
Anyhow, alkaa päivä päivältä tuntua että miesten kanssa ei vaan juttu toimi muuta kuin kaveripohjalta, mikä on ok sinällään, mutta helvetti tästä elämästä tulee hankalaa jos tässä kokonaan naisiin alkaa ajatukset kääntyä :D
1. Näytän aivan heterolta, joten eihän mua kukaan osaa edes lähestyä.
2. En itse tunne ketään bi- tai lesbo-naisia ja yksinäni en ole ajatellut mihinkään baareihin joissa näitä ihmisiä tapaisin, mennä istuskelemaan. Liian orpoa.
3. Olisi ehkä yksinkertaisempaa jos asuisi vaikka Stadissa, niin saattaisi joskus jopa tutustua uusiin ihmisiin.
Okei, olipa masentava-teksti, mutta oli pakko avautua.
V*tuttaa.
41
501
Vastaukset
- Niki--
Näin teen. Nyt mun elämä selkis.
- 16+10
Samantyyppiset lähtökohdat oli joskus mullakin, mutta kyllä niitä naisia on silti löytynyt :)
Jos ei baariin kiinnosta mennä yksin, niin kokeile muita tapoja, rekisteröidy vaikka Qruiseriin ja ala sillä tutustua ihmisiin. Tai tsekkaa tuo keskustelu "lezport" ja valitse sieltä mieluisa urheilulaji jonka pariin sitten vain suuntaat tutkinesi ;) Salibandyn kautta minäkin ensimmäiset lesbokaverit olen löytänyt. :) - ä ä li jö
Mitä masentavaa tuossa oli, tyypillinen hetero/wannabelesbo joka tulee tilittään lesbopalstalle kuinka ei miesten kanssa suju, ja kuinka paljon se harmittaa.
Voi voi, etsiskele vielä, kyllä se ihku mies vielä löytyy.
Ei bi-seksuaalisuus sillä määrity, kuinka monta suhdetta on mihinkin sukupuoleen ollut, vaan että niitä ylipäänsä on. - ...
1. Jos kukaan ei osaa sua lähestyä, niin voit itse yrittää uskaltautua lähestyä heitä
Jos heität pallon vain muille, niin muista, että he ehkä ajattelevat juuri samoin, odottavat, että sinä lähestyt heitä...
2. Nyt et tunne muita, mutta tulevaisuudessa voit tuntea enemmän. Seilaile näillä nettipalstoilla, käy chatissä, laita ilmoituksia nettiin ja vaikka suhtaudut baareihin istuskeluun niin, että se on sun mielestä orpoa, niin ajattelepa niin, että voisit ihan oikeasti siellä tutustua ihmisiin. Itse olen tutustunut baareissa muihin, uusiin ihmisiin nimenomaan vain silloin kun olen siellä yksinäni ollut. Kukaan ei huomaa jos istuisit kavereiden piirittämänä....
3. Jos et nyt asu, niin voithan tehdä elämästäsi helpompaa ja junailla elämäsi niin, että joskus vielä voit muuttaa tänne Stadiin... Sitä ennen voisit vaikka oppia nauttimaan elämästäsi siellä missä nyt olet :) - 17+6
Kuulostaa niin tutulta...
Tätä heteronnäköisyyttä täällä nyt on viime aikoina puitu ristiin ja rastiin. Ainakin nyt on saanut huomata että on niitä heteron näköisiä muitakin. Pieni lohtu sentään!
Totuus on kuitenkin se, että vaikka kuinka olisit kiinnostavan näköinen ja mielenkiintoisen oloinen tyyppi, niin harva uskaltaa lähestyä milläänlailla. Ja pakko se on myöntää, että ei sitä itsekkään uskalla mitään liikettä tehdä jos johonkuhun heteromassaan uppoavaan iskee silmänsä. Hommaa tietysti helpottaisi jos itse olisi kiinnostunut sen tyyppisistä joista se lesbous paistaa monen korttelin päähän. Sillon ehkä voisikin tehdä jotain alotetta ja katsoa synkkaako, mutta kun ei!! Paska juttu, mutta mä uskallan epäillä, että noin 2% niistä heteromassaan sekoittuvista naisellisista naisista olisi niitä joista voisi jotain kehkeytyäkin. Sitten vielä on miljoona muuta juttua joiden pitää napsahtaa kohdilleen että homma voisi luistaa! Ei helppoa ei, mutta voittaa jotkut lotossakin... tai kenossa... tai helvetti hedelmäpelissä! :)
Ja tuohon Stadissa asumiseen vielä. Kieltämättä se on puitteiden puolesta helpompaa ajautua paikkoihin jossa niitä samalla puolella pelaavia ihmisiä voisi tavata. Toisaalta moni on todennut, että harvemmin missään baarissa tulee ihmisiin tutustuttua. Kaipa se on tänäpäivänä tää netti missä parhaiten voi tutustua ihmisiin. Eikä nyt kovin huono vaihtoehto sekään!
En tiedä oliko vittuilua vai mitä, kun joku ehdotti jonkun harrastuksen aloittamista sen takia että vois tavata lesboja. Kyllä se nyt mun mielestä on vähän perseestä alkaa pelaamaan salibandyä, futista, uppopalloa tai mitä lie pingistä vaan sen takia että vois tutkat värähdellä. Mene mieluummin lenkille, reväytä nivunen ja toivo että sua kokoonkursiva sairaanhoitaja on naisiin päin! :)
Älä nyt kuitenkaan heitä pyyhettä tiskiin ja hanskoja kehiin (vai miten se nyt meni)...
Bongaat täältä jonkun samoilla kulmilla asuvan kaverin jonka kanssa voi mennä ihmettelemään baareihin tai sitten raahaat jonkun heterokaverin sun kanssa tutkimusmatkalle!- 16+10
Hehh, minä se ehdotin sitä harrastuksen aloittamista. Ei ollut vittuilua mutta en mä sitä niin tosissanikaan sanonu, kunhan heitin :D ideana iha vaan se että menee paikkoihin joissa tutustuu uusiin ihmisiin :)
- oudox
Hyviä kommentteja sulla f4ck. Mäkin aina ihmettelen kun noi hetsku- ja bi-ihanaiset pitää tätä lesbo-palstaa omana valituskenttänään. Miksei ne valita sitä munanpuutetta omilla sivuillaan.
- normallylesbian
oudox kirjoitti:
Hyviä kommentteja sulla f4ck. Mäkin aina ihmettelen kun noi hetsku- ja bi-ihanaiset pitää tätä lesbo-palstaa omana valituskenttänään. Miksei ne valita sitä munanpuutetta omilla sivuillaan.
Onko teillä f4ck ja oudox ongelmia lukemisen ymmärtämisessä? Tässäkään aloituksessa ei manita munasta tai sen puutteesta sanallakaan. Onko teillä jotain pakkomielteitä bi -seksuaaleja kohtaan. Sellainen on aika huolestuttavaa. Jos siis yleensäkin on pakkomielle johonkin.
- 17+2
Heterothan ne just on niin naisten perään että... voi f4ck, sun maailmasi on varmaan tosi hämmentävä paikka.
- normallylesbian
Kun sun mielenrauhasi näyttää niin kovin häiriintyvän joistakin keskusteluista, miksi sitten luet sellaiset aloitukset loppuun asti saati että seuraat keskustelua?
Kirjoitat: "Mulla ei oo mitää pakkomiellettä mutta ******** ku hetskut luulee aidosti ett lesbous on vaan naimista."
Sitten lopussa kirjoitat mulle: "Tääki ap sano että tulee vähä hei ***** elämä jos kokonaan naisiin kääntyy heehee, voi kauheeta, sille tulee ***** elämä jos sen pitää jotenki lesboutua saadakseen pildee. Siinä on sulle normilesbo mietittävää, mene sä ja anna sille ni annat suvaitsevaisen kuvan ainaki tarpeeks ittestäs."
Nuo molemmat kumoavat toisensa. En kommentoi enää kirjoitteluusi. Niissä ei ole mitään päätä eikä häntää. - f4ck
normallylesbian kirjoitti:
Kun sun mielenrauhasi näyttää niin kovin häiriintyvän joistakin keskusteluista, miksi sitten luet sellaiset aloitukset loppuun asti saati että seuraat keskustelua?
Kirjoitat: "Mulla ei oo mitää pakkomiellettä mutta ******** ku hetskut luulee aidosti ett lesbous on vaan naimista."
Sitten lopussa kirjoitat mulle: "Tääki ap sano että tulee vähä hei ***** elämä jos kokonaan naisiin kääntyy heehee, voi kauheeta, sille tulee ***** elämä jos sen pitää jotenki lesboutua saadakseen pildee. Siinä on sulle normilesbo mietittävää, mene sä ja anna sille ni annat suvaitsevaisen kuvan ainaki tarpeeks ittestäs."
Nuo molemmat kumoavat toisensa. En kommentoi enää kirjoitteluusi. Niissä ei ole mitään päätä eikä häntää.miten noi nyt kumoo toisensa, ja kiitti ihan ilmoituksesta ettet kommentoi se oli tooodella mielenkiintoista. Mä kyllä kommentoin ihan ilman kysymättä sulta lupaa.
- f4ck
17+2 kirjoitti:
Heterothan ne just on niin naisten perään että... voi f4ck, sun maailmasi on varmaan tosi hämmentävä paikka.
ei yhtää hämmennä mua. Kauheen lämmittävää kuitenki ett otit aikasi ja ilmaisit huolesi mun maailmani tilasta.
- 17+6
16+10 kirjoitti:
Hehh, minä se ehdotin sitä harrastuksen aloittamista. Ei ollut vittuilua mutta en mä sitä niin tosissanikaan sanonu, kunhan heitin :D ideana iha vaan se että menee paikkoihin joissa tutustuu uusiin ihmisiin :)
16 10...
Luin uudestaan ton sun harrastus -kommentin ja tajusin kyllä että oli läppä. Näyttää mullakin olevan jotain häikkää tuossa luetun ymmärtämisessä, mutta se on vissiin yks ominaispiirre "meidän" keskuudessa! :)
Eli siis, ei muuta kun säbäkentille harjoittelemaan ilmaveiviä! :D
- stupidgirls
f4ck ASIAA! aivan sama asia ottaa päähän. Olen sitä mieltä, että bi-seksuaaleja ei kunnolla ole olemassakaan, he ovat vain huomion kipeitä. Jos ei saa miestä niin juostaan naisten sylii ja toisinpäin.
Enemmän ottaa päähän se, että on niin pitävinään tytöistä, mutta kuitenkin juostaan paneskelemassa miesten kanssa.
Ei se, että katsoo L-koodia tai poikatyttöjen kuvia netistä tee LESBOA. Kyllä mun yks hetero kaveri kattoo mun seurana L-koodia ja näyttää miesten kuvia netistä, mutta mua ei kiinnosta miehet yhtään eikä häntä naiset.
Aloittaja kyllä sen sen unelmien prinssin, MIEHEN, vielä löydät.
Saan varmaan kaikki "bi:t" kimppuuni nyt, mutta tästä asiasta mulla on niin monta elävää esimerkkiä. Juostaan miesten sylistä naisen syliin, mutta naisten kanssa halutaan vain seksiä ja vähän huomiota, mutta loppujen lopuksi perustetaan ihana heteroperhe. Sitten on näitä, jotka eivät ole naiseen koskeneetkaan, mutta vinkuvat, että haluavat naisen (lue: seksiä), ja kun sitä ei kuulu niin juostaan takaisin miehen kainaloon.- Dinjami
Itse olen bi enkä ole juossut yhdenkään miehen syliin, enkä juokse.
- ...
Dinjami kirjoitti:
Itse olen bi enkä ole juossut yhdenkään miehen syliin, enkä juokse.
Aika outoa, jos sua ei bissenä kiinnosta miesten syli...
- ...
Joo, mull aon kans ihan liikaa näitä esimerkkejä. Jos ei löydy bisselle sopivaa naista tai menee naisen kans poikki, niin heti ollaan sitten juoksemassa miesten perään, ne kun on paljon simppelimpiä ja helpommin saatavissa.
Lesbona en tietoisesti lähde seukkaamaan tai treffaamaan bisseä, on niin turhan monta (lue enenmmän kuin se yksi tai kaksi...)kokemusta siitä millä tavalla bisset käyttäytyvät treffeillä tai suhteessa...
Ja jos itteä ällöttää mihet ja niistä puhuminen, ei kovin kauaa jaksa katella sitä miesten perään kuolaamista tai siitä vaahtoamista. En todellakaan väitä myöskään, että jokainen bisse haluaisi samaan aikaan miestä, että naista, mutta valitettavan useasti olen huomannut, kuinka minulle ainakin käy niin, että bissenaiset tulee vonkaamaan, vaikka oma äijä kotona tai jopa baarissa. Tämä oli vain esimerkki=)
Ja ei se turhaan ole laitettu se kategorisointi, mikä palsta on hetskuille, nikä bisseille, mikä lesboille. Jos on niin tyhmä ja yksinkertainen, ettei tajua, että lesbopalstalla keskustellaan lesboasioihin liittyvistä jutuista, bissepalstalla bisseydestä ym., niin ollaan aika kaukana...
Niin, että tosiaan nämä bisekeskustelut kuuluvat sinne bisseosastoon.
Ja henkilökohtaisesti suoraan sanoen v'tuttaa ja ajoittain ahdistaa, kun ei saa lesbona olla rauhassa lesbojen paikoissa. Homobaareissa miehet tulevat ahdistelemaan (samat miehet joka kerta kerta toisensa perään vonkaamaan ja kyselemään tanssiin...), deitti-ilmoituksiin saa vastauksia äijiltä ja bissenaisilta (vaikka en halua vastauksia bissenaisilta) ja jopa täällä lesbo-osiossa saa aina lukea jostain heteroudesta ja bisseydestä sekä Qruiserissa sivulla virailleiden lista täyttyy äijien elinten kuvista sekä miesten härkeistä ja röyhkeistä ehdotuksista (vaikka lukisi kuinka, että on homoseksuaali), kokeilunhaluisilta bissenaisilta sekä muutenkin muista bisseistä, vaikka nimenomaan haluaisi tutustua toisiin lesboihin... - Dinjami
... kirjoitti:
Aika outoa, jos sua ei bissenä kiinnosta miesten syli...
Bissejäkin on erinlaisia, kaikki eivät ole niitä jotka juoksentevat naiseta- mieheen ja taas takaisin.
Itselläni on heikkoja kokemuksia lesboista, vosin samalla tyylillä ajatella että kaikki lepakot on pleijereitä, mutta he olen sen verran aikuinen että tajuan että jokainen ihminen on yksilö, yksi kurjasti käytäytyvä lesbo nainen ei edusta kaikkia suomen lesbo naisia, vain itseään. Tunnen monia mukavia tyyppejä. Älkää siis tuomitko kaikkia bissejä muutaman kurjan kokemuksen takia, meitä on moneen junaan. - älä kuolaa
... kirjoitti:
Joo, mull aon kans ihan liikaa näitä esimerkkejä. Jos ei löydy bisselle sopivaa naista tai menee naisen kans poikki, niin heti ollaan sitten juoksemassa miesten perään, ne kun on paljon simppelimpiä ja helpommin saatavissa.
Lesbona en tietoisesti lähde seukkaamaan tai treffaamaan bisseä, on niin turhan monta (lue enenmmän kuin se yksi tai kaksi...)kokemusta siitä millä tavalla bisset käyttäytyvät treffeillä tai suhteessa...
Ja jos itteä ällöttää mihet ja niistä puhuminen, ei kovin kauaa jaksa katella sitä miesten perään kuolaamista tai siitä vaahtoamista. En todellakaan väitä myöskään, että jokainen bisse haluaisi samaan aikaan miestä, että naista, mutta valitettavan useasti olen huomannut, kuinka minulle ainakin käy niin, että bissenaiset tulee vonkaamaan, vaikka oma äijä kotona tai jopa baarissa. Tämä oli vain esimerkki=)
Ja ei se turhaan ole laitettu se kategorisointi, mikä palsta on hetskuille, nikä bisseille, mikä lesboille. Jos on niin tyhmä ja yksinkertainen, ettei tajua, että lesbopalstalla keskustellaan lesboasioihin liittyvistä jutuista, bissepalstalla bisseydestä ym., niin ollaan aika kaukana...
Niin, että tosiaan nämä bisekeskustelut kuuluvat sinne bisseosastoon.
Ja henkilökohtaisesti suoraan sanoen v'tuttaa ja ajoittain ahdistaa, kun ei saa lesbona olla rauhassa lesbojen paikoissa. Homobaareissa miehet tulevat ahdistelemaan (samat miehet joka kerta kerta toisensa perään vonkaamaan ja kyselemään tanssiin...), deitti-ilmoituksiin saa vastauksia äijiltä ja bissenaisilta (vaikka en halua vastauksia bissenaisilta) ja jopa täällä lesbo-osiossa saa aina lukea jostain heteroudesta ja bisseydestä sekä Qruiserissa sivulla virailleiden lista täyttyy äijien elinten kuvista sekä miesten härkeistä ja röyhkeistä ehdotuksista (vaikka lukisi kuinka, että on homoseksuaali), kokeilunhaluisilta bissenaisilta sekä muutenkin muista bisseistä, vaikka nimenomaan haluaisi tutustua toisiin lesboihin...Lesbot on niiiiin kamalan ruman näköisiä, kun ne yrittää muistuttaa miestä. Vedetään hiukset siiliksi tai kokonaan pois, ja mikä kaikista kamalinta, jätetään säärikarvat ajelematta. Samoin kainalot. Siis voiko kukaan olla sellaisen naisen kanssa joka muistuttaa karvasta apinaa??? Siis voiko sellainen edes käyttää itsestään sanaa nainen?
Ottakaa hyvät lesbot mallia vaikka Portia De Rossista tai Ellenistä. Siinä on kaks kaunista, todella kaunista naista jotka on selkeästi ylpeitä siitä että ovat kauniita ja kääntävät, paitsi naisten niin myös miesten päät.
Sitten vielä tämä hirveä lihavuus, sille vois kyllä jotain tehdä, mutku ei viittitä. Jos perse on kuin seitsemän leivän uuni niin kuka sellasta naamalleen haluaa, kysyn vaan?
Yleisesti ottaen bisset on paljon kauniimpia koska he pitävät itsestään huolta. - 19+12
älä kuolaa kirjoitti:
Lesbot on niiiiin kamalan ruman näköisiä, kun ne yrittää muistuttaa miestä. Vedetään hiukset siiliksi tai kokonaan pois, ja mikä kaikista kamalinta, jätetään säärikarvat ajelematta. Samoin kainalot. Siis voiko kukaan olla sellaisen naisen kanssa joka muistuttaa karvasta apinaa??? Siis voiko sellainen edes käyttää itsestään sanaa nainen?
Ottakaa hyvät lesbot mallia vaikka Portia De Rossista tai Ellenistä. Siinä on kaks kaunista, todella kaunista naista jotka on selkeästi ylpeitä siitä että ovat kauniita ja kääntävät, paitsi naisten niin myös miesten päät.
Sitten vielä tämä hirveä lihavuus, sille vois kyllä jotain tehdä, mutku ei viittitä. Jos perse on kuin seitsemän leivän uuni niin kuka sellasta naamalleen haluaa, kysyn vaan?
Yleisesti ottaen bisset on paljon kauniimpia koska he pitävät itsestään huolta.Lesbona en haluaisi myöntää, et toi on totta... mut on tossa kyllä jotain perää, ei voi mitän. :/
Ihmettelen, miksi monet lesbot laiminlyövät itsensä ja lihovat, juovat ja polttavat liikaa. Tuntuu kuin moni oikein tarkoituksellisesti pyrkisi olemaan ruma. En tajua ketä voi viehättää henkilö, jonka elämä on suunnilleen jotain omasta naiseudestaan pois rimpuilemista. Surullista. Sit monista just näkee, että ne on ihan epätasapainossa elämänsä ja itsensä kanssa.
Joiltain heteroilta on kuullut arvailuja siitä, että oisko homoudella ja sillä sekaisella aivokemialla joku biologinen yhteys. Tollanen nyt on luonnollisesti aika ärsyttävää kuultavaa, mut toisaalta ei voi ihmetellä sitäkään, ku kattoo sitä meininkiä jossai naistenbileissä. Aivan eksynyttä jengiä. - älä kuolaa
19+12 kirjoitti:
Lesbona en haluaisi myöntää, et toi on totta... mut on tossa kyllä jotain perää, ei voi mitän. :/
Ihmettelen, miksi monet lesbot laiminlyövät itsensä ja lihovat, juovat ja polttavat liikaa. Tuntuu kuin moni oikein tarkoituksellisesti pyrkisi olemaan ruma. En tajua ketä voi viehättää henkilö, jonka elämä on suunnilleen jotain omasta naiseudestaan pois rimpuilemista. Surullista. Sit monista just näkee, että ne on ihan epätasapainossa elämänsä ja itsensä kanssa.
Joiltain heteroilta on kuullut arvailuja siitä, että oisko homoudella ja sillä sekaisella aivokemialla joku biologinen yhteys. Tollanen nyt on luonnollisesti aika ärsyttävää kuultavaa, mut toisaalta ei voi ihmetellä sitäkään, ku kattoo sitä meininkiä jossai naistenbileissä. Aivan eksynyttä jengiä.Naiseudesta pois rimpuilemista se nimen omaan on! Aika monella lesbolla on nimenomaan aivokemiat sekaisin ( ja samalla kyllä siellä päässä aika paljon muutakin sekaisin).
- Niki--
Kiitos niille jotka jaksaneet vastailla asiallisesti! :)
1. Toi ensimmäinen "tulee elämästä hankalaa jos kokonaan on kääntymässä naisiin päin" -heitto oli ihan pilke silmäkulmassa heitetty. Ei tarvitse ottaa kaikkea niin tosissaan.
2. Mä en henk.koht. ymmärrä mikä joitakin lesboja vaivaa kun aina on pakko alkaa nillittää jos tänne puolelle sattuu joku bi-henkinen kirjoittamaan.. "Ai kamala kun täähän on ihan lesbojen paikka! Pois kaikki muut ja äkkiä!" (jos kerta ei kiinnosta, niin miksi ihmeessä sitten kiinnosta kirjoitella noita "hyppää junan alle"-tekstejä..)
..kenelläköhän se on ankea elämä.- f4ck
sähän se nillitit kuinka et saa sitä etkä tätä kun et viitti, että ankeuttaja oot ihan ite.
Bi puoli on ihan syystä, sä et heterona tajua vittujakaan siitä miten kivaa on kun on jossain vähän jotain mikä olisi se heterovapaa alue, mutta ei, tänne tullaa itkemään nillittämää miten on liikaa heteronnäköinen tai ku ne lesbot ei leiki sun kaa ja mitä vielä. Pysy sä pois ja mene sinne bi puolelle kertomaan miten et saa ku on liikaa kiharaa tai mikä vitun vaiva sulla nyt laiskuutes ja saamattomuutes lisäksi oli.
- Niki--
Ei vttu. Ootko sä oikeesti tosissasi? :D
Liian kauan ilman? -En ihmettelis.- Vips pois
Toi oli kyllä tyypillinen tyhjäpään vastaus kun ei verbaliikka toimi. Sä taas et voi ymmärtää lesbon ajatusmaailmaa vaikka sitkeesti roikut täällä uikuttamassa ja kyselemässä. Lähe kiitään!
- Rubikin kuutio
Heitämpä sellaisen kysymyksen niille, jotka kirjoittelevat, että bi juoksee heti suhteen päätyttyä naisen kanssa, miehen syliin. Niin mitä väliä sillä teille on kenen syliin kukakin juoksee suhteen päätyttyä? Mitä se teille kuuluu? Vai onko kenties kysymys lesbopiireissä niin tutuksi tulleesta ilmiöstä, kuin MUSTASUKKAISUUS? Lesbopiireissä tuntuu olevan todella yleistä olla mustasukkainen ex-kumppaneiden uusista suhteista tai tuttavuuksista. Oma ex-kumppanini (nainen, kuten minäkin) myöhemmin meidän eron jälkeen tapasi miehen ja rakastui häneen. Olin iloinen hänen puolestaan löydettyään rakkautta elämäänsä. En ymmärrä miten se kuuluu muille, kenen kanssa suhteiden päätyttyä ihmiset ovat, tai kenen "syliin hyppivät". Emme omista toisia ihmisiä, voisimmeko muistaa tämän ja antaa toisten (niin exien, sivullisten, ystävien, tuttujen ja tuntemattomien) elää ja toimia itselleen parhaammaksi katsommallaan ja kokemallaan tavalla?
- f4ck
kuka täällä ees on sanonu sanallakkaa siitä mitä väliä mitä suhteen jälkeen? LESBOPIIREISSÄ just, mä oon huomannu ett noista LESBOPIIREISTÄ puhuu ne joilla ei oo yhtää frendii ja sit ku joillain on nii ne on sitte niitä LESBOPIIREJÄ. Kuin vähän muutenki ymmärtää naisia ku jauhaa jostain lesbojen mustasukkaisuudesta, vittu, ihan ko lesbot ei ois naisia ja naisethan ei ikinä oo mustiksii niin joo LESBOPIIREISSÄ on ihan oudolla tavalla vitusti mustasukkaisuutta. Paskat on, ihan normisti niinku muissaki naisissa UUNO!
- uhri72
toi on niin totta!!!!! mustasukkasuus joka pahimpien lesbojen kohdalla johtaa kaikkien naisensa lähipiirin kuuluvien (lue kuviteluille uhkaajille ) myrkyttämiseen mustamaalaamiseen.
- vasenoikea
uhri72 kirjoitti:
toi on niin totta!!!!! mustasukkasuus joka pahimpien lesbojen kohdalla johtaa kaikkien naisensa lähipiirin kuuluvien (lue kuviteluille uhkaajille ) myrkyttämiseen mustamaalaamiseen.
TOTTA! Lesbot on kamalan mustasukkaisia! Olen kerran aikaisemminkin kirjoittanut täällä johonkin viestiketjuun tästä asiasta. Suoraan sanottuna olen joutunut pelkäämään naisen kostoa, ja kaikki vain sen vuoksi että työni vaatii matkustelua ja kumppani kuvitteli minulla olevan joka maailman kolkassa jonkun. Voi hyvänen aika!!!
Sen verran viisastuin, että en sido enää itseäni kehenkään. - Pönttölään
vasenoikea kirjoitti:
TOTTA! Lesbot on kamalan mustasukkaisia! Olen kerran aikaisemminkin kirjoittanut täällä johonkin viestiketjuun tästä asiasta. Suoraan sanottuna olen joutunut pelkäämään naisen kostoa, ja kaikki vain sen vuoksi että työni vaatii matkustelua ja kumppani kuvitteli minulla olevan joka maailman kolkassa jonkun. Voi hyvänen aika!!!
Sen verran viisastuin, että en sido enää itseäni kehenkään.JA KUKAS NYT YLEISTÄÄ???? Justiinsa siis kaikki lesbot on kamalan mustasukkaisia. Ja kaikkia lesboja sinun on syytäkin pelätä. Voi hyvänen aika. Sido ittes vaikka lipputankoon, ketä se kiinnostaa.
- 15+7
vasenoikea kirjoitti:
Sen verran viisastuin, että en sido enää itseäni kehenkään.Minäpä vietin juuri kahdeksan kuukautta ulkomailla ja tyttöystäväni odotti minua kotona. Luottamus säilyi puolin ja toisin eikä mustasukkaisuutta ollut juuri nimeksikään. Pienet mustasukkaisuuden puuskat yllättivät ehkä kahdesti koko aikana ja nekin meni ohi muutamassa minuutissa. Nyt olen taas tyttöystäväni luona onnellisesti. Että ei se nyt aina niin mustasukkaisuuden kyllästämää se elämä ole. Täytyy vain valita kumppani oikein. Exäni oli nykyiseen verrattuna aika kipeä tyyppi, että kokemusta on siitäkin. :)
- ...
f4ck kirjoitti:
kuka täällä ees on sanonu sanallakkaa siitä mitä väliä mitä suhteen jälkeen? LESBOPIIREISSÄ just, mä oon huomannu ett noista LESBOPIIREISTÄ puhuu ne joilla ei oo yhtää frendii ja sit ku joillain on nii ne on sitte niitä LESBOPIIREJÄ. Kuin vähän muutenki ymmärtää naisia ku jauhaa jostain lesbojen mustasukkaisuudesta, vittu, ihan ko lesbot ei ois naisia ja naisethan ei ikinä oo mustiksii niin joo LESBOPIIREISSÄ on ihan oudolla tavalla vitusti mustasukkaisuutta. Paskat on, ihan normisti niinku muissaki naisissa UUNO!
Toi on kyllä niin totta. Yleensä ne jauhaa tosta lesbopiireistä, joilla ei ole frendejä tai jotka ei oo koskaan käynytkään missään homokapakoissa tai naisten bileissä ja olettavat kaiken olevan jotain piireilyä. Kauheen ennakkoluuloisia juuri ne, jotka siellä himassa möllötävät ilman ystäviä...
- Ruoska soi...
No, mutta tytöt tytöt, täti neuvoo; Ei saa tapella. Miksi tämä naisen sukupuolielimeksi itseään tituleeraava f4ck on niin kauhean kiukkuinen. Onko pimppi jääny saamatta vai ärsyttääkö, kun ei oo munia jotta voisi itsekkin panna hottiksia bi-tyttöjä? Bi-tytöt ei jaksa kauan nuolentaa ja soo
soo-sormileikkejä. Pitää saada KUNNON kyytiä välillä. Lebet on kivoi leikkikavereita, kunnes rupee se vitun jauhaminen ja jatkuva puhutaan, puhutaan, puhutaan, puhutaan, maistumaan puulle. Löytyisikin jostain lesbo joka pitää suunsa kiinni ja antaa silloin, kun täti tahtoo, eikä vikiseviä pikkilebejä naukumassa. Piiskaa täti antaisi oikein äidin kädestä kiukkuiselle pikkulebelle, sinulle f4ck. Sitä sinä tarvitsisit. Täti on puhunut. Piste.- f4ck
hotlesbiansexx.com on varmaa lähin kontakti sulla mitä olet lesboihin luonut. Ihan kiva että ne "puhuu" sulle, nimitteleekö ne sua likaiseksi ja käskee palvelemaan?
- Bayer-
Johtuukohan lesbojen vaikea luonne siitä ettei olla ihan sinut ton seksuaalisuuden kanssa? Onko tästä kellään kokemusta?
- syöpersees
Nii joooooo jos vaikka ei kaikki ollakka lesboja. Jos se on vaan kirjotusvirhe.....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958