Tammirinteen vastaanottokoti

kiinnostunut :)

Onko kellään kokemuksia tuosta paikasta? Tutut lapset olleet siellä. Minkälaista siellä on? Onko aidattu piha??

12

5591

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi netistä.

      Mikäli haluaa tietoa jostakin kannattaa etsiä tietoa netistä.

      Haku > lastenkoti tammirinne

    • kokemustaonnnnh

      kokemusta on. olin siellä reilu vuoden, vaikkakin puhuivat aluksi parista viikosta. Olin tuolloin 8 vuotias(nyt 17) ja pikku veljeni oli alle vuoden. Siellä on kylmiä aikuisia ja korkeat aidat, vaikka kyllä sieltä karkasi sillointällöin tyyppejä. Mitään ei kerrottu tulevasta ja biologiset vanhemmat tulivat tapaanaa kerran kuussa. Odotin koko vuoden että pääsisin pois ja ajoin karatakkin. Sit meille vaan ilmoitettiin et ei palaa kotiin, vaan menet sijais perheeseen. En saanut mennä aitojen ulkopuolelle kavereille enkä kävelylle. Puhelinta ei saanut olla. Eikä tietokoneesta ollut puhettakaan. Sairastuin siellä masennukseen ja viiltelin. Eikä aikuiset siellä välittääneet mitään. En toivo että kukaan joutuu sinne.

      • heikothautaan

        Juu aivan varmasti alotit viilteleen 8vuotiaana, on sulla heikko psyyke.


    • "Rakkautta"

      Olipa oivallinen kuvaus "rakastavan ja lapsista huolehtivan lastensuojelun, ah ja voih, niin uhrautuvista työntekijöistä".

      Tuollaisia he ovat meidänkin kokemuksemme mukaan.

    • Nähty on

      Paikka on kauhea. Lapset huutavat ja metelöivät, kiroilevat ja satuttavat toisiaan. Tilat on likaiset ja wc:t saastaiset. Ohjaajat/henkilökunta ei tee mitään tai rajaa mitenkään lasten käytöstä. Missä on lastensuojelu? Ei ainakaan Tammirinteessä!
      Toivokaa jokainen vanhempi tai lapsi, ettei sossut määrää jälkikasvua tuohon paikkaan! Valitukset ei auta!

    • ketjun aloittaja

      No onneks ne tutut lapset ei enää oo siellä. Joutuivat tosin melkein 5kk siellä olemaan.

      • Myöhässä

        Olin siellä yli 10 vuotta sitten, eikä paikka nyt ollut niin kamala. Outoa vaan oli se, miten erilaisia lapsia sijoitettiin samaan huoneeseen. Minut laitettiin huoneeseen jossa oli henkilö joka oli yrittänyy itsemurhaa ja toinen jota oli hyväksikäytetty. Itselläni ei olllut vastaavia kokemuksia asioista, joten järkyttäväähän se oli.
        Silloin tammirinteestä olisi voinut vain kävellä ovesta ulos ja pihallakin portit eivät olleet lukossa vaan auki, joten olisin päässyy pois milloin vaan. Tyhmänä lapsena olisin mennyt äidin luo josta minut olisi haettu.

        Hoitajat oli ihan jees. Ruoka oli pahaa ja sitä oli pakko syödä. Joillain lapsilla oli jotain erityiskohtelua, mutta ei mitään merkittävää. Äitini kävi katsomassa minua joka päivä. Ei se ollut niiiiiin kamala paikka. Tosin olisin silti mielummin asunut kotona.


    • Anonyymi

      Olin itse siellä 68 73 oli ihan hyvä olla siellä ja sit fajja haki meidät ruotsiin on ihan hyvät muistot sieltä

      • Anonyymi

        Olen nyt 60 ja hyvä mieli siitä paikasta en tiedä mitä nyt on


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan hoitsu 60 luvun lapsia

      • Anonyymi

        Enkä tarkoitanut mitään pahaa ajattelin että mitä kuuluu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe