Kissa pissaa viemäriin

Kollikisumiau

Olen tässä jo tovin ihmetellyt että miksi kollikissani pissaa suihkunviemäriin?
Sinne se menee lorottamaan vaikka hiekkalaatikko on puhtaana vieressä.
Osaako joku jeesiä mistä johtuu, en ole kattia komentanut kun olen aina niin hämilläni miksi se niin tekee?
Tekeekö jonkun muun kissa samoin?
Olisikohan tästä helppo ehkä kouluttaa kisu käymään pöntöllä?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)

10

2535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystikko2

Meillä yksi kissoistamme pissaa WC:n käsienpesualtaaseen tai keittiön tiskialtaaseen. Tämä tapahtuu vain silloin kun joku on paikalla eli on ihan näytösluontoista.
      Itse olen aika tyytyväinen, kuumaa vettä vaan perään (meillä ei pestä tiskejäkään käsin) ja homma on siisti. Säästyy kissanhiekkaakin.
      Olen miettinyt samaa että pitäisikö ostaa vessanrengas ja opettaa kissa siihen kun kerran tuo ilman hiekkaa pissiminen on niin kivaa.

• Täällä kans seitsemänvuotias raitapaita tyttökissa pissaa suihkuviemäriin.En koe sitä minään ongelmana,huuhtelen vaan kuumalla vedellä :)

• ks

Minulla kissa teki sitä kun oli pentu, samoin kissani pennut tekivät sitä välillä pentuna:) Eipä siinä, harmi että lopetti. Olisi tullut paljon halvemmaksi kuin kissanhiekka :D

• 4+20

Voi kumpa minunkin kissani pissaisi viemäriin!

• haisee kyllä

Se viemäri ja tiivisteen kyllä rupeaa haiskahtamaan ajan mittaan. Itse pidän muovista koria lavuaarissa esteenä, eipäs sinne ole sen jälkeen pissaillut.

• Teo Antti

Kyllä se viemäri haisee muutenkin.

• tingelltangell

eksän kissa pissasi aina kylppärin nurkkaan. AINA. ja kakat teki katettuun laatikkoon. oli tehnyt sitä pennusta saakka, ihan sama mitä kuiviketta laatikossa oli. että tuskin siitä mitään haittaa on, jos jaksaa olla huuhtelemassa ja pesemässä lattioita jatkuvasti.

• parappa

Jep. Olisitte vaan tyytyväisiä.

Tosin jos viemäri haisee tai alkaa haista, niin kannattaa muistaa että viemäritkin pitäisi putsata aika-ajoin.

Sopivilla aineilla lähtee tahrat ja saostumat, mutta silloin lemmikit pitää pitää kaukana. Ja kun homman saa valmiiksi niin huolellinen huuhtelu lämpimällä/kuumalla vedellä.

• nokkelaa

Onpa fiksu kissa!

• Anonyymi

Mun kissa pissa myös viemäriin mut kaveri sanoo voi olla joku vika kissalla että pissa sinne , vaikka hiekka on puhdas . Neuvoi että vien lääkärille . Onko muut ovat vieneet ja tutkineet ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe