Kyllä vaa o meno taas mallillaa, kun saa raakaa muonaa ulos kaljamahojen räkälästä!
Omistaja vaihtoon, kiitos!
Burger1
9
322
Vastaukset
- =:)
Osta sinä siitä yritys itsellesi ja tee siitä "tasokas" jos pystyt....ainakin arvostelemaan pystyt......hyvä, että jotain.....
- hyvää ruokahalua!!!!
ukot kyttää naisia, kourii muniaan ja polttaa tupakkia...
joskus välillä sinulle herruburgeria
(onneksi se paistetaan) - TOSI ON:
jos äitisi ei enää valmista sunulle ruokaa niin opettele itse kokkaamaan.
Itse tehty on myös terveellisempää kun opettelet valikoimaan einekset oikein ja puhtaampaakin jos et sitten "kouri muniasi ja polta tupakkaa".- ...jatkoa
"ukot kyttää naisia".....niin ovat aina ukot tehneet ja naiset ukkoja: sitä sanotaan sukupuolivietiksi...you know?
- 14+9=23
Ex asiakas!!!!!!!!
Burger ykkösellä ei mun tietääkseni oo ukkoja töissä kuin yksi ja sekin söpö nuoripoju.
Tarkoititkohan kylän ählämien grilliä??????? - Parit kakiyt
Parzalla ja kumppaneilla on Keuruu parhaat ruoat city grillillä
- Tosi on
kun vietistä kirjoitit...
netis vaan et kun vie pizzan kotiin ja saanu rahat vaatii kauneimmilta tyttäriltä" piparia" kaupanpäälle...
niinkuin fillariukkomieskin (täällä kirjoitettu) "piparia" eli vierasta pyytää koko ajan kaikilta naisilta...
eihän se hullu joka pyytää...
mut kun tietoyhteiskunta tulee tääl netis julki....
eikö ole hyvä et tulee ihmisille tietoon??? - Pyytää ja...
saada, kun kaikilta naisilta pyytää...
joku saattaa jopa antaa???
kuka älypää täällä kertoi että vietti miehellä ???
onhan se niin joku tarvii naapurille uuden auton malliksi, joku grillimakkaraa vatsaan, joku olutta, joku huumeita vereen...
jollekin suurin tarve saada naapurin lihavaa akkaa...
eikö silloin ole sanatarkasti tarpeesta eikä vietistä kysymys????
elukoilla pelkkä vietti ja elämanjatkamisvietti??? - serkku vaan
no mistä saa asiallista palvelua ? citygrillistäkö? ja onko ruoka hyvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041