Tammirinteen vastaanottokoti

kiinnostunut :)

Onko kellään kokemuksia tuosta paikasta? Tutut lapset olleet siellä. Minkälaista siellä on? Onko aidattu piha??

12

6377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi netistä.

Mikäli haluaa tietoa jostakin kannattaa etsiä tietoa netistä.

Haku > lastenkoti tammirinne

• kokemustaonnnnh

kokemusta on. olin siellä reilu vuoden, vaikkakin puhuivat aluksi parista viikosta. Olin tuolloin 8 vuotias(nyt 17) ja pikku veljeni oli alle vuoden. Siellä on kylmiä aikuisia ja korkeat aidat, vaikka kyllä sieltä karkasi sillointällöin tyyppejä. Mitään ei kerrottu tulevasta ja biologiset vanhemmat tulivat tapaanaa kerran kuussa. Odotin koko vuoden että pääsisin pois ja ajoin karatakkin. Sit meille vaan ilmoitettiin et ei palaa kotiin, vaan menet sijais perheeseen. En saanut mennä aitojen ulkopuolelle kavereille enkä kävelylle. Puhelinta ei saanut olla. Eikä tietokoneesta ollut puhettakaan. Sairastuin siellä masennukseen ja viiltelin. Eikä aikuiset siellä välittääneet mitään. En toivo että kukaan joutuu sinne.

• heikothautaan

Juu aivan varmasti alotit viilteleen 8vuotiaana, on sulla heikko psyyke.

• "Rakkautta"

Olipa oivallinen kuvaus "rakastavan ja lapsista huolehtivan lastensuojelun, ah ja voih, niin uhrautuvista työntekijöistä".

Tuollaisia he ovat meidänkin kokemuksemme mukaan.

• Nähty on

Paikka on kauhea. Lapset huutavat ja metelöivät, kiroilevat ja satuttavat toisiaan. Tilat on likaiset ja wc:t saastaiset. Ohjaajat/henkilökunta ei tee mitään tai rajaa mitenkään lasten käytöstä. Missä on lastensuojelu? Ei ainakaan Tammirinteessä!
      Toivokaa jokainen vanhempi tai lapsi, ettei sossut määrää jälkikasvua tuohon paikkaan! Valitukset ei auta!

• ketjun aloittaja

No onneks ne tutut lapset ei enää oo siellä. Joutuivat tosin melkein 5kk siellä olemaan.

• Myöhässä

Olin siellä yli 10 vuotta sitten, eikä paikka nyt ollut niin kamala. Outoa vaan oli se, miten erilaisia lapsia sijoitettiin samaan huoneeseen. Minut laitettiin huoneeseen jossa oli henkilö joka oli yrittänyy itsemurhaa ja toinen jota oli hyväksikäytetty. Itselläni ei olllut vastaavia kokemuksia asioista, joten järkyttäväähän se oli.
        Silloin tammirinteestä olisi voinut vain kävellä ovesta ulos ja pihallakin portit eivät olleet lukossa vaan auki, joten olisin päässyy pois milloin vaan. Tyhmänä lapsena olisin mennyt äidin luo josta minut olisi haettu.

Hoitajat oli ihan jees. Ruoka oli pahaa ja sitä oli pakko syödä. Joillain lapsilla oli jotain erityiskohtelua, mutta ei mitään merkittävää. Äitini kävi katsomassa minua joka päivä. Ei se ollut niiiiiin kamala paikka. Tosin olisin silti mielummin asunut kotona.

• Anonyymi

Olin itse siellä 68 73 oli ihan hyvä olla siellä ja sit fajja haki meidät ruotsiin on ihan hyvät muistot sieltä

• Anonyymi

Olen nyt 60 ja hyvä mieli siitä paikasta en tiedä mitä nyt on

• Anonyymi

Muistaako kukaan hoitsu 60 luvun lapsia

• Anonyymi

Enkä tarkoitanut mitään pahaa ajattelin että mitä kuuluu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe