Minulla on syyrialainen hamsteri jonka kanssa on ongelmia jaana hamsterin kanssa
apua
5
141
Vastaukset
- satsura
Syyrialaiset on erakkoja eli niitä ei kuulu änkeä samaan häkkiin toisen hamsterin kanssa!
- !MinÄ!
Niin olen lukenut että Syyrialaiset hamsterit ova erokkoja jotkin hamsterit voi olla laijitoverinsa kanssa
- minä vainn (:
Se riippuu luonteesta. Jotkut eivät pysty/halua asua toisen lajitoverin kanssa. Mutta jotkut saattavat tulla toimeen jos ottaa samasta poikueesta. :D
En tiedä tuosta sen enempää. :D - hamsu fani
Syyrialaiset tappelevat usein jopa siskosten kanssa joten suosittelen laittamaan eri häkkeihin
- eläinsuojelurikos
"Se riippuu luonteesta. Jotkut eivät pysty/halua asua toisen lajitoverin kanssa. Mutta jotkut saattavat tulla toimeen jos ottaa samasta poikueesta. :D
En tiedä tuosta sen enempää. :D"
Ei riipu luonteesta. Hamsteri on jo ties kuinka monta sataa vuotta ollut erakko, siihen vaikuttavat olosuhteet missä se luonnossa elää, ja noin vain ei luontoa muokata sanomalla että "se riippuu luonteesta". Jos haluaa jonkun lajitoverin seurasta nauttivan eläimen, ottaa vaikka rotan, hiiren tai gerbiilin.
Eläinsuojelulakikin käskee pitämään syyrialaisen hamsterin häkissään yksin, se joka pitää kaksi syrkkiä samassa tekee siis rikoksen josta voidaan tuomita ihan yhtälailla kuin muustakin. Jos ette usko tätä käykää katsomassa eläinsuojelulaista kertovia virallisia sivuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958