Kuuluisi varmaan biipparipuolelle mutta laitanpa tänne asiantuntijoiden joukkoon. Olen korviani myöten ihastunut ellen rakastunutkin perheellisen työtoveriini, naiseen. Olen ennenkin ihastunut naiseen vaikka seurustelenkin miehen kanssa. Kuvio on siis mahdoton. Itse olen alkanut häntä lähestyä ja tutustua viestein, puhein, kosketuksin jne. Siitä hän tuskin tietää mitään että olen naisista kiinnostunut oikeasti. Mielestäni hän on flirtti minulle, voi olla vain ystävän huumoria. Yritän kovasti ystävystyä ja tutustua mutta koen että olen itse tässä asiassa todella aktiivinen, kun taas hän ei. Kuitenkin hän ilahtuu oikeastaan aina minut nähdessään, muistaa kehua kauniiksi, luonnetta, lähettelee lentopusuja, iskee silmää, hymyilee, koskettaa, on sanonut että tykkää...itse olen tehnyt kyllä samaa ja hakeudun jutulle ja pidän vapaallakin yhteyttä...hän ei sitä varmaan tekisi, siksi epäilenkin että hän ei oikeesti välitä minusta. Kun olen aktiivisempi. En tiedä onko hän kaikille samanlainen. Vai olenko kuvitellut kaiken.
Kertokaa te viisaammat voiko noilla merkeillä olla ihastusta vai olenko vaan kuvitellut kaiken? Kysyä en ainakaan näin suoraa uskalla vielä, ja kun meillä on nuo miehemme, tosin minä luultavimmin eroamassa mutta hänellä jo tosi pitkä avioliitto takanaan.
Tuskaa...
35
534
Vastaukset
- -
Mietippä sitä.
- Miksmiks
Niiiin. Siis mikset sä menny sinne bi-palstalle?
- Sekaisin tunteista
Onpa mukavaa että täytyy olla niin ahdasmielistä ettei voi mielipiteitä kertoa. Ajattelin että te tunnistaisitte naisten käytöstä eri lailla mut ei sitten :(
- miksmiks
Kato ku mulla ei oo mitään mielipidettä. Mua ei paskan vertaa kiinnosta toi sun mietiskelys miten sais munaa ja pimperoo yhtäaikaa.
- Onko lesbot noin tym
miksmiks kirjoitti:
Kato ku mulla ei oo mitään mielipidettä. Mua ei paskan vertaa kiinnosta toi sun mietiskelys miten sais munaa ja pimperoo yhtäaikaa.
Että jaksat sitten edes vastata. No tuskin saat kumpaakaan.
- normallylesbian
Onko lesbot noin tym kirjoitti:
Että jaksat sitten edes vastata. No tuskin saat kumpaakaan.
Ne on vaan nää muutamat tyhjäpäälesbot jotka täällä jatkuvasti valittaa muiden ihmisten munan puutteesta. Vaikka kukaan ei ole sellaisesta edes puhunut. Omiansa luulevat ja kuvittelevat. Eli ei me kaikki lesbot olla kuten nämä muutamat.
- Sekaisin tunteista
normallylesbian kirjoitti:
Ne on vaan nää muutamat tyhjäpäälesbot jotka täällä jatkuvasti valittaa muiden ihmisten munan puutteesta. Vaikka kukaan ei ole sellaisesta edes puhunut. Omiansa luulevat ja kuvittelevat. Eli ei me kaikki lesbot olla kuten nämä muutamat.
Toivottavasti. Turha sitä on ihmisiä luokitella mitä haluaa. Satuin vain nyt ihastumaan naiseen vaikka olen ihastunut miehiinkin. En silti halua yhtä aikaa molempia. Ja kysyin teidän mielipiteitä noista "merkeistä" kun en ehkä osaa lukea. Taitavat olla omassa pääsäni :(
- 19 + 17
Siirrä aloituksesi bi-puolelle, ole niin hyvä!
- Surusilmä111
suurkiitos vastanneille..huoh
- mahtisonni munamies
no voi hyvänen aika sentään ja hellanlettas, saitkos oikein suuren suurenkin suuravun?
Bi-seksuaalien munaseikkailut ja niihin kyllästymiset ei vain kuulu tänne lesbopuolelle, munattomalla kaudellakaan kun et ole kuitenkaan lesbo, vaikka kuinka pimpsalla leikkisit. - feliissima
Mä kehotan myös tuota bi-puolta, mutta en siksi että minua bisseytesi ärsyttäisi, vaan siksi että itse en ainakaan lesbona ole mitenkään asiantuntija siinä miten hetero/bi(?) -nainen reagoi naisen flirttiin. Jos hän olisi lesbo ja käyttäytyisi noin, olisi päivänselvää että on ihastunut. En osaa ajatella asiaa mitenkään hänen näkökulmastaan, nuo naisille flirttailevat heterot ovat täysi mysteeri itsellekin. Sieltä bi-puolelta tosiaan voisit paremmin saada vastauksia, ne on mun mielestä enemmän asiantuntijoita tähän.
- f4ck
kerro sä mulle heterona että jos jostain äijästä olisit kiinnostunut niin menisiksä jonnekki homopalstalle kysyy että onks se kiinnostnut ku se hymyilee mulle ku mäki sille?
- aapeeeeeee
Voisin mennäkin...hih. Nimittäin ihan vaan siksi että ajattelin että juuri TE tajuaisitte enemmän naisista kun on niiden ihastumisesta naiseen kokemuksia!!! Ei kai sinänsä ihan hullu ajatus??? Ja eihän koskaan kenestäkään voi lopulta tietää kehen ihastuu. Itse olen ihastunut aina sekä että.
- 8+14
Just tällaisten tekstien takia bi-seksuaaleista on tiettyjä mielikuvia kohdistuen luotettavuuteen. Ehkä on sellaisiakin, jotka kunnioittavat suhteitaan/toisten perheitä, mutta harvemmin niistä lukee. Jotenkin kummaa säätöä tuntuu olevan. Aina toistuu toi kuvio miehen kanssa olevasta bissestä, joka etsii "ystävätärtä" tai mitä lie hetken hupia.
- aapeeeeeeeeeeeeeeee
No mitä pahaa siinä on. Ihan yhtä lailla tuota tekee nainen-mies ja nainen-nainen yhdistelmät. Rakkautta voi olla keneen tahansa eikä se silloin katso siviilisäätyä.
Ja mitä tuo moralisointi nyt sitten auttaa, ajattelin vain kysyä voisko noi olla ihastuksen merkkejä, tulkitsisitteko toisen naisen käytöstä noin? Varmaan täällä JOKU on ihastunut naiseen jonka ei valmiiks tiennyt olevan lesbo. Elämä muuttaa ihmisiä, eikä koskaan tiedä.... Ei muakaan täl hetkellä kiinnosta miehet yhtään, naiset vaan. Koskaan ei tiedä. - 11+12
Mulle ainakin aika vahva merkki siitä, että nainen on hetero on se, jos se asuu perheellisenä miehen kanssa. Kiinnostus myös loppuu ennen kuin on alkanutkaan, joten tuskin edes huomaisin tällaista "flirttiä".
Mut toi arvaamattomuus on just huolestuttavaa biseksuaaleissa. Kyllä mä aika suurella varmuudella tiedän, etten huomenna herää heterona. Enkä pidä millään lailla todennäköisenä, että mulle tulisi joskus joku mieskausi, jonka takia oma tyttöystäväni ei enää niin kiinnostaisikaan.
Olisi järkyttävää olla naisen kanssa suhteessa, jos hänen asenteensa olisi tuollainen "ei sitä koskaan tiedä, yhtenä päivänä olen tätä toisena tuota, elämä muuttaa, hih" . Juuri tuota säätöä tarkoitan. Yritä nyt sitten suunnnitella yhteistä tulevaisuutta, kun yhtään ei voi tietää, mikä kausi toiselle milloinkin iskee. Sit kun usein pitää saada kumpaakin yhtäaikaa, kuten juuri tässä sun tapauksessa.
Mut mikäs siinä, jos säätö sopii kummallekin osapuolelle. Lesbot harvemmin haluavat kenenkään leikkikaluiksi, siksi noi jutut ärsyttää ja niihin on vaikea samaistua. Siksi palaute on ehkä osin sen mukaista.
Bi-puolelta varmaan liikenee parempia vastauksia.- whatever?
Just tälläset ap:n kaltaiset tuuliviirit vie bi-ihmisten uskottavuuden mun silmissä. Olis kiva kysyä tän bimbon mieheltä mitä mieltä se tyttöystävänsä mielipiteistä. Vois olla kaverille "iso jytky!"
- aaaaapeeeeeeeee
En tarkoittanut, että huomenna rakastan tuota, huomenna toista. Kyllähän sitä voi olla hetero, bi tai huomata kiinnostuksensa naisiin myöhemminkin, tai vanhempana elää hyvän avioliiton ja sitten rakastua samaan sukupuoleen. Itse en ole seurutellut naisen kanssa ikinä mutta ns. salasuhde oli. Mitä siinä jos kumpikin ties mis mennään. Kauheaa moralisointia jos nyt vaan TYKKÄÄ KAUHEESTI TOISESTA!!!
Ei se heti tarkoita että tarttee samantien ajatella et olen tuon kanssa 50v päästä. Jos lesbot todella on noin ahdasmielisiä niinkuin lesbopiireissä liikkuvat ystäväni ovat kertoneet niin huhhuijaa. Anteeksi että kysyin vain "merkkejä". - 6+17
No siinä mielessä saattaa olla ahdasmielisiä, että eivät halua sitoutua ihmiseen, joka harrastaa salasuhteita. Ei kaikki biseksuaalit varmaankaan niin tee, mutta viestien perusteella kaltaisesi ovat enemmistöä.
Sääliksi käy sun miestäsi. Toivottavasti sillä on ollut samat vapaudet tykätä vähän muistakin tytöistä kovasti.- Ahdas mieli
Ap kirjoitat ettei sua tällä hetkellä miehet kiinnosta yhtään, naiset vaan. Voisitko valaista mihin tarpeeseen sä sitä miesystävääsi sitten pidät. Onks se vaan kulissi vai tavan vuoksi vaan. Vai etkö arvaa jättää sitä kun huomenna sulla voi taas olla ihan hetskufiilis. Ja vaikka nyt paljastunkin ahdasmieliseksi lesboksi niin totean silti että enpä ole vähään aikaan lukenut noin moraalittoman tyypin sepitystä.
- binthere
Luuletteko tosissaan että bisset on jotenkin ailahtelevaisempia kuin lesbot? Ihan hölmöä. Ihan samanalailla kaikki olemme, luonteesta riippuen, ailahtelevaisia ja epätäydellisiä. Bisset voivat ihastua miehiin ja naisiin eri aikaan tai samanaikaisesti ja lesbot voivat ihastua kahteen naiseen samanaikaisesti. Ihan sama asia. Jotkut vaan ovat vahvempia vastustamaan kiusauksia kuin toiset. Ihan samanlailla heterot ja homot ovat epäluotettavia kuin bisset... Jostain syystä joidenkin on vaikea sulattaa sitä että on kykenevä tykkäämään molemmista sukupuolista. En ymmärrä tätä. Pelkoa ja epävarmuutta ehkä koska uhka tulee "kahdesta suunnasta"? Se vanha rasistinen erilaisuuden pelko? Kateus, vai mikä? Jos välttelee bissejä sen takia että pitävät heitä epäluotettavina, voi jäädä jostain suuresta paitsi. Ei se rakkaus aina tule täydellisessä paketissa, vapaana ja nuorena. Se voi tulla keski-ikäisenä, varattuna ja lasten kera. Mutta jos haluatte lokeroida itsenne ja pitäytyä siellä lokeroissanne niin tiukasti niin mikäa siinä. Vapaamieliset lesbot ovat enemmän kuin tervetulleita bi-palstalle;D
- f4ck
se ei ole yhtään sama asia lähteekö gimmafrendi miehen tai naisen matkaan. Mutta sitä te ette tajuakkaan joten miksi vitussa te työnnätte uudelleen ja uudelleen sitä bisseideologiaa tänne lesbopalstalle? Mikä se on niin vaikeeta mennä sinne bi puolelle ja ihmetellä siellä mitä tehdä ku mies on ja naistaki täytyy saada ja mitälie. Miten ihmeessä lesbot on heti ahdasmielisiä jos ei mene teidän pillin mukaan? Onko se suvaitsevaisuutta että ollaan vaan jees jees joka saatanan asiaan.
MItä tohon vitun vaaralliseen lokerointiin tulee niin jokainen sielu tällä telluksella vaatii ja haluaa ja tahtoo sen oman ajan, sen oman ajan ja omahenkisen seuran. Niin säki ja nii mäki, mä en tuu nillittää bi-puolelle ja musta se on ihan vitun hienoa jos tekin pysyisitte valittamasta täältä pois. Rasistista sä et tästä aiheesta saa, vaan pelkästään totaalisen kyllästymisen siihen että joka paikkaan sitä heteroutta ollaan työntämässä. Ota sä se vapaamielesi ja pysy siellä bipalstalla oottamassa niitä avoimia lesboja, tehdään mielellää se diili.
Ja aapeelle että jos sulla nyt on kert niitä lesboystäviä jotka sisäpiiritietoutta jakaa meidän ahdasmielisyydestä niin mitä perkelettä tuut tänne sitte miks et kysy niilä lesbokavereiltas asioita. Sä aapee oot täysi kattilapää.
- aapeeeeeeeeeee
Hienosti kirjoitit binthere. Ei lisättävää. Kyllä, olen eron partaalla mieheni kanssa. Ja kyllä, rakastun AINA ihmiseen en sukupuoleen.
Ja joo, eipä nuo olleet ihastumisen merkkejä ei. Nuolen haavojani nyt kun tajusin. - 11+8
Kuka tahansa ns.vapaamielinen lesbo kauhistuu ku käy lukemassa sitä teidän bi-palstaa. Jos ei mieli jonku seksileluksi, niin eipä sieltä mitään saa irti. Suurin osa palstan naisista kertoo kuinka rakastaa miestään, mutta haaveilee salaisesta ystävättärestä, jonka kanssa voi shoppailla ja aina välillä vähän zikiziki. Aivan kamalaa!
Ei varmaan kaikki bi-naiset ole tuollaisia, mutta noi palstan naiset ovat hirvittäviä. Täälläkin vain aapee puolustelee salasuhteitaan. Olen pahoillani niiden kunnollisten bi-naisten puolesta, jotka joutuvat samaistumaan tohon epävarmojen ja kiimaisten kotiäitien suurelta vaikuttavaan joukkoon. - Suvaitsevainen lesbo
Aika surullista ollu huomata, että tosiasiassa lesbot tuntuvat olevan paljon ahdasmielisempiä kuin heterot! Turha valittaa homofobiasta ym. syrjinnästä, jos omissa asenteissa on parantamisen varaa.
- f4ck
koittaako se pikkulesbo siis sanoa että vain kiltit lesbot ansaitsevat samanlaiset oikeudet ja arvostuksen kuin kusipäisinkin hetero? Todella avarakatseista pikkulesbo sulta.
- 6+3
f4ck kirjoitti:
koittaako se pikkulesbo siis sanoa että vain kiltit lesbot ansaitsevat samanlaiset oikeudet ja arvostuksen kuin kusipäisinkin hetero? Todella avarakatseista pikkulesbo sulta.
Lesbot pettää ja pitää salarakkaita siinä kuin kaikki muutkin, joten se siitä.
- Dinjami
Vaikea tilanne. Luultavasti työkaverisi ei tajua että tykkäät, hänestä, hän pitää sinua luultavammin mukavana jne.. ja tulkitsee pusut ja muut ystävyyden osoituksena tai huumorina. En toisaankaan ole asiaatuntia mutta niin minä tulkitsisin pusut ja muut.
- Ne pienet tytöt....
f4ck, vaihda nimimerkkiä ennemmin, vaikka dick, chock or something else. Olet omaa naiseuttasi vihaava, mieheyttä ihaileva pikkurekkis, jonka itsetunto täytyy olla melko matalalla. Meneppäs beibi peilin eteen ja kysyppä itseltäsi mitä oikein pelkäät ja miksi olet niin agressiivinen ja vihainen, kuka sinua satutti niin, että kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
- Ne pienet tytöt...
eli kaikki muu on kakkaa, paitsi pissa.
- f4ck
tää on just siistii ett kun ei osata vastata nii sitte ollaa että oot ilkee. Sun mielestä siis kusipäisinkin hetero on oikeutettu kaikkeen mutta vain kiltit lesbot saisi saada samat oikeudet? Vaihda sä nimimerkkis nollaksi. Ja jos mua joku satuttaa nii tollaiset nobodyt niinku sä, sun äo on varmaa 60. Mieti hetki mikä rajapyykki se on, ai nii no, leiki vaikka käsilläsi sen sijaan.
- In the heaven
Täälläkö se tätin pikkuinen kiukutteleva lebe purkaa angstiaan. Laita yhteystiedot, niin täti tulee ja laittaa kapulan suuhun ja piiskaa kiukuttelut pois. Tätillä on ystävätär, joka auttaa tarvittaessa, mikäli kiukutteleva f4ck-pikkuinen on ERITYISEN HANKALA tapaus. Keinot löytyy taltuttamiseen varmasti. Astutetaan miesorjalla tarvittaessa. Pahimmalla nöyryytys on herkullisinta katsottavaa. Puhdistuu pikkuisen mieli, jää se teinislangi ja kiroilu. Et tee mitään käskemättä. Sitä tarvitset. Ja sinulta ei kysytä.
- f4ck
täti voi jatkaa sen nahkasohvansa piiskausta ja saappaidensa nuolemista parvekkeella ihan ilman pikku f4ckia. Sun miesorjas on se naapurin reijo 58ve jonka sä annat katella sua kun pukeudut käytettyihin sukkahousuihin. Sun nöyryytyspalvelusi huipentuu kun sä laitat tänne jotain, punastut ja meet soittaa reijolle että tuo taas vaimonsa pikkarit että sä saat TUHMAILLA. Todella hooceeta. Sun mieli on kyl puhdas ku tyhjä astia.
Laita sä sun yhteystiedot niin mä lähetän sulle päiväkirjan niin saat elää unelmasi ees jossain.
- Koira mikä koira....
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
- Tyhmä mikä tyhmä
Anna sä koira tassua ja mee ruokakupilles pissalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050