Olen tässä jo tovin ihmetellyt että miksi kollikissani pissaa suihkunviemäriin?
Sinne se menee lorottamaan vaikka hiekkalaatikko on puhtaana vieressä.
Osaako joku jeesiä mistä johtuu, en ole kattia komentanut kun olen aina niin hämilläni miksi se niin tekee?
Tekeekö jonkun muun kissa samoin?
Olisikohan tästä helppo ehkä kouluttaa kisu käymään pöntöllä?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)
Kissa pissaa viemäriin
10
2179
Vastaukset
- Mystikko2
Meillä yksi kissoistamme pissaa WC:n käsienpesualtaaseen tai keittiön tiskialtaaseen. Tämä tapahtuu vain silloin kun joku on paikalla eli on ihan näytösluontoista.
Itse olen aika tyytyväinen, kuumaa vettä vaan perään (meillä ei pestä tiskejäkään käsin) ja homma on siisti. Säästyy kissanhiekkaakin.
Olen miettinyt samaa että pitäisikö ostaa vessanrengas ja opettaa kissa siihen kun kerran tuo ilman hiekkaa pissiminen on niin kivaa. Täällä kans seitsemänvuotias raitapaita tyttökissa pissaa suihkuviemäriin.En koe sitä minään ongelmana,huuhtelen vaan kuumalla vedellä :)
- ks
Minulla kissa teki sitä kun oli pentu, samoin kissani pennut tekivät sitä välillä pentuna:) Eipä siinä, harmi että lopetti. Olisi tullut paljon halvemmaksi kuin kissanhiekka :D
- 4+20
Voi kumpa minunkin kissani pissaisi viemäriin!
- haisee kyllä
Se viemäri ja tiivisteen kyllä rupeaa haiskahtamaan ajan mittaan. Itse pidän muovista koria lavuaarissa esteenä, eipäs sinne ole sen jälkeen pissaillut.
- Teo Antti
Kyllä se viemäri haisee muutenkin.
- tingelltangell
eksän kissa pissasi aina kylppärin nurkkaan. AINA. ja kakat teki katettuun laatikkoon. oli tehnyt sitä pennusta saakka, ihan sama mitä kuiviketta laatikossa oli. että tuskin siitä mitään haittaa on, jos jaksaa olla huuhtelemassa ja pesemässä lattioita jatkuvasti.
- parappa
Jep. Olisitte vaan tyytyväisiä.
Tosin jos viemäri haisee tai alkaa haista, niin kannattaa muistaa että viemäritkin pitäisi putsata aika-ajoin.
Sopivilla aineilla lähtee tahrat ja saostumat, mutta silloin lemmikit pitää pitää kaukana. Ja kun homman saa valmiiksi niin huolellinen huuhtelu lämpimällä/kuumalla vedellä. - nokkelaa
Onpa fiksu kissa!
- Anonyymi
Mun kissa pissa myös viemäriin mut kaveri sanoo voi olla joku vika kissalla että pissa sinne , vaikka hiekka on puhdas . Neuvoi että vien lääkärille . Onko muut ovat vieneet ja tutkineet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918