Joo eli olisin menossa ensi kesänä kielimatkalle englantiin kaverin kanssa. Onko kellään kokemuksia ja mihin kaupunkiin kannattaisi mennä? Millainen kaupunki Brighton on ja kannattaisiko sinne mennä?
Kiitos vastaajille :)
kielimatkalle englantiin!!
1
59
Vastaukset
- J5N
Moikka !
Itse olin pari vuotta takaperin kolmen viikon kielimatkalla Englannissa ja oikeesti olivat ihan loistavat kolme viikkoa ! En ollut Brightonissa vaan Bournemouthissa ja kaupunki oli loistava valinta! Itse kun en tosiaan asustele missään pääkaupunkiseudulla vaan vähän pienemmissä piireissä, niin Bournemouth oli kivan kokonen kaupunki. Bussireitti kaupungin päästä päähän kestää noin tunnin. Kaupunki oli sen verran iso ettei tekemisen pulaa ainakaan tullut, mutta taas sen verran pieni että ihan totaallinen eksyminen ei ollut ihan mahdollista.
Löytyy rantaviivaa ja ihanaa hiekkarantaa, kivat shoppailu mahdollisuudet ja ihmiset oli ihan kamalan mukavia :-----) Puheesta saa hyvin selvää ja kovin avuliaita ja puheliaita ihmisiä löytyy.
Itse kun matkustin yksin ja opiskelin ainoana suomalaisena ryhmässäni todella opin eglantia ja kieltä oli pakko käyttää. Käytin suomea ensimmäisen kerran koko kolmen viikon aikana viimeisinä päivinäni.
Toivottavasti oli apua tästä ja toivottavasti löydätte sopivan kaupungin ! :)) Ottakaa kaikki irti reissusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680