ostin xbox 360 viikko sitten ja kun yritin jälleen asentaa liveä (yritin jo viikko sitten) se käskee päivittää jotai eikä anna mun päivittää ku mulla ei ole liveä en siis saan mitenkään liveä toimimaan osaako joku auttaa. olisin kiitollinen oikeasti kun siihen 250e pistinkin vähistä rahoistani.
xbox 360
6
97
Vastaukset
- Kenkka
Aika epäselvä viesti...Kerro tarkalleen mitä se valittaa.
- gvyukyhgfkmhmuj
ollekko pistäny verkko piuhab kiinni tak paneeliin?
- 54678
et sä mitään liveä käyttöjärjestelmän päivittämiseen tarvii
- PS3 Call Of Duty: BO
Mä ostin viime vuoden syksyllä Xbox 360 Slimin Ja se kävi huollos tos kuukaus sitte. Ja sit kun se tuli, nii siin tuli mukana sellane pivitys levy.
Iskä päivitti sen koska en ollu kotona. Korjauksessa Luultavasti uus kiintolevy kun vanha sekosi. Joten voiskohan kyse olla tälläsestä levystä??- ------.------
Korjaus: Ja sit kun se tuli, niin siin tuli mukana sellane PÄIVITYS levy
- roopsushi
------.------ kirjoitti:
Korjaus: Ja sit kun se tuli, niin siin tuli mukana sellane PÄIVITYS levy
ei mulle ainakaa oo tullu mitää levyy ja se yhdistää kyl reitittimeen ja nettiin mut ei jostain syystä liveen. voiko vika olla modeemissa tai voiko olla et oon onnistunu sekottamaa sen jotenki niin et sitä ei enää saa toimimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015